Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 14:49 

Artiest

Eerder juist erg jammer. Er zijn zo af en toe overigens wel nog echt wel (vaak wat kleinere) feesten waar je dan meer naar moet kijken en waar dan wat meer durf en variatie in zit, maar goed de vraag is dan, heb je daar dan nog wel zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:53 

Donateur

Dat wel en daar sta ik ook nog steeds open voor.
Maar dit was even vooral kijkend naar de mainstream ;) Dat begint echt één grote levensloze massa te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:58 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Intussen speelt zich een proces af dat met de maand triester wordt: de ene artiest kopieert de ander, men kopieert zichzelf tot in den treure, de ene pitchkick vliegt nog hoger dan de ander en het gevoel wat ooit in dit genre zat is totaal leeggezogen. Artiesten die ik ooit heel hoog had staan, maken alleen nog maar middelmatige meuk die bijna hetzelfde klinkt als de middelmatige meuk van andere producers. Het voelt voor mij ook niet echt meer als hardstyle. T is de lelijke plastic variant van een muziekstijl waar ik ooit helemaal dol op was.

Slaat echt de spijker op z'n kop. :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 15:59 

Artiest

Begint? xd Stiekem is dat toch al wat jaartjes :P alleen was er in de beginperiode meer diversiteit op mainstages maar sinds iets van 2006 - 2007 toch ook al niet meer. Ik vind dat t eigenlijk dit jaar wel weer wat beter worden qua diversiteit, maar t blijft goed zoeken al vond ik dat bijv in 2003 ook, toen vond ik ook niet 90% goed en nu ook niet dus in dat opzicht is er voor mij weinig veranderd haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:01 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Begint? xd Stiekem is dat toch al wat jaartjes :P alleen was er in de beginperiode meer diversiteit op mainstages maar sinds iets van 2006 - 2007 toch ook al niet meer

btje jammer dat dat er nu niet meer is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:01 

Artiest

Net mn post nog iets aangepast en aangevuld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

Hoewel in mijn ogen juist de laatste 1,5 jaar er ook op mainstages IETSJES meer lef wordt getoond... Nog steeds sluit jij, Pieter, niet af op Defqon.1 Red, maar bij veel festivals zijn de line-ups gevarieerder dan 2 jaar terug. Vind ik dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:04 

Artiest

Dat vulde ik dus ook net aan haha :D

En nee Defqon1 misschien niet, maar dr zijn genoeg andere festivals waar t bijv dus weer net wél zo is qua diversiteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:04 

Hardtraxx Veteran

zolang dezelfde namen steeds terugkomen vind ik dat 'lef' ook wel ver te zoeken, ook al draaien ze misschien andere muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
zolang dezelfde namen steeds terugkomen vind ik dat 'lef' ook wel ver te zoeken, ook al draaien ze misschien andere muziek

stijl/smaak van de dj's blijf je altijd wel terug vinden zijn er zelden die erg gevarieerd draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:09 

Hardtraxx Veteran

Geef de organisaties is ongelijk, grote namen verkopen beter en levert dus meer geld op. Wij als publiek willen wat anders zien dat is waar, maar misschien ligt het niet alleen aan organisaties maar ook aan de artiesten. Zij bepalen immers wat er gedraaid wordt en ik vind dat je van hun ook een stuk meer diversiteit mag verwachten ipv telkens de laatste hitjes. Het wordt tegenwoordig al als een positief punt beschouwd als een artiest 1 of 2 iets ouder platen in zijn set verwerkt. Ik vind dat eigenlijk niet meer dan logisch en eigenlijk nog veel te weinig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:11 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Geef de organisaties is ongelijk, grote namen verkopen beter en levert dus meer geld op. Wij als publiek willen wat anders zien dat is waar, maar misschien ligt het niet alleen aan organisaties maar ook aan de artiesten. Zij bepalen immers wat er gedraaid wordt en ik vind dat je van hun ook een stuk meer diversiteit mag verwachten ipv telkens de laatste hitjes. Het wordt tegenwoordig al als een positief punt beschouwd als een artiest 1 of 2 iets ouder platen in zijn set verwerkt. Ik vind dat eigenlijk niet meer dan logisch en eigenlijk nog veel te weinig..

maar het lijkt juist alsof organisaties niet verder kijken dan de namen die verkopen. ze houden zich meer bezig met de dagjesmensen dan liefhebbers die al jaren meedraaien
dat vind ik jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:30 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:

Hier heb je zeker een punt, maar zetten organisaties die dj's juist niet expres neer op de populaire stages omdat het volk wat er op afkomt gewoon puur voor de hitjes komt? Kan me wel nog herinneren bij Qlimax, The Prophet draaide Just as Easy en een aantal mensen kwam ineens tot leven alsof ze de wereldbeker hadden gewonnen :'). Erg jammer dat organisaties/dj's zich juist op dit volk gaan afstemmen. Enkel wat kleine stages voor de liefhebber, maar als je ziet wat voor vervuiling er dit jaar staat op de Defqon Purple stage (Hardstyle Boiz etc..), betwijfel ik nog maar of organisaties er ook nog echt zin in hebben om zich in te zetten voor de liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:36 

Artiest

Valt me wel op dat er nu eigenlijk alleen maar wordt gerefereerd aan Q-Dance, zijn wel de bekendste feesten, maar dr zijn nog zoveel andere organisaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:39 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Valt me wel op dat er nu eigenlijk alleen maar wordt gerefereerd aan Q-Dance, zijn wel de bekendste feesten, maar dr zijn nog zoveel andere organisaties

Met Q-dance kun je deze organisaties dan wel opnoemen:
- b2s
- De Kloontjes
- Bass Events
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:41 

Donateur

B2S vind ik nog wel redelijk variëren in hun line-ups :)

Van Q-dance vind ik het doodzonde. Die hebben volgens mij al 5 feesten achter elkaar dezelfde line-up qua hardstyle. Denk dat het ook wel genoeg zegt dat ik sinds Q-base niet meer naar een Q-dance feest ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:43 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
B2S vind ik nog wel redelijk variëren in hun line-ups :)

Klopt, maar qua mainstage etc. niet. Daar worden toch gewoon de dj's geboekt die de hitjes draaien (op B-front op Decibel na b.v.).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

vind het ook zonde dat je met festivals als defqon/decibel enz. 10+ area's heb waarvan er 4 hardstyle gerelateerd zijn
en andere muziek soorten gewoon buiten de boot laat of perse moet samenvoegen met andere stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 16:50 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
vind het ook zonde dat je met festivals als defqon/decibel enz. 10+ area's heb waarvan er 4 hardstyle gerelateerd zijn
en andere muziek soorten gewoon buiten de boot laat of perse moet samenvoegen met andere stijlen.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:
Borcheld11 schreef:
mensen kijken je dan raar aan en vragen of het dan wel goed met mij gaat. xd

Dat is indd echt fokking vervelend.

Ja mooi, een beetje zo die verheven attitude uitstralen. "Ik vind Africa stom dus ik speel 2 minuten voor standbeeld". En vervolgens in andere topics gaan klagen over het dagjespubliek dat "de hele avond stilstond".

Vergelijking van niks natuurlijk. :/ Dagjesmensen staan niet stil omdat ze het nummer niet leuk vinden, die staan stil omdat ze een paar hardstyle nummers - Music Made Addict, Afrika, Bassboom en Just as Easy - kennen. De rest kennen ze niet dus er op losgaan, ho maar.

Onze 'verheven attitude' boy hier staat stil omdat hij het nummer niet leuk vindt en dat vind ik terecht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 17:08 

Hardtraxx Veteran

true. Als je een keer stilstaat omdat je een het een kut nummer vind is vrij logisch.
Waarom zal ik met 10.000 andere mensen losgaan op stel je voor bassboom terwijl ik het echt een pokke nummer vind. Ik zal alleen losgaan op de muziek die ik echt wil horen. Er zijn genoeg platen die wel aan te horen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 17:10 

Hardtraxx Crew

AniThing schreef:

Als je puur voor de hardstyle komt (zoals ik dus), is dat juist een pluspunt als er 4 hardstyle area's zijn. Maar zorg dan dat daar genoeg variatie in zit, in plaats van 4 dezelfde soorten. Zet de populairste DJ's op de mainstage en durf wat gevarieerde/gewaagdere (is dit een woord?) act op de andere neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 17:11 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Edwinn schreef:

Hier heb je zeker een punt, maar zetten organisaties die dj's juist niet expres neer op de populaire stages omdat het volk wat er op afkomt gewoon puur voor de hitjes komt? Kan me wel nog herinneren bij Qlimax, The Prophet draaide Just as Easy en een aantal mensen kwam ineens tot leven alsof ze de wereldbeker hadden gewonnen :'). Erg jammer dat organisaties/dj's zich juist op dit volk gaan afstemmen. Enkel wat kleine stages voor de liefhebber, maar als je ziet wat voor vervuiling er dit jaar staat op de Defqon Purple stage (Hardstyle Boiz etc..), betwijfel ik nog maar of organisaties er ook nog echt zin in hebben om zich in te zetten voor de liefhebber.

Laat ik beginnen met zeggen dat iedereen het begrip liefhebber wel heel erg naar zichzelf toetrekt, je hoeft niet op Hardtraxx te zitten om een liefhebber te zijn. Hier wordt iedereen wel heel makkelijk als dagjesmens bestempeld.

Verder kleine stages voor de liefhebber? De stages worden groter als meer mensen het willen , blijkbaar niet. Dat is gewoon een eeuwen oude kwestie van vraag en aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 17:13 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
AniThing schreef:

Als je puur voor de hardstyle komt (zoals ik dus), is dat juist een pluspunt als er 4 hardstyle area's zijn. Maar zorg dan dat daar genoeg variatie in zit, in plaats van 4 dezelfde soorten. Zet de populairste DJ's op de mainstage en durf wat gevarieerde/gewaagdere (is dit een woord?) act op de andere neer te zetten.

ik vind dat er al genoeg hardstyle only feesten zijn voor de hardstyle liefhebbers
dan vind ik het overbodig om op zo'n festival weer een overschot aan hardstyle te hebben

als je andere stijlen samen kan voegen in een area
kan je van 4 HS area's ook wel 2 area's maken en dan 2 andere stijlen erbij doen zodat je nog gevarieerder bezig bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 17:15 

Aan het typen...

Velocity schreef:
Laat ik beginnen met zeggen dat iedereen het begrip liefhebber wel heel erg naar zichzelf toetrekt, je hoeft niet op Hardtraxx te zitten om een liefhebber te zijn. Hier wordt iedereen wel heel makkelijk als dagjesmens bestempeld.

Verder kleine stages voor de liefhebber? De stages worden groter als meer mensen het willen , blijkbaar niet. Dat is gewoon een eeuwen oude kwestie van vraag en aanbod.

Sorry, maar als je geen behoefte hebt om je te verdiepen in de muziek, ben je ook geen liefhebber. Dat is net zoiets als de naam van je vriendin weten. :P
En aangezien er maar weinig mensen zich verdiepen buiten de grote hardstyle sites om, is die groep waar jij op doelt erg klein. Enige wat zou kunnen is dat ze altijd meelezen maar nooit reageren of dat ze iemand kennen die ze van alle nieuwtjes op de hoogte houdt.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen