Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Persoonlijk vind ik het niet zo'n probleem dat nummers op twee plekken staan. Vooral omdat het bij nieuwe nummers eerst vooral over brakke YouTube rips gaat. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat het overzicht topic niet bijgewerkt wordt of ik heb niet goed gekeken. Het is misschien wel veel werk, maar misschien kan het door meerdere mensen gedaan worden.

Verder zou het raten van een track ook een mooie toevoeging zijn. Alleen denk ik niet dat je een 0-10 rating moet toevoegen. Gewoon een plus en min systeem of alleen plusjes zoals facebook en google+ volstaat denk ik prima. Om het dan helemaal prefect af te maken zou die score dan ook automatisch in het overzicht moeten komen. Ik ben al redelijk wat jaren uit het website maken, maar van zoiets zou wel een scriptje op internet moeten staan.

Verder is inderdaad het liveset subforum best wel een chaos. Ik kwam er eerst best wel veel om een week of 2 na een feest nog een setje op te zoeken, maar tegenwoordig niet meer omdat ze dan meestal al op pagina 4 of zo staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Aub niet alleen plusjes, en ook geen plusjes en minnetjes. De wereld is niet zo zwart wit. Enige wat je dan nog kunt meten is populariteit, meer is beter. Kwaliteit is veel beter meetbaar met 5, 10 of zelfs 20 punten. Ik vind het bij die grote sites ook gruwelijk irritant dat ik alleen kan liken. Is de mens dan echt zo oppervlakkig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Aub niet alleen plusjes, en ook geen plusjes en minnetjes. De wereld is niet zo zwart wit. Enige wat je dan nog kunt meten is populariteit, meer is beter. Kwaliteit is veel beter meetbaar met 5, 10 of zelfs 20 punten. Ik vind het bij die grote sites ook gruwelijk irritant dat ik alleen kan liken. Is de mens dan echt zo oppervlakkig?

Ik denk dat ik een ander doel met het raten heb dan dat jij hebt. Jij wilt nummers echt beoordelen terwijl het mij vooral gaat om de meuk er uit te filteren. Al maak je er zo'n grote schaal van het uiteindelijke cijfer zal vooral afhangen van de extreme waarden, tenzij je die natuurlijk weer gaat filteren. Maar nog steeds zal je zien dat de populaire producers door de minder ervaren luisteraars met maximale score worden beoordeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 16:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Meuk eruit filteren? Met plusjes filter je alles wat niet populair is eruit. Iets wat niet populair is hoeft niet per se meuk te zijn.. Met een schaal 1-10, weegt het aantal mensen dat stemt veel minder zwaar, bovendien geeft het een meer evenwichtig beeld, want negativiteit telt ook mee. Daarnaast ben ik eerlijk gezegd ook niet voor een gemiddelde van alle beoordelingen, maar eerder een gemiddelde van de mensen met soortgelijke smaak, zodat de voor jou interessante items hoger staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 16:24 
 
Hardtraxx Addict

Voor dat van mensen met een soortgelijke smaak zou je een heel complex systeem moeten invoeren :P zonde btw dat je toen niet door bent gegaan met die chart van je (Harderstate) was wel erg interressant vond ik :) (hoewel ik ook nog wat tracks zou beoordelen toen maar niet meer aan toe gekomen was :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind eigenlijk dat je pas boven een bepaald aantal posts setjes mag plaatsen. Users met Artiesten status moeten daar standaard toegang tot hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:10 
 
Hardtraxx Elite

Bas schreef:
Ik vind eigenlijk dat je pas boven een bepaald aantal posts setjes mag plaatsen. Users met Artiesten status moeten daar standaard toegang tot hebben. :)

Dan krijg je weer minder leden.En waarom mogen alleen mensen een set posten die al een x aantal posts heeft gehad? Zijn die automatisch beter dan de noobs? DJ Mani of Silvio Aquila posten ook alleen maar setjes, die zouden dus eerst het hele forum vol moeten spammen voor een setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:13 
 
Hardtraxx Addict

Je ziet erg veel mensen die alleen registreren om setjes te dumpen. Laat het zijn 50 posts. Of dat je account langer moet bestaan dan een maand, pas dan toegang krijgen om setjes te posten is ook een mogelijkheid.

De intentie die jij aanhaalt is dan weer niet helemaal de bedoeling. Als mensen een account aanmaken om alleen hun setje te plaatsen, zijn ze dat na een maand allang weer vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft ook geen puntensysteem, dan krijg je net als op LSDB dat al die Poolse producers elkaar maximaal aantal punten (bij lsdb plusjes) gaan geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is hier een forum, geen facebook of youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat sorteren kan gewoon al hoor, kijk maar eens rechtsonderaan een subforum. Je kunt linksonderaan ook geven over welke periode je topics wilt zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Voor dat van mensen met een soortgelijke smaak zou je een heel complex systeem moeten invoeren :P zonde btw dat je toen niet door bent gegaan met die chart van je (Harderstate) was wel erg interressant vond ik :) (hoewel ik ook nog wat tracks zou beoordelen toen maar niet meer aan toe gekomen was :P )

Valt wel mee, ben momenteel voor een vak bezig met een systeem dat soortgelijke artiesten zoekt op basis van cijfers. Dat systeem kan in principe ook voor tracks of livesets gebruikt worden. Het rekent een relevantie waarde uit tussen 0 en 100%, dat zou je eventueel kunnen vertalen naar 1-10 sterren en dan gewoon net zoals bij GHF die sterren onder de topic titel zetten, dan zie je nog wel gewoon alle topics, maar is het duidelijker welke waarschijnlijk interessant voor jou zijn. En eventueel Pools misbruik xd valt wel mee, aangezien het gebaseerd is op degene die qua smaak het dichtst bij in de buurt komen. Geef je zo'n track of set een paar keer een laag cijfer, dan wijkt je smaak dusdanig af dat hun beoordelingen uberhaupt niet meer worden meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een goed voorbeeld van de waardeloze chaos situatie in het liveset topic..
"Rawfreq pres. Raw With Style 1+2+3"

3 setjes in 1uur plaatsen op hardtraxx..terwijl ze allemaal in het "oefensets met commentaar" topic horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Setjes die hij overigens maanden geleden heeft gemaakt :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 15:42 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Valt wel mee, ben momenteel voor een vak bezig met een systeem dat soortgelijke artiesten zoekt op basis van cijfers. Dat systeem kan in principe ook voor tracks of livesets gebruikt worden. Het rekent een relevantie waarde uit tussen 0 en 100%, dat zou je eventueel kunnen vertalen naar 1-10 sterren en dan gewoon net zoals bij GHF die sterren onder de topic titel zetten, dan zie je nog wel gewoon alle topics, maar is het duidelijker welke waarschijnlijk interessant voor jou zijn. En eventueel Pools misbruik xd valt wel mee, aangezien het gebaseerd is op degene die qua smaak het dichtst bij in de buurt komen. Geef je zo'n track of set een paar keer een laag cijfer, dan wijkt je smaak dusdanig af dat hun beoordelingen uberhaupt niet meer worden meegenomen.

Oke cool, ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik begin me mateloos meer en meer te irriteren aan die kneusjes "met inside informatie" die hier wat interessant willen komen doen. HT heeft dit echt niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ik begin me mateloos meer en meer te irriteren aan die kneusjes "met inside informatie" die hier wat interessant willen komen doen. HT heeft dit echt niet nodig.

Kan je vertellen dat ze hier intern al mee bezig zijn, meer kan ik je er helaas niet over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:31 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Qlown schreef:
Ik begin me mateloos meer en meer te irriteren aan die kneusjes "met inside informatie" die hier wat interessant willen komen doen. HT heeft dit echt niet nodig.

Kan je vertellen dat ze hier intern al mee bezig zijn, meer kan ik je er helaas niet over zeggen.

Haha! :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:37 
 

Mij irriteren de mensen die zo goed weten hoe het allemaal moet op hardtraxx, maar nooit in de spiegel kijken. Iedereen heeft hier wat te klagen dus dan zouden er eigenlijk geen problemen moeten zijn omdat ze het zelf wel goed doen. Een forum is niets meer dan een weerspiegeling van de maatschappij, zeker als de muziek steeds mainstreamer wordt. Leer ermee leven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Moet je horen wie het zegt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:39 
 

Maar ik zeg toch ook nooit hoe het moet zijn op hardtraxx...

Verder ben ik niet de meest beroerde om kritiek op mezelf te uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je zei net nog dat we allemaal wat meer in de spiegel moesten kijken. :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen