Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 16:16 

Hardtraxx Veteran

Het ligt er denk ik ook maar net aan waar je van houdt. Een collega van mij gaat sinds 2 jaar ongeveer 2x per maand naar een feest(je), luistert thuis heel veel hardstyle, en toch zweert zij bij stuiterkicks (ja, zo noemt ze ze zelf ook!) ze is het met me eens dat het stuiterballen zijn, maar zij houdt daar gewoon van! Daar moet je dan ook wel respect voor hebben, dat zij een andere mening heeft dan andere mensen (zoals ik)
Ik vind dat Lyst het goed verwoordde, met dat de kicks vroeger een goede balans hadden tussen niet opvallen en aanwezig zijn. Tegenwoordig gaat het inderdaad vaak om de zogenaamde agressie in een kick, gewoon veel geknetter, en dat is jammer. Zeker als je bedenkt dat bijvoorbeeld Wildstylez, Headhunterz, Noisecontrollers en (ja, ook) de Donkey Rollers ontzettend goede knetterkicks kunnen maken met heel veel kracht.
Het mooiste vind ik zelf een droge, harde kick (zoals de intro kick van Therafied), maar ook een distorted kick kan voor mij veel kracht herbergen, en daarmee net zo goed een toevoeging zijn aan de track.

Het probleem is dus volgens mij niet dat die knetters populair zijn, ik denk dat (wat er eerder al werd genoemd) een veel groter probleem de digitale release-mogelijkheden zijn, waardoor er veel meer kan worden uitgebracht, waaronder dus ook veel meuk!

EDIT: de DR tracks hierboven zijn precies de knetterkicks die ik bedoel. Heel veel kracht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

Maar ook in de nieuwe donkey platen vind ik de kicks maar zwakjes :/ vind ik toch wel erg jammer dat dit de kant is waar de hardstyle al een tijd naar toe aan het gaan is, enja.. voor heel veel anderen is het juist een + punt dus word daar rekening mee gehouden door producers.. thank god dat er nog zo iets als theracords en spoontech bestaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 19:32 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt, de nieuwste Donkey platen vind ik eigenlijk sowieso minder vergeleken met een paar jaar terug...
Je moet de muziek supporten die je gaaf vindt, en gelukkig is er vraag naar artiesten als van Theracords en Sys-X, want dan blijven er tenminste nog wel wat stevige tracks door de speakers knallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 20:23 

Hardtraxx Addict

tommetjeuh schreef:
Hij moet vooral zn ding blijven doen haha, maar qua kwaliteit vind ik zijn tracks nou niet bepaald qlimax waardig :P
en dat vind ik nou het jammere, met wat vrolijkheid kom je er tegenwoordig wel (Even heeeel simpel gezegd xd) en er word steeds minder aandacht gegeven aan elementen als kicks heb ik het gevoel.

Nou, daar begrijp ik echt niets van. De kick staat echt bizar centraal in de hedendaagse hardstyle... Ik luister zelf echt nog niet zo lang als de meesten hier, maar denk dat ik met zekerheid kan zeggen dat de variatie in kicks echt heel erg is toegenomen in de loop der jaren. En net wat Lyst zegt, vooral de complexiteit is toegenomen. De rede dat jij niet blij met de huidige kick-situatie heeft daarom denk ik weinig te maken met een gebrek aan aandacht...

"Met wat vrolijkheid kom je er tegenwoordig wel", kunnen we ook andersom bekijken. "Met wat duisterheid kom je er tegenwoordig wel". Beide zijn natuurlijk onzin, maar er valt wel het één en ander voor te zeggen. Aan het eind van dag zul je toch echt met professioneel top spul moeten komen, wil je 'er komen'.

Lyst schreef:
Ik weet niet waar mensen kwaliteit op beoordelen, maar zover ik kan beoordelen zijn kicks alleen complexer geworden. Als ik naar een early kick luister hoor ik weliswaar een simpele kick, maar wel een kick waarin alles perfect op elkaar aansluit, waar daadwerkelijk kracht en diepgang in zit, en niet zoals Tommetjeuh al zegt doet alsof er veel kracht in zit (oftewel cheesy). De kicks sloten vaak ook naadloos aan op de tracks; een balans tussen niet opvallen en aanwezig zijn. Terwijl de kicks in de hedendaagse tracks er echt uitspringen, letterlijk en figuurlijk. Ook de dosering/plaatsing van de bass laat vaak flink te wensen over, bass die gewoon te hard doorloopt in de volgende kick, bass die niet eens synchroon ligt met de punch etc. etc.
Tot zover ik de kwaliteit van iets (semi-)objectief kan beoordelen.

Wat je zegt klopt wel denk ik, maar daarmee zeg je voor mij eigenlijk dat je anti-ontwikkeling bent (mits je aansluit bij het standpunt, dat het niveau vd kicks erg laag ligt, en je niet blij bent met de kant waarop producenten gaan - dat idee had ik). De complexiteit van de kick is inderdaad heel erg toegenomen, en daarbij ook moeilijker geworden om zo naadloos en perfect in balans te brengen. De een slaagt daar beter in dan de ander. Denk je niet dat over 3 of 4 jaar, het type kick dat nu de scene overheerst (agressieve tail, veel distortion, veel bass) redelijk geperfectioneerd is, en er tegen die tijd weer een nieuw type is ontstaan, of iig een kick met een ander karakter? Ik denk van wel, omdat producenten constant opzoek zijn naar manieren om zichzelf te onderscheiden, zeker in de tijden die komen gaan. Natuurlijk wordt er veel gemaakt dat niets met onderscheiding te maken heeft, maar op de achtergrond speelt dat zich wel heel erg af en is dat een constante factor die aanwezig zal zijn. Dus, of je nu blij bent of niet met het gros van de kicks van tegenwoordig, zeggen dat het niveau laag is en dit de verkeerde kant op gaat (dreiging - doemscenario's), is voor mij een beetje te negatief ingesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:43 

Hardtraxx Addict

Het heeft natuurlijk ook met smaak te maken. Maar de hardstyle tracks zijn ook veranderd, daar horen andere kicks bij. Als je een oude hardstyle kick onder een nieuw nummer gooit dan klinkt zo track nergens meer naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 07:34 

Hardtraxx Elite

De discussie van diversiteit en originaliteit binnen de HS scene is iets wat ik zelf altijd vrij apart vind.. Men loopt hier te zeiken dat de kicks kut en standaard zijn, leads kut en standaard zijn en ga zo maar door. Maar, wanneer er een artiest komt die dit een beetje anders probeert te doen wordt dat vaak helemaal de grond in gebashed. Dit soort tegenstrijdigheden heb ik toch wel een beetje moeite mee als ik het commentaar soms lees hier.

Nog iets, wanneer ergens op TV oid Hardstyle in een kwaad daglicht wordt gezet (shuffle mongool op RTL) wordt er zo snel mogelijk op gereageerd en moet het zo breed mogelijk uit de wereld geholpen worden, en degenen die lopen te haten moet duidelijk gemaakt worden dat HS een tof genre is. Vervolgens gaan mensen weer aan alle kanten lopen huilen dat er meer mensen bij de HS scene komen en de boel zo commerciëler wordt.
Als je zo anti verbreding van de scene bent, laat anderen dan lekker het genre belachelijk maken... Zolang het schaapjesvolk (Top 40, petje, nickelson e.d.) nog lekker loopt te zeiken dat HS kut is, zal het commerciëler worden ook een stuk meer meevallen..

Verder ben ik het eens met wat Thera in het Scantraxx 10 years topic heeft gezegd. Wanneer je een bepaalde stroming binnen de hardstyle ruk vind, laat het dan lekker. Ga niet bij elke release of elk feest waar je zelf niet eens heengegaan bent vermelden hoe kut je het wel niet vind. Laat de mensen die het wel leuk vinden hun gang gaan, en focus jezelf op wat je wel leuk vind! Ik ga toch ook geen House forum opzoeken en daar bij elke release zetten dat ik het kut vind? Wees is wat minder opgefokt en geïrriteerd mensen, maakt je leven een stuk prettiger!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:04 

Aan het typen...

TakkU schreef:
De discussie van diversiteit en originaliteit binnen de HS scene is iets wat ik zelf altijd vrij apart vind.. Men loopt hier te zeiken dat de kicks kut en standaard zijn, leads kut en standaard zijn en ga zo maar door. Maar, wanneer er een artiest komt die dit een beetje anders probeert te doen wordt dat vaak helemaal de grond in gebashed. Dit soort tegenstrijdigheden heb ik toch wel een beetje moeite mee als ik het commentaar soms lees hier.

Wat een onzin, neem bijvoorbeeld de nieuwe Wavolizer tracks, dat is meer vernieuwing dan de laatste 50 mainstream tracks bij elkaar en daar kan ik amper kritiek vinden. Men is niet anti vernieuwing, men is tegen het toegankelijker maken van de scene. En dat is slechts een deel van de vernieuwing die er plaats vindt. Je moet het probleem dus wel bij de juiste noemer noemen. Dit is een foutieve abstractie en daarmee is je hele stuk onjuist.

Citaat:
Nog iets, wanneer ergens op TV oid Hardstyle in een kwaad daglicht wordt gezet (shuffle mongool op RTL) wordt er zo snel mogelijk op gereageerd en moet het zo breed mogelijk uit de wereld geholpen worden, en degenen die lopen te haten moet duidelijk gemaakt worden dat HS een tof genre is. Vervolgens gaan mensen weer aan alle kanten lopen huilen dat er meer mensen bij de HS scene komen en de boel zo commerciëler wordt.

Dat heet geven om je favoriete muziek en je favoriete muziek dus in bescherming nemen. Iets waar de positiviteitsgoeroes hier op het forum nog wat van kunnen leren. Die doen liever net alsof de problemen niet bestaan, want stel je voor dat je ergens negatief over moet zijn :cry: :cry: . Ik snap daarom ook niet waarom je beide dingen tegenover elkaar zet, want zowel het afstand nemen van een idioot op een talentenjacht als het zoveel mogelijk tegenhouden van de scene richting de massa drukken zijn beide een vorm van de scene in bescherming nemen en het laatste zorgt ervoor dat er niet nog meer van die idioten op televisie verschijnen. Sterker nog zelfs als positiviteitsgoeroe zou je ook tegen moeten zijn, want hoe meer de scene die kant op gaat, des te meer verschil zal er ontstaan tussen de verschillende generaties, des te meer wrijving en negativiteit zal er komen. Enig idee waarom GHF zo'n (volgens jullie) "haatforum" is geworden? Precies, door het toegankelijker maken van de scene en het daardoor ontstaan van een tweedeling van de community die niet met elkaar konden opschieten. Maarja het is makkelijker om de oorzaak te negeren en de schuld te geven aan de mensen die negatief lopen te doen.

Citaat:
Als je zo anti verbreding van de scene bent, laat anderen dan lekker het genre belachelijk maken... Zolang het schaapjesvolk (Top 40, petje, nickelson e.d.) nog lekker loopt te zeiken dat HS kut is, zal het commerciëler worden ook een stuk meer meevallen..

Zou je denken? Ik vond de commerciële jumpstyle er anders heel belachelijk uitzien met dat dansje en van die wannabe populaire dj's met hun kermismuziek. Ach ja, het zal vast nooit over de kop zijn gegaan, want hoe kunnen de mensen die de scene belachelijk maken er nu in godsnaam voor zorgen dat de scene zo is geworden. En dat schaapjesvolk loopt niet meer massaal te zeiken dat hardstyle kut is. Want Hardstyle is op dit moment na Dubstep de next big thing en daar wil iedereen bij horen. Je nickelson jasjes staan Headhunterz al op te wachten in Zandvoort, SlamFM is niet voor niets een eigen hardstylekanaal begonnen en zo zijn er nog honderden andere voorbeelden, waaruit blijkt dat het schaapjesvolk zich al jaren in de scene is gaan mengen.

Citaat:
Verder ben ik het eens met wat Thera in het Scantraxx 10 years topic heeft gezegd. Wanneer je een bepaalde stroming binnen de hardstyle ruk vind, laat het dan lekker. Ga niet bij elke release of elk feest waar je zelf niet eens heengegaan bent vermelden hoe kut je het wel niet vind. Laat de mensen die het wel leuk vinden hun gang gaan, en focus jezelf op wat je wel leuk vind! Ik ga toch ook geen House forum opzoeken en daar bij elke release zetten dat ik het kut vind? Wees is wat minder opgefokt en geïrriteerd mensen, maakt je leven een stuk prettiger!

Het is allemaal leuk en aardig wat Pieter zegt, maar ooit nagedacht wie het meeste last zullen hebben van het toegankelijker worden van de scene. Precies, de mensen waarvan jij vindt dat ze hun mond maar dicht moeten houden, want een leuke sfeer op het forum is belangrijker dan de toekomst van onze muziek. Laat ze het genre maar anders noemen en zich distantiëren van Hardstyle, dan mogen ze vrij hun gang gaan, van mij part een nummer 1 hit scoren en mogen ze met halfnaakte dames in een clip dansen, maar zolang zij spelen met ons genre, houden wij ons niet stil. De vergelijking met het Houseforum is daarom wederom een onjuiste, omdat wij mensen uit de kern van deze scene zijn, die geven om ons genre en niet een groep alles-kut-enters van een ander genre die hier de boel even komen verstieren. Wij zijn pas minder "opgefokt en geïrriteerd" als problemen ook daadwerkelijk aangepakt worden en niet als zoals jullie net doen alsof de problemen er niet meer zijn en of jezelf voor de gek blijven houden of je mening maar aanpassen aan de grotere groep, omwille van een positievere sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:07 

Hardtraxx Veteran

Ik heb altijd het idee dat jij een uitzondering op de regel bent, Lyst.
Samen met nog een stel anderen overigens.

Zoals je ziet, denken heel veel mensen er anders over dan jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:09 

Aan het typen...

Ja en vroeger dachten heel veel mensen dat de wereld plat was. Sinds wanneer is dat wat de meeste mensen vinden de waarheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:19 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Lyst ziet tenminste in dat het niet goed is als een genre zo populair word, ik snap niet dat de rest dat allemaal lijkt te willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 10:35 

Hardtraxx Veteran

Wederom een ' :worship: ' voor Lyst, dat je de tijd en de zin hebt om altijd alles weer te typen, wat je vaak al eerder een keer hebt vermeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:23 

Artiest

Ik heb overigens ook niets tegen halfnaakt dansende meiden hoor, denk niet dat dat iets met muziek te maken heeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:54 

Hardtraxx Crew

Phase 2 schreef:
Het heeft natuurlijk ook met smaak te maken. Maar de hardstyle tracks zijn ook veranderd, daar horen andere kicks bij. Als je een oude hardstyle kick onder een nieuw nummer gooit dan klinkt zo track nergens meer naar.

Er is blijkbaar nog steeds een enorme vraag naar nummers van een aantal jaren geleden(of in ieder geval iets anders dan de laatste tijd). Kijk hoe goed een aantal NC-nummers op hun album ontvangen werden omdat ze daar de 'oudere' NC stijl in herkenden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:17 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het meestal gedeeltelijk of helemaal eens met lyst ookal vind ik de 'nu-style' ook wel gaaf.
Lyst verwoord alles perfect en zijn argumenten kloppen vaak. De Hardstyle scene is nu populair genoeg.
Het gaat het komende jaar waarschijnlijk nog erger stijgen. Als je ziet hoeveel nieuwe artiesten er zijn bijgekomen laatste jaren. Hoeveel groter de festivals zijn geworden omdat ze binnen een uur zijn uitverkocht.
Dat is dus niet goed voor de echte liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:45 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Olijfboompje schreef:

Lyst ziet tenminste in dat het niet goed is als een genre zo populair word, ik snap niet dat de rest dat allemaal lijkt te willen.

Want commercieel is altijd verkeerd?

Als de muziek overigens nog steeds hetzelfde was als jaren terug dan zou de stijl ver dood zijn. Het wordt dan altijd hetzelfde. Een stijl moet veranderen door de jaren heen. Vervelend voor een grote groep hier verandert een gedeelte van de stijl nniet in hetgeen zij van houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:46 

Hardtraxx Addict

Wout1997 schreef:
Ik ben het meestal gedeeltelijk of helemaal eens met lyst ook al vind ik de 'nu-style' ook wel gaaf.
Lyst verwoord alles perfect en zijn argumenten kloppen vaak. De Hardstyle scene is nu populair genoeg.
Het gaat het komende jaar waarschijnlijk nog erger stijgen. Als je ziet hoeveel nieuwe artiesten er zijn bijgekomen laatste jaren. Hoeveel groter de festivals zijn geworden omdat ze binnen een uur zijn uitverkocht.

Ik word zoooo moe van dit soort berichten. "De echte liefhebbers"...pffff. Neem een voorbeeld aan Lyst en gedraag je ook als een echte liefhebber. Vermeld alleen iets in een discussie topic, als het de moeite waard is om te lezen.

"De hardstyle scene is nu populair genoeg" -- OK? --> gaat nog stijgen --> nieuwe artiesten en snel uitverkochte feesten --> DUS, slecht voor de echte liefhebber. Wat bedoel je? Leg uit waarom je deze conclusie trekt?

Ik denk namelijk dat het groeien van de scene, nieuwe artiesten en snel uitverkochte feesten helemaal niet slecht of minder goed gaat zijn voor de liefhebber. Veel van de zogeheten liefhebbers lijken wel te denken dat ze bepaalde privileges hebben omdat ze zich meer in de muziek hebben verdiept, maar iedereen heeft toch recht om te luisteren wat hij of zij wilt? Het lijkt wel alsof je wilt zeggen dat het slecht is voor de liefhebber, want die komt tegenwoordig minder makkelijk aan een entree kaart, terwijl die het wel meer verdiend ofzo... Wat een onzin. Hoe groter de scene wordt, des te meer aanbod er zal komen, ook voor de liefhebber...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 14:51 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik denk niet dat Lyst dat zo simpel stelt ten eerste. Als iedereen Wavolizer fan was ipv Zatox, zat hij zo :woot: achter zijn laptop... Dus wederom, leg eens uit waarom jij (Delt-A), denkt dat het populairder worden van een genre niet goed is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:05 

Aan het typen...

Phase 2 schreef:

Als de muziek overigens nog steeds hetzelfde was als jaren terug dan zou de stijl ver dood zijn. Het wordt dan altijd hetzelfde. Een stijl moet veranderen door de jaren heen. Vervelend voor een grote groep hier verandert een gedeelte van de stijl nniet in hetgeen zij van houden.

Want muziek kan niet veranderen zonder commerciëler(ik gebruik liever het woord toegankelijker) te worden?

@mr_vertigo, ik heb vrij weinig tegen het populairder worden van de hardstyle, ik heb iets tegen het toegankelijker maken van de hardstyle om het populairder te maken. Subtiel, maar toch wel belangrijk verschil.
Overigens is de scene rond 2006 ook extreem veel groter geworden en dat het aantal mensen die zich al verdiept hadden in de muziek voor 2006 hier op hardtraxx zo'n beetje op 2 handen te tellen is, geeft wel aan wat er met het aanbod is gebeurd voor de liefhebbers van destijds. Labels als Theracords en Spoontech zijn er uit ontstaan ja, maar als je dat meer aanbod wilt noemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:18 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Phase 2 schreef:

Want muziek kan niet veranderen zonder commerciëler(ik gebruik liever het woord toegankelijker) te worden?

Dat kan wel, maar als het dan commerciëler/toegankelijker wordt dan wil dit toch niet gelijk zeggen dat dit slecht is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:23 

Hardtraxx Veteran

Alles gaat gewoon om het ene verschil:
- Moet je een genre veranderen om mensen aan te trekken?
of
- Moeten de mensen veranderen om ze naar een genre toe te trekken?

De natuurlijke gang van zaken is de 2e, dan blijft een genre zoals deze hoort te zijn. Echter merken we nu dat de eerste in gang is gezet, en het genre verliest kenmerken van zichzelf, kenmerken die het genre zo uniek maakten. En de puristen zijn bang dat deze kenmerken compleet verdwijnen. Dat is de splitsing waar het genre nu voor staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:25 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Wout1997 schreef:
Ik ben het meestal gedeeltelijk of helemaal eens met lyst ook al vind ik de 'nu-style' ook wel gaaf.

Ik word zoooo moe van dit soort berichten. "De echte liefhebbers"...pffff. Neem een voorbeeld aan Lyst en gedraag je ook als een echte liefhebber. Vermeld alleen iets in een discussie topic, als het de moeite waard is om te lezen.

"De hardstyle scene is nu populair genoeg" -- OK? --> gaat nog stijgen --> nieuwe artiesten en snel uitverkochte feesten --> DUS, slecht voor de echte liefhebber. Wat bedoel je? Leg uit waarom je deze conclusie trekt?

Ik denk namelijk dat het groeien van de scene, nieuwe artiesten en snel uitverkochte feesten helemaal niet slecht of minder goed gaat zijn voor de liefhebber. Veel van de zogeheten liefhebbers lijken wel te denken dat ze bepaalde privileges hebben omdat ze zich meer in de muziek hebben verdiept, maar iedereen heeft toch recht om te luisteren wat hij of zij wilt? Het lijkt wel alsof je wilt zeggen dat het slecht is voor de liefhebber, want die komt tegenwoordig minder makkelijk aan een entree kaart, terwijl die het wel meer verdiend ofzo... Wat een onzin. Hoe groter de scene wordt, des te meer aanbod er zal komen, ook voor de liefhebber...

Dat aanbod zal de liefhebber echt niet geweldig vinden. Lyst zegt het al: de hardstyle wordt toegankelijker. Op een feest staat 90% van het geweldige publiek los te gaan op bijv. Bassboom. De overige 10% gaat los en wordt gaar aangekeken als ze compleet uit hun dak gaan op Pattern 2 en dit ziet de draaiende dj ook echt wel. Het gevolg zal dus zijn dat het aanbod groter wordt met nummers als Bassboom ipv. hardstyle dat echte hardstyle is en zijn naam eer aan doet. Het nieuwe, grotere aanbod zal dus gewoon handjesklap hardstyle zijn waar de echte liefhebber niet blij van zal worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:41 

Hardtraxx Addict

Ik interpreteer je post alsof je vindt dat liefhebbers niet van de toegankelijkere nummers houden?

Dit idee krijg ik vaker bij posts van sommige members, maar dit is iets wat los van elkaar staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:44 

JVDM schreef:
Dat aanbod zal de liefhebber echt niet geweldig vinden. Lyst zegt het al: de hardstyle wordt toegankelijker. Op een feest staat 90% van het geweldige publiek los te gaan op bijv. Bassboom. De overige 10% gaat los en wordt gaar aangekeken als ze compleet uit hun dak gaan op Pattern 2 en dit ziet de draaiende dj ook echt wel. Het gevolg zal dus zijn dat het aanbod groter wordt met nummers als Bassboom ipv. hardstyle dat echte hardstyle is en zijn naam eer aan doet. Het nieuwe, grotere aanbod zal dus gewoon handjesklap hardstyle zijn waar de echte liefhebber niet blij van zal worden.

Alleen omdat jij het ene nummer leuk vindt en de andere niet betekent niet meteen dat jouw smaak wel hardstyle is en de andere niet... Voorderest hoop ik iig dat het geen jumpstyle-taferelen worden, maar dat betwijfel ik ook...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:45 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Ik interpreteer je post alsof je vindt dat liefhebbers niet van de toegankelijkere nummers houden?

Dit idee krijg ik vaker bij posts van sommige members, maar dit is iets wat los van elkaar staat.

Als ik voor mezelf spreek - ja. De huidige mainstream is allemaal precies hetzelfde. Melodietje hier, break(je) daar, cheesy vocaltje erbij. Als het even kan pitchkicks eronder en 90% van het publiek wat op de main van zeg Defqon staat gaat volledig uit zijn dak. Hier word ik niet blij van nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:47 

Hardtraxx Addict

JVDM schreef:
Phase 2 schreef:

Als ik voor mezelf spreek - ja. De huidige mainstream is allemaal precies hetzelfde. Melodietje hier, break(je) daar, cheesy vocaltje erbij. Als het even kan pitchkicks eronder en 90% van het publiek wat op de main van zeg Defqon staat gaat volledig uit zijn dak. Hier word ik niet blij van nee.

Dat jij niet van mainstream hardstyle houdt, maakt het niet dat liefhebbers niet van mainstream kunnen houden?
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen