Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 12:43 

Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
Chukkels schreef:
Weer makers van pillen opgepakt! In Utrecht. Was dat niet de herkomst van de olifanten/eekhoorntjes, etc.? Zou enorm zuur zijn!

UTRECHT – De politie heeft in een huis een lab aangetroffen waar vermoedelijk grote hoeveelheden XTC-pillen zijn gemaakt.

Naar aanleiding van binnengekomen informatie en politieonderzoek werd omstreeks

13.45 uur een onderzoek bij een huis aan de Tannhauserdreef ingesteld. In het huis zou men verdovende middelen hebben. Op aanbellen werd niet gereageerd. Hierop werd de deur opengebroken. In de woning trof de politie diverse machines en grondstoffen aan voor het vervaardigden van XTC-pillen.

Het vermoeden bestaat dat het lab al langere tijd in gebruik was. Door getuigen werden agenten attent gemaakt op twee mannen die achter de woning op een balkon stonden. Het tweetal was eerder in de woning gezien. De mannen, 23 en 43 jaar uit De Meern en zonder vaste woon of verblijfplaats, werden aangehouden en voor verhoor meegenomen naar het bureau. De politie heeft de zaak in onderzoek.

erg jammer....kunnen ze beter die wietdealers oppakken die wiet verkopen in kinderen van 13 enso.

Ja en pak iig niet de mensen op doe goed spul maken ;) Maar mensen die rotzooi verkopen! Die moeten opgepakt worden en gestraft worden :mad:

@Chukkels, 4-FMP .. Volgens mij had ik je had al keer gevraagd maar heb jij toen gewoon een flux sapje opgedronken of 4-FMP in poeder vorm bij je adresje gekregen? ;) Wil het nog steeds keer proberen.. Maar rush lichter en helderder in vergelijking met pep? Dat lichter kan ik begrijpen.. maar waar dat helderder vandaan? :P

Oja.. En kan je daar wel op slapen als je het rond 22.00-23.00 neemt en om 07.00 thuis bent? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:11 

Donateur

Chukkels heeft het in poedervorm geprobeert,
je moet bij Dawasiknie wezen die heeft et een paar keer in vloeibare voor gebruikt, :thumbup:
En volgens mij kan je de gedurende 12 uur na gebruik niet slape, maar het ligt er denk ook aan hoe gevoelig je
er voor ben. En natuurlijk de hoeveelheid die je neemt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:28 

Donateur

De eerste keer heb ik er idd pas 12 uur daarna echt kunnen slapen, maar lag wel nog lekker chill te spacen, alleen dus niet echt te slapen (maar dat gaat wel een beetje irriteren na een tijdje :P ) Die paar keer daarna bijna even veel gepakt en kon toen prima slapen na 8 uurtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:29 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
De eerste keer heb ik er idd pas 12 uur daarna echt kunnen slapen, maar lag wel nog lekker chill te spacen, alleen dus niet echt te slapen (maar dat gaat wel een beetje irriteren na een tijdje :P ) Die paar keer daarna bijna even veel gepakt en kon toen prima slapen na 8 uurtjes.

En is het chill genoeg om te zeggen van dan maar niet slapen en snachts nog een flesje erbij drinken? :P Of is dat weer teveel van het goede :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:35 

Hardtraxx Veteran

4-FMP hoef je maar 1x te doseren. Bijpakken heeft geen nut. Het euforischer gevoel duurt 3 á 4 uur en komt daarna niet meer terug. Hoeveel je ook bijpakt. De speedy kant overheerst dan namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:39 

Hardtraxx Addict

Oke relaxed! Mag ook wel voor de prijs van dat vloeibare potje..

Maar eens snel even zoeken naar de poeder-variant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

Hoeveel betaal je ervoor als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:42 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Heb het online gevonden voor €11.00 5 ml. Weet niet hoeveel werkzame stof er precies in zit maar heb toen via fora deze site gekregen die nog bij favorieten stond!
klik hier

Best veel dus :) Voor een oppeppertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 13:44 

Hardtraxx Veteran

Prijzig xd

Daar kun je net geen 2x mee doen. 1x is te veel, maar 2x is te weinig. Dan ben ik blij met m'n poedertjes die ik per gram betaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:33 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Prijzig xd

Daar kun je net geen 2x mee doen. 1x is te veel, maar 2x is te weinig. Dan ben ik blij met m'n poedertjes die ik per gram betaal :lol:

Ik ook willen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:37 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Prijzig xd

Chukkels is een coole knul.
Dat is de enige hint die ik geef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 15:43 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Prijzig xd

Gesnapt en gesno(p/v)en :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:24 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Heb het online gevonden voor €11.00 5 ml. Weet niet hoeveel werkzame stof er precies in zit maar heb toen via fora deze site gekregen die nog bij favorieten stond!
klik hier

Best veel dus :) Voor een oppeppertje

Zit ongeveer 150mg in, en dat is inderdaad misschien net wat aan de hoge kant voor in 1x alhoewel het eigenlijk ook perfect kan, in 2x gaat ook hoor, ik heb wel vaker een avondje gechilled op ~80mg alleen moet je dan geen erg zwaar effect ervan verwachten, meer lekkere tintelingen en een chille rush die over je heen gaat, ga je naar de 150mg toe komt de rush aardig in de buurt bij een xtc rush voor mijzelf. Slapen doe ik er altijd prima na, let wel op dat als je boven de 200mg op een avond gaat zitten dat de kans groot is dat je opeens veel langer als 12uurtjes gaat wakker liggen, zijn gevallen gekend wat 36uur wakker liggen na een hoge dosis
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 16:26 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Prijzig xd

Haha. Das algemeen bekend ^^
Heb trouwens nog nooit flux gehad, alleen 4-FMP poeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:10 

Is 4-fmp een aanrader of moet je het combineren met ander dingen om er lol van te hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:13 

Donateur

Banaanslak schreef:
Is 4-fmp een aanrader of moet je het combineren met ander dingen om er lol van te hebben?

Ja ik ben van plan om bij Loudness te nemen :$ en dan misschien in combi met een snoepje

schijnt geweldig te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

Ik denk dat als je het voort eerst doet dat je alleen 4fmp moet pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 17:44 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:

Ik denk dat als je het voort eerst doet dat je alleen 4fmp moet pakken.

Ik nam voor het eerst 4-FMP op QDP: Fusion. Had er denk ik té hoge verwachtingen van, want het duurde me te lang voordat het insloeg. Nam toen een snoepje erbij, volgens mij een Canadees of Olifant en ik ging de hele avond als een raket. Heerlijk gewoon!

In combinatie met methylone is helemaal de bomb! Maar alleen is het ook te doen hoor. je hebt dan de eerste 3-4 uur het euforische gevoel en daarna het speedy gevoel. Duurt aardig lang ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 18:14 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Banaanslak schreef:

Ja ik ben van plan om bij Loudness te nemen :$ en dan misschien in combi met een snoepje

schijnt geweldig te zijn

Ik vind het wel een aanrader op zijn eentje, ik heb het al gecombineerd met xtc maar vind dit tegenvallen in tegenstelling tot anderen, het speedy effect overheerst namelijk je pil waardoor je wat minder voelt van de xtc als je normaal voelt ervan. Ik ga het alleszins niet meer combineren maar zeker wel nog op zijn eentje gebruiken, misschien wel in combinatie nl van een beetje amphetamine nadat het speedy effect ook uitwerkt en je nog niet klaar bent om naar huis te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 19:56 

Donateur

4-fmp en pillen is ubergoddelijke combinatie :) Zeker doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:02 

Donateur

Speed en 4-fmp is weer wat een mindere combi :) Wel leuk maar niet een supah geil moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 01:24 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe batch groene eekhoorntjes: testresultaat van 141mg. Zijn dunner dan de eerste batch. Zonde dus.

Ach, tegen de tijd dat ik weer nieuwe nodig heb, praten we al over het eind van het festivalseizoen, dus dan zijn er vast wel nieuwe knallers uit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 02:07 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nieuwe batch groene eekhoorntjes: testresultaat van 141mg. Zijn dunner dan de eerste batch. Zonde dus.

Ach, tegen de tijd dat ik weer nieuwe nodig heb, praten we al over het eind van het festivalseizoen, dus dan zijn er vast wel nieuwe knallers uit ^^

Hmm das wel een tegenvaller. Hoeveel mm zijn de nieuwere dan? Die ik nu heb zijn nog aardig dik, ruim halve cm ofzo. Hopelijk zijn dat nog de goeie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 02:09 

Hopen maar dat ik ook de juiste krijg dan :P
maarja, alles beter als de Q's :P 140 haal ik et ook wel mee hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 02:35 

Hardtraxx Veteran

Wat minder zware vind ik geen ramp.

Tegenwoordig zie je zoveel mensen die zo ver van de kaart zijn dat ze alleen maar wat heen en weer kunnen zwalken/slingeren :/ Dat is gewoon niet leuk meer.

Wat lichtere pillen is helemaal niet erg. 140 blijft ruim genoeg btw :)
Vorige  1 ... 451, 452, 453, 454, 455, 456, 457 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen