Intervention schreef:
Chukkels schreef:
Weer makers van pillen opgepakt! In Utrecht. Was dat niet de herkomst van de olifanten/eekhoorntjes, etc.? Zou enorm zuur zijn!
UTRECHT – De politie heeft in een huis een lab aangetroffen waar vermoedelijk grote hoeveelheden XTC-pillen zijn gemaakt.
Naar aanleiding van binnengekomen informatie en politieonderzoek werd omstreeks
13.45 uur een onderzoek bij een huis aan de Tannhauserdreef ingesteld. In het huis zou men verdovende middelen hebben. Op aanbellen werd niet gereageerd. Hierop werd de deur opengebroken. In de woning trof de politie diverse machines en grondstoffen aan voor het vervaardigden van XTC-pillen.
Het vermoeden bestaat dat het lab al langere tijd in gebruik was. Door getuigen werden agenten attent gemaakt op twee mannen die achter de woning op een balkon stonden. Het tweetal was eerder in de woning gezien. De mannen, 23 en 43 jaar uit De Meern en zonder vaste woon of verblijfplaats, werden aangehouden en voor verhoor meegenomen naar het bureau. De politie heeft de zaak in onderzoek.
erg jammer....kunnen ze beter die wietdealers oppakken die wiet verkopen in kinderen van 13 enso.
Ja en pak iig niet de mensen op doe goed spul maken

Maar mensen die rotzooi verkopen! Die moeten opgepakt worden en gestraft worden
@Chukkels, 4-FMP .. Volgens mij had ik je had al keer gevraagd maar heb jij toen gewoon een flux sapje opgedronken of 4-FMP in poeder vorm bij je adresje gekregen?

Wil het nog steeds keer proberen.. Maar rush lichter en helderder in vergelijking met pep? Dat lichter kan ik begrijpen.. maar waar dat helderder vandaan?
Oja.. En kan je daar wel op slapen als je het rond 22.00-23.00 neemt en om 07.00 thuis bent?