Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:14 

Kraak... Piep...

Dat is niet iets om in het discussie topic te pleuren, iedereen is het toch wel eens dat het een boutje is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:16 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Dat is niet iets om in het discussie topic te pleuren, iedereen is het toch wel eens dat het een boutje is

Nee, ik vind het een heerlijke track, zit goed in elkaar ook! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:18 

Kraak... Piep...

sjobie schreef:
D-Nemacyst schreef:

Ik voel de sarcasme. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:19 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
D-Nemacyst schreef:

Hmm sarcasme, daar hou ik van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 08:29 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Moving Madness schreef:
D-Nemacyst schreef:
Een hardcore afsluiter moet ook gewoon gedaan worden door iemand die er de tracks en er ervaring mee heeft en ook een goeie naam als afsluiter heeft

Partyraiser, Unexist, Neophyte, Negative A, Drokz, Noize Suppressor e.d

Hier ben ik het mee eens ja, vind het altijd zo'n afknapper als ze met platen als Nobody said it was easy enzo aankomen als afsluiter daar kan ik echt verdrietig om worden. Ik vind als je een feest afsluit dat het een knallende afsluiter moet zijn!

Feestfabriek was dat erg :lol: Beginnen met '6 mil ways to die', afsluiten met Nobody said it was easy :lol:

Om maar een voorbeeld te noemen ja, hoe kan je dat nou in je hoofd halen om zo te draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 10:53 

Kraak... Piep...

Ik wil niet veel hoor maar 6 Million Ways To Day is zonbeetje de Broken van de early hoor :P Alleen dan klinkt t nog ergens naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 11:18 

Hardtraxx Veteran

Bij Qlimax dan :lol: ... Opzich wel een leuk hardcore setje voor Qlimax, gaat ie Adrenaline en Wake up Remuxx draaien op het einde :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

Maar sowieso hoor, wat er al vaker is gezegd, ik wil als hardcore afsluiter ook gewoon hard kunnen knallen... Matrixx 10 Years, die had best een goede opbouw in de avond! DWX, Scantraxx vs. A2 Records (alleen raar dat A2 vóór Scantraxx kwam :P ), daarna Fusion DJ's, Donkey Rollers, Theracords... en last but not least, Masters Elite, met als echte afsluiter Day-Mar vs. Catscan... DAT ZIJN AFSLUITERS!
urbandesigner schreef:
Opzich wel een leuk hardcore setje voor Qlimax

True, maar het feit alleen al dat je erbij moet zeggen 'voor Qlimax' geeft al aan hoe kut het normaal wordt afgesloten... is zo zonde altijd! Een paar jaar terug waren de afsluiters op Qlimax imo een stuk beter (en harder). Denk aan Promo in 2006, Vince in 2005, Outblast in 2004... Die hebben wel iets meer power dan Endymion en The Prophet bij elkaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:19 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Maar sowieso hoor, wat er al vaker is gezegd, ik wil als hardcore afsluiter ook gewoon hard kunnen knallen... Matrixx 10 Years, die had best een goede opbouw in de avond! DWX, Scantraxx vs. A2 Records (alleen raar dat A2 vóór Scantraxx kwam :P ), daarna Fusion DJ's, Donkey Rollers, Theracords... en last but not least, Masters Elite, met als echte afsluiter Day-Mar vs. Catscan... DAT ZIJN AFSLUITERS!
urbandesigner schreef:
Opzich wel een leuk hardcore setje voor Qlimax

True, maar het feit alleen al dat je erbij moet zeggen 'voor Qlimax' geeft al aan hoe kut het normaal wordt afgesloten... is zo zonde altijd! Een paar jaar terug waren de afsluiters op Qlimax imo een stuk beter (en harder). Denk aan Promo in 2006, Vince in 2005, Outblast in 2004... Die hebben wel iets meer power dan Endymion en The Prophet bij elkaar :P

Tsja, tis maar net wat Q-dance wil voor het publiek... Op reverze 2011 sloot bijvoorbeeld Partyraiser af :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:28 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Bij Qlimax dan :lol: ... Opzich wel een leuk hardcore setje voor Qlimax, gaat ie Adrenaline en Wake up Remuxx draaien op het einde :lol: :lol:

Zijn opening van de set was toch een stuk beter. Just as easy draaien na de weg kwijt en kings of the underground :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:35 

Kraak... Piep...

Op de lame ass vocals na is adrenaline een hele goeie track
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:44 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
urbandesigner schreef:

Zijn opening van de set was toch een stuk beter. Just as easy draaien na de weg kwijt en kings of the underground :worship:

Was echt vet :worship: Die mash up met Attack Again, god wat heldig dat hij die draaide op dat tijdstip :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:42 

Hardtraxxer

waar maken jullie problemen over? tot nu toe gaat het hier alleem maar van:
theracords is divers
scantraxx is divers
fusion is divers
welles
nietes...

hou is op joh. Wil je originele shit? produceer lekker zelf iets! kun je het niet? hou dan je bek en luister muziek. kun je het wel alleen heb je geen zin of heb je een andere smoes dan zeg ik: wat ben je voor een mogool? blijkbaar hou je zoveel van hardstyle dat je uren lang gaat discusieren op je pctje maar je bent gek genoeg niet genoeg geintereseerd om zelf muziek te maken waar je eventueel genoeg geld mee kan verdienen. dus. en trouwens, die lyst gozer. ik weet niet precies wie of wat jij denkt te zijn met al je commentaar en je haattraxx fans maar zet zelf is een liedje op internet en post de link. of ben jij ook z'n macho die alles denkt te weten maar toch niets produceert?
en als iemand ook maar iets zegt over dat ik newb ben op dit forum dan heb je ook een plank voor je kop. realiseren jullie je wel dat dat alleen aangeeft hoelang dit account bestaat en niet hoe lang iemand met hardstyle bezig is en op deze site kijkt...
jullie haters zijn allemaal eigenlijk net zo erg als die mensen die op youtube zetten: ik hoop dat justin bieber dood gaat.. blabla

een mening geven op een liedje oke... maar haten is echt niet nodig want daar schieten die producers ook niets mee op. headhunterz is maar met jullie in gesprek gegaan op zn forum omdat hij waarschijnlijk dacht dat jullie dan wel een beetje normaal zouden kunnen praten. gek genoeg had hij toen wel gelijk idd. fatsoenlijk kritiek...

nou ik ben klaar! KOM NU MAAR OP MET JULLIE GEHAAT EN GEZEIK!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:47 

Hardtraxx Veteran

Haha
Diep respect :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol:
Ff serieus, wie is deze troll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:52 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
waar maken jullie problemen over? tot nu toe gaat het hier alleem maar van:
theracords is divers
scantraxx is divers
fusion is divers
welles
nietes...

hou is op joh. Wil je originele shit? produceer lekker zelf iets! kun je het niet? hou dan je bek en luister muziek. kun je het wel alleen heb je geen zin of heb je een andere smoes dan zeg ik: wat ben je voor een mogool? blijkbaar hou je zoveel van hardstyle dat je uren lang gaat discusieren op je pctje maar je bent gek genoeg niet genoeg geintereseerd om zelf muziek te maken waar je eventueel genoeg geld mee kan verdienen. dus. en trouwens, die lyst gozer. ik weet niet precies wie of wat jij denkt te zijn met al je commentaar en je haattraxx fans maar zet zelf is een liedje op internet en post de link. of ben jij ook z'n macho die alles denkt te weten maar toch niets produceert?
en als iemand ook maar iets zegt over dat ik newb ben op dit forum dan heb je ook een plank voor je kop. realiseren jullie je wel dat dat alleen aangeeft hoelang dit account bestaat en niet hoe lang iemand met hardstyle bezig is en op deze site kijkt...
jullie haters zijn allemaal eigenlijk net zo erg als die mensen die op youtube zetten: ik hoop dat justin bieber dood gaat.. blabla

een mening geven op een liedje oke... maar haten is echt niet nodig want daar schieten die producers ook niets mee op. headhunterz is maar met jullie in gesprek gegaan op zn forum omdat hij waarschijnlijk dacht dat jullie dan wel een beetje normaal zouden kunnen praten. gek genoeg had hij toen wel gelijk idd. fatsoenlijk kritiek...

nou ik ben klaar! KOM NU MAAR OP MET JULLIE GEHAAT EN GEZEIK!!!!!

hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:54 

Hardtraxx Crew

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA we hebben geniale nieuwe members gehad, maar jij bent het toppunt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 18:54 

Donateur

Alleen al een held omdat ie alles door heeft gelezen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:03 

Hardtraxx Elite

zoals te verwachten : niemand gaat seriues op hem in. volwassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:04 

Hardtraxx Veteran

dj-zzx schreef:
hou is op joh. Wil je originele shit? produceer lekker zelf iets! kun je het niet? hou dan je bek en luister muziek

Waarom mag je alleen kritiek hebben als je iets zelf beter kan? Heb je zelf nog nooit kritiek gehad op een bepaalde voetballer/ scheids of iets dergelijks? Dat zou dan ook niet mogen omdat je het zelf niet beter kan.
dj-zzx schreef:
kun je het wel alleen heb je geen zin of heb je een andere smoes dan zeg ik: wat ben je voor een mogool? blijkbaar hou je zoveel van hardstyle dat je uren lang gaat discusieren op je pctje maar je bent gek genoeg niet genoeg geintereseerd om zelf muziek te maken waar je eventueel genoeg geld mee kan verdienen.

Muziek maken doe je in eerste instantie niet voor het geld, moge dit duidelijk zijn. En sommige mensen weten van zichzelf dat ze niet het talent of de tijd hebben om zelf muziek te maken. En dat gescheld van je is ook niet echt netjes hier trouwens.
dj-zzx schreef:
Headhunterz is maar met jullie in gesprek gegaan op zn forum omdat hij waarschijnlijk dacht dat jullie dan wel een beetje normaal zouden kunnen praten.

Yeah right >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:05 

Donateur

Zijn verhaal is ook zo raar..

Hij heeft een hekel aan haters, maar hij is zelf ook aan het haten op ons :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:07 

Hardtraxx Elite

Citaat:
En sommige mensen weten van zichzelf dat ze niet het talent of de tijd hebben om zelf muziek te maken.

bullshit daar maak je tijd voor, en als je er van houdt leer je het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:08 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Citaat:
En sommige mensen weten van zichzelf dat ze niet het talent of de tijd hebben om zelf muziek te maken.

Waarom zou je per sé zelf muziek moeten maken? Ik heb hier zelf bijvoorbeeld helemaal geen behoefte aan, terwijl ik wel zo'n 6 uur per dag Hardstyle luister. Is dit gek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:08 

Hardtraxx Crew

Ik weet niet wat erger is hoor. Haten (zoals hij het verwoord) of alles slikken wat je voorgeschoteld krijgt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:09 

Donateur

Daveytl schreef:
emmerick schreef:
Citaat:

Waarom zou je per sé zelf muziek moeten maken? Ik heb hier zelf bijvoorbeeld helemaal geen behoefte aan, terwijl ik wel zo'n 6 uur per dag Hardstyle luister. Is dit gek?

Ik vind wel zeker dat er talent voor is, muziek maken moet wel in je zitten.. Anders krijg je inspiratieloos spul..

Muziek is kunst.. Net zoals schilderen kan ook niet iedereen ^^
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen