Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:10 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
emmerick schreef:
Citaat:
En sommige mensen weten van zichzelf dat ze niet het talent of de tijd hebben om zelf muziek te maken.

bullshit daar maak je tijd voor, en als je er van houdt leer je het wel.

Waarom zou je per sé zelf muziek moeten maken? Ik heb hier zelf bijvoorbeeld helemaal geen behoefte aan, terwijl ik wel zo'n 6 uur per dag Hardstyle luister. Is dit gek?

lees nou maar goed, ik zeg nergens dat je het perse moet maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:11 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Ik weet niet wat erger is hoor. Haten (zoals hij het verwoord) of alles slikken wat je voorgeschoteld krijgt...

Ik vind alle nustyle ''CRAP'' fijne muziek en vind dat vele malen fijner dan theracords of wat dan ook. Het heeft niks te maken met alles slikken wat je voorgeschoteld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:14 

Hardtraxx Crew

emmerick schreef:
wootum schreef:
Ik weet niet wat erger is hoor. Haten (zoals hij het verwoord) of alles slikken wat je voorgeschoteld krijgt...

Ik vind alle nustyle ''CRAP'' fijne muziek en vind dat vele malen fijner dan theracords of wat dan ook. Het heeft niks te maken met alles slikken wat je voorgeschoteld wordt.

En als je niet van nustyle "CRAP" houdt en dat (goed, in elk topic) vermeld, dan is dat toch gewoon je mening geven. Waarom wordt dat altijd meteen als haten gezien. Of mag je voortaan alleen maar in topics reageren van nummers die je gaaf vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:14 

Hardtraxxer

ja nu gaat er 1 ''serieus'' op in maar hij ontkent de boel.

luister, als je het zelf niet kan of er geen tijd voor hebt dan mag je natuurlijk kritiek leveren mits het fatsoenlijk kritiek is en niet: oooh waarom nu weer pitchkicks enzo... al dat faal comentaar is overbodig want hardstyle is wat het is. en nogmaals wil je dat veranderen dan moet je het of zelf doen of in discussie gaan met een producer.

je hebt idd gelijk dat je muziek maakt voor je plezier en omdat je het leuk vind om te doen. doe ik ook. ik weet dat wat ik maak niet profesioneel is en dat het niet super klinkt maar ik vind het leuk om te doen en ben telkens trots op wat ik ook maak. dat is logisch. maar ga nou niet ontkennen dat het niet fijn is als je word betaald voor je hobbie? stel jij zou muziek maken en 1 of andere baas zegt: ik wil je op mn label. wat zeg je dan? oke maar wel gratis want ik doe het voor mn plezier? dan ben je een slechte zakenman.

die taal dat moet je dan maar door de vingers zien. zo praat de jeugd een beetje en ik vind dat het opzich nog mee valt.

waarom zou hij anders op zn forum gaan? omdat hij niets te doen had. hij wilde praten met zn fans/haters om eens normaal te kunnen praten. dingen uitleggen en uitgelegd krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:16 

Hardtraxx Crew

dj-zzx schreef:

dan mag je natuurlijk kritiek leveren mits het fatsoenlijk kritiek is en niet: oooh waarom nu weer pitchkicks enzo...

Wat is daar niet fatsoenlijk aan als ik vragen mag? Als je daar toch niet van houd? Dan wil ik wel eens weten wat wel fatsoenlijke kritiek is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:17 

Hardtraxxer

wootum schreef:
emmerick schreef:
wootum schreef:

En als je niet van nustyle "CRAP" houdt en dat (goed, in elk topic) vermeld, dan is dat toch gewoon je mening geven. Waarom wordt dat altijd meteen als haten gezien. Of mag je voortaan alleen maar in topics reageren van nummers die je gaaf vind?

je mag wel reageren maar reageer dan fatsoenlijk. zeg iets wat je niet goed vind tenzij dat al gezegd is. weet je hoe vaak hier topics zijn met 3 miljoen keer dezelfde comments.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:19 

Hardtraxx Crew

dj-zzx schreef:
je mag wel reageren maar reageer dan fatsoenlijk. zeg iets wat je niet goed vind tenzij dat al gezegd is. weet je hoe vaak hier topics zijn met 3 miljoen keer dezelfde comments.

Ja, so what.... :huh: Mag iemand z'n mening niet meer geven als dat toevallig boven hem al genoemd is? Dat klinkt logisch inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:19 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
emmerick schreef:
wootum schreef:

Nee tuurlijk niet maar kijk als je in ieder topic van een nieuwe WP plaat of een nieuwe waverider plaat komt zeggen ja die kicks pitchen veel te hoog en dat iedere keer opnieuw denk ik van , je weet dat die kicks pitchen van te voren en waarschijnlijk ook hoog (waar ik van houdt). Ze zullen dat echt niet voor jou gaan veranderen dus waarom zou je dat onderwerp iedere keer opnieuw aankaarten. En dat gebeurd contineu opnieuw, als je van dat soort muziek niet houdt reageer dan gewoon even niet in het topic. Ik houdt niet van theracords of early hardstyle en reageer dus ook niet in die topics. maargoed ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:20 

Hardtraxxer

wootum schreef:
dj-zzx schreef:

dan mag je natuurlijk kritiek leveren mits het fatsoenlijk kritiek is en niet: oooh waarom nu weer pitchkicks enzo...

Wat is daar niet fatsoenlijk aan als ik vragen mag? Als je daar toch niet van houd? Dan wil ik wel eens weten wat wel fatsoenlijke kritiek is?

dus jij vind het niet onnozel en nutteloos om steeds het zelfde comentaar te lezen van telkens iemand anders? das ook mooi eentonig. dat is net zo als dat een liedje niet divers is, zo is het commentaar hier ook niet vaak divers...

maar ja iedereen zijn mening, dit is de mijne!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

Weet je hoe vaak er ook topics zijn bij bijvoorbeeld tracks van de Wasted Penguinz met; (L) (L) die melodie!! (L)
In mijn ogen precies hetzelfde, maar jij (bijvoorbeeld) stoort je er niet aan als fan van diezelfde muziek, omdat je het eens bent met de stelling.
Producers willen ook gewoon feedback, en ze willen weten wanneer iets ECHT goed wordt gevonden en wanneer iets veel kritiek ontvangt. Als alle haatreacties weggehaald worden, dan krijg je niet bepaald een realistisch beeld van de meningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:21 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Citaat:
En sommige mensen weten van zichzelf dat ze niet het talent of de tijd hebben om zelf muziek te maken.

Dus als je vind dat K3 een kutnummer zingt moet je zelf maar kinderliedjes gaan maken?

Als je zelf nooit een hardstyle track hebt gehoord die je wat minder vind moet je je punten van kritiek misschien iets of wat aanscherpen. En veralgemeen hardtraxx niet, er zijn er altijd die kritischer zijn dan anderen en niet van zowel melodieus als raw houden. Hun eige keuze toch?

En wat die kleuter betreft met zijn flame post... Lekker ophoepele :whistle: Ik luister heel de dag door harddance muziek maar kan er zelf geen hol van om het te maken, betekend toch niet dat ik elk nummer goed moet vinde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:22 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Weet je hoe vaak er ook topics zijn bij bijvoorbeeld tracks van de Wasted Penguinz met; (L) (L) die melodie!! (L)
In mijn ogen precies hetzelfde, maar jij (bijvoorbeeld) stoort je er niet aan als fan van diezelfde muziek, omdat je het eens bent met de stelling.
Producers willen ook gewoon feedback, en ze willen weten wanneer iets ECHT goed wordt gevonden en wanneer iets veel kritiek ontvangt. Als alle haatreacties weggehaald worden, dan krijg je niet bepaald een realistisch beeld van de meningen.

ik denk dat 9/10 van de artiesten niet meer op dit forum kijken om een hartaanval te voorkomen op hun tracks waar vaak veel werk in gaat zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:24 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:

goed punt. ik zeg ook niet dat je helemaal geen commentaar mag geven, zeg iets wat niet iedereen zegt. en ja ook dat zou saai worden als iedereen steeds zegt: oh (L) geweldig (L)... dan krijg je youtube topics... nee, als er kleine dingetjes in een liedje zitten die jij toevallig hoort dan is dat goed om aan te kaarten. daar heeft een producer ietes aan. zoals al meerdere malen is genoemd, zeuren over pitch kicks bijvoorbeeld is slecht commentaar. is dat te begrijpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
waar maken jullie problemen over? tot nu toe gaat het hier alleem maar van:
theracords is divers
scantraxx is divers
fusion is divers
welles
nietes...

hou is op joh. Wil je originele shit? produceer lekker zelf iets! kun je het niet? hou dan je bek en luister muziek. kun je het wel alleen heb je geen zin of heb je een andere smoes dan zeg ik: wat ben je voor een mogool? blijkbaar hou je zoveel van hardstyle dat je uren lang gaat discusieren op je pctje maar je bent gek genoeg niet genoeg geintereseerd om zelf muziek te maken waar je eventueel genoeg geld mee kan verdienen. dus. en trouwens, die lyst gozer. ik weet niet precies wie of wat jij denkt te zijn met al je commentaar en je haattraxx fans maar zet zelf is een liedje op internet en post de link. of ben jij ook z'n macho die alles denkt te weten maar toch niets produceert?
en als iemand ook maar iets zegt over dat ik newb ben op dit forum dan heb je ook een plank voor je kop. realiseren jullie je wel dat dat alleen aangeeft hoelang dit account bestaat en niet hoe lang iemand met hardstyle bezig is en op deze site kijkt...
jullie haters zijn allemaal eigenlijk net zo erg als die mensen die op youtube zetten: ik hoop dat justin bieber dood gaat.. blabla

een mening geven op een liedje oke... maar haten is echt niet nodig want daar schieten die producers ook niets mee op. headhunterz is maar met jullie in gesprek gegaan op zn forum omdat hij waarschijnlijk dacht dat jullie dan wel een beetje normaal zouden kunnen praten. gek genoeg had hij toen wel gelijk idd. fatsoenlijk kritiek...

nou ik ben klaar! KOM NU MAAR OP MET JULLIE GEHAAT EN GEZEIK!!!!!

Zozo, een heel verhaal zet je hier neer, waarin je meteen de verdediging ingaat door te zeggen dat je een newbie bent blabla. Zoals je kunt lezen, is dit een discussietopic. Als je het niet eens bent met de argumenten in de discussie, dan reageer je daar maar op. Op hardtraxx hebben wij zo onze zaken waarover we willen discussiëren, en af en toe komt er weer een newbie tussen die zegt: produceer zelf maar als je het zo goed weet :'). Niet iedereen hier heeft zin/tijd om te produceren, en zijn veel met de muziek bezig door te luisteren.

Dat jij toevallig een amateur dj bent, wil nog niet zeggen dat alleen jouw mening telt, toevallig zitten hier meerdere meningen op het forum.

Ga gewoon als een volwassen kerel in de discussie, gebruik hoofdletters, interpunctie en een duidelijke zinstructuur, zodat we op een normale manier in discussie gaan, en ga hier niet als een droeftoeter om aandacht liggen janken ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:26 

Hardtraxx Crew

dj-zzx schreef:
nee, als er kleine dingetjes in een liedje zitten die jij toevallig hoort dan is dat goed om aan te kaarten. zeuren over pitch kicks bijvoorbeeld is slecht commentaar. is dat te begrijpen?

Dat is dan toch een klein dingetje in een liedje waar je wat over wilt zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

Nou, dan kijken ze toch niet? Lekker boeiend.
Als iets goed geproduceert wordt dan betaald zich dat ook terug in zeer positieve reacties. Wat dus vaak bij Wildstylez te zien is, en bij nieuwe Headhunterz-platen.

Als je de vreselijkste meuk online zet, dan kun je dat soort reacties verwachten. Luister bijvoorbeeld eens naar tracks van A-Lusion, werkelijk een verschrikking tegenwoordig. Dan snap je toch niet dat zo'n man ook platen als Perfect It/ Veritas/ To Close/ Regrets/ Between Worlds op zijn naam heeft staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:28 

Hardtraxxer

nielstil schreef:
emmerick schreef:
Citaat:

Dus als je vind dat K3 een kutnummer zingt moet je zelf maar kinderliedjes gaan maken?

Als je zelf nooit een hardstyle track hebt gehoord die je wat minder vind moet je je punten van kritiek misschien iets of wat aanscherpen. En veralgemeen hardtraxx niet, er zijn er altijd die kritischer zijn dan anderen en niet van zowel melodieus als raw houden. Hun eige keuze toch?

En wat die kleuter betreft met zijn flame post... Lekker ophoepele :whistle: Ik luister heel de dag door harddance muziek maar kan er zelf geen hol van om het te maken, betekend toch niet dat ik elk nummer goed moet vinde?

het word toch niet gezegd dat het echt verplicht is om te mogen reageren? het is alleen raar dat sommige geen respect hebben voor wat sommige producers allemaal doen. als je dan iets niet goed of mooi vind is dat een mening maar als dat je over een stijl gaat zeuren dan moet je of een andere stijl luisteren en als die er niet is dan heb je 3 keuzes: ga terug naar de vorige stijl en probeer er mee te leven, maak zelf iets wat je mooi vind of luister geen muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

Blijkbaar komen die 'haat' reacties door het feit, dat bepaalde dj's steeds meer afwijken van de hardstyle sound waar je van houd. Willen ze softere tracks gaan maken, prima, maar doe het lekker in een ander genre of crëeer een andere alias. Is een track gewoon slecht; Waarom zou dat niet gezegd mogen worden? Als alles maar als zoete koek geslikt wordt, zullen producers ook minder goed op hun kwaliteit gaan letten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:32 

Lachwekkend dit :lol:

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Als iets goed geproduceert wordt dan betaald zich dat ook terug in zeer positieve reacties. Wat dus vaak bij Wildstylez te zien is, en bij nieuwe Headhunterz-platen.

Als je de vreselijkste meuk online zet, dan kun je dat soort reacties verwachten. Luister bijvoorbeeld eens naar tracks van A-Lusion, werkelijk een verschrikking tegenwoordig. Dan snap je toch niet dat zo'n man ook platen als Perfect It/ Veritas/ To Close/ Regrets/ Between Worlds op zijn naam heeft staan?

helemaal mee eens maar je moet ook begrijpen dat dus niet iedereen even goed is en het is moeilijk om iets perfect te krijgen. niet elke schilder is toch picasso of van gogh...

Hardtraxx Veteran

Wat een argumenten :lol:
Je mag best respect hebben voor een DJ/Producer om zijn verleden, maar dat zou je niet mee moeten nemen met een beoordeling van een track.

EDIT: Deze reactie is een reactie op de reactie van zzx op de reactie van Nielstil (reactception)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:33 

Hardtraxx Crew

Vroeger moest je track ook nog van een zodanig hoog niveau zijn, dat het zinvol was om op vinyl te laten zetten. Tegenwoordig wordt alles maar meteen op internet gezet, wat bij sommige niet echt in hun voordeel werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
Daveytl schreef:

helemaal mee eens maar je moet ook begrijpen dat dus niet iedereen even goed is en het is moeilijk om iets perfect te krijgen. niet elke schilder is toch picasso of van gogh...

Maar wat nou als blijkt dat die Picasso ineens werken gaat creeëren die nog niet eens lijken op amateurstukken van de plaatselijke 50+ damestekenclub?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Zo en nu weer ontopic jongens! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:35 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Wat een argumenten :lol:
Je mag best respect hebben voor een DJ/Producer om zijn verleden, maar dat zou je niet mee moeten nemen met een beoordeling van een track.

EDIT: Deze reactie is een reactie op de reactie van zzx op de reactie van Nielstil (reactception)

het gaat ook niet om de respect om zijn verleden maar om de respect dat een persoon zoveel tijd, energie en liefde (waarschijnlijk) in zijn muziek steekt.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen