Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 449, 450, 451, 452, 453, 454, 455 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 18:33 

Donateur

Nee pluggen is lekker :') :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Haha inderdaad. Dat gaatje is een uitgang, geen ingang :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 18:38 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Ik zou het nooit doen, maar het is wel veiliger en er word nog meer van de drugs opgenomen in je lichaam als bij het snuiven (wat in dit geval mij de enige reden lijkt om een rc ook te snuiven want het ik denk niet dat Chukkels het snuift wegens financieel aspect aangezien hij zijn rc's ook nog aardig goedkoop kan krijgen). Ik zeg gewoon slikken in een capsule en geduld hebben, veilig en effectief! En als je dan toch stoer wilt zijn en zoveel mogelijk effect hebben van je drugs dan steek je het beter in je reet, das alles wat ik zeg.

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Haha inderdaad. Dat gaatje is een uitgang, geen ingang :lol:

Je neus anders ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 18:40 

Donateur

Hoezo financiële reden? Als je snuift, werkt het ook sneller uit. Snuiven gaat gewoon snel en je voelt het gelijk.
Het zou ook niet mijn keuze zijn maar goed... hij snuift ook niet wekelijks rc's ofzo, dan maken die paar keer echt geen moer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 18:43 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Hoezo financiële reden? Als je snuift, werkt het ook sneller uit. Snuiven gaat gewoon snel en je voelt het gelijk.
Het zou ook niet mijn keuze zijn maar goed... hij snuift ook niet wekelijks rc's ofzo, dan maken die paar keer echt geen moer uit.

Nja tis gewoon niet gezond en er is zo al zo weinig bekend over schadelijkheid van rc's en al helemaal nasaal, daarbij komt nog eens dat er bij andere 2c's al doden zijn gevallen bij nasaal gebruik (niet bij 2c-b). Mensen snuiven wel vaker uit financieel oogpunt omdat je minder nodig hebt. Anders kun je je amfetamine/ketamine ook gewoon oraal nemen, je hebt gewoon veel meer nodig. Ok van het effect direct te voelen, maar in het geval van psychedelica is dit toch niet nodig, dat is zowiezo een soort reis wat je maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 18:47 

Donateur

Tot nu toe zijn er nog geen gewonden gevallen van een normale dosis 2c's snuiven dus zal allemaal wel meevallen joh ;) Dat t niet fijn schijnt te zijn is wel zo maar volgens mij is coke de enige drugs die je een beetje zorgeloos kan snuiven, de rest doet allemaal pijn en traant in je ogen :P

Met dat laatste ben ik het wel eens, dat afwachten (ook bij Xtc) vind ik altijd zo leuk. Lekker op je af laten komen, daarvoor zijn het ook vrij speciale drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 19:08 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Tot nu toe zijn er nog geen gewonden gevallen van een normale dosis 2c's snuiven dus zal allemaal wel meevallen joh

Er zijn echter maar weinig proefkonijnen die 2c's nasaal gebruiken :P en er word wel degelijk gewaarschuwd dat bv het snuiven van 2-c-t-21 fataal kan zijn, dus om de 2c familie als veilig te bestempelen voor nasaal gebruik gaat een beetje ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Pfff, de ellendigste ervaring met 'drugs' voor mij tot nu toe meegemaakt vannacht en vandaag, en 't was met legaal spul:

Energydrink + koffie...

Gister was ik best wel moe, toch besloten naar een feestje te gaan, maar dan zonder drugs, want moest vandaag weer werken om half 3. Tussen 19:00 en 21:00 4 bakken koffie gehad, toen een blikje red bull om kwart voor tien, nog een om kwart over tien en om en bij kwart over 11 nog eentje...

Eigenlijk voelde ik me vanaf dat moment heel raar. Ups & Downs had ik, met upjes waarin ik redelijk energiek was en lekker los kon gaan maar wel met een constant vervelend gevoel in m'n lijf, een beetje dat gevoel wat je hebt als je veel te vroeg uit bed stapt.
De downs voelde ik me echt niet goed, kapot moe, slaperig, zeurend gevoel in m'n lijf (eigenlijk het gevoel dat ik altijd krijg als m'n xtc bijna helemaal is uitgewerkt)...
Heb overigens wel bijna de hele avond lopen beuken, gewoon omdat ik het anders zonde van m'n avond vond :P
Ook een stuk of 5 biertjes gedronken (met de gedachte dat dit m'n hartslag/bloeddruk enzo weer wat zou verlagen, dat blijkt echt zo te zijn)

Half 4 naar huis gegaan, half 5 ofzo was ik thuis, met moeite (enorm droge bek ook) twee broodjes gegeten en toen douchen en op bed.

Heb tot TIEN UUR wakker gelegen. Heel soms dat ik heeeeel even heel ondiep weg zakte, maar droomde raar, had hele erge hartkloppingen (als ik op m'n buik lag ging m'n hele lichaam op en neer) en ik kon niet rustig ademhalen, dan kreeg ik ademtekort. Werd ook na 10 uur van elk geluidje wakker :/
De wekker ging om 1 uur weer, in totaal misschien 3 uur geslapen, heel ondiep.

Voel me echt heeel kut nu, nog nooit zo moe geweest, beetje misselijk, werken was een hel. Weinig energie.

Met een beetje speed op slaap ik zelfs beter.

Zat er ook aan te denken dat er misschien wat in m'n drinken was gegooid, maar m'n pupillen waren de hele avond normaal en ik kon ook gewoon pissen.
Soms wel momenten gehad dat ik me heel vaaag voelde, of tussen t stampen door zelfs m'n telefoonscherm niet meteen goed kon lezen, maar dat lijkt me gewoon extreme vermoeidheid oid.

Voor mij echt geen energydrink meer, wat een rommel :huh:

Ook al is deze post van 2 maanden terug, toch moet ik hier even op reageren.

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt gisteren in The Matrixx. Ik was de bob, dus mijn devies was: nuchter blijven. Maar ik had al een zware dag achter de rug, met zeker wel 10 km rennen op een voetbalveld als scheids, dus voordat we op weg gingen, dronk ik dus 4 koppen koffie. Ook nog even een energy drink en toen we bij de Matrixx aankwamen atte ik nog even een Red Bulletje. Binnen gekomen, meteen weer een Red Bull en elk half uur tot een uur of 1 weer. Zo tegen 1 uur had ik in een tijdsbestek van 4 uur ongeveer 6 Red Bull op. Ik voelde mijn benen nog steeds redelijk, maar vanaf Bioweapon begon de zwaarte van m'n benen na non-stop stampen voor een paar minuten eindelijk te verminderen. Even een cola tussendoor en daarna weer door aan de Red Bull.

In totaal in de Matrixx wel 10 Red Bull op, maar wel vanaf 1 uur gemiddeld 1 per uur. Ook vaak naar de wc gegaan, maar de Red Bull werkte als wondermiddel voor mij. Vermoeidheid kende ik niet en ik denk dat ik nog wel harder ben los gegaan dan als ik pep op zou hebben gehad. Sterker nog, ik denk dat als ik mijn Pokémon Stappenteller meehad genomen, dat ik Hard Bass had overtroffen in die 6 uur tijd. Dat is dus iets wat ik totaal niet verwacht had, zeker niet om 1 uur toen ik m'n krachten aan het verdelen was.

Terugreis verliep voorspoedig, maar eenmaal in bed begon de hel. Ik kreeg opeens een echte klap, zoals een pil die uitwerkt. Even vaag in m'n hoofd en heel vermoeid, maar in slaap komen lukte maar niet. Woorden kwamen van vermoeidheid nauwelijks uit m'n mond en als ik op m'n buik lag, voelde ik inderdaad mijn hart gewoon sneller kloppen dat de beats van Tha Playah bij wijze van spreken. Om de zoveel minuten ben ik dan eindelijk weggedommeld na een aantal uur, maar werd bij het minste geluid alweer wakker. Godse irritant.

Normaal vind ik niet in slaap komen geen probleem, maar dan ben je ook echt klaarwakker. Nu was het gewoon heel erg irritant en vervelend. Uiteindelijk toch 3 uurtjes geslapen en ben na enorm chagerijnig wakker worden aardig fit. Dus op dit moment heb ik er niet zo'n problemen mee, maar de 4 uur tussen thuiskomst en wakker worden waren gewoon niet fijn.

verder is Red Bull een heerlijk 'gezondere' vervanger voor pep en ik betwijfel ook of ik pep de eerstkomende tijd aanraak. Want pep zou ik verder alleen maar gebruiken voor pure feestjes, waar ik dus niet ga combineren, maar aangezien Red Bull voor mij een betere werking heeft, houd ik het denk ik bij Red Bull op feestjes. Weliswaar in mindere hoeveelheden en met grotere pauzes er tussen. Nadeel alleen is dat het gigantisch duur is, maar goed, dat nemen we maar op de koop toe.

Trouwens, moest nog van iemand vragen of je van pep ook zo enorm gaat kaakschaatsen of dat je voor pep gewoon van de magnesium af moet blijven, omdat het averechts zou werken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 21:08 

Donateur

Ik adviseer je iig niet meer dan 3 redbull op een avond anders is t insomnia en een giga-dip voor life. Had ik ook op loudness. 10 redbull, tering gast ben blij dat je nog leeft man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 21:12 

Hardtraxx Veteran

Ja, dacht ik inderdaad ook al aan toen ik thuis was. Denk ik een keer gezond bezig te zijn, is het nog niet goed :lol:

Maar goed, had gelezen dat 12 Red Bull achter elkaar (3 liter achter elkaar atten) voor hartritmestoornissen KAN zorgen. Ik heb het wel in een tijdsbestek van 6 uur (22.00-04.00 uur) genomen. Alsnog snel, maar goed. Volgens mij hebben ze in de Matrixx ook van die suikervrije Red Bull, die lichtblauwe ipv de donkerblauwe. Maakt dat nog wat uit, of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 00:40 

Donateur

Dat is iig wel wat beter voor je bloedvaten maar qua caffeïne-hoeveelheid (ook geen ongevaarlijke stof in zulke hoeveelheden) alsnog niet best :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 00:52 

Hardtraxx Veteran

Energy drank, HET gevaar voor kinderen tegenwoordig. Als ik kinderen van 13-14 met van die halve liters zie lopen vraag ik me echt af waar het heen gaat. Omdat het zo verschrikkelijk zoet is lusten ze het wel, maar dan slecht slapen en weer overdag 2 of 3 van die apparaten. Cirkeltje rond zeg maar.

Heb ook 1x aan een redbull/wodka bar gestaan als dienst in een studentenvereniging. Zelf ook aan de zuip gegaan toen, helaas met iets te veel red bull (5 ofzo). Doe ik dus ook nooit meer.

Oja en Chuckels: het is adten ;). Komt van het latijn: adt fundum (tot de bodem).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 01:51 

Hardtraxx Addict

Ken t red bull verhaal wel, maar niet uit eigen ervaring ^^
Wij hadden een x een toets s'avonds om half 7. Een aantal vrienden zit op dezelfde opleiding dus besloten we met zijn alle te gaan hangen bij 1 van hen en beetje tv-kijken en beetje de leerstof over te gaan kijken. Dat werd totaal niet gedaan en sommige gingen naar huis terwijl er wel red bull voor ze was gehaald. 2 Jongens van ons groepje vonden dat zonde en dronken er allebei bij elkaar 13 (!) op in ongeveer 5 uur. Op weg naar school in de trein waren ze echt ongelofelijk druk, iemand met ADHD was daar niks bij. Eenmaal aangekomen gingen we daar op t Windesheim wat eten, waar je zag dat t niet echt goed ging met 1, hij was spierwit, kon amper uit zijn woorden komen, zag alles heel wazig en ze trilde echt erg! De ander kreeg dit ook terwijl hij bezig was met zijn toets, ik zat voor hem, die kerel werd helemaal gek! Na de toets is de gene die achter me zat naar de wc gegaan, stak zijn vinger in zin keel maar er kwam niks uit. Die ander heeft niks meer gezegt de hele tijd na de toets. Ze hadden bij overigens 0 vragen goed van de 60 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 08:50 

Hardtraxx Veteran

Mooi, weet ik dus ook weer dat ik er dus geluk mee heb gehad. Voortaan toch niet meer zo veel Red Bull dus. Drink dat spul haast nooit, behalve soms als ik naar school ga, en dan hou ik het altijd bij 1. Hooguit 2 bij extreme vermoeidheid.

En Khadber, thanks. Weet ik dat ook weer. Dacht echt gewoon dat het 'atten' en 'atje' was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 09:58 

Hardtraxx Veteran

Cafeïne en Taurine is redelijk sterk spul.
Blijkt maar weer eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:08 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Blijkt maar weer eens!

ja idd wist ik ook niet :oh:
mja als ik redbull of goldenpower(enige energiedrank die ik drink) drink dan max 1 of 2 meer hoe ik echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:21 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Olijfboompje schreef:
Blijkt maar weer eens!

mja als ik redbull of goldenpower(enige energiedrank die ik drink) drink dan max 1 of 2 meer hoe ik echt niet.

Ik vind het spul niet zo lekker, maar koffie & espresso drink ik over het algemeen aan de lopende band.
Energiedrank zelf laat ik meestal achterwege.
Ik snap de toegevoegde waarde van het spul niet zo behalve wanneer je intensieve activiteiten gaat ondernemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:44 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Intervention schreef:
Olijfboompje schreef:
Blijkt maar weer eens!

Ik vind het spul niet zo lekker, maar koffie & espresso drink ik over het algemeen aan de lopende band.
Energiedrank zelf laat ik meestal achterwege.
Ik snap de toegevoegde waarde van het spul niet zo behalve wanneer je intensieve activiteiten gaat ondernemen.

Simpel: koffie moet je af laten koelen, omdat je anders je tong verbrandt, energydrink niet. Plus energydrink is sterker dan koffie.

Dus win-win situatie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Simpel: koffie moet je af laten koelen, omdat je anders je tong verbrandt, energydrink niet. Plus energydrink is sterker dan koffie.

Bikkels branden hun tong niet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:51 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Die branden alleen hun neus :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:58 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:

Die branden alleen hun neus :$

Nee, echte bikkels lopen blauwtjes :P

Voor de rest kunnen ze alles hebben.
Zelfs wanneer ze accuzuur zouden snuiven huilen ze niet. :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 11:04 

@olijfboompje,, haha nou succes.. en graag reportje als je het gedaan hebt :P
accuzuur is echt niet goed voor je dus ben benieuwd haha xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 11:24 

Donateur

DarkSymphony schreef: