Goeie vraag eigenlijk, ben blij dat het niet zo zwart/wit is voor me. Op Qountdown bijvoorbeeld kon ik bijvoorbeeld twee redelijk favoriete artiesten (B-Front/Wildstylez) zien draaien maar moest ik ook Zatox epic horen draaien waar de hele zaal van op tilt ging. Jammer, had niet gehoeven maar het is voor mij geen reden om meteen met een chagrijnig gezicht het nieuwe jaar in te duiken.
Afgelopen zaterdag naar Hardstyle Rockers geweest. Eigenlijk viel mij de sfeer daadwerkelijk tegen, veel mensen die er niets te zoeken hadden (waarschijnlijk inderdaad mensen van de nieuwe generatie) en daardoor merk ik dat ik inderdaad veel minder van een act geniet. De muziek is mij zeker niet irrelevant op een feest, maar ik vind de sfeer en beleving ook aardig belangrijk.
Lyst schreef:
Tekenend voor de instelling waar ik het over heb. Het is belangrijker om onderdeel te zijn van een grote groep dan je eigen mening te hebben.
Nee. Ik vind het belangrijk om met vrienden te genieten van een feest, en daar hoeven inderdaad niet al mijn favoriete tracks gedraaid te worden. Aan jou vervolgens de taak om mij over een kam te scheren met de door jou zo gehate generatie die zich overal, zonder mening, strak bij neerlegt.