Ja je hebt een punt. maar even om terug te komen op het diversiteits probleem, wat zou jij origineel noemen in de hardstyle van nu? want een anti-climax is eigenlijk ook al geweest. dat kennen we nu ook wel. maar om nou bijvoorbeeld te beginnen met een hele dikke melodie en dan plots een break met gekke dubstep geluiden of weet ik wat je mooi vind en dan eigenlijk je te focussen op een goeie kick en een melodie maken met het zelfde idee van dubstep en wat je ook hebt in doomed: vreemde geluiden en ge'cutten stukjes vocals etc...
als je me een beetje begrijpt, ik vind dat namelijk echt vet. zoals doomed zegmaar. dat idee zou ik zelf graag toe passen in liedjes die ik (probeer) te maken... maar uiteraard zou het wel slecht zijn maar dan vind ik het diverser. + allerlei verschillende geluidjes vind ik nog steeds onderdeel van diversiteit...
als je me een beetje begrijpt, ik vind dat namelijk echt vet. zoals doomed zegmaar. dat idee zou ik zelf graag toe passen in liedjes die ik (probeer) te maken... maar uiteraard zou het wel slecht zijn maar dan vind ik het diverser. + allerlei verschillende geluidjes vind ik nog steeds onderdeel van diversiteit...