Ik ben dan ook wel vrij nieuw, maar ik ben zeker de laatste maanden erg actief op het forum (sommige delen van het forum ook totaal niet maargoed dat laat ik even buiten beschouwing

) dus ik wilde toch even mijn mening delen.
Het is gewoon een lastige kwestie. De gebruikers willen gewoon discussieren over een track/set/watdanook en de moderators moeten toezicht houden dat dingen niet uit de hand lopen. Hier zit meestal een punt tussen waarop deze twee groepen botsen, en dat is nou eenmaal zo. Moderators zijn er niet voor niks, en ik vind persoonlijk dat ze goed hun werk doen. Er zijn af en toe momenten dat ik me afvraag waarom een discussie wordt afgekapt maar over het algemeen heb ik niet echt kritiek op de manier van werken.
Ik vind ook dat er gebruikers zijn op het forum die erg lopen te stoken zo nu en dan. Nou weet ik niet of het altijd in de gein is maar daar lijkt het niet op. Dit soort dingen mogen wel goed aangepakt worden vind ik want dát verkloot echt de sfeer behoorlijk. Ik ga geen namen noemen, maar het is me al een paar keer opgevallen en ik vind het erg irritant en kinderachtig overkomen.
Nogmaals, ik ken lang niet iedereen hier en ik zal het vast ook lang niet altijd begrijpen maar ik zeg simpelweg wat ik vind.
Oja en over bans. Direct permanent bannen vind ik wel compleet van de pot gerukt. paar dagen, week, maand, permanent lijkt me een prima regel (weet niet of die ook ergens vast ligt maar zo niet is dat misschien ook een goeie) die makkelijk nageleefd kan worden. Of het moet al heel ver gaan, dan kan het anders.
De splitsing in het live-set gedeelte lijkt me een heel goed idee. Maakt alles net wat overzichtelijker en dan kan je ook gericht kijken naar waar je naar op zoek bent. Kudos voor het idee