Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:11 

Moet je hier eens een welkomstopic openen, dan moet je je of verdiepen in Industrial, of open staan voor andere stijlen anders kom je hier niet ver ©Forbidden Phobia
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:17 

Aan het typen...

Op een gegeven moment zijn het aantal interessante releases en acts dusdanig laag, dat je je wel gaat verdiepen in andere genres. Het is alleen best wel lastig, want je komt overal eerst bij de meest commerciële troep uit. Dat is overigens totaal niet te vergelijken met mensen die van alles een beetje luisteren en zich eigenlijk niet ècht verbonden zijn met een bepaalde stijl, ook al denken/zeggen ze soms van wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:24 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Op een gegeven moment zijn het aantal interessante releases en acts dusdanig laag, dat je je wel gaat verdiepen in andere genres. Het is alleen best wel lastig, want je komt overal eerst bij de meest commerciële troep uit. Dat is overigens totaal niet te vergelijken met mensen die van alles een beetje luisteren en zich eigenlijk niet ècht verbonden zijn met een bepaalde stijl, ook al denken/zeggen ze soms van wel.

Dat is het punt nou juist, want als ik me echt in andere muziekstijlen wil verdiepen (lees dubstep/house etc) dan moet ik eerst door de commerciële rommel heen. En daar heb ik gewoon al geen zin in, aangezien ik tot nu toe genoeg heb aan de muziek die ik lekker vind, hardstyle :). Snap niet waarom ik me dan ineens per se moet verdiepen in andere stijlen, aangezien deze me gewoon niet aanspreken.

Natuurlijk luister ik ook andere muziek, hardcore , rock(beetje de relaxte) en loungeachtige muziek vind ik ook lekker om te luisteren, maar er blijft voor mij 1 hoofdgenre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:30 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Zeggen dat andere mensen zich MOETEN gaan verdiepen in andere stijlen vind ik een beetje kort door de bocht. Als iemand van Hardstyle houdt en andere muziek spreekt diegene niet aan, dan is dat maar zo. Ik hou ook voor 90% van Hardstyle en de andere 10% is voor het grootste deel Hardcore. Dubstep/D&B is ook wel leuk voor een keer, maar als ik van andere stijlen niet hou, dan hou ik er niet van. Ik ga niet naar een Defqon/Decibel om alle stages te bezoeken, ik ga erheen voor de muziek die ik kan waarderen en of dat nu op 4 of op 12 stages te halen is, boeit me niet, ik ga niet voor alle stages, ik ga voor de stages waar de muziek word gedraait die ik kan waarderen.

van mij mag iedereen luisteren wat ie wil, maar ik vind het onnodig om andere muziekstijlen te bashen omdat het geen hardstyle is. als een dj iets nieuws probeert en er zit een stukje in wat geen hardstyle is, moet je mensen is tekeer zien gaan hier op t forum. ik ga ook niet elke tent af op een festival en idd alleen langs de dj's die ik leuk vind. maar kom op je heb toch geen 4/5 hardstyle area's nodig op zo'n feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

werd de hardstyle maar wat minder, dan zou niet alles op elkaar lijken en zou ik het ook weer kunnen waarderen. ipv 50 releases per week
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:33 

Hardtraxx Veteran

@post hierboven,

Maar weet je waarom er zo op word gebashd? Puur omdat er alleen de retecommerciële muziek aan te pas komt bij de grote producers (Zatox - Epic Tool, dubstep, Let the Bass kick). Als de grote producers iets met andere muziek doen, lijkt het ze alleen maar te doen om een nieuw hitje te scoren bij de 'dagjesmensen' . Tuurlijk zijn er ook dj's die experimenteren zonder dat ze er alleen maar een hitje van willen maken, maar dat gebash op andere muziek in hardstyle komt natuurlijk niet helemaal toevallig uit de lucht vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:35 

Aan het typen...

AniThing schreef:
Lyst schreef:

werd de hardstyle maar wat minder, dan zou niet alles op elkaar lijken en zou ik het ook weer kunnen waarderen. ipv 50 releases per week
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:37 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
@post hierboven,

Maar weet je waarom er zo op word gebashd? Puur omdat er alleen de retecommerciële muziek aan te pas komt bij de grote producers (Zatox - Epic Tool, dubstep, Let the Bass kick). Als de grote producers iets met andere muziek doen, lijkt het ze alleen maar te doen om een nieuw hitje te scoren bij de 'dagjesmensen' . Tuurlijk zijn er ook dj's die experimenteren zonder dat ze er alleen maar een hitje van willen maken, maar dat gebash op andere muziek in hardstyle komt natuurlijk niet helemaal toevallig uit de lucht vallen.

ik vind het iig overbodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:38 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
urbandesigner schreef:
@post hierboven,

Het 'gebash' of het gebruik van extreem commerciële muziek in hardstyle? (wat eigenlijk dubbel is, want bepaalde hardstyle is ook extreem commerciëel xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:39 

Aan het typen...

Dat er 4-5 hardstyle area's zijn is o.a. het gevolg van hetgeen waar jij geen kritiek op wilt zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:40 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dat er 4-5 hardstyle area's zijn is o.a. het gevolg van hetgeen waar jij geen kritiek op wilt zien.

Heb je het tegen mij of Anithing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:41 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
AniThing schreef:
urbandesigner schreef:
@post hierboven,

Het 'gebash' of het gebruik van extreem commerciële muziek in hardstyle? (wat eigenlijk dubbel is, want bepaalde hardstyle is ook extreem commerciëel xd)

het gebash
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:42 

Aan het typen...

urbandesigner schreef:
Lyst schreef:

Anithing.
Hij vind de gevolgen negatief, maar er mag volgens hem geen kritiek zijn op de oorzaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het niet echt gebash, maar als er weer nog iets slechters/kazigers/commerciëlers uitkomt, mag je daar toch best je mening over laten horen? Maarja, zoals Wildstylez het zei he... Ja ik wil muziek maken die ook m'n moeder leuk kan vinden... Zegt genoeg over de grotere dj's van tegenwoordig :'). Je maakt muziek voor je fans/jezelf, en je gaat je muziek niet veranderen zodat mensen die het eerst niks vonden, het ineens wel leuk gaan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:45 

Donateur

AniThing schreef:
van mij mag iedereen luisteren wat ie wil, maar ik vind het onnodig om andere muziekstijlen te bashen omdat het geen hardstyle is. als een dj iets nieuws probeert en er zit een stukje in wat geen hardstyle is, moet je mensen is tekeer zien gaan hier op t forum. ik ga ook niet elke tent af op een festival en idd alleen langs de dj's die ik leuk vind. maar kom op je heb toch geen 4/5 hardstyle area's nodig op zo'n feest?

Waar doel je nu precies op? Als je het namelijk over de volgende tracks hebt gaat hij mij, en meer mensen, daar gewoon om de slechte uitvoering van implementatie (of klakkeloos overnemen) van andere tracks..

Let the bass kick
MMA (schuddebille remix)
Decibel anthem 2011

Stuk voor stuk slecht uitgevoerd, heeft helemaal niets met de implementatie van andere stijlen in hardstyle te maken. Gewoon slecht, heel slecht voor een hardstyle track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:47 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
urbandesigner schreef:
Lyst schreef:

Anithing.
Hij vind de gevolgen negatief, maar er mag volgens hem geen kritiek zijn op de oorzaak.

ik vind het niet negatief
vind het onnodig om zoveel aandacht te besteden aan 1 stijl terwijl andere stijlen het net zo goed verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Decibel anthem 2011
Stuk voor stuk slecht uitgevoerd, heeft helemaal niets met de implementatie van andere stijlen in hardstyle te maken. Gewoon slecht, heel slecht voor een hardstyle track.

Wat is daar slecht aan uitgevoerd? Vind die track zelfs wat hebben! Allesinds STUKKEN beter dan Housedog die in het algemeen veel meer wordt geäpprecieerd ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:50 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
AniThing schreef:

Waar doel je nu precies op? Als je het namelijk over de volgende tracks hebt gaat hij mij, en meer mensen, daar gewoon om de slechte uitvoering van implementatie (of klakkeloos overnemen) van andere tracks..

Let the bass kick
MMA (schuddebille remix)
Decibel anthem 2011

nu noem je ook wel 3 extreem slechte tracks :D
maar ik ken zat mensen die bepaalde tracks niet luisteren omdat er dubstep doorheen zit, of er komt een keer een te hoog gepitchte kick voorbij wat voor sommige blijkbaar al een reden is om die dj uit te lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:51 

Hardtraxx Veteran

Nou, eerst hoorde je geen dubstep, maar omdat het een rage is gaan producers daar maar aan mee doen. Waarom? Trek je zo meer mensen die nu into dubstep zijn?

En die pitchkicks... Het klinkt gewoon niet, doet gewoon pijn aan je oren. Er is niet eens een kick te horen, terwijl me dat toch wel een redelijk belangrijk deel van een hardstyle track behoort te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:52 

Aan het typen...

AniThing schreef:
ik vind het niet negatief

Citaat:

Citaat:
maar kom op je heb toch geen 4/5 hardstyle area's nodig op zo'n feest?

Waarom zit er trouwens nu pas dubstep in hardstyle, heel toevallig nu dubstep gehyped is. Een paar jaar terug werd er geëxperimenteerd met house, en wat was er toen helemaal hot. Juist. Waarom maakt Headhunterz remixen van Kaskade en Chuckie, is zijn muziekkennis zo beperkt of wil hij gewoon een groter publiek aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 11:55 

bRt_ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Decibel anthem 2011

Wat is daar slecht aan uitgevoerd? Vind die track zelfs wat hebben! Allesinds STUKKEN beter dan Housedog die in het algemeen veel meer wordt geäpprecieerd ..

Ja, verschil is dat Housedog "Raw" is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 12:04 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Waarom zit er trouwens nu pas dubstep in hardstyle, heel toevallig nu dubstep gehyped is. Een paar jaar terug werd er geëxperimenteerd met house, en wat was er toen helemaal hot. Juist. Waarom maakt Headhunterz remixen van Kaskade en Chuckie, is zijn muziekkennis zo beperkt of wil hij gewoon een groter publiek aanspreken.

dat ie een groter publiek wil aanspreken zal je mij niet over horen klagen, ik vind het alleen maar beter dat er word geexperimenteerd in de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 12:07 

Aan het typen...

Het resultaat van een groter publiek tot nu toe zijn de twee dingen die jij als negatief beschouwde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 12:14 

Donateur

bRt_ schreef:
TiMOTHYb schreef:
Decibel anthem 2011

Het is goed geknipt en geplakt, maar hoe hebben ze het stukje house in MMA geïmplementeerd? Het is toch niet zo dat ze invloeden dan die house track hebben gebruikt? Let the bass kick precies hetzelfde verhaal eigenlijk, gewoon een stukje house in een hardstyle track geplakt. Wat gepitched en verharde house kick erbij. Dat is toch geen invloed?

Ohja je housedog voorbeeld is trouwens ook een perfect voorbeeld van een stukje house dat er gewoon rechtstreeks ingeplakt is. Waarom dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 12:15 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het resultaat van een groter publiek tot nu toe zijn de twee dingen die jij als negatief beschouwde.

maar komop bijna de helft van een festival maar 1 muziekstijl?
en dan nog lopen mensen te klagen dat het niet genoeg is.

het gaat mij erom dat veel mensen het niet kunnen waarderen als er een keer iets anders dan hardstyle gedaan wordt.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen