Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 10:11 
 

@Hardist, Heb er eigenlijk geen woord aan toe te voegen en vooral met dat laatste stukje ben ik het 110% eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 10:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Als je die punten uit het beleid haalt en mensen gaat bannen/waarschuwen omdat ze aan het trollen zijn (zie dit account), dan hebben wij 'geen poot om op te staan'. Dus het is zeker wel handig dat zulke regels erin staan. Het hangt er in mijn beleving ook vanaf waar iets gepost (off-topic reactie) wordt natuurlijk ;) Wij gaan ook niet de hele dag alles (wat niet relevant is) verwijderen, want dan blijven we bezig en is de sfeer hier direct weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 10:50 
 

Magnetron schreef:
Als je die punten uit het beleid haalt en mensen gaat bannen/waarschuwen omdat ze aan het trollen zijn (zie dit account), dan hebben wij 'geen poot om op te staan'. Dus het is zeker wel handig dat zulke regels erin staan. Het hangt er in mijn beleving ook vanaf waar iets gepost (off-topic reactie) wordt natuurlijk ;) Wij gaan ook niet de hele dag alles (wat niet relevant is) verwijderen, want dan blijven we bezig en is de sfeer hier direct weg.

Ik heb het ook niet over het kopje trollen, dat dat duidelijk mogen zijn.

Van mijn part mag je gerust 4 pagina's aan totale shit weg halen in bijvoorbeeld een feest topic. 10 mensen vinden dat grappig en leuk en de rest ergert zich er soms kapot aan dat je hier komt om iets over een feest te lezen en er staat pagina's lang alleen maar onzin. Is het topic niet voor bedoeld. We hebben niet voor niks een off-topic gedeelte waar je dat soort onzin kunt plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 11:49 
 

Je zegt ook dat het er in 'jou beleving van of hangt', maar als je volgens een beleid werkt maakt jou beleving geen zak uit. Jij als mod zijnde hoort te kijken naar het beleid of iets wel of niet kan en niet of jij het zelf persoonlijk wel vind kunnen.

Wat een waardeloos argument ook eigenlijk om te zeggen 'niet relevante dingen niet verwijderen omdat het de sfeer dan niet ten goede zou komen. Het is een grote schijn sfeer die er hangt man. Als er dus maar 10 mensen een lol emoji neerzetten onder een niks toevoegende opmerking in een on-topic topic mag het blijven staan omdat het zogenaamd de sfeer ten goede komt ookal is het harstikke off-topic. Andere leden die niet om de grap kunnen lachen irriteren zich hier aan. Dus die goede sfeer die jij benoemd is er helemaal niet echt.
Een leuke sfeer in een feest topic (om maar bij dat voorbeeld te blijven) zet je naar mijn mening neer door op een leuke manier de ins en outs van een feest te bespreken en niet door het topic onder te spammen met totaal onrelevante dingen. Hier zit 80% (grove schatting) van ht denk ik helemaal niet op te wachten. Nog niet eens te spreken over de niet leden die ht bezoeken om info te lezen over een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 12:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dan kun je de meldknop ook gebruiken als het je irriteert. Wij gaan niet de hele dag alle topics in de gaten houden als er een irrelevant reactie wordt geplaatst, hebben we ook geen tijd voor. Daarnaast zullen er in dat geval heel weinig reacties in bepaalde topics overblijven, komt 'de sfeer' ook niet ten goede, snap je zelf denk ik ook wel :)

Ik heb zelf een tijdje geprobeerd om het WJD-topic schoon te houden, maar dat heeft geen enkele vooruitgang geboekt. Als iemand een 'ben benieuwd' reactie post en ik die verwijder, is er wel een ander die ongeveer hetzelfde post. 9/10 post het een aantal dagen weer, dus weer een tevergeefse poging van mijn kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Ik vind niet persè dat het beleid strenger gehandhaafd hoeft te worden. Als je heel strikt het beleid gaat volgen heb je binnen de kortste keren een flink aantal ht'ers minder ben ik bang gezien het kinderachtige niveau hier hoe mensen met elkaar omgaan.
Recent voorbeeld: mededelingen-updates/bug-reports-t14672-700.html.
Waar valt dit onder kijkend naar het beleid? Opzettelijk verkeerd neerzetten van een lid en het niks toevoegen aan het topic waar het daadwerkelijk over gaat. Die opmerking is imo geen warn waardig maar wel gwn erg flauw en ook weer totaal onnodig.

Hardist schreef:
Klopt, want er loggen hier dagelijks gewoon teveel kinderachtige mensen in, zie onder andere dat voorbeeld wat je postte.

Ach schei toch uit man, schei toch astjeblieft uit. Wat een in- en intrieste bedoeling hier. Als je überhaupt het forum zou lezen weet je dat ik vrijwel altijd fatsoenlijke onderbouwde post plaats waarvan ik zelf durf te zeggen dat ze bijdragen aan dit forum. Dit is één van de weinig keren dat ik een -zeer milde mag ik toch wel zeggen- ouwehoer-post neerzet, en direct word ik hier bestempeld als een kinderachtig lid? Ik kan me echt oprecht druk maken over dit soort gejank. Niemand kan tegenwoordig ergens meer tegen, en iedereen voelt zich door van alles en nog wat aangevallen. Ga toch gauw een eind weg zeg, miepers.

Man man man, het feit dat ik een tekst als dit moet neerkwakken op Hardtraxx is echt te belachelijk voor woorden. Ik kom op Hardtraxx om up to date te blijven en om wat komische onzin hier en daar te lezen. Ontspanning. Ik kan me plotseling enorm goed voorstellen dat sommige oud-HT'ers er ook geen zin meer in hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 12:10 
 

Magnetron schreef:
Ik heb zelf een tijdje geprobeerd om het WJD-topic schoon te houden, maar dat heeft geen enkele vooruitgang geboekt. Als iemand een 'ben benieuwd' reactie post en ik die verwijder, is er wel een ander die ongeveer hetzelfde post. 9/10 post het een aantal dagen weer, dus weer een tevergeefse poging van mijn kant.

Dat riep ik al nog voordat ik Überhaupt hier ooit mod was. Dat gaat je ook gewoon niet lukken. Een forum is bedoeld om te discussiëren. En als er iets wordt gepost in wat voor topic dan ook, dan komen daar reacties op. Dat ga je nooit tegenhouden. Het enige wat enigszins zou kunnen werken voor het WJD topic, is wanneer iemand iets post waar over gediscussiëerd zou kunnen gaan worden, dat diegene dan gelijk een topic aanmaakt en de link naar dat topic bij zijn WJD zet. Om maar eens een voorbeeld te noemen. Maar ook dat is omslachtig en op den duur doen mensen dat toch niet meer.

Dus nee, een topic "schoonhouden" waar gewoon zaken in gezet worden waar op gereageerd kan worden, dat zal nooit gaan lukken. Ik denk dat 9/10 mensen juist wíllen discussiëren over WJD's, en juist ook in dat topic. En wat is daar eigenlijk mis mee? Zodra een discussie uit de hand dreigt te lopen, dan grijp je pas in. Maak een topic aan, verwijs men daarnaartoe, om maar eens een voorbeeld te noemen. Maar reacties op een WJD verwijderen heeft gewoon geen zin. Maar goed, dat geef je zelf ook al aan natuurlijk :P

pim0412 schreef:
Niemand kan tegenwoordig ergens meer tegen, en iedereen voelt zich door van alles en nog wat aangevallen.

Precies, en jij bent er zo één die zich aangevallen voelt, dat bewijs je nu zelf maar weer. Die post van jou was als voorbeeld, ik heb er niet over dat jij direct bij deze kinderachtige mensen behoort, maar je voelt je wel degelijk aangesproken, dat dan weer wel. Excuses in ieder geval als ik het wel zo neer heb gezet, dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. Maar jij vind die post misschien "zeer mild", dat zal allemaal wel, echter denk je er totaal niet over na hoe iemand anders dit kan interpreteren. Denk daar maar eerst eens over na alvorens je weer zoiets post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
pim0412 schreef:
Niemand kan tegenwoordig ergens meer tegen, en iedereen voelt zich door van alles en nog wat aangevallen.

Precies, en jij bent er zo één die zich aangevallen voelt, dat bewijs je nu zelf maar weer. Die post van jou was als voorbeeld, ik heb er niet over dat jij bij deze kinderachtige mensen behoort, maar je voelt je wel degelijk aangesproken, dat dan weer wel.

Is prima man :thumbup: De link die SVB hier neerzet had direct betrekking op mijn post, en als jij er dan op reageert ''er loggen hier dagelijks gewoon teveel kinderachtige mensen in, zie onder andere dat voorbeeld wat je postte.'' dan spreek je mij daar toch direct op aan, of niet? Ik reageer alleen maar omdat ik hier ook letterlijk direct op aangesproken werd, niet omdat ik me aangesproken voelde. Maar mooie poging tot omdraaien.

Hardist schreef:
En jij vind die post misschien "mild", dat zal allemaal wel, echter denk je er totaal niet over na hoe iemand anders dit kan interpreteren. Denk daar maar eerst eens over na alvorens je weer zoiets post.

Pfoh ja jeetjemineetje zeg, hij moet er wel echt mentaal kapotgemaakt door zijn. Als je dat niet als mild kan bestempelen dan weet ik niet hoe jij het voor elkaar krijgt om het dagelijks leven door te komen, kom nou. Je doet net alsof ik die jongen heel wat aangedaan heb, en ik ga niet doen alsof ik daar ook maar enigszins begrip voor heb. Wat een pure onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 12:34 
 

pim0412 schreef:
...dan spreek je mij daar toch direct op aan, of niet?

Ik doelde op de opmerking, niet op de persoon.

pim0412 schreef:
En ik ga niet doen alsof ik daar ook maar enigszins begrip voor heb.

Nee, want hoe zou jij je voelen als je bijna dagelijks te kakken wordt gezet door meerdere leden hier, zou zo'n opmerking dan alsnog als "heel mild" worden gezien, of denk je dat zoiets dan meer impact heeft? Goed, blijkbaar ben jij gewoon te simpel om zoiets te begrijpen, echter hoop ik dat het jou ook ooit overkomt zodat je ook weet wat zo'n opmerking voor iemand kan betekenen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2016 13:09 
 

Zoals ik ergens in mijn bovenstaande berichten ook al aangaf vond ik die opmerking geen warn of verwijder waardig. Heb hem ook niet eens gemeld. Ik wou er alleen maar mee aangeven hoe kinderachtig leden hier met elkaar omgaan. Je zegt dan wel van ' dit is een van mijn weinige ouwehoer posts' maar waarom zijn 9/10 van jou ouwehoer post altijd tegen mij? Je plaats die opmerking wel degelijk puur om mij weer te kakken te zetten. Bij ieder ander lid het je die opmerking niet geplaatst en dat weet je zelf ook wel :thumbup:.

Je hebt gewoon helemaal geen reden om zoiets te zeggen, en imo zeker niet als je ziet hoe ik mij de laatste tijd opstel op het forum. Ik probeer nu wel degelijk mijn steentje bij te dragen en mij ook op betere manieren als vroeger in discussies te mengen.

Je kunt zulke opmerkingen ook achterwegen laten. Ik bedoel wat is nou het nut geweest van die opmerking. Kreeg je er zelf een goed en fijn gevoel bij? Ga gewoon op een normale manier met elkaar om in plaats van iedere keer op internet iemand te kakken te zetten die je niet kent. Het is knapper om normaal met mensen om te gaan op internet dan om ze af te zeiken. Dat kan iedereen.

Geef 1 goede reden om wel zoiets te plaatsen?! Op deze vraag ga je sowieso geen of geen goed antwoord kunnen geven want er is geen een reden waarom het goed is om zo met andere mensen om te gaan.

En verder wat Hardist zegt, als je zo vaak (onnodig) van zulk soort opmerkingen naar je hoofd krijgt is het niet meer leuk ookal is het maar een milde opmerking.

En ik haat het dat ik nu weer neergezet word als een janker want ik reageer de laatste tijd al nooit meer op zulke opmerkingen. Heb dankzij dit forum inmiddels wel geleerd dat je van mensen die op z'n niveau met andere omgaan vrij weinig hoeft aan te trekken. Ik sta nog altijd boven dat niveau van lekker haten en kinderachtig doen iemand die je helemaal niet kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na aanleiding van het 'Irritatiemomentjes'-topic, dit topic maar even een bumpje gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Na aanleiding van het 'Irritatiemomentjes'-topic, dit topic maar even een bumpje gegeven.

Oké bedankt. Ga je zelf ook wat bijdragen?


Rickzel schreef:
Pedaalemre schreef:
Hier pak je ook wel de extreme voorbeelden van feesten met een ramp van een lineup/bende teringherrie.


Vind jij, en dat is dus precies wat ik bedoel :P Maargoed ik kaart het niet aan om weer een ellenlange discussie uit te lokken, ik haak er op in omdat het mij persoonlijk irriteert, en een reden is dat HT al lang doodgebloed is en alleen een forum is voor een select gezelschap met allemaal dezelfde muzieksmaak.

Pedaalemre schreef:
Dan ben ik zelf nog liever een zure 'oude' negatieveling/troll of whatever want van de nieuwe generatie fans/feesten moeten we het niet hebben.


Tsjah, dit vind ik inderdaad vrij treurig om te lezen, en hiermee bevestig je inderdaad precies wat ik zeg. Als je vantevoren maar denkt dat de nieuwe generatie kut is en niet openstaat voor een groot deel van wat de huidige scene te bieden heeft en er ook niet over wil praten, dan snap ik inderdaad dat HT als forum niet meer relevant is. Maargoed niet iedereen hier denkt er op zo'n manier over gelukkig.


Is de huidige HS scène niet gewoon het probleem? De eerder genoemde kassakickhardstyle is over het algemeen nou niet echt kwalitatief hoogstaand en (vrijwel) iedere hardtraxxer houdt van kwalitatief goede hardstyle.

Degenen die die slechte muziek verdedigen lokken dan natuurlijk wel reacties uit.
Verder ben ik het niet met je eens dat er slechts een select clubje met dezelfde muzieksmaak actief is.
Ik zie nog steeds liefhebbers hier van TFC maar ook van Industrial HC. En alles wat daar tussen in zit.
Over het algemeen wordt alles gewaardeerd zolang het maar enigszins creatief en kwalitatief is.
Dat het je smaak niet is moet daar los van staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:

Is de huidige HS scène niet gewoon het probleem? De eerder genoemde kassakickhardstyle is over het algemeen nou niet echt kwalitatief hoogstaand en (vrijwel) iedere hardtraxxer houdt van kwalitatief goede hardstyle.

Degenen die die slechte muziek verdedigen lokken dan natuurlijk wel reacties uit.
Verder ben ik het niet met je eens dat er slechts een select clubje met dezelfde muzieksmaak actief is.
Ik zie nog steeds liefhebbers hier van TFC maar ook van Industrial HC. En alles wat daar tussen in zit.
Over het algemeen wordt alles gewaardeerd zolang het maar enigszins creatief en kwalitatief is.
Dat het je smaak niet is moet daar los van staan.


Dit denk ik zelf niet, voor mij is dit juist zo ongeveer de sterkste periode in hardstyle ooit. Het is natuurlijk makkelijk om te zeiken op de kassapiepjes, zeehondenkickes en lasertjes, maar uiteindelijk is dit nog steeds maar een klein deel van de scene (labels als gearbox, RSVL RCRDS etc. en wat van de grotere namen die er af en toe mee experimenteren). Als je kijkt naar de grote namen is het allemaal zoveel beter dan zeg 2015 of 16.

Daarnaast zou de huidige staat van de scene juist ideaal moeten zijn voor een forum; veel diversiteit qua geluid, veel geëxperimenteer met bijv. kicks, snel opkomende namen, organisaties en feesten die veranderen etc. Genoeg om over te discussiëren lijkt me. De hoeveelheid trollen en rawsoldiers die genoemd werden in het irritatiemomentjes topic zie ik zelf niet zoveel (naast het hele AOC ding dan), al ben ik zelf ook niet meer zo actief als eerst.

Het selecte clubje met dezelfde muzieksmaak zie ik voor een deel zelf wel, al denk ik dat het probleem eerder neerkomt op een gebrek aan discussie. Er is niks mis met een gedeelde smaak en je moet ook zeker doen alsof je iets leuks vindt om maar tegendradig te zijn, maar feit blijft dat als een heel forum dezelfde smaak deelt het moeilijk is om er een interessante discussie over te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat ze experimenteren en dat moedig ik zeker aan. Maar kassakicks en lasers klinken maar mijn oren gewoon niet. Kan je experimenteren wat je wilt maar kut blijft kut.

Hoe ging de gezegde ook al weer? Je kan stront elke kleur geven en zo mooi maken als je wilt maar stront blijft stront.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik (grotendeels) met je eens, maar dat was mijn punt ook niet. Mijn punt was dat een handjevol artiesten gare kicks gebruikt echt niet de reden is dat een forum aftakelt. Slechte hardstyleplaten zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn, maar dat is nog geen reden voor een gebrek aan activiteit. Als je kijkt naar de populairste hardtraxx platen van het afgelopen jaren, waren dat nou ook niet echt kassapiepnummertjes dus blijkbaar wordt er genoeg uitgebracht om wel over te praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt ook 2 soorten experimenteren ja.
Wat SZP doet is smaakgevoelig. Ik hou er niet van, maar kwalitatief gezien steekt het allemaal best goed in elkaar.
Dan heb je nog een (bijvoorbeeld) Unresolved (die overigens af en toe best een prima plaatje uitkakt) en dat klinkt vaak echt helemaal nergens naar.

Maar er is een grote groep mensen die dit leuk vind en die houdt die onzin in stand.
Dat soort mensen melden zich ook aan op online platforms. Zie facebook reacties soms eens bij zulke artiesten.
'dit is echt helemaal vet he (tag je maatje)' enter.

Niemand die d'r wat van zegt. En dat gebeurt hier op 't forum wel en dan krijg je tegengas van een grote groep (voornamelijk 'oude garde', gasten die al een jaar of 10 naar feesten/festivals gaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2019 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
natuurlijk makkelijk om te zeiken op de kassapiepjes, zeehondenkickes en lasertjes, maar uiteindelijk is dit nog steeds maar een klein deel van de scene (labels als gearbox, RSVL RCRDS etc. en wat van de grotere namen die er af en toe mee experimenteren). Als je kijkt naar de grote namen is het allemaal zoveel beter dan zeg 2015 of 16.


Dikgedrukte stuk volledig mee eens btw.

Verder, ik zie dat 'zeiken' echt niet zo, het kan aan mij liggen maar ik vind dat er tegenwoordig weinig mensen nog spontaan een discussie over deze stijl opwerpen. Maar als er een topic wordt geopend met een sample waar ik uit nieuwsgierigheid op klik en ik vind het tyfusherrie, dan sta ik toch in mijn recht om dat te zeggen (wellicht in een ietwat andere bewoording, maar toch). Kijk ik zie dat zure oude garde-verhaaltje niet zo tbh. Ik vind echt maar een 2-3-tal mensen op heel het forum écht (te) negatief, de rest zijn m.i gewoon gasten die wat langer meegaan en het goed onderbouwen als ze iets niet vet vinden. Is ook persoonlijke voorkeur, ik lees nou eenmaal gewoon liever een lang lulverhaal onder een release over waarom iemand een track niks vind/en dat de scene/stijl zo veranderd is, dan de zoveelste 'Dikke plaat :loving:' <- (waar ik zelf ook aan meedoe, weet ik). En juist de leden die lange discussies voeren die misschien een wat negatieve/bittere ondertoon hebben worden gezien als 'zuur'. Lees liever wat daadwerkelijke 'content' dan korte dingen, we zitten hier uiteindelijk (deels) voor tijdsverdrijf toch.

Stap 1 naar het forum minder zuur maken is gewoon niet elk lid dat iets controversieels/irrelevants/lang verhaal post gelijk afschrijven als zuur. Het hoeft hier geen facebook te zijn waar iedereen een kloppende erectie krijgt van elk geluidje. Volgens mij kunnen Rebelion of Malice gewoon een avond naar een Thais restaurant, vervolgens naar de studio en met hun brandende arie boven de mic hangen en een track vormen uit die ruften en nog komt heel RSU erop klaar. Laat HT alsjeblieft 'zuur' blijven dan.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen