Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
wees volwassen en reageer duidelijk met goede argumenten en zeg niet steeds het zelfde.

Dit is nu net wat velen hier doen. Ze geven hun mening en gaan niet mee met wat anderen denken. Er zijn hier genoeg release-topics te vinden waar de meningen enorm verdeeld zijn. Gewoon omdat iedereen zijn mening over een bepaalde track kan geven en dat ook doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:09 

Hardtraxx Veteran

Ik snap ook niet dat sommigen denken dat wij geen echte fans zijn, omdat we niet van elke dj houden en alle nummers mooi vinden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ik snap ook niet dat sommigen denken dat wij geen echte fans zijn, omdat we niet van elke dj houden en alle nummers mooi vinden :')

Dan haten we gelijk alles en zijn we H4t0rz :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:17 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:

Denk dat Hardtraxx het nu ook verbruid heeft bij A-Lusion.
Rijtje tot nu toe:
Psyko Punkz
Coone
The Prophet
Brennan Heart
A-Lusion
Headhunterz(tot Q&A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:

Rijtje tot nu toe:
Psyko Punkz afzonderlijke leuke tracks af en toe, maar setjes worden saai vanwege "teveel hetzelfde"
Coone Blijf hem toch leuk vinden :$
The Prophet Was slecht bezig naar mijn mening en vanaf die set op qlimax mag die van mij afval gaan ophalen.
Brennan Heart Oudere tracks waren lekker, daarna te veel van hetzelfde gemaakt en nu af en toe nog een piekje in de vorm van een collab
A-Lusion Nooit echt mijn ding geweest
Headhunterz(tot Q&A)
Ik vond dat hij steeds goed bleef produceren (af en toe wat meuk met o.a. The message is hardstyle)

En probeer nu maar eens iemand te vinden met precies dezelfde mening op dit forum :P Gedaan met iedereen over 1 kam te scheren. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:21 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:

Rijtje tot nu toe:
Psyko Punkz
Coone
The Prophet
Brennan Heart
A-Lusion
Headhunterz(tot Q&A)

Coone niet lijkt me? Heeft hier zelfs nog een account, waar hij nu alleen niet meer actief op is, maar hij kijkt nog wel mee :P
Laatste wat ik me kan herinneren is dat hij iets had gezegd dat zijn sound altijd op hem leek en dat hij zei dat het raar zou zijn als het als een ander klinkt, waarvoor hij toen nog is ingelogd hier en het even uitlegde dat het meer een grapje was :P

BH nog nooit wat van gezien op HT, zal vast wel te maken met het Brennan & Heart verhaal?

The Prophet, logisch..
PP, weet alleen dat ze zaten te zeuren dat wij niet 'open-minded' waren met de line up van (Volgens mij) Mysteryland, HHZ toen ook nog, maar die heeft met de Q&A gezegd dat hij er nu toch anders tegen kijkt hoe wij als community zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:25 

Hardtraxx Veteran

Dan haten we gelijk alles en zijn we H4t0rz :([/quote]
Rijtje tot nu toe:
Psyko Punkz afzonderlijke leuke tracks af en toe, maar setjes worden saai vanwege "teveel hetzelfde"
The Prophet Was slecht bezig naar mijn mening en vanaf die set op qlimax mag die van mij afval gaan ophalen.
Brennan Heart Oudere tracks waren lekker, daarna te veel van hetzelfde gemaakt en nu af en toe nog een piekje in de vorm van een collab
Headhunterz(tot Q&A)[/quote] Ik vond dat hij steeds goed bleef produceren (af en toe wat meuk met o.a. The message is hardstyle)

En probeer nu maar eens iemand te vinden met precies dezelfde mening op dit forum :P Gedaan met iedereen over 1 kam te scheren. :yes:[/quote]
Uhm sorry, dit is wat ik over het algemeen kan opmaken hoe er op hardtraxx gereageerd wordt :P. Niet al te serieus bedoeld hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
urbandesigner schreef:
Headhunterz(tot Q&A)
Ik vond dat hij steeds goed bleef produceren (af en toe wat meuk met o.a. The message is hardstyle)

En probeer nu maar eens iemand te vinden met precies dezelfde mening op dit forum :P Gedaan met iedereen over 1 kam te scheren. :yes:

Uhm sorry, dit is wat ik over het algemeen kan opmaken hoe er op hardtraxx gereageerd wordt :P. Niet al te serieus bedoeld hoor :$[/quote]
Was ook niet op jou bedoelt :P Maar aangezien door "buitenstaanders" over haattraxx wordt gesproken wil ik toch even duidelijk maken dat de meningen over vanalles enorm uit elkaar kunnen liggen hier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoelde het trouwens andersom he Niels, niet persoonlijke meningen, maar juist over hoe artiesten ons zien :P

EDIT:

Ja snap ik, maar je hoeft je niet te verdedigen tegen buitenstaanders :kiss: :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:33 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Ja snap ik, maar je hoeft je niet te verdedigen tegen buitenstaanders :kiss: :P.

Jawel, anders gaan ze me pesten enzo :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:37 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
urbandesigner schreef:

Je wordt toch niet gepest he :cry: :aww: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:41 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
nielstil schreef:
urbandesigner schreef:

Je wordt toch niet gepest he :cry: :aww: ?

Al die nieuwe mensen op het forum moeten mij telkens hebbe :cry: :cry:
Of lyst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:42 

Aan het typen...

Als we dan toch op de man aan het spelen zijn..

Ik zal de volgende keer mijn reacties wel zo verwoorden
dj-zzx schreef:
Geachte heer HeadHunterZ,

Ik ben, in tegenstelling tot sommige op dit forum, een ENORME fan! Door jou ben ik hardstyle gaan luisteren. Het eerste hardstyle liedje dat ik hoorde was scantraxx rootz en ik was meteen fan. dit was zn 5 a 6 jaar geleden. in die tijd ben ik echt steeds meer van deze muziek gaan houden, als ik het zo mag zeggen. Hoewel vele zeggen dat je eventjes door een dal bent gegaan vind ik het gewoon een ontdekkings reis. Het is niet steeds hetzelfde en zoals je zelf al zei je bent niet god. Ik hoop echt dat je, evenals The Prophet, zo lang mee zal draaien want ik geniet keer op keer van je muziek.

Ik wil zelf echt dol graag goede hardstyle maken maar ga gewoon naar school enzo dus kan nou niet zeggen: ik doe een cursus en ga beginnen met producen. Daarom vond ik dit een geschikt moment om voor mezelf en waarschijnlijk vele andere te vragen: Wat is DE tip van meneer headhunterz aan alle beginnende ''producertjes''? De muziek die ik maak klinkt altijd net niet en als ik dat zelf al vind dan kan het nooit doorslag gevend aan mijn succes zijn!:P Ik hoop dat je dit leest, ik zou me echt vereerd voelen ook al is dit gewoon op een forum! En btw. kom gezellig is een keer naar spakenburg! we hebben psycko punkz, coone, wildstylez & korsakoff en waarschijnlijk nog meer al gehad. Nu hoop ik dat de ALLER BESTE eens langs zou komen! THX en succes met al je werk. JIJ BENT DE KING OF HARDSTYLE!!!

Hoogachtend,
Je fan.

:thumbup:

En ik stem voor een topic met 1000 argumenten waarom je het niet zelf beter hoeft te kunnen, zodat we de volgende keer gewoon daar naar verwijzen, in plaats van honderd keer hetzelfde vertellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:45 

Hardtraxx Veteran

Je kunt een film kut vinden, zonder een goede te kunnen schrijven.
Je kunt een voetballer kut vinden, zonder het zelf beter te kunnen.
Je kunt een schilderij kut vinden, zonder zelf uberhaupt te kunnen tekenen of schilderen
Je kunt een gebouw lelijk vinden, zonder zelf voor architect te hebben gestudeerd.
Je kunt een meisje lelijk vinden, zonder er zelf ooit één gemaakt te hebben.

Maar met muziek moet het opeens anders zijn? Puh-lease...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:48 

Donateur

Lyst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:25 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Lyst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:27 

Hardtraxx Addict

En daarom is lyst uitgeroepen tot debater van het jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:54 

lyst is echt baas in debaten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:55 

Aan het typen...

Op de man spelen is juist zwak in debaten, maar moet ik nu echt serieus hier op in gaan dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:56 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Op de man spelen is juist zwak in debaten, maar moet ik nu echt serieus hier op in gaan dan..

Ja :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Dat is de voorgaande pagina's natuurlijk al een beetje gebeurd (wel meer op argumenten maarja). Hij vroeg er ook om, zo'n wanvertoning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:09 

Hardtraxx Veteran

Jezus, dat adoreren mag ook wel wat minder :huh:
Vooral van DarkestSymphony, ben je verliefd op Lyst of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:16 

Artiest

Idd, man luvvv :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:33 

urbandesigner schreef:
patrickjeb schreef:
urbandesigner schreef:

Vind je het gek?
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen