Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 12:09 

Hardtraxx Veteran

Kom jij toch ff bedrogen uit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 15:58 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Energy drank, HET gevaar voor kinderen tegenwoordig. Als ik kinderen van 13-14 met van die halve liters zie lopen vraag ik me echt af waar het heen gaat. Omdat het zo verschrikkelijk zoet is lusten ze het wel, maar dan slecht slapen en weer overdag 2 of 3 van die apparaten. Cirkeltje rond zeg maar.

Heb ook 1x aan een redbull/wodka bar gestaan als dienst in een studentenvereniging. Zelf ook aan de zuip gegaan toen, helaas met iets te veel red bull (5 ofzo). Doe ik dus ook nooit meer.

Oja en Chuckels: het is adten ;). Komt van het latijn: adt fundum (tot de bodem).

het is ad fundum ;) maar je hebt gelijk in het nederlands zou je dus officieel adten moeten zeggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Khadber schreef:
Energy drank, HET gevaar voor kinderen tegenwoordig. Als ik kinderen van 13-14 met van die halve liters zie lopen vraag ik me echt af waar het heen gaat. Omdat het zo verschrikkelijk zoet is lusten ze het wel, maar dan slecht slapen en weer overdag 2 of 3 van die apparaten. Cirkeltje rond zeg maar.

Heb ook 1x aan een redbull/wodka bar gestaan als dienst in een studentenvereniging. Zelf ook aan de zuip gegaan toen, helaas met iets te veel red bull (5 ofzo). Doe ik dus ook nooit meer.

Oja en Chuckels: het is adten ;). Komt van het latijn: adt fundum (tot de bodem).

het is ad fundum ;) maar je hebt gelijk in het nederlands zou je dus officieel adten moeten zeggen :)

Klopt trouwens. De t komt erbij vanwege de d op het einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 21:09 

Hardtraxxer

Caffeïne is inderdaad echt meuk, vooral als je er teveel van neemt. Dan wordt je inderdaad misselijke, last van je maag, hoofdpijn, soort lichte koorts en hogere hartslag.
Ik drink daarom ook geen koffie, of energy. Alleen af en toe een cola'tje, maar das toch anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 21:40 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Caffeïne is inderdaad echt meuk, vooral als je er teveel van neemt. Dan wordt je inderdaad misselijke, last van je maag, hoofdpijn, soort lichte koorts en hogere hartslag.
Ik drink daarom ook geen koffie, of energy. Alleen af en toe een cola'tje, maar das toch anders.

Ik moet altijd poepen van koffie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 00:58 

Hardtraxx Veteran

Vermoeidheid dankzij Red Bull. :surrender:

Mol, weet jij wanneer Unity website weer online komt? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 09:12 

Donateur

Citaat:
'Zet GHB op lijst van harddrugs'

HILVERSUM - Korpschef Martin Sitalsing van de Politie Twente wil dat de partydrug GHB op de lijst van harddrugs wordt geplaatst.

Volgens hem wordt het dan mogelijk om een hogere strafmaat voor gebruik van deze drug in te stellen.

,,Jaarlijks zien we in Twente honderden gevaarlijke situaties ontstaan door het gebruik. Ernstig wangedrag, agressiviteit, verkeersproblemen en huiselijk geweld zijn onder meer gevolgen van het gebruik van GHB'', zei de korpschef maandag in EenVandaag.

http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/arti ... rugs.dhtml
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 09:14 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Citaat:
'Zet GHB op lijst van harddrugs'

HILVERSUM - Korpschef Martin Sitalsing van de Politie Twente wil dat de partydrug GHB op de lijst van harddrugs wordt geplaatst.

Volgens hem wordt het dan mogelijk om een hogere strafmaat voor gebruik van deze drug in te stellen.

,,Jaarlijks zien we in Twente honderden gevaarlijke situaties ontstaan door het gebruik. Ernstig wangedrag, agressiviteit, verkeersproblemen en huiselijk geweld zijn onder meer gevolgen van het gebruik van GHB'', zei de korpschef maandag in EenVandaag.

http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/arti ... rugs.dhtml

Uuuuuh, wtf, agressiviteit door ghb? :P

Mensen die ik ken die hangen erbij als kleine bosjes vruchtensap na het gebruik van G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 12:50 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het helemaal niet erg vinden. Dan denken die kansloze chappies misschien eens na, voordat ze het bij een meisje in hun drinken gooien :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 12:56 

Donateur

Ik ben het er wel mee eens dat dit middel op de lijst van harddrugs moet (als dat nog niet het geval is, dacht eigenlijk van wel). Maar de redenen die de pliesiesjef daar opnoemt zijn dan weer totaal belachelijk :P Dat zijn zegmaar precies de gevolgen van alcohol-gebruik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, ik dacht dat GHB juist een kalmeringsmiddel was, zo zet hij het neer als totaal het tegenovergestelde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:10 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik ben het er wel mee eens dat dit middel op de lijst van harddrugs moet (als dat nog niet het geval is, dacht eigenlijk van wel). Maar de redenen die de pliesiesjef daar opnoemt zijn dan weer totaal belachelijk :P Dat zijn zegmaar precies de gevolgen van alcohol-gebruik...

Ik ben het er niet mee eens, ondanks dat ik GHB een erg gevaarlijke drug vind met grote kans op overdoseren en kans op verslaving. Maar dat is omdat ik ben voor de regularisatie van drugs, in de vorm van de huidige regelgeving hoort ghb echter wel zeker in dezelfde rij thuis als bepaalde andere 'harddrugs'
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:06 

Donateur

Niet om het een of ander maar GHB is echt een behoorlijk gevaarlijk middel, met name door de grote kans op overdoseren en de lichamelijke verslavingsfactor. Vind ik bijna in dezelfde categorie als coke en pep horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Niet om het een of ander maar GHB is echt een behoorlijk gevaarlijk middel, met name door de grote kans op overdoseren en de lichamelijke verslavingsfactor. Vind ik bijna in dezelfde categorie als coke en pep horen.

Hoezo in de categorie pep? Ik vind pep totaal niet verslavend werken. Eerder averechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:09 

Donateur

GHB is inderdaad een harddrugs, als je hoort hoeveel mensen er verslaafd aan zijn.
En is het ook de drugs waar de meeste mensen k.o door gaan. Afschaffen die bende...

@chukkels, pep werkt wel verslavend.... Dat weet je zelf ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
GHB is inderdaad een harddrugs, als je hoort hoeveel mensen er verslaafd aan zijn.
En is het ook de drugs waar de meeste mensen k.o door gaan. Afschaffen die bende...

@chukkels, pep werkt wel verslavend.... Dat weet je zelf ook wel

Tja, het zal best verslavend werken, maar op mij bijvoorbeeld niet. Ik heb nooit zoiets met pep van 'Ow ik moet bijpakken'. Nadat het een tijdje werkt heb ik eerder het gevoel dat ik wat anders wil bijpakken, omdat de pep saai begint te worden xd

Vind 4-FMP daarentegen stukken leuker, heb je die rush ook, maar lichter en helderder. Plus veel meer het euforischer gevoel.

Vind pep toch de minst leuke harddrug die ik geprobeerd heb, als ik eerlijk ben. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:14 

Donateur

Verhalen over pep zijn niet erg florissant wat betreft verslavingsgevaren.
Kijk het verschilt van persoon tot persoon hoe je ermee om gaat en hoe verslavingsgevoelig je bent maar amfetamine staat wel erg hoog aangeschreven als verslavende stof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Noem alles gewoon drugs. En niet "soft" of "hard". Klaar! Het is aan jezelf of je er soft of hard mee om gaat :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Noem alles gewoon drugs. En niet "soft" of "hard". Klaar! Het is aan jezelf of je er soft of hard mee om gaat :p

Deze uitspraak maakte mijn dag goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

Verdomme, dan zit ik nu op dit moment keihard aan de drugs :cry:

Stomme sigaretten ook! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:29 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:

Ik ben ook niet voor de term soft- of harddrugs omdat het een vertekend beeld geeft als iets wat het merendeel van de mensen niet als drugs beschouwen (alcohol/nicotine) schadelijker is als marihuana (softdrugs) en mdma/lsd (harddrugs) en in dezelfde trend de softdrug ook weer schadelijker is als beide genoemde harddrugs. Go figure, misschien betekent harddrugs gewoon dat je er meer plezier mee beleefd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ik ben ook niet voor de term soft- of harddrugs omdat het een vertekend beeld geeft als iets wat het merendeel van de mensen niet als drugs beschouwen (alcohol/nicotine) schadelijker is als marihuana (softdrugs) en mdma/lsd (harddrugs) en in dezelfde trend de softdrug ook weer schadelijker is als beide genoemde harddrugs. Go figure, misschien betekent harddrugs gewoon dat je er meer plezier mee beleefd :D

Haha voor die laatste zin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Kwam zojuist de site http://www.ditiseentrip.nl/ op het spoor. Staat wel handige informatie in, alleen vergroot het mijn drang naar de zegeltjes weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 23:58 

Hardtraxx Veteran

Weer makers van pillen opgepakt! In Utrecht. Was dat niet de herkomst van de olifanten/eekhoorntjes, etc.? Zou enorm zuur zijn!

UTRECHT – De politie heeft in een huis een lab aangetroffen waar vermoedelijk grote hoeveelheden XTC-pillen zijn gemaakt.

Naar aanleiding van binnengekomen informatie en politieonderzoek werd omstreeks

13.45 uur een onderzoek bij een huis aan de Tannhauserdreef ingesteld. In het huis zou men verdovende middelen hebben. Op aanbellen werd niet gereageerd. Hierop werd de deur opengebroken. In de woning trof de politie diverse machines en grondstoffen aan voor het vervaardigden van XTC-pillen.

Het vermoeden bestaat dat het lab al langere tijd in gebruik was. Door getuigen werden agenten attent gemaakt op twee mannen die achter de woning op een balkon stonden. Het tweetal was eerder in de woning gezien. De mannen, 23 en 43 jaar uit De Meern en zonder vaste woon of verblijfplaats, werden aangehouden en voor verhoor meegenomen naar het bureau. De politie heeft de zaak in onderzoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 10:19 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Weer makers van pillen opgepakt! In Utrecht. Was dat niet de herkomst van de olifanten/eekhoorntjes, etc.? Zou enorm zuur zijn!

UTRECHT – De politie heeft in een huis een lab aangetroffen waar vermoedelijk grote hoeveelheden XTC-pillen zijn gemaakt.

Naar aanleiding van binnengekomen informatie en politieonderzoek werd omstreeks

13.45 uur een onderzoek bij een huis aan de Tannhauserdreef ingesteld. In het huis zou men verdovende middelen hebben. Op aanbellen werd niet gereageerd. Hierop werd de deur opengebroken. In de woning trof de politie diverse machines en grondstoffen aan voor het vervaardigden van XTC-pillen.

Het vermoeden bestaat dat het lab al langere tijd in gebruik was. Door getuigen werden agenten attent gemaakt op twee mannen die achter de woning op een balkon stonden. Het tweetal was eerder in de woning gezien. De mannen, 23 en 43 jaar uit De Meern en zonder vaste woon of verblijfplaats, werden aangehouden en voor verhoor meegenomen naar het bureau. De politie heeft de zaak in onderzoek.

erg jammer....kunnen ze beter die wietdealers oppakken die wiet verkopen in kinderen van 13 enso.
Vorige  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen