Ik hoef niet nog meer simpele meningloze zielen in het genre.
"Jumpstyle? Nee dat luister ik niet meer, dat is toch uit

"
Een redelijk aantal van die doelgroep luistert nu al hardstyle, hoe dichter bij de grote massa, des te meer van die schaapjes er zijn. Het woord massa zegt het al, ze zijn met heel veel, dus ook nog eens de mensen waar populariteitsgeile artiesten en commerciële organisaties op in gaan spelen. En aangezien deze mensen niet verder kijken dan wat hen gevoed wordt, zal de focus van het genre verschuiven naar wat de meest commerciële artiesten willen. En ik zit eigenlijk niet op nog nog meer van die rotzooi te wachten.
Headhunterz kan wel zeggen dat ons genre al veel ouder is dan hardcore/jumpstyle was destijds, maar met trance is het net zo goed mis gegaan na zoveel jaar en bovendien bestaat de huidige vorm van hardstyle ook nog maar een jaar of 6. Dat het toevallig dezelfde naam heeft als de early hardstyle is aan dezelfde mensen te danken.
Het is precies de strategie die Q-dance en de grote artiesten voor ogen hebben. Groter, internationaler, toegankelijker en muzikaler en dat mag allemaal ten koste van de muziek gaan, want de muziek zelf is niet zo interessant. Als je het maar langzaam genoeg doet, zullen ze het wel slikken. Dat is ook precies hetgeen wat ik nu zie gebeuren. Ik citeer jou maar even "wat boeit het, hardstyle is toch al populair". Heerlijk zo'n generatie die niets geeft om de toekomst van hun favoriete muziek. Je zou er haast iets van gaan denken.