Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 14:42 
 

Ja, ik doe dat regelmatig. Wil je een voorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 15:21 
 

Ik heb net na het douchen nog in de spiegel gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Ik begin me mateloos meer en meer te irriteren aan die kneusjes "met inside informatie" die hier wat interessant willen komen doen. HT heeft dit echt niet nodig.

Kan inderdaad heel hinderlijk zijn. Aan de andere kant wordt er ook van alles aangenomen (en op zich ook wel wat drastische conclusies getrokken) in dat topic zonder dat dit ook direct waar hoeft te zijn. Ik snap dat je daar als bekende ook tegenin wil gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 06:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Ik heb net na het douchen nog in de spiegel gekeken.

Haha, held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Ik heb net na het douchen nog in de spiegel gekeken.


Kijk, het gaat de goede kant op :lol: :lol: :lol: :lol:

Nu ik toch mijn aandeel in dit topic heb gehad met een nutteloze quote.
Ik zou eventueel graag zien dat releases per label worden ingedeeld. Dat maakt imo het release gedeelte veel netter, dit omdat je alle releases dan gesorteerd hebt op het desbetreffende label, nu staat alles door elkaar heen, waardoor ik persoonlijk het overzicht kwijt ben van wat er op labels released wordt.
Nu snap ik dat het een probleem kan zijn om het forum hierop in te delen, omdat je het forum dan moet uitbreiden met meer subforums bv voor elk apart label. Dat lijkt me dus wat onhandig en niet heel erg reëel, dus misschien dat er mensen die dit wel kunnen vormgeven op een juiste manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 14:12 
 

Bas schreef:
Tegenwoordig is het helaas anders. Hardtraxx is één grote brei geworden met door de forumgebruiker toegevoegde content, informatie en gesprekken. Verder marcheren er hier en daar dict…. ehm moderators rond wie zorgen voor een strakke naleving van de regels van het forum.

Is het goed dat ze zich hiermee bezig houden? Absoluut. Komt dit ten goede van de sfeer? Misschien. Komt dit ten goede van de prachtige website? Nee. Ik heb het eerder zien gebeuren dat fora’s werden overgenomen door nieuwe moderatoren welke zorgen voor een goede orde, maar daarbuiten was weinig meer te beleven. Dit gaat echt ten koste van de website én de community welke toch samen één geheel zijn.

Ik wil nog wel even zeggen dat ik het hier mee eens ben. Het probleem is dat er inderdaad alleen maar moderators zijn, maar verder dan het "modereren" gebeurt er niets meer. Ik heb (naar mijn beleving) toch wat goede ideeën aangekaart bij Jordy, maar hij heeft het of te druk, of het interesseert hem vrij weinig, want een reactie is ver te zoeken. In beiden gevallen niet goed (voor de website) want een afwezige admin maakt meer kapot dan je lief is, ook al heb je tig goede moderators. Er gebeurt gewoon niets. En dat is jammer. En daar kunnen wij als mods totaal niets aan doen. Wij kunnen alleen de boel proberen te handhaven, dus ik vraag me eigenlijk af waar wij met zijn allen (het "beheer") nu nog mee bezig zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 10:42 
 

Ik kom vandaag wat mensen blij maken en misschien enkelen wat minder blij. Heb aangegeven geen moderator meer te willen zijn op Hardtraxx. Hoe of waarom wil ik liever niet hier aangeven, mocht je dat willen weten mag je me een PM sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Och, jammer Feteke, altijd jammer dat iemand 'de handdoek in de ring gooit'. Je geeft aan de motivatie hier niet publiekelijk te willen geven, dat zal dan wellicht wel een hint zijn?

Overigens begint 't nieuwe jaar dan onstuimig voor Hardtraxx, aangezien er ook gezocht wordt naar een nieuwe eigenaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 12:37 
 

Ik denk dat dat genoeg zegt inderdaad, die laatste zin van je :) Overigens wist ik hier niets van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 12:55 
 
Hardtraxx Elite

Jammer fekete, vond altijd wel dat jij goed ingreep op de juiste momenten. Helaas kwam het soms wat 'knullig' over op de manier waarop. Ik vond jou toch wel een goede moderator. Ik hoop dat er snel nieuwe worden aangesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 13:05 
 

Ben ik het wel mee eens, maar goed, Hardtraxx gaat worden overgenomen door iemand anders, als ik het geld had dan zou ik al mijn interesse hebben getoond maar helaas :) Er zullen op den duur dus wel zeker nieuwe mods komen, en misschien zal ik tegen die tijd wel mijn interesse tonen, niet om het modden maar meer om het meehelpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal eerlijk zijn, ik ben het niet altijd met Fekete eens geweest, maar ik vind het wel zeer pijnlijk als hij weggaat omdat andere mensen hier op het forum (waar ik zelf misschien ook wel deel van uitmaakte) hem het leven zuur (dat kun je natuurlijk op meerdere manieren doen, niet alleen in een directe manier) hebben gemaakt. Verder wil ik natuurlijk toch nu 'al' Fekete bedanken voor zijn bewezen dienst en Jor-D in het bijzonder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 13:14 
 

Ik heb aangegeven toch nog mijn mod rechten te willen behouden totdat Jordy de site heeft "verkocht" om toch nog uit te helpen. Zou het wel zuur vinden namelijk voor de andere mods om ze dan nu zo te laten zakken aangezien Jordy waarschijnlijk dus ook niet meer echt veel tijd zal hebben voor Hardtraxx.

Echter nee, ik stop niet omdat iemand mij het leven zuur maakt, dat is hier nog niemand gelukt en zal ook niet gaan lukken, weest niet bang ;) Tevens heb ik met niemand problemen en is er niemand die ik "haat", ik vind jullie allemaal best toffe gasten, vooral diegene waarmee ik PM gesprekken heb gehad, dus ik zal zeker nog hier rond blijven hangen wat er ook gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat je stopt Fekete, toch bedankt voor al je werk en tijd die je in HT gestopt hebt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Ben ik het wel mee eens, maar goed, Hardtraxx gaat worden overgenomen door iemand anders, als ik het geld had dan zou ik al mijn interesse hebben getoond maar helaas :) Er zullen op den duur dus wel zeker nieuwe mods komen, en misschien zal ik tegen die tijd wel mijn interesse tonen, niet om het modden maar meer om het meehelpen.

Puur uit nieuwsgierigheid; wat zou Hardtraxx moeten kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 14:51 
 
Hardtraxx Elite

Richardd schreef:
Fekete schreef:
Ben ik het wel mee eens, maar goed, Hardtraxx gaat worden overgenomen door iemand anders, als ik het geld had dan zou ik al mijn interesse hebben getoond maar helaas :) Er zullen op den duur dus wel zeker nieuwe mods komen, en misschien zal ik tegen die tijd wel mijn interesse tonen, niet om het modden maar meer om het meehelpen.

Puur uit nieuwsgierigheid; wat zou Hardtraxx moeten kosten?

Denk dat je daarvoor even moet mailen naar [email protected] of Jor-D een pb moet sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 21:27 
 
Hardtraxxer

misschien dat hardnews het wel wil overnemen. Die hebben een dood forum maar het is qua nieuws enzo wel beter dan hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Ik kom vandaag wat mensen blij maken en misschien enkelen wat minder blij. Heb aangegeven geen moderator meer te willen zijn op Hardtraxx. Hoe of waarom wil ik liever niet hier aangeven, mocht je dat willen weten mag je me een PM sturen.


Ik stuur je een PM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 13:18 
 

Is het na al ons klagen ook niet even goed om te zeggen dat Jor-D een goede keus heeft gemaakt door Hardtraxx in de verkoop te zetten? Zo'n keus dwingt wel respect af in mijn ogen. Hardtraxx is toch zijn eigen kindje! Ben benieuwd of er wat animo is om deze site te kopen, zeker aangezien er niet bij iedereen een positief beeld over hardtraxx heerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er al animo is van iemand om Hardtraxx over te nemen. Het staat namelijk toch al een paar maanden te koop. Iemand die hier meer over weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 23:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een rijke oliesjeik
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wil Hardtraxx wel overkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKI schreef:
Ik wil Hardtraxx wel overkopen

$ 20,854

http://www.indexwaarde.nl/show.php?url=hardtraxx.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 12:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen