dj-zzx schreef:
waar maken jullie problemen over? tot nu toe gaat het hier alleem maar van:
theracords is divers
scantraxx is divers
fusion is divers
welles
nietes...
hou is op joh. Wil je originele shit? produceer lekker zelf iets! kun je het niet? hou dan je bek en luister muziek. kun je het wel alleen heb je geen zin of heb je een andere smoes dan zeg ik: wat ben je voor een mogool? blijkbaar hou je zoveel van hardstyle dat je uren lang gaat discusieren op je pctje maar je bent gek genoeg niet genoeg geintereseerd om zelf muziek te maken waar je eventueel genoeg geld mee kan verdienen. dus. en trouwens, die lyst gozer. ik weet niet precies wie of wat jij denkt te zijn met al je commentaar en je haattraxx fans maar zet zelf is een liedje op internet en post de link. of ben jij ook z'n macho die alles denkt te weten maar toch niets produceert?
en als iemand ook maar iets zegt over dat ik newb ben op dit forum dan heb je ook een plank voor je kop. realiseren jullie je wel dat dat alleen aangeeft hoelang dit account bestaat en niet hoe lang iemand met hardstyle bezig is en op deze site kijkt...
jullie haters zijn allemaal eigenlijk net zo erg als die mensen die op youtube zetten: ik hoop dat justin bieber dood gaat.. blabla
een mening geven op een liedje oke... maar haten is echt niet nodig want daar schieten die producers ook niets mee op. headhunterz is maar met jullie in gesprek gegaan op zn forum omdat hij waarschijnlijk dacht dat jullie dan wel een beetje normaal zouden kunnen praten. gek genoeg had hij toen wel gelijk idd. fatsoenlijk kritiek...
nou ik ben klaar! KOM NU MAAR OP MET JULLIE GEHAAT EN GEZEIK!!!!!
Zozo, een heel verhaal zet je hier neer, waarin je meteen de verdediging ingaat door te zeggen dat je een newbie bent blabla. Zoals je kunt lezen, is dit een discussietopic. Als je het niet eens bent met de argumenten in de discussie, dan reageer je daar maar op. Op hardtraxx hebben wij zo onze zaken waarover we willen discussiëren, en af en toe komt er weer een newbie tussen die zegt: produceer zelf maar als je het zo goed weet :'). Niet iedereen hier heeft zin/tijd om te produceren, en zijn veel met de muziek bezig door te luisteren.
Dat jij toevallig een amateur dj bent, wil nog niet zeggen dat alleen jouw mening telt, toevallig zitten hier meerdere meningen op het forum.
Ga gewoon als een volwassen kerel in de discussie, gebruik hoofdletters, interpunctie en een duidelijke zinstructuur, zodat we op een normale manier in discussie gaan, en ga hier niet als een droeftoeter om aandacht liggen janken

.