Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 00:13 

Waarom vinden sommige van hier het kut dat er Hardstyle op radio538 werd gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:16 

Almighty schreef:
Waarom vinden sommige van hier het kut dat er Hardstyle op radio538 werd gedraaid?

allemaal stoere hipsturz
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:42 

Aan het typen...

Ik hoef niet nog meer simpele meningloze zielen in het genre.
"Jumpstyle? Nee dat luister ik niet meer, dat is toch uit :surrender: "
Een redelijk aantal van die doelgroep luistert nu al hardstyle, hoe dichter bij de grote massa, des te meer van die schaapjes er zijn. Het woord massa zegt het al, ze zijn met heel veel, dus ook nog eens de mensen waar populariteitsgeile artiesten en commerciële organisaties op in gaan spelen. En aangezien deze mensen niet verder kijken dan wat hen gevoed wordt, zal de focus van het genre verschuiven naar wat de meest commerciële artiesten willen. En ik zit eigenlijk niet op nog nog meer van die rotzooi te wachten.
Headhunterz kan wel zeggen dat ons genre al veel ouder is dan hardcore/jumpstyle was destijds, maar met trance is het net zo goed mis gegaan na zoveel jaar en bovendien bestaat de huidige vorm van hardstyle ook nog maar een jaar of 6. Dat het toevallig dezelfde naam heeft als de early hardstyle is aan dezelfde mensen te danken.

Het is precies de strategie die Q-dance en de grote artiesten voor ogen hebben. Groter, internationaler, toegankelijker en muzikaler en dat mag allemaal ten koste van de muziek gaan, want de muziek zelf is niet zo interessant. Als je het maar langzaam genoeg doet, zullen ze het wel slikken. Dat is ook precies hetgeen wat ik nu zie gebeuren. Ik citeer jou maar even "wat boeit het, hardstyle is toch al populair". Heerlijk zo'n generatie die niets geeft om de toekomst van hun favoriete muziek. Je zou er haast iets van gaan denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:06 

Maar het feit dat ik hier met 14 jarige over kicks zit te discussiëren zegt toch al best wel hoe populair hardstyle nu al is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:52 

Aan het typen...

Afgezien van het feit dat iemands leeftijd er weinig toe doet in een discussie over een kick, heb je wel gelijk dat het al populair is. Maar dat wil niet zeggen dat het niet nog populairder kan en al helemaal niet dat het toch niets meer uitmaakt. Dat is meer zoiets als een dokter je in het ziekenhuis vraagt of ze je vrouw mogen opereren, anders sterft haar been af en jij zegt, nee is niet nodig ze ligt nu toch al in het ziekenhuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 23:23 

Hardtraxx Addict

Haha, die tekst van de heer Lyst is bijna volledig hetzelfde hoe ik erover denk, alleen nog een beetje beter verwoord dan ik het zou doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:23 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Afgezien van het feit dat iemands leeftijd er weinig toe doet in een discussie over een kick, heb je wel gelijk dat het al populair is. Maar dat wil niet zeggen dat het niet nog populairder kan en al helemaal niet dat het toch niets meer uitmaakt. Dat is meer zoiets als een dokter je in het ziekenhuis vraagt of ze je vrouw mogen opereren, anders sterft haar been af en jij zegt, nee is niet nodig ze ligt nu toch al in het ziekenhuis.

niet om het een of ander, en ik geef je ook wel redelijk gelijk meestal, maar ik zie veel dit soort comments van je voorbij komen... Ik zou er moe van worden, je doet er namelijk toch helemaal niks aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:32 

Hardtraxx Addict

Dat je er zelf niks aan kan doen neemt niet weg dat je er een mening over mag hebben toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:35 

Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Dat je er zelf niks aan kan doen neemt niet weg dat je er een mening over mag hebben toch?

Klopt, en er staat ook nergens dat het niet mag... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:43 

Aan het typen...

Het hele probleem is juist dat niemand er wat aan doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Het hele probleem is juist dat niemand er wat aan doet.

Is waar, maar zie je dit uberhaupt opgelost worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 15:03 

Aan het typen...

Met de huidige generatie, nee niet echt. Die gaan mij al persoonlijk bedreigen als ik iets negatiefs zeg over hun favoriete track. :yawn: Enige wat ik kan doen is de mensen hier op het forum een beetje bewust maken van de gevolgen van dergelijke acties. Maar de grote artiesten geven echt geen fuck om die paar honderd mensen die op hardtraxx zitten. Die hebben liever een groot en makkelijk publiek. Maar ik doe liever iets dan dat ik net zo slaafs opstel als de rest. En dat discussiëren een hobby van mij is, maakt dat alleen maar makkelijker. Maarja vanaf volgend jaar zal ik het wel iets concreter (dmv een site) aanpakken en proberen het muzikale aspect weer belangrijker te maken dan populariteit en commercie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 15:08 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Met de huidige generatie, nee niet echt. Die gaan mij al persoonlijk bedreigen als ik iets negatiefs zeg over hun favoriete track. :yawn: Enige wat ik kan doen is de mensen hier op het forum een beetje bewust maken van de gevolgen van dergelijke acties. Maar de grote artiesten geven echt geen fuck om die paar honderd mensen die op hardtraxx zitten. Die hebben liever een groot en makkelijk publiek. Maar ik doe liever iets dan dat ik net zo slaafs opstel als de rest. En dat discussiëren een hobby van mij is, maakt dat alleen maar makkelijker. Maarja vanaf volgend jaar zal ik het wel iets concreter (dmv een site) aanpakken en proberen het muzikale aspect weer belangrijker te maken dan populariteit en commercie.

Dat discussieren een hobby van je is had ik al vernomen ja. :lol:

Ik vind het een leuk idee van je, betwijfel alleen of je er iets mee zal bereiken aangezien wat jij al zei, de dj's geven geen fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 17:24 

Hardtraxxer

Ik vind de muziek ook steeds minder worden.
en als deejays een nummer draaien die je niet mooi vind.
Moet je er ook niet op gaan dansen maar gewoon stil gaan staan
en laten zien dat je het nummer niks aan vindt. doe ik bijvoorbeeld altijd
op Tatanka - Africa , mensen kijken je dan raar aan en vragen of het dan wel goed met mij gaat. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Borcheld11 schreef:
Ik vind de muziek ook steeds minder worden.
en als deejays een nummer draaien die je niet mooi vind.
Moet je er ook niet op gaan dansen maar gewoon stil gaan staan
en laten zien dat je het nummer niks aan vindt. doe ik bijvoorbeeld altijd
op Tatanka - Africa , mensen kijken je dan raar aan en vragen of het dan wel goed met mij gaat. xd

heb dat 1x gehad op inderdaad ook dat nummer, maar je hebt uiteindelijk alleen jezelf ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:02 

Hardtraxx Veteran

Borcheld11 schreef:
mensen kijken je dan raar aan en vragen of het dan wel goed met mij gaat. xd

Dat is indd echt fokking vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:26 

Donateur

Lyst schreef:
Met de huidige generatie, nee niet echt. Die gaan mij al persoonlijk bedreigen als ik iets negatiefs zeg over hun favoriete track.

Jezus Lyst, iets met een kam en scheren en vooral heel veel huilie doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:40 

Aan het typen...

Wou jij soms beweren dat de nieuwe generatie proactief is en zich vooral erg druk maakt over de toekomst van hun genre. Nou ik denk dat ik de uitzonderingen wel op 2 handen kan tellen, als het al niet 1 hand is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:48 

Donateur

Ik wil graag beweren dat er best een aantal idioten zullen zijn die het op hun argumenten niet aan kunnen en dus beginnen met bedreigen en drogredenen jegens jou te uiten. Daarnaast wil ik beweren dat je je ontzettend aanstelt als je vervolgens de hele ´nieuwe generatie´ over één kam scheert. Je zal net de 5 meest infantiele kneuzen om je oren hebben gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:51 

Donateur

Dakpan schreef:
Borcheld11 schreef:

Ja mooi, een beetje zo die verheven attitude uitstralen. "Ik vind Africa stom dus ik speel 2 minuten voor standbeeld". En vervolgens in andere topics gaan klagen over het dagjespubliek dat "de hele avond stilstond".
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:55 

Aan het typen...

Oh ik bedoel ook niet dat de huidige generatie mij allemaal persoonlijk bedreigt. Ik bedoel dat de huidige generatie vooral negativiteitsschuw is en dat er weinig mensen zijn die zich actief opstellen in dit soort discussies. De overgrote meerderheid van heeft meer zoiets van, we zien wel wat het wordt en laten het over ons heenkomen. En hoe korter ze naar hardstyle luisteren des te erger die instelling over het algemeen wordt. Ik heb dan ook, en dat is wat ik bedoelde, weinig vertrouwen in de huidige generatie, dat ze weerstand bieden aan dergelijke veranderingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:57 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:
Borcheld11 schreef:

Ja mooi, een beetje zo die verheven attitude uitstralen. "Ik vind Africa stom dus ik speel 2 minuten voor standbeeld". En vervolgens in andere topics gaan klagen over het dagjespubliek dat "de hele avond stilstond".

Juist, wat is er nou mooier dan met die andere duizende mensen lekker los te gaan ipv van nukkig in je eentje te gaan staan wachten tot er eens een track langs komt die je wel aanspreekt, ze verpest je het alleen maar voor jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 18:59 

Aan het typen...

Tekenend voor de instelling waar ik het over heb. Het is belangrijker om onderdeel te zijn van een grote groep dan je eigen mening te hebben. Voor mij is losgaan (mocht ik dat kunnen) op muziek die ik vet vind sowieso mooier dan met duizenden mensen losgaan op een hitje waar ik een hekel aan heb, no matter of dat nu alleen is of met een groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2012 19:02 

Donateur

Lyst schreef:
Oh ik bedoel ook niet dat de huidige generatie mij allemaal persoonlijk bedreigt. Ik bedoel dat de huidige generatie vooral negativiteitsschuw is en dat er weinig mensen zijn die zich actief opstellen in dit soort discussies. De overgrote meerderheid van heeft meer zoiets van, we zien wel wat het wordt en laten het over ons heenkomen. En hoe korter ze naar hardstyle luisteren des te erger die instelling over het algemeen wordt. Ik heb dan ook, en dat is wat ik bedoelde, weinig vertrouwen in de huidige generatie, dat ze weerstand bieden aan dergelijke veranderingen.

Denk dat vooral de manier van ergens aan beginnen belangrijk is. Heb zelf vroeger nog wel eens wat black setjes geluisterd van Dana ofzoiets, gewoon omdat ik benieuwd was naar wat hardere muziek. Tegenwoordig wordt hardstyle je steeds meer gewoon door je keel geduwd. Niet echt een keuze meer.
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen