Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:25 

Hardtraxx Elite

Zoals ik het lees is hij gewoonweg verslaafd als hij zoveel gebruikt (hoelang gebruikt hij al?). Zomaar stoppen gaat dan ook zeer moeilijk zijn. Aangezien hij het heeft over zelfmoord spelen er duidelijk nog andere dingen waardoor hij misschien ook zijn toevlucht zoekt naar drugs, dus een gesprek bij een psycholoog is misschien wel op zijn plaats als hij er voor open staat. Succes, hopelijk wil hij er zelf vanaf anders word het heel erg moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:42 

Hardtraxx Addict

Even vraag tussen jullie berichtjes door..

5 HTP en Alcohol gecombineerd.. Dus na het stappen een 5HTP nemen? Kan dit?

(ps.. geen vragen van waarom en alles, dan moet ik een heel verhaal gaan typen! Just answer the question if you know, that's all :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:58 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:

(ps.. geen vragen van waarom en alles, dan moet ik een heel verhaal gaan typen! Just answer the question if you know, that's all :D )

Kan volgens mij niet bepaald kwaad, maar zou het toch achterwege laten indien je de kans hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:20 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:

Kun je je beter Qure gaan halen bij de Smartshop, werkt ook goed tegen kater en een XTC-dip :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:23 

Donateur

Inno schreef:
Pfoe, klinkt ernstig. Kijk inderdaad maar wat je voor hem kan betekenen :thumbup:

Ik snap alleen niet wat Creatine in dat lijstje doet... Weet je dat toevallig ook?

Probeert ie naast z'n coke en speed gebruik nog spieren op te bouwen ofzo? Want dat werkt niet echt lijkt me...

Die Creatine verkloot z'n vochthuishouding ook nog eens bovenop de effecten van de drugs :/ Dus lijkt me erg gevaarlijk.

Ik heb geen idee, neem alleen over wat ik van haar heb gehoord :P Je krijgt er volgens mij wel wat energie van.

@ John wat bij hem speelt is eigenlijk alleen zijn verslaving en dat t hem enorm veel geld kost, maar dat ie niet zomaar naar een afkick-centrum kan gaan omdat toegeven van je verslaving je ook erg veel gaat kosten. Maar hij zal toch onder ogen moeten zien dat ie diep in een dal zit en er met drugsgebruik ook echt niet meer uit gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:29 

Hardtraxx Addict

Diedjuhh schreef:
Squirrie schreef:

Kun je je beter Qure gaan halen bij de Smartshop, werkt ook goed tegen kater en een XTC-dip :)

Nog nooooit van gehoord! :) Ja ik ben van plan icm alcohol gewoon te kiezen voor de L-tryptofaan variant.. Het probleem zit hem in het feit dat ik zaterdag nog even party meepak in matrixx (XXlerator Carnaval :yay: ) en ik zondag alweer op de carnavals vloer te vinden ben..

Omdat het niet echt top is voor je lichaam wilde ik daarom even wat serotonine erin knallen, naast natuurlijk de andere supplementen als vita's + oxi's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:45 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik heb geen idee, neem alleen over wat ik van haar heb gehoord :P Je krijgt er volgens mij wel wat energie van.

@ John wat bij hem speelt is eigenlijk alleen zijn verslaving en dat t hem enorm veel geld kost, maar dat ie niet zomaar naar een afkick-centrum kan gaan omdat toegeven van je verslaving je ook erg veel gaat kosten. Maar hij zal toch onder ogen moeten zien dat ie diep in een dal zit en er met drugsgebruik ook echt niet meer uit gaat komen.

Zal dan zowiezo zwaar worden, Reinaldo is bij het afkicken verhuist naar België naar een omgeving waar hij niemand kende wat verkocht en inwonende bij zijn zus. Nu ja wat kun je precies doen voor iemand wat verslaafd is, het lijkt me erg moeilijk. :( Het begint toch steeds bij de gebruiker zelf om het aan te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:53 

Donateur

Probeer eerst coke uit z'n verslaving te halen; scheelt veel geld en snijdt je af van je omgeving.
Als je 'm daar van kan overtuigen en 'm er op controleert; ben je al een eind op weg.
Volgens mij hoeft verslavingszorg/psychologie niet perse geld te kosten hoor, ik zou toch even bellen als ik jou was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:55 

Hardtraxxer

En appart van het verhuizen heb ik ook nog hulp gezocht bij het centrum voor geestelijke gezondheid(wat maar 10 euro per uur kostte).Want je gaat er op gegeven moment ook psychisch aan kapot.Als je van de een op de andere dag stopt kom je in een dikke depressie,althans ik toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 23:32 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Het beste is om tussen alcohol en 5-HTP 6 uur te houden ;) dat staat iig op veel websites.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 11:28 

Hoofdcoach schreef:
Squirrie schreef:

Het beste is om tussen alcohol en 5-HTP 6 uur te houden ;) dat staat iig op veel websites.

drugs en alcohol gaan zowiezo niet bepaald goed samen.. op een aantal drugs na dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 11:29 

Hardtraxx Veteran

alcohol = drugs

5-htp = voedingssupplement
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 11:35 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
alcohol = drugs

hahah indd! :P dus Darksymphony :list: ssst :P

maar het klopt wel dat veel sites zeggen, dat je het beter niet samen kan doen met alcohol, maar nergens staat de preciese reden. Misschien heeft het te maken met uitdroging, maar je heb natuurlijk veel minder vocht in je lichaam door alcohol en ook in je hoofd dus. Misschien dat dit een effect heeft op de 5-HTP , maar lijkt me sterk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:10 

Hoofdcoach schreef:
alcohol = drugs

ik weet dat Alcohol onder drugs valt maar zo word het door de algemene mens niet bekeken,, iedereen denkt Alcohol drinken is normaal en je word raar aangekeken als je 'drugs' gebruikt, dn word je gelijk junk genoemt (zeker waar ik woon)
ik wist niet dat 5-HTP een voedingssupplement was, weer wat geleerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:12 

Hardtraxx Addict

Die van de 6 uur had ik ook inderdaad gelezen! :) Maar kon nergens wat vinden over bewijs.. Dat wordt dus een try before you die! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:26 

Hardtraxxer

Ik heb zelf weleens nadat ik gedronken had voor het slapen 50mg 5-HTP genomen, maar dat doe ik nooit meer. Was niet schokkend ofzo maar werd er wel een beetje misselijk van en heb ook echt niet goed geslapen. Totaal ander effect dan wanneer je het neemt zonder te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:43 

Ik kwam er trouwens achter dat je na xtc gebruik het beste veel bananen kunt eten als je geen 5-htp oid wilt gebruiken, want in bananen zit tryptofaan wat omgezet wordt in serotonine.
http://www.vegetarisme.be/index.php?vie ... &Itemid=85
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

Slakken dan, is dat ook goed? :lol:

Nee, maar dan ga ik voortaan maar bananen inslaan ipv manderijnen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:53 

Donateur

Nou ik heb gister even met de huisarts gebeld, en het probleem wat ik had voorgelegt. Maar het valt allemaal wel mee.

Ze heeft me verteld wanneer je 5-htp een lange tijd gebruikt, dat het daarna gewoon nog wel een tijd in je lichaam blijft zitten. Vandaar dat ik ook nog steeds last van die dromen had, terwijl ik niet meer gebruikte.
Maar ze vertelde me dat de dromen wel weer verdwijnen na een weekje. En dat klopt ook nog, want ik heb vanavond voor het eerst weer is een goede nacht gehad ^^

Verder nog wel wat dingen met hun besproken maar dat is hier niet echt van belang lijkt mij. Omdat het meeste al bekent was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:53 

Donateur

Citaat:
Gebruik 'designer drugs' loopt uit de hand

BRUSSEL - Er worden steeds meer 'designer drugs' geproduceerd. Dat zijn drugs die gemaakt worden op basis van bestaande geneesmiddelen. Ze zijn vooral bij jongeren erg populair. Instructies over hoe ze geproduceerd moeten worden, zijn op het internet te vinden.

Dat staat in het vandaag verschenen jaarverslag van de INCB, de drugsbestrijdingsorganisatie van de Verenigde Naties. Gezien de gezondheidsrisico's die bestaan bij misbruik van designer drugs roept de INCB regeringen op maatregelen te nemen om de productie, handel en misbruik van de middelen te voorkomen.

In het jaarverslag wijst de organisatie verder op het probleem van corruptie dat de strijd tegen de drugshandel ondermijnt. Dankzij de enorme bedragen die met de handel verdiend worden, kunnen criminelen in de bovenwereld infiltreren. De INCB roept op de strijd tegen de corruptie meer prioriteit te geven. (ANP/CBR)

Volgens mij hebben ze het hier over de research chemicals :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 12:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nou ik heb gister even met de huisarts gebeld, en het probleem wat ik had voorgelegt. Maar het valt allemaal wel mee.

Ze heeft me verteld wanneer je 5-htp een lange tijd gebruikt, dat het daarna gewoon nog wel een tijd in je lichaam blijft zitten. Vandaar dat ik ook nog steeds last van die dromen had, terwijl ik niet meer gebruikte.
Maar ze vertelde me dat de dromen wel weer verdwijnen na een weekje. En dat klopt ook nog, want ik heb vanavond voor het eerst weer is een goede nacht gehad ^^

Verder nog wel wat dingen met hun besproken maar dat is hier niet echt van belang lijkt mij. Omdat het meeste al bekent was ;)

Dat is goed nieuws :thumbsup:
Voortaan dus gewoon aan de 3-dagen pre&post aanbeveling houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 13:09 

Chukkels schreef:
Slakken dan, is dat ook goed? :lol:

Nee, maar dan ga ik voortaan maar bananen inslaan ipv manderijnen :drool:

Slakken eten is zielig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:44 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Citaat:
Gebruik 'designer drugs' loopt uit de hand

BRUSSEL - Er worden steeds meer 'designer drugs' geproduceerd. Dat zijn drugs die gemaakt worden op basis van bestaande geneesmiddelen. Ze zijn vooral bij jongeren erg populair. Instructies over hoe ze geproduceerd moeten worden, zijn op het internet te vinden.

Dat staat in het vandaag verschenen jaarverslag van de INCB, de drugsbestrijdingsorganisatie van de Verenigde Naties. Gezien de gezondheidsrisico's die bestaan bij misbruik van designer drugs roept de INCB regeringen op maatregelen te nemen om de productie, handel en misbruik van de middelen te voorkomen.

In het jaarverslag wijst de organisatie verder op het probleem van corruptie dat de strijd tegen de drugshandel ondermijnt. Dankzij de enorme bedragen die met de handel verdiend worden, kunnen criminelen in de bovenwereld infiltreren. De INCB roept op de strijd tegen de corruptie meer prioriteit te geven. (ANP/CBR)

Volgens mij hebben ze het hier over de research chemicals :/

Mij is het ook niet helemaal duidelijk hoor; ongelofelijk slecht stukje tekst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ik kwam er trouwens achter dat je na xtc gebruik het beste veel bananen kunt eten als je geen 5-htp oid wilt gebruiken, want in bananen zit tryptofaan wat omgezet wordt in serotonine.
http://www.vegetarisme.be/index.php?vie ... &Itemid=85

Veel bananen eten is niet verstandig, dan ga je helemaal verstoppen. Daarbij zitten in bananen ook stoffen die je niet al te veel binnen moet krijgen volgens mij.

Er is zat voeding waar tryptofaan in zit, gewoon afwisselen ;)

En Chukkels bedoel je 3 dagen voor gebruik preloaden met 5-htp? Dat lijkt me niet aan te bevelen.

En nu ik er over nadenk, ik heb dat twee keer gedaan... En die nachten voor een feest sliep ik ontzettend slecht :/

5-HTP heeft dus als je al genoeg serotonine hebt eerder een negatieve invloed op je nachtrust dan een positieve... Weer wat geleerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 19:29 

Hardtraxx Veteran

Sorry hoor, maar er bestaat geen verantwoord drugsgebruik. Je houdt jezelf dan een fabeltje voor. Het kan altijd misgaan, maakt niet uit hoe. Je kan alleen voorzichtig zijn, maar dat maakt het niet verantwoordelijk.

Dat je zegt dat 5HTP geen beïnvloeding van serotonine treft, vind ik tevens bullshit, want het heeft het wel degelijk als je naar de uiteindelijke werking kijkt.

Verder ga ik over deze dingen niet meer in discussie. Je praat teveel dingen goed en kraakt teveel andere dingen af. Heroïne kan prima een keer genomen worden net zoals XTC. Het is alleen lastiger. Net als speed lastiger wordt ervaren dan XTC.

Fabeltjes voorhouden dat drugs verantwoord is is gewoon bullshit. Je kan alleen zelf bepalen hoe voorzichtig je bent, case closed.
Vorige  1 ... 447, 448, 449, 450, 451, 452, 453 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen