Dat vind ik dan weer totaal niet tekenend en relevant als het gaat om een generatie die zich neerlegt bij allerlei dingen. Vind ik veel meer bepalend over hoe je er als persoon in staat. Ik merk de laatste tijd dat sfeer/vrienden veel invloed hebben op feesten maar ook zeker de beleving van de muziek. Maar maakt mij, vind ik, niet gelijk iemand uit de groep waar jij het over hebt.wrote:Tekenend voor de instelling waar ik het over heb. Het is belangrijker om onderdeel te zijn van een grote groep dan je eigen mening te hebben. Voor mij is losgaan (mocht ik dat kunnen) op muziek die ik vet vind sowieso mooier dan met duizenden mensen losgaan op een hitje waar ik een hekel aan heb, no matter of dat nu alleen is of met een groep.
Voorbeeldje: Ik hoor iedereen elke keer zo lyrisch over de DR op 't forum, heb het nu 2x meegemaakt 1x XXL en 1x Hardstyle Rockers. Op beide feesten waren er maar bar weinig mensen die uberhaupt wisten wie er in de DR zaten en dus kwam de hele act vrij slecht over. Begrijp tot op de dag van vandaag nog steeds niet wat er nou zo speciaal aan die act is.