Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 21:50 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Sorry hoor, maar er bestaat geen verantwoord drugsgebruik. Je houdt jezelf dan een fabeltje voor. Het kan altijd misgaan, maakt niet uit hoe. Je kan alleen voorzichtig zijn, maar dat maakt het niet verantwoordelijk.

Dat je zegt dat 5HTP geen beïnvloeding van serotonine treft, vind ik tevens bullshit, want het heeft het wel degelijk als je naar de uiteindelijke werking kijkt.

Verder ga ik over deze dingen niet meer in discussie. Je praat teveel dingen goed en kraakt teveel andere dingen af. Heroïne kan prima een keer genomen worden net zoals XTC. Het is alleen lastiger. Net als speed lastiger wordt ervaren dan XTC.

Fabeltjes voorhouden dat drugs verantwoord is is gewoon bullshit. Je kan alleen zelf bepalen hoe voorzichtig je bent, case closed.

Dan kun je niet verantwoordelijk met een wagen rijden, of gaan sporten of wat dan ook. Wat een kromme bewering meer. Je kan wel degelijk verantwoord met drugsgebruik omgaan, zijn genoeg mensen wat je hier al op hardtraxx kunt vinden die er ontzettend verantwoordelijk mee omgaan. Kan inderdaad altijd wat gebeuren, maar je kan net zo goed stikken op een of ander stuk eten.... Jij mag het onverantwoordelijk vinden, maar dat is je eigen zaak, ik denk niet dat er het veel mensen met je eens zullen zijn die er verstandig mee omgaan. De kans dat het misgaat is veel kleiner als dat er wat gaat misgaan met allerhande dagdagelijkse bezigheden, tenzij je vind dat het dan onverantwoord is om te gaan paardrijden (wetenschappelijk gezien is paardrijden gevaarlijker als xtc gebruiken) bijvoorbeeld kom je hier met een onzin verhaal waarvan ik je toch nooit gelijk in ga geven.

5-HTP is al van natura aanwezig in je lichaam, het is de precursor van serotonine. L-Tryptofaan -> 5-HTP -> Serotonine is de natuurlijke gang van zaken in je lichaam met of zonder supplementen, door 5-HTP in te nemen verander je niets van de huishouding (lees: werking) in je lichaam voor serotonine aanmaak, je zorgt alleen voor een lichtjes verhoogde concentratie wanneer die op een enorm dieptepunt zit na xtc gebruik. (hoge concentraties serotonine zijn trouwens niet schadelijk als de werking van je brein niet gewijzigd is, deze zorgen enkel voor een gelukkig gevoel zoals ook mdma werkt en zorgt er dus ook voor dat je beter kan slapen omdat serotonine naar melatonine word omgezet snachts) Hierdoor dat sommige zwaargebruikers ook in depressies kunnen belanden van xtc (door te weinig serotonine). MDMA verandert de werking van je brein mbt serotonine afgifte, net zoals anti-depressieva daarom is 5-HTP ook gevaarlijk in samenwerking met deze middelen en niet op zijn eigen. Je gespeculeer zonder wetenschappelijke onderbouwde feiten is gewoon flauw, je wilt blijven je gelijk halen terwijl je hiervoor geen basis hebt.

Ik zie mijzelf niets afkraken trouwens, dat ik het volledig met je oneens ben op deze stellingen en hier ook gewoon een deftige en correcte uitleg voor kan geven vind ik absoluut niet afkraken, ik ga je hier geen gelijk in geven en blijven komen met tegenargumenten, simpelweg omdat ik wil dat iedereen correcte informatie heeft met betrekking tot het zo verstandig mogelijk omgaan met bepaalde drugs waar ik kennis van heb, gelukkig zijn velen in tegenstelling tot jou mij hier ook gewoon dankbaar voor, anders deed ik de moeite niet. Ja ik vind het onzin dat je prima een keer heroine kan nemen net zoals xtc, je lichaam gaat al na 1x zeer zware afkickverschijnselen krijgen zoals al gezegd, als jij heroine wil proberen moet je dat voor jezelf uitmaken, kom echter niet verwachten dat dit hier door mij of anderen word goed gepraat. Er is wel degelijk een goede reden waarom 99% van de drugsgebruikende mensen hier bewust niets van deze drugs moeten weten, ondanks dat het word omschreven als een 30 minuten durende orgasme. Heroine dus hier even gaan vergelijken met xtc, nu ja ik ga hier maar niet eerlijk zeggen wat ik ervan vind.. (En dan heb ik het nog niet over het enorm kleine verschil tussen een gebruikersdosis en een dodelijke overdosis)

Oh ja, ik stel dus niet dat drugs gebruiken verantwoord is, maar het KAN wel verantwoord gebeuren. Troost je, dit is echter maar een klein percentage wat dit werkelijk doet, maar gelukkig behoren de mensen met wie ik het meeste optrek op feesten tot deze verantwoorde gebruikers zoals mijn huisgenoot en James en verschillende anderen die misschien wel eens een keertje minder verstandig ermee omgaan maar toch hun best trachten het zo verantwoord te gebruiken.

Inno schreef:
En Chukkels bedoel je 3 dagen voor gebruik preloaden met 5-htp? Dat lijkt me niet aan te bevelen.

Preloaden met 5-HTP heeft ook geen positief effect op je roll, ik heb het een aantal keren gedaan en merkte steeds een vermindert effect van de xtc, ik kan niet echt toewijzen waaraan dit precies kan liggen maar ik heb op fora wel verschillende mensen hetzelfde zien melden. Ik eet trouwens ook wel altijd een banaantje of 3 de dag na gebruik, is gewoon lekker en een paar bananen kan geen kwaad maar ik zou inderdaad er geen 10 gaan eten als alternatief voor 5-HTP, voeding met veel tryptofaan erin gaat ook niet je serotonine tijdig aanvullen omdat het omzetten ervan best een lang proces is. Daarom dat L-Tryptofaan op zich ook niet echt tegen de dinsdagdip gaat helpen. Iemand wat echt gelooft dat 5-HTP gevaarlijk is of grote wijzigingen aanbrengt kan trouwens l-tryptofaan veilig gebruiken, je lichaam gaat enkel het nodige omzetten naar 5-htp en serotonine waardoor je geen extra verhoogde concentraties serotonine gaat verkrijgen.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:15 

Hardtraxx Elite

http://www.nujij.nl/drugsbeleid-d66-en- ... 2449.lynkx
http://www.unity.nl/politiek.php
Citaat:
D66, GroenLinks, de PvdA en de SP willen alle vier de mogelijkheid om drugs te laten testen weer invoeren op feesten, om zo gezondheidsproblemen te voorkomen.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
http://www.nujij.nl/drugsbeleid-d66-en-groenlinks-tonen-realisme-pvv.11512449.lynkx
Citaat:
D66, GroenLinks, de PvdA en de SP willen alle vier de mogelijkheid om drugs te laten testen weer invoeren op feesten, om zo gezondheidsproblemen te voorkomen.

Daarom heb ik D66 gestemt :innocent:
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:27 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
http://www.nujij.nl/drugsbeleid-d66-en-groenlinks-tonen-realisme-pvv.11512449.lynkx
Citaat:

Daarom heb ik D66 gestemt :innocent:

:thumbsup: Ik ook zojuist
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:50 

Hardtraxx Veteran

Ik kan alleen maar lachen om de reactie.
Als 5HTP er niet voor zorgt dat de kater minder wordt na XTC gebruik oftewel je serotonine beïnvloedt, wat doet het dan wel dat jullie die kater niet voelen?

Het is en blijft beïnvloeding van de serotonine niveau's hoe mooi je het ook uitlegt. Men slikt het niet voor niets na XTC gebruik. Daarnaast doe je veel meningen af als onzin, wat ik als afkraken beschouw. Ten derde trek je echt vergelijkingen van totale waanzin. Hoe kan je paardrijden vergelijken met het intern beïnvloeden van natuurlijke processen.

I don't care trouwens. Ik ben het met je eens dat drugsgebruik verantwoord kan gebeuren, maar je schildert het op een manier af alsof het standaard verantwoordelijk is terwijl je zelf van die schitterende verslavingsgevallen nabij hebt.
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

I don't care trouwens. Ik ben het met je eens dat drugsgebruik verantwoord kan gebeuren, maar je schildert het op een manier af alsof het standaard verantwoordelijk is terwijl je zelf van die schitterende verslavingsgevallen nabij hebt.

Nou ja, ik moet zeggen dat ik John en Reinaldo toch aardig verantwoord vind gebruiken. Zelfs een maat van me die mee was naar Thrillogy zei dat, terwijl hij nog nooit drugs heeft gebruikt. Ze maken van tevoren een schema, van dan en dan pakken zoveel en niet meer, en houden zich daar ook precies aan. Dat vind ik verantwoord gebruiken. En jah, dan wel binnen de perken en binnen de norm blijven ;)

Trouwens, antwoord jij eens op je berichten :P
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 23:08 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik kan alleen maar lachen om de reactie.
Als 5HTP er niet voor zorgt dat de kater minder wordt na XTC gebruik oftewel je serotonine beïnvloedt, wat doet het dan wel dat jullie die kater niet voelen?

Het is en blijft beïnvloeding van de serotonine niveau's hoe mooi je het ook uitlegt. Men slikt het niet voor niets na XTC gebruik. Daarnaast doe je veel meningen af als onzin, wat ik als afkraken beschouw. Ten derde trek je echt vergelijkingen van totale waanzin. Hoe kan je paardrijden vergelijken met het intern beïnvloeden van natuurlijke processen.

Het zorgt ervoor dat je serotonine peil sneller terug op normale hoogte zit door je lichaam de bouwstoffen van serotonine aan te leveren, in de werking van je lichaam of brein word niet ingegrepen. Je geeft gewoon je lichaam de voedingsstoffen die het op dat moment nodig heeft, net zoals iemand zijn fruit eet voor vitamienen binnen te krijgen. Je krijgt het gewoon in hogere concentraties binnen als in voeding mogelijk is omdat je lichaam ook een tekort heeft wat door voeding niet kan tegoed gedaan worden op zo korte tijd. Je beïnvloed je serotonine niveau is positieve zin, maar dit is ook nodig na xtc gebruik omdat het dan extreem laag is (dit is gevaarlijk wegens kans op depressies).

David Nutt een Britse professor die aan het hoofd stond van het ACMD (Advisory council of misuse of drugs - verantwoordelijk voor het adviseren van de Britse regering omtrent regulering van drugs) heeft de vergelijking getrokken met paardrijden, wat is er zo gek aan deze vergelijking als blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat xtc nemen minder schadelijk is voor de gezondheid als paardrijden? Het breken van een been is ook niet iets natuurlijks of whatever... Het is gewoon een feit dat xtc nemen minder gevaarlijk is als paardrijden. Dat jij het daar niet mee eens bent omdat er tijdelijk veranderingen in hersenen gebeuren die ongevaarlijk zijn is jouw zaak. Mensen met veel meer kennis van de materie als jij of ik vinden blijkbaar dat je zo een vergelijking wel kan maken.

Flauw hoor dat je afkomt dat ik dicht sta bij verslavingsgevallen, ik heb NIEMAND in mijn nabije vriendengroep die verslaafd is aan eender welke drugs. Ken ik mensen wat verslaafd zijn, ja wie kent zo geen mensen? Betekent niet dat ze opeens dicht bij mij staan.. Zwak om met zo een reactie af te komen dus. Iedereen wat me goed kent weet trouwens dat ik geen mensen in mijn dichte vriendengroep toelaat die drugs misbruiken aangezien ik absoluut niet overweg kan met zo mensen. (edit: op een feest maakt het me niet uit, maar in het dagdagelijkse leven bedoel ik dan meer)
Bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 23:21 

Donateur

@ John, ben het helemaal eens met je betoog ;) Als jij elke dag met 250 over een snelweg rijdt loopt je meer risico op een ongeluk dan wanneer je je gewoon aan de snelheid houdt. Zo is het met drugs ook gewoon.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 09:20 

Hardtraxx Veteran

Niet flauw, want zo bedoelde ik het niet. Meer met de gevallen die zich opeens op het moment voordeden. Misinterpretatie, sorry dat het zo overkwam.

Onderzoekers hebben het recht dat soort vergelijkingen te trekken, maar er zit een verschil tussen ergens verantwoord mee omgaan en of het puur verantwoordelijk is.

Ik ga mezelf maar onderuit halen met het feit dat ik wel degelijk vind dat er verantwoordelijk gebruik bestaat, maar dat het niet per definitie zo gezegd mag worden. Als ik GHB per ongeluk overdoseer kan ik zo verantwoordelijk ermee zijn als ik wil, maar dan is de kans toch dat ik bewusteloos raak. Ik kan nog zo verantwoordelijk LSD nemen en ik heb kans op HPPD. Ik kan nog zo verantwoordelijk een pil kopen van 150 mg, maar als ik toevallig een halfje pak waarin meer MDMA verspreid zit, kan ik nog net te hard gaan. Je hebt overal kans op net als met autorijden. Toevallig rijd ik niet met 250 km/h per uur dus dat kan je sowieso van het lijstje afschrappen.

Om een mooi voorbeeld te geven van het dagelijks leven;

Ik ben nu op ski vakantie, ik doe er alles aan om niet onderuit te gaan. Toch gebeurt het, allemaal om kleine dingetjes, zo is het ook met gebruik. Sommige mensen raken niet verslaafd en andere wel, maar het draait uiteindelijk om jezelf en niet om een standaardisatie. Verantwoordelijkheid is relatief en verschilt per persoon, iets wat bij drugsgebruik nog veel belangrijker is. De meeste mensen kunnen het niet aan en andere, zoals jij, wel.

Daarnaast wil ik zeggen dat ik je helemaal geen verkeerde kerel vind, maar dat ik toch merk dat ik op veel dingen verschil qua mening met jou en daarnaast vind ik discussiëren een schitterend iets zoals je merkt. Bij deze laat ik het lopen, want we gaan in cirkeltjes redeneren en we gaan elkaar niet overtuigen, dat is iets wat zeker is.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 15:59 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Ik ga mezelf maar onderuit halen met het feit dat ik wel degelijk vind dat er verantwoordelijk gebruik bestaat, maar dat het niet per definitie zo gezegd mag worden. Als ik GHB per ongeluk overdoseer kan ik zo verantwoordelijk ermee zijn als ik wil, maar dan is de kans toch dat ik bewusteloos raak. Ik kan nog zo verantwoordelijk LSD nemen en ik heb kans op HPPD. Ik kan nog zo verantwoordelijk een pil kopen van 150 mg, maar als ik toevallig een halfje pak waarin meer MDMA verspreid zit, kan ik nog net te hard gaan.

Mij hoor je ook niet zeggen dat iemand per definitie verantwoord gebruik, als 1% van de drugs gebruikers dit doet is het al een hoge schatting. Maar toch, ghb per ongeluk overdoseren? Iemand wat verantwoordelijk ghb gebruikt maakt gebruik van een apothekers spuitje om zo het precieze aantal ml's te weten en zal bij het ontdekken van de drug met een lage dosis beginnen, out gaat kun je op die manier volledig uitsluiten. Volgens mij is HPPD ongelofelijk zeldzaam en weet men niet goed waar het aan te wijzen valt, lijkt me dan ook sterk om te zeggen dat je zowiezo kans maakt op dit. Van een 'groot' halfje van 150mg (laten we zeggen 3/4e oftewel rond de 110mg) kan zeker iemand een tikkeltje te hard gaan als dit een erg persoon is, maar dit gaat buiten misschien braken geen verdere gevolgen hebben voor die persoon naderhand. Maar als je je pillen op voorhand netjes breekt, iets wat ik al zeker doe in het geval als het is voor iemand wat een lage tolerantie heeft ervoor dan gaat je dit zelfs niet overkomen.

Citaat:
Daarnaast wil ik zeggen dat ik je helemaal geen verkeerde kerel vind, maar dat ik toch merk dat ik op veel dingen verschil qua mening met jou en daarnaast vind ik discussiëren een schitterend iets zoals je merkt.

Zoals je merkt heb ik ook geen probleem met een discussie ;)
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik ga mezelf maar onderuit halen met het feit dat ik wel degelijk vind dat er verantwoordelijk gebruik bestaat, maar dat het niet per definitie zo gezegd mag worden. Als ik GHB per ongeluk overdoseer kan ik zo verantwoordelijk ermee zijn als ik wil, maar dan is de kans toch dat ik bewusteloos raak. Ik kan nog zo verantwoordelijk LSD nemen en ik heb kans op HPPD. Ik kan nog zo verantwoordelijk een pil kopen van 150 mg, maar als ik toevallig een halfje pak waarin meer MDMA verspreid zit, kan ik nog net te hard gaan.

Mij hoor je ook niet zeggen dat iemand per definitie verantwoord gebruik, als 1% van de drugs gebruikers dit doet is het al een hoge schatting. Maar toch, ghb per ongeluk overdoseren? Iemand wat verantwoordelijk ghb gebruikt maakt gebruik van een apothekers spuitje om zo het precieze aantal ml's te weten en zal bij het ontdekken van de drug met een lage dosis beginnen, out gaat kun je op die manier volledig uitsluiten. Volgens mij is HPPD ongelofelijk zeldzaam en weet men niet goed waar het aan te wijzen valt, lijkt me dan ook sterk om te zeggen dat je zowiezo kans maakt op dit. Van een 'groot' halfje van 150mg (laten we zeggen 3/4e oftewel rond de 110mg) kan zeker iemand een tikkeltje te hard gaan als dit een erg persoon is, maar dit gaat buiten misschien braken geen verdere gevolgen hebben voor die persoon naderhand. Maar als je je pillen op voorhand netjes breekt, iets wat ik al zeker doe in het geval als het is voor iemand wat een lage tolerantie heeft ervoor dan gaat je dit zelfs niet overkomen.

Haha gelukkig niet nee. :P
Altijd leuk ^^

Nouja...ik kan je wel vertellen dat ik licht last heb van HPPD en dat heb ik na mijn eerste keer acid.
De rest...tja..je hebt wel gelijk, maar het is weer relatief zoals het eigenlijk allemaal is betreffende dosering. Het hangt er maar net vanaf hoeveel je kan hebben.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Heb je dat nog elke keer? Want van wat ik heb begrepen verdwijnt HPPD na een tijdje, als je een tijdje niet meer getript hebt.

En anders als het heftig is, kun je het altijd genezen met elke dag melatonine. Maar sowieso het is niet voor altijd, je moet gewoon zorgen dan dat je een tijdje (half jaar of langer) geen trippende middelen gebruikt.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Heb je dat nog elke keer? Want van wat ik heb begrepen verdwijnt HPPD na een tijdje, als je een tijdje niet meer getript hebt.

En anders als het heftig is, kun je het altijd genezen met elke dag melatonine. Maar sowieso het is niet voor altijd, je moet gewoon zorgen dan dat je een tijdje (half jaar of langer) geen trippende middelen gebruikt.

Ik weet het, ik vind het ook niet storend haha :P
Ik heb het alleen als ik naar plafonds zit te staren, lichte visuele ruis.
Het is vermakelijk :P
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Je hebt gewoon geen 2-cb of wat dan ook nodig om te trippen xd
Maar zolang het niet op onwenselijke momenten gebeurd is het niet zo erg lijkt me. Maar let wel op dat het kan verergeren.
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:23 

Hardtraxxer

Iemand hier die weet wat 'supersuiker' is?
Klasgenoot had het er toen straks over op msn met een maat. Zit in een capsule, kost 5 euro, je wordt er energiek van maar zonder love-shit, en werkt 8 uur?
Klasgenoot wist zelf ook niet wat het was, gewoon pep ofwat? :')
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Je hebt gewoon geen 2-cb of wat dan ook nodig om te trippen xd
Maar zolang het niet op onwenselijke momenten gebeurd is het niet zo erg lijkt me. Maar let wel op dat het kan verergeren.

Haha, klopt :P
Meestal is de TV een trigger ervoor :P
Ik zit dan TV te kijken, dan heb je die afdruk, kijk naar het plafond en bam :P
Vage shizzle voort leven dan opeens :P
DarkNoize schreef:
Iemand hier die weet wat 'supersuiker' is?
Klasgenooit had het er toen straks over op msn met een maat. Zit in een capsule, kost 5 euro, je wordt er energiek van maar zonder love-shit, en werkt 8 uur?
Klasgenoot wist zelf ook niet wat het was, gewoon pep ofwat? :')

Supersuiker :') :')

Welke kansloze heeft dat verzonnen? :P
Bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:45 

Donateur

Heb je wel eens pure cafeïne gehad? Dan denk je ook; hmm het zal wel maar damn :P
Ik heb nog nooit van supersuiker gehoord maar het klinkt wel als iets wat ik eens wil proberen xd
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Hmm, ligt Unity's website er soms uit? Kan er niet meer opkomen.

Anywayz, wat zijn de grootste verschillen tussen 2c-b en 2c-i? Misschien kan ik dat hier het beste vragen :)
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 23:12 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Hmm, ligt Unity's website er soms uit? Kan er niet meer opkomen.

Anywayz, wat zijn de grootste verschillen tussen 2c-b en 2c-i? Misschien kan ik dat hier het beste vragen :)

De werkingsduur is het grootste verschil, 2c-i duurt bijna dubbel zo lang. Je hebt er ook een wat lichtere dosis van nodig, het is niet een heel erg sterk visueel tripmiddel en het geeft ook aardig wat energie. Op zich geen enorm grote verschillen dus met 2c-b, iets minder visueel, veel langere werkingsduur en redelijk energetisch. Als je het aankan is 2c-i voor mij het meest geschikt van alle 2c's voor op een feestje.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Had ook gevonden dat het iets euforischer was, iets meer richting de MDMA.

Citaat:
2C-B Dosages
Oral
Threshold

2 - 5 mg
Light

5 - 15 mg
Common

15 - 30 mg
Strong

25 - 50 mg

Oral 2C-I Dosages
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 10 - 25 mg
Strong 20 - 30 mg

En nog wel wat meer, waaronder de duur. 2C-B zo'n 3-4,5u, 2C-I 6-8 (5-10 als je het wat ruimer neemt).­
2C-I ietsje meer oppeppend, energiek en euforisch. Verder vind ik zelf de patroontjes en verkleuringen meer rood/groen, althans dat is wat mij bij staat van m'n trips op 2C-I, puur subjectief natuurlijk, maar het is wel iets dat mij opviel. En dat had ik niet zo zeer bij 2C-B. Van bodyload is bij mij sowieso nauwelijks sprake bij 2C-tjes, van 2C-I nog nooit gehad, van 2C-B één keer bij een hoge dosis.

Niels zou zeggen dat 2C-I rustiger cq minder druk/chaotisch is dan 2C-B, tja, beetje dosisafhankelijk denk ik, vind dat zelf niet zo sterk. Maar je hebt van 2C-I minder nodig dan van 2C-B, dus ja als je minder neemt dan wordt het gauw minder chaotisch. In comparison to 2C-I gewoon vrij grote hoeveelheden (dosissen ineens, bedoel ik) 2C-B (40-50) gebruikt dus ja..dan is het logisch dat die trips heftiger en chaotischer zijn geweest, voor mij, dan m'n trips met gemiddelde tot hoog gemiddelde doseringen 2C-I (20-28).

Succes & enjoy

Moet wel zeggen dat ik 2c-x wel ga snuiven en niet ga droppen, dus dan is het sowieso de helft van de aanbevolen dosis.

Wat is visueel de sterkste 2c dan? 2c-e?
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 07:17 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Moet wel zeggen dat ik 2c-x wel ga snuiven en niet ga droppen, dus dan is het sowieso de helft van de aanbevolen dosis.

Wat is visueel de sterkste 2c dan? 2c-e?

Kan snuiven ervan alleen maar afraden, als je wilt trippen moet je daar tijd voor uittrekken, zowiezo een hele dag en dat je dan een uurtje moet wachten op de effecten moet je maar voor lief nemen. Niemand zal je ooit aanraden 2c's te snuiven, en persoonlijk vind ik het gewoon onverstandig.

2c-p en 2c-e zijn wel van de 2 meest potente 2c's.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

Ah ok, Het snuiven van 2c-b vond ik overigens niet zo heel erg. Hoorde van mensen dat ze veel last kregen van hun neus, maar ik ervaarde dat helemaal niet zo. Pep vond ik tig keer erger om te snuiven. Maar wat doet 2c-p dan met je?
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 16:08 

Hardtraxxer

Volgens mij zijn al die 2C-x varianten een beetje het zelfde, mdma gevoel met lsd achtige visuals... Nog nooit geprobeerd om eerlijk te zijn dus ik weet niet in hoeverre ze van elkaar verschillen... 2c-b staat nogsteeds op m'n todo lijstje, maar volgens mij heeft de gemiddelde hardtraxxer hier al het hele 2c-alfabet afgewerkt :P
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 16:47 

Donateur

Rammelslakje schreef:
Volgens mij zijn al die 2C-x varianten een beetje het zelfde, mdma gevoel met lsd achtige visuals... Nog nooit geprobeerd om eerlijk te zijn dus ik weet niet in hoeverre ze van elkaar verschillen... 2c-b staat nogsteeds op m'n todo lijstje, maar volgens mij heeft de gemiddelde hardtraxxer hier al het hele 2c-alfabet afgewerkt :P

Ik alleen nog maar 2c-c & 2c-b , ;)
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 16:49 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ah ok, Het snuiven van 2c-b vond ik overigens niet zo heel erg. Hoorde van mensen dat ze veel last kregen van hun neus, maar ik ervaarde dat helemaal niet zo. Pep vond ik tig keer erger om te snuiven. Maar wat doet 2c-p dan met je?

Nuja ik kan waarschuwen zoveel als dat ik wil natuurlijk, als je voor financiele redenen oftewel voor een snellere werking wilt snuiven kies dan voor de optie pluggen, veel veiliger en werkt ook zo snel en het is nog goedkoper. Ik zou echt niet weten waarom je een research chemical waarvan het algemeen bekend is dat snuiven ervan word afgeraden toch te snuiven. Hetzelfde vind ik trouwens van MDMA snuiven, als je geld wilt besparen of een snellere werking wilt plug het dan.

2c-p doet hetzelfde als alle 2c's, maar is een heel sterke variant. Je hoeft er al maar een 6mg geloof ik ongeveer van in te nemen (oraal) om stevig te trippen.
Citaat:
In his book PiHKAL (Phenethylamines i Have Known And Loved), Shulgin listed 2C-P's dosage range as 6-10 mg. 2C-P is one of the most potent compounds in the 2C family of psychedelics, rivaled only by 2C-TFM. A consistent feature with 2C-P is a steep dose/response curve. As little as 1 to 2 mg can be the difference between moderate and enjoyable effects and excessive and frightening effects. Non-fatal overdose has occurred with as little as 12 milligrams[1] and with at least one user 16 milligrams was "clearly an overdose, with the entire experiment labeled a physical disaster, not to be repeated."[2]

Citaat:
2C-P produces intense hallucinogenic, psychedelic, and entheogenic effects including open eye visualizations and closed-eye visualizations. The drug has a very slow onset if ingested, and peak effects do not occur for 3 to 5 hours. A 2C-P experience can last anywhere between 10 to 16 hours, or even longer (up to 18 hours with a re-dose or supplemental dosages being taken after the initial dose[3]) with higher doses between 16-20 milligrams as some users reported.[4]
Many have reported that the effects of 2C-P are similar to other phenethylamines, especially 2C-E, but are significantly longer lasting. Intense visionary experiences similar to those of LSD have been reported, and many reports indicate that the effects of this particular chemical may be overwhelming for those not well experienced with psychedelics.

Volgens mij zijn rcm010 en ik trouwens degene met de meeste 2c's ervaring hebben en dan nog enkel 2c-b/e/i. 2C-P wil ik wel zeker nog ooit eens proberen. 2c's hebben trouwens helemaal geen mdma achtige gevoelens, vind het ook gek dat die vergelijking gemaakt word. Ik ken niemand wat een mdma achtige rush of euforie heeft gekregen van 2c's
Vorige  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen