Als we dan toch op de man aan het spelen zijn..
Ik zal de volgende keer mijn reacties wel zo verwoorden
dj-zzx schreef:
Geachte heer HeadHunterZ,
Ik ben, in tegenstelling tot sommige op dit forum, een ENORME fan! Door jou ben ik hardstyle gaan luisteren. Het eerste hardstyle liedje dat ik hoorde was scantraxx rootz en ik was meteen fan. dit was zn 5 a 6 jaar geleden. in die tijd ben ik echt steeds meer van deze muziek gaan houden, als ik het zo mag zeggen. Hoewel vele zeggen dat je eventjes door een dal bent gegaan vind ik het gewoon een ontdekkings reis. Het is niet steeds hetzelfde en zoals je zelf al zei je bent niet god. Ik hoop echt dat je, evenals The Prophet, zo lang mee zal draaien want ik geniet keer op keer van je muziek.
Ik wil zelf echt dol graag goede hardstyle maken maar ga gewoon naar school enzo dus kan nou niet zeggen: ik doe een cursus en ga beginnen met producen. Daarom vond ik dit een geschikt moment om voor mezelf en waarschijnlijk vele andere te vragen: Wat is DE tip van meneer headhunterz aan alle beginnende ''producertjes''? De muziek die ik maak klinkt altijd net niet en als ik dat zelf al vind dan kan het nooit doorslag gevend aan mijn succes zijn!:P Ik hoop dat je dit leest, ik zou me echt vereerd voelen ook al is dit gewoon op een forum! En btw. kom gezellig is een keer naar spakenburg! we hebben psycko punkz, coone, wildstylez & korsakoff en waarschijnlijk nog meer al gehad. Nu hoop ik dat de ALLER BESTE eens langs zou komen! THX en succes met al je werk. JIJ BENT DE KING OF HARDSTYLE!!!
Hoogachtend,
Je fan.

En ik stem voor een topic met 1000 argumenten waarom je het niet zelf beter hoeft te kunnen, zodat we de volgende keer gewoon daar naar verwijzen, in plaats van honderd keer hetzelfde vertellen.