Magnetron schreef:
Ik heb zelf een tijdje geprobeerd om het WJD-topic schoon te houden, maar dat heeft geen enkele vooruitgang geboekt. Als iemand een 'ben benieuwd' reactie post en ik die verwijder, is er wel een ander die ongeveer hetzelfde post. 9/10 post het een aantal dagen weer, dus weer een tevergeefse poging van mijn kant.
Dat riep ik al nog voordat ik Überhaupt hier ooit mod was. Dat gaat je ook gewoon niet lukken. Een forum is bedoeld om te discussiëren. En als er iets wordt gepost in wat voor topic dan ook, dan komen daar reacties op. Dat ga je nooit tegenhouden. Het enige wat enigszins zou kunnen werken voor het WJD topic, is wanneer iemand iets post waar over gediscussiëerd zou kunnen gaan worden, dat diegene dan gelijk een topic aanmaakt en de link naar dat topic bij zijn WJD zet. Om maar eens een voorbeeld te noemen. Maar ook dat is omslachtig en op den duur doen mensen dat toch niet meer.
Dus nee, een topic "schoonhouden" waar gewoon zaken in gezet worden waar op gereageerd kan worden, dat zal nooit gaan lukken. Ik denk dat 9/10 mensen juist wíllen discussiëren over WJD's, en juist ook in dat topic. En wat is daar eigenlijk mis mee? Zodra een discussie uit de hand dreigt te lopen, dan grijp je pas in. Maak een topic aan, verwijs men daarnaartoe, om maar eens een voorbeeld te noemen. Maar reacties op een WJD verwijderen heeft gewoon geen zin. Maar goed, dat geef je zelf ook al aan natuurlijk
pim0412 schreef:
Niemand kan tegenwoordig ergens meer tegen, en iedereen voelt zich door van alles en nog wat aangevallen.
Precies, en jij bent er zo één die zich aangevallen voelt, dat bewijs je nu zelf maar weer. Die post van jou was als voorbeeld, ik heb er niet over dat jij direct bij deze kinderachtige mensen behoort, maar je voelt je wel degelijk aangesproken, dat dan weer wel. Excuses in ieder geval als ik het wel zo neer heb gezet, dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. Maar jij vind die post misschien "zeer mild", dat zal allemaal wel, echter denk je er totaal niet over na hoe iemand anders dit kan interpreteren. Denk daar maar eerst eens over na alvorens je weer zoiets post.