Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 467, 468, 469, 470, 471
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:15 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Verschilt per gemeente-beleid. De ene keer is het 60, de andere keer 90, dan moet je een nachtje brommen en dan mag je gewoon weer naar binnen... valt geen peil op te trekken.

Vind het raar dat ze geen uniform beleid hanteren. Zo'n zero tolerance beleid als in Arhem en Almere betekent dat ook dat de sancties dan hoger zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:43 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
dawasiknie schreef:
Verschilt per gemeente-beleid. De ene keer is het 60, de andere keer 90, dan moet je een nachtje brommen en dan mag je gewoon weer naar binnen... valt geen peil op te trekken.

Vind het raar dat ze geen uniform beleid hanteren. Zo'n zero policy beleid als in Arhem en Almere betekent dat ook dat de sancties dan hoger zijn?

Hahahahahahahah! Zero Policy Beleid, meen je dit? :P

Maar, volgens de wet, zijn twee pillen de gebruikershoeveelheid en mag je daar afstand van doen zonder enige sanctie of wat dan ook. 't Kan wel problemen opleveren als je je pillen van te voren breekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:55 

Hardtraxx Addict

mr_vertigo schreef:
Taxi schreef:
dawasiknie schreef:

Vind het raar dat ze geen uniform beleid hanteren. Zo'n zero policy beleid als in Arhem en Almere betekent dat ook dat de sancties dan hoger zijn?

Hahahahahahahah! Zero Policy Beleid, meen je dit? :P

Maar, volgens de wet, zijn twee pillen de gebruikershoeveelheid en mag je daar afstand van doen zonder enige sanctie of wat dan ook. 't Kan wel problemen opleveren als je je pillen van te voren breekt...

Hahahah sorry bedoel natuurlijk zero tolerance :') Het was nog een beetje vroeg voor mij. Bedankt voor de info iig! Waarom kom je in de problemen als je ze breekt? tellen ze het dan als meerdere pillen o.i.d.?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:54 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Hahahah sorry bedoel natuurlijk zero tolerance :') Het was nog een beetje vroeg voor mij. Bedankt voor de info iig! Waarom kom je in de problemen als je ze breekt? tellen ze het dan als meerdere pillen o.i.d.?

Ja week dus niet zeker, maar ik ben een keer gepakt door een hond en moest mijn noten inleveren. Maar toen had ik anderhalf bij me, en dat schreef hij ook op. In ieder geval sprak hij constant over een gebruikerslimiet van 2 en daar zat ik dus onder. Maar ik heb wel eens gehoord dat ze die halfjes gewoon als hele kunnen rekenen ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 12:51 

Hardtraxx Beheerder

Dit topic wordt vervangen door: algemeen/drugsvoorlichting-t15983.html
Vorige  1 ... 467, 468, 469, 470, 471
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen