Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:36 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
dj-zzx schreef:
Daveytl schreef:
Nou, dan kijken ze toch niet? Lekker boeiend.
Als iets goed geproduceert wordt dan betaald zich dat ook terug in zeer positieve reacties. Wat dus vaak bij Wildstylez te zien is, en bij nieuwe Headhunterz-platen.

Als je de vreselijkste meuk online zet, dan kun je dat soort reacties verwachten. Luister bijvoorbeeld eens naar tracks van A-Lusion, werkelijk een verschrikking tegenwoordig. Dan snap je toch niet dat zo'n man ook platen als Perfect It/ Veritas/ To Close/ Regrets/ Between Worlds op zijn naam heeft staan?

helemaal mee eens maar je moet ook begrijpen dat dus niet iedereen even goed is en het is moeilijk om iets perfect te krijgen. niet elke schilder is toch picasso of van gogh...

Maar wat nou als blijkt dat die Picasso ineens werken gaat creeƫren die nog niet eens lijken op amateurstukken van de plaatselijke 50+ damestekenclub?

dan had hij of zijn dag niet of hij heeft iemand anders voor hem laten tekenen... of hij moet (net als the prophet) stoppen met wat hij doet. in de voetbal wereld zeggen ze vaak: stoppen moet je doen op je hoogtepunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:37 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
Daveytl schreef:
Wat een argumenten :lol:
Je mag best respect hebben voor een DJ/Producer om zijn verleden, maar dat zou je niet mee moeten nemen met een beoordeling van een track.

EDIT: Deze reactie is een reactie op de reactie van zzx op de reactie van Nielstil (reactception)

het gaat ook niet om de respect om zijn verleden maar om de respect dat een persoon zoveel tijd, energie en liefde (waarschijnlijk) in zijn muziek steekt.

Dat kan dan wel zo zijn, maar wie zegt dat dat ook daadwerkelijk wordt gedaan. Je houdt van een DJ vanwege zijn lekkere sets, lekkere nummers en performance. Als er dan af en toe hondendrollen uit komen rollen, mag dat best benoemd worden. Als je onderbouwd kritisch bent, is er niks mee. Alleen maar alles slikken, daarvan zou deze muziek wel eens kapot aan kunnen gaan.

Edit: op vorige reactie zzx

Wie zegt dat The Prophet z'n hoogtepunt niet allang heeft gehad, maar daar gewoon schijt aan heeft? Of dj's als A-lusion die vroeger lekkere tracks maakten, maar nu echt totaal zijn gezonken?

Hij zal toch ook wel in de gaten hebben dat z'n tracks niet erg goed worden ontvangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
Daveytl schreef:
Je mag best respect hebben voor een DJ/Producer om zijn verleden, maar dat zou je niet mee moeten nemen met een beoordeling van een track.

EDIT: Deze reactie is een reactie op de reactie van zzx op de reactie van Nielstil (reactception)

het gaat ook niet om de respect om zijn verleden maar om de respect dat een persoon zoveel tijd, energie en liefde (waarschijnlijk) in zijn muziek steekt.

Die mensen verdienen geld met het maken van muziek, dan mag je er vanuit gaan dat er veel werk in zit. Of je hier respect voor moet hebben? Is denk ik vrij logisch dat er veel uren in een track zitten, al hoor je dat soms niet terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:40 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
dj-zzx schreef:
Daveytl schreef:

Dat kan dan wel zo zijn, maar wie zegt dat dat ook daadwerkelijk wordt gedaan. Je houdt van een DJ vanwege zijn lekkere sets, lekkere nummers en performance. Als er dan af en toe hondendrollen uit komen rollen, mag dat best benoemd worden. Als je onderbouwd kritisch bent, is er niks mee. Alleen maar alles slikken, daarvan zou deze muziek wel eens kapot aan kunnen gaan.

ook dat is helemaal waar maar wat ik dus zeg is: als je kritiek goed is en fatsoenlijk word onderbouwd dan is dat helemaal top maar niet iedereen moet dan steeds hetzelfde posten. en ik zeg niet dat ik alles ''slik'', ik zeg alleen dat ik het best kan begrijpen als een producer nu en dan is per ongeluk een steekje laat vallen. ik bedoel het zijn nog steeds mensen. niet elk liedje kan perfect zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:41 

ga jij maar eens zeepjes rapen en spoel je mond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:43 

Donateur

biscuit schreef:
ga jij maar eens zeepjes rapen en spoel je mond.

Waarom nou zo reactie?

Hij trekt tenminste ze mond open en gaat in discussie op de goede plek? Alleen maar mooi toch! Zouden de andere een voorbeeld aan moeten nemen.

Edit: Na het lezen van nieuwe-tracks-hs/a-lusion-start-living-t19605-25.html Zal ik mijn woorden moeten terug nemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
hou is op joh. Wil je originele shit? produceer lekker zelf iets! kun je het niet? hou dan je bek en luister muziek.

Ik zie nu iemand voor me die een lading country hits in de kast heeft liggen, een lading Michael Jackson, een lading Daft Punk, een lading Frans Bauer en een lading Lamb of God. En die ook dagelijks even allemaal luistert omdat je het niet laten om ze dat respect te geven. Tegen wil in zul je het luisteren, omdat je het zelf niet beter kan. Deze muziek krijgen wij voorgeschoteld op de wereld en als je het weigert toon je zoals jij het verwoord dus ook geen respect, want je kunt het zelf niet beter. En je luistert het niet omdat het niks voor je is. :lol:
Zo gebeurt het ook in de Hardstyle-scene, de ene artiest valt in je straatje, de andere minder. De verschillen zijn natuurlijk kleiner, maar hier zitten veel mensen die zich verdiepen in de scene en ook bijna alleen maar muziek luisteren uit deze scene. Natuurlijk worden dan vanzelf de kloven tussen de artiesten groter. En ga je ook kritiek toepassen, want dat hoort bij een mening, en een mening hoort bij een forum. Als je het woord forum niet snapt kun je beter direct weggaan natuurlijk, want zo lijkt het wel bij je verwoording.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:44 

Hardtraxx Veteran

@zzx

Maar begint het dan niet op te vallen dat bepaalde dj's dan wel al te vaak 'steekjes' laten vallen?
En dj's als WP , waar de meningen nogal over verschillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:49 

Hardtraxxer

katamaran schreef:
dj-zzx schreef:
hou is op joh. Wil je originele shit? produceer lekker zelf iets! kun je het niet? hou dan je bek en luister muziek.

Ik zie nu iemand voor me die een lading country hits in de kast heeft liggen, een lading Michael Jackson, een lading Daft Punk, een lading Frans Bauer en een lading Lamb of God. En die ook dagelijks even allemaal luistert omdat je het niet laten om ze dat respect te geven. Tegen wil in zul je het luisteren, omdat je het zelf niet beter kan. Deze muziek krijgen wij voorgeschoteld op de wereld en als je het weigert toon je zoals jij het verwoord dus ook geen respect, want je kunt het zelf niet beter. En je luistert het niet omdat het niks voor je is. :lol:
Zo gebeurt het ook in de Hardstyle-scene, de ene artiest valt in je straatje, de andere minder. De verschillen zijn natuurlijk kleiner, maar hier zitten veel mensen die zich verdiepen in de scene en ook bijna alleen maar muziek luisteren uit deze scene. Natuurlijk worden dan vanzelf de kloven tussen de artiesten groter. En ga je ook kritiek toepassen, want dat hoort bij een mening, en een mening hoort bij een forum. Als je het woord forum niet snapt kun je beter direct weggaan natuurlijk, want zo lijkt het wel bij je verwoording.

je moet niet alles te letterlijk opvatten. ik vind frans bauer bijvoorbeeld gewoon bagger omdat ik er niet van houd. daarom luister ik het niet en daarom reageer ik niet op zijn muziek maar het is toch knap dat hij zo bekend is in nl en volgens mij ook duitsland enzo...
ik vind het trouwens ook anders bij zangers om de 1 of andere reden want ik heb vaak het gevoel dat die alleen maar iets zingen en de rest van het liedje laten ze maken dus dat zie ik persoonlijk als een ander soort respect. dat is dus hoe ik er over denk. en mijn verwoording kan wat grof en niet helemaal correct klinken maar ik irriteer(de) me gewoon een beetje aan het commentaar hier en werd er, wat misschien heel gek klinkt, echt een beetje pissig om. wees volwassen en reageer duidelijk met goede argumenten en zeg niet steeds het zelfde. als jij met een groepje mensen praat en je begint over een liedje en iemand zegt coole track en een ander zegt direct daarna coole track. dan zou je toch die gene ook vreemd aan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
katamaran schreef:
dj-zzx schreef:

je moet niet alles te letterlijk opvatten. ik vind frans bauer bijvoorbeeld gewoon bagger omdat ik er niet van houd. daarom luister ik het niet en daarom reageer ik niet op zijn muziek maar het is toch knap dat hij zo bekend is in nl en volgens mij ook duitsland enzo...
ik vind het trouwens ook anders bij zangers om de 1 of andere reden want ik heb vaak het gevoel dat die alleen maar iets zingen en de rest van het liedje laten ze maken dus dat zie ik persoonlijk als een ander soort respect. dat is dus hoe ik er over denk. en mijn verwoording kan wat grof en niet helemaal correct klinken maar ik irriteer(de) me gewoon een beetje aan het commentaar hier en werd er, wat misschien heel gek klinkt, echt een beetje pissig om. wees volwassen en reageer duidelijk met goede argumenten en zeg niet steeds het zelfde. als jij met een groepje mensen praat en je begint over een liedje en iemand zegt coole track en een ander zegt direct daarna coole track. dan zou je toch die gene ook vreemd aan kijken.

Hier in dit topic wordt juist alles wel beargumenteerd, ik zie bij Wasted Penguinz topics haast alleen maar de reacties 'geweldig (L) '. De enige onderbouwde reacties zijn de kritische
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:52 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
@zzx

Maar begint het dan niet op te vallen dat bepaalde dj's dan wel al te vaak 'steekjes' laten vallen?

ik kijk persoonlijk niet echt heel kritisch dus kan nou niet zeggen dat ik echt duidelijk hoor dat WP echt steeds steekjes laten vallen maar als dat zo is dan zouden ze, vind ik, gewoon minder betaald moeten worden en op minde/andere feestjes moeten draaien. want blijkbaar zijn er wel mensen die ze nog goed vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:52 

Ach komop man, we zijn allemaal mensen. Dit hele gezeik is gewoon puur menselijk, zo zitten we nu eenmaal in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:53 

Kut, meest epische post ooit gemist :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:53 

Donateur

stefaneke schreef:
Ach komop man, we zijn allemaal mensen. Dit hele gezeik is gewoon puur menselijk, zo zitten we nu eenmaal in elkaar.

Nou ja meer een eigenschap van een 'Nederlander'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
urbandesigner schreef:
@zzx

ik kijk persoonlijk niet echt heel kritisch dus kan nou niet zeggen dat ik echt duidelijk hoor dat WP echt steeds steekjes laten vallen maar als dat zo is dan zouden ze, vind ik, gewoon minder betaald moeten worden en op minde/andere feestjes moeten draaien. want blijkbaar zijn er wel mensen die ze nog goed vinden.

Ik denk dat de gemiddelde mensen die WP fan zijn, niet verder kijken dan de meeste mainstream releases, en dus ook nog geen duidelijk vergelijkingsmateriaal hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:55 

Hardtraxxer

Hier in dit topic wordt juist alles wel beargumenteerd, ik zie bij Wasted Penguinz topics haast alleen maar de reacties 'geweldig (L) '. De enige onderbouwde reacties zijn de kritische[/quote]

al die herhaaldelijke liefdes reacties worden ook saai. dus ook daarvoor telt dat je argumenten zou moeten geven en niet steeds hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Kut, meest epische post ooit gemist :lol:

Idd :(
Herhaling waard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:56 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:

uhm sorry maar dit hele gezeik vind ik niets met menselijkheid hebben te maken. ik zei alleen dat het menselijk is om zo nu en dan een foutje te maken. niet om steeds fouten te maken of steeds dingen te herhalen ofso?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:57 

Donateur

dj-zzx schreef:
Hier in dit topic wordt juist alles wel beargumenteerd, ik zie bij Wasted Penguinz topics haast alleen maar de reacties 'geweldig (L) '. De enige onderbouwde reacties zijn de kritische

al die herhaaldelijke liefdes reacties worden ook saai. dus ook daarvoor telt dat je argumenten zou moeten geven en niet steeds hetzelfde.[/quote]

Ik ben het met je eens hoor.. Mensen hier hebben op alles commentaar, voor op WP

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:00 

Hardtraxx Veteran

:aww: :kiss:

Maare, nu we de clip van A-lusion hebben gezien, kunnen we hier ook weer mee verder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:01 

Hardtraxx Crew

dj-zzx schreef:
al die herhaaldelijke liefdes reacties worden ook saai. dus ook daarvoor telt dat je argumenten zou moeten geven en niet steeds hetzelfde.

Helemaal mee eens. Zowel bij positieve als negatieve posts zou een onderbouwing moeten komen. Maar laat mensen alsjeblieft ook negatieve comments posten die er wat aan vinden mankeren, zonder dat ze meteen als hater neergezet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:03 

Hardtraxx Addict

Het grappige van het hele verhaal eigenlijk is dat er zonder "liefhebbers" ook geen artiest zou bestaan, de "liefhebbers" financieren het bestaan van een artiest. Zij mogen dan toch zeker wel kritiek leveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:03 

Hardtraxxer

wootum schreef:
dj-zzx schreef:

Helemaal mee eens. Zowel bij positieve als negatieve posts zou een onderbouwing moeten komen. Maar laat mensen alsjeblieft ook negatieve comments posten die er wat aan vinden mankeren, zonder dat ze meteen als hater neergezet worden.

nou vooruit. ik zal niet iedereen meer over 1 kam scheren en niet steeds haters zeggen. iedereen tevreden? ik wel als ik hier gewoon interesante en afwisselende comments kan lezen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
wootum schreef:
dj-zzx schreef:

nou vooruit. ik zal niet iedereen meer over 1 kam scheren en niet steeds haters zeggen. iedereen tevreden? ik wel als ik hier gewoon interesante en afwisselende comments kan lezen....

Steek je kop niet zo in het zand, je bent hier welkom, maar ga dan niet weer huilen over dat hater gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

Een leuke binnenkomer heeft hij sowieso gehad :P
Nominatie voor post van het jaar heb je te pakken jong!
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen