Khadber schreef:
urbandesigner schreef:
Hoho, ik beschuldig HHZ nergens van

. Heb juist enorm veel respect voor de beste man, ook al zijn z'n laatste nummers nou niet bepaald dingen die me aanspreken. Maar kan me eerder ergeren aan dj's die zeggen dat ze balen van het 'harde' imago van hardstyle. Dan denk ik, schaam je je voor je eigen genre?
Ze bedoelen heel erg dat er een aantal vooroordelen zijn over hardere dance muziek die niet altijd gegrond zijn. Dat merkte je ook in de speech van Headhunterz toen zijn award kreeg (luister naar begin HWS 6).
Dat klopt zeker, en die vooroordelen vind ik zelf ook niet echt fijn om gëassocieerd mee te worden. Maar van die opmerking van Wildstylez als van 'Ik wil muziek maken die zelfs m'n moeder leuk vind' tsja, ik vraag me af of hij het als grapje bedoelt of er toch enige kern van waarheid in zit. Zeker met al die bootlegs de laatste tijd, je hebt toch geen top 40 nummers nodig om een leuk nummer te maken ? En ja, ik zeg niet dat het niet mag, want artiesten halen overal hun inspiratie vandaan, hetzelfde dat HHZ een headshot maakt bijvoorbeeld. Zolang dat in evenwicht is, is er naar mijn mening geen probleem

.
Lyst schreef:
Ja dat vooroordeel vind ik ook kut, hoe halen mensen het in hun hoofd om te denken dat hardstyle hard is.
Lyst, er wordt op andere vooroordelen gedoeld (drugs(misbruik), vechten etc. ), niet op de hardheid van de muziek (i.i.g. in deze discussie). Ik vind het zelf kwalijk als mensen denken dat hardstyle net zo hard is als bijvoorbeeld het Defqon anthem van vorig jaar, en dan laat je ze wat harders horen , vinden ze het te harde herrie