Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:44 

Artiest

Ok dus dat is dan discussie waardig material.
Hardstyle klinkt veel beter zonder vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:47 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Ok dus dat is dan discussie waardig material.
Hardstyle klinkt veel beter zonder vocalen.

Ligt eraan, bij Acid Nightmare benadrukken ze bijvoorbeeld de sfeer nog meer.
Who wants this, simpel maar kordaat, geeft gewoon aan wanneer het beukgedeelte erin komt.

Maar bij veel nummers zijn ze gewoon overbodig, en slaan ze helemaal nergens op.
Dirty soundzz is going RA-TA-TA .... Kom op, en dat is dan muziek die gedraaid wordt op feesten die 18+ zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:52 

Artiest

Ik vind vocalen vaak wel tof, maar het hangt idd van de tekst af. Kijk ra-ta-ta go tell it to yo momma, is ook niet mijn stijl, laat dat duidelijk zijn. Maar ze hoeven van mij ook niet allemaal moord en brand te schreeuwen. Bassboom vind ik wel toffe vocals, Gangster's don't dance vind ik ook wel komisch.Ik haal persoonlijk mijn vocalen puur uit films, games etc. Maar vind dat PP en Ran-D met hun eigen stem en soort vocalen wel erg sterke stijl neer hebben gezet. Dus dan vind ik die vocalen eerder tof dan kinderachtig, om het zo maar te stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:53 

Donateur

Zelfde met sit downs toch :p maar iedereen doet wel dood leuk mee.. Stel kleine kleuters we ook met ze alle!

Vocals als 'FEEL MY FIRE' mee bleren en om hoog springen xd

Het heeft opzich ook wel wat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Ik vind vocalen vaak wel tof, maar het hangt idd van de tekst af. Kijk ra-ta-ta go tell it to yo momma, is ook niet mijn stijl, laat dat duidelijk zijn. Maar ze hoeven van mij ook niet allemaal moord en brand te schreeuwen. Bassboom vind ik wel toffe vocals, Gangster's don't dance vind ik ook wel komisch.Ik haal persoonlijk mijn vocalen puur uit films, games etc. Maar vind dat PP en Ran-D met hun eigen stem en soort vocalen wel erg sterke stijl neer hebben gezet. Dus dan vind ik die vocalen eerder tof dan kinderachtig, om het zo maar te stellen.

Ik vind dat qua hardstyle de vocals vaak erg raar zijn, ook in de rauwere nummers. Zolang er nog enigszins een betekenis zit in vocals, zijn ze nuttig. Krijg je vocals als het niveau van Skills, Dirty Soundz en Sound of the Thunder, gaat het helemaal nergens over ..

roberttt schreef:
Zelfde met sit downs toch :p maar iedereen doet wel dood leuk mee.. Stel kleine kleuters we ook met ze alle!

Vocals als 'FEEL MY FIRE' mee bleren en om hoog springen xd

Het heeft opzich ook wel wat :$

Als een sitdown goed wordt uitgevoerd, is het geweldig! (In Qontrol 2010 :$ ), maar een tijd geleden werd het tot irritatiewekkende stoornissen aan toe, echt elk feest gedaan, en altijd op Feel my Fire. Weet niet wat daar nou zo leuk aan is om dat elke keer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:58 

Kraak... Piep...

Vind het altijd leuk dat mensen maar blijfen janken tegen mij dat WP technisch niet goed produceren.

Ik antwoord altijd hetzelfde : Mooi voor je, desalniettemin, ik vind het nogsteeds vet. Ik vind dat WP ook de enige gegronde sound hebben in scantraxx. Bio, Scope, A-Lusion, Headhunterz, Krusaders en al die andere tegenwoordig is een pot nat. Ik kan makkelijk herkennen dat iets van WP is (Door de slechte technische aspecten alwel) maar ook door de atmosferische melodieën en de zweverige sfeer in hun nummers.

Stay alive staat bij mij dit jaar makkelijk boven nummers zoals virus, inner creativity, reactivate the bionicle, on the go e.d. Gewoon omdat ik echt kan genieten van zon zweverige melodie. ik let dan niet eens meer op de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:00 

Hardtraxx Veteran

Zonder goede kicks kan ik haast niet losgaan, Gimme Love, WP platen etc, nee daar ben ik niet zo'n fan van.

Een perfect voorbeeld van een euforische plaat, met lekkere kicks en drive is Tuneboy - I will Growl
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:01 

Hardtraxx Crew

Ik wil hardstyle als iets serieus en volwassen zien. Daarbij passen in mijn opzicht geen vocalen waarin 2 producers elkaar gaan dissen (Disrespect) of iets dergelijks, om over die Psyko Punkz vocals nog maar te zwijgen. Er zijn zoveel vocals die iets toevoegen aan een track, zonder ze zou het gewoon te leeg klinken. Maar het moet gewoon proffesioneel en serieus blijven in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:01 

Kraak... Piep...

urbandesigner schreef:
Zonder goede kicks kan ik haast niet losgaan, Gimme Love, WP platen etc, nee daar ben ik niet zo'n fan van.

Een perfect voorbeeld van een euforische plaat, met lekkere kicks en drive is Tuneboy - I will Growl

Daar zit amper een melodie in... gewoon een ruige kick en een paar noten achterelkaar wat een droog deuntje geeft. weet je wel wat euforisch inhoud?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:03 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ik wil hardstyle als iets serieus en volwassen zien. Daarbij passen in mijn opzicht geen vocalen waarin 2 producers elkaar gaan dissen (Disrespect) of iets dergelijks, om over die Psyko Punkz vocals nog maar te zwijgen. Er zijn zoveel vocals die iets toevoegen aan een track, zonder ze zou het gewoon te leeg klinken. Maar het moet gewoon proffesioneel en serieus blijven in mijn ogen.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Hardstyle is mijn passie, ik ben verliefd op deze muziek en hou er van. Maar daarom ben ik ook kritisch tegenover zogenaamde 'grapjes' als remuxxen etc. Ook achterlijke vocals vind ik helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:04 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
urbandesigner schreef:

Daar zit amper een melodie in... gewoon een ruige kick en een paar noten achterelkaar wat een droog deuntje geeft. weet je wel wat euforisch inhoud?

Ik vind 'm euforisch, is er ergens contractueel vastgelegd wat het inhoudt dan?
Als jij me het uit kan leggen, en ook een lekker voorbeeld kan noemen, ben jij m'n man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
wootum schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens. Hardstyle is mijn passie, ik ben verliefd op deze muziek en hou er van. Maar daarom ben ik ook kritisch tegenover zogenaamde 'grapjes' als remuxxen etc. Ook achterlijke vocals vind ik helemaal niks.

En de vocals in Zany & DV8 - Wilde Gullie Bass!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:07 

Donateur

wootum schreef:

Dat dissen enz vind ik nog wel grappig, doen hun ook maar voor de lol ^^

Dit nummer is echt het beste voorbeeld, van goed gebruikte vocals om een sfeer te brengen :

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Die slaan ook nergens op xd . Maar net als Skills en BassBoom is de track wel best lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:10 

Artiest

Disrespect vind ik serieus echt een goede track. Heerlijk de 2 verschillende vocalen, de tekst vind ik zwaar komisch. Track zelf vind ik ook sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:11 

Hardtraxx Crew

_theon_ schreef:
En de vocals in Zany & DV8 - Wilde Gullie Bass!?

Daar heb ik niet het idee dat de vocals bedoeld zijn voor 12-jarige wannabe gangsters. Wilde gullie bass, hier knullen binkie is gewoon een uitspraak hier uit de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:11 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Die slaan ook nergens op xd . Maar net als Skills en BassBoom is de track wel best lekker

Gezien het feit dat die track puur gemaakt is voor hun battle op knockout, slaan ze wel degelijk ergens op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Disrespect vind ik serieus echt een goede track. Heerlijk de 2 verschillende vocalen, de tekst vind ik zwaar komisch. Track zelf vind ik ook sterk.

Muziek is een serieuze aangelegenheid, maar er mag ook wel eens ooit gelachen worden natuurlijk :P.
Zolang het maar voor het grote deel serieus blijft, kan een grapje of rare vocal wel eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:12 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
urbandesigner schreef:

Gezien het feit dat die track puur gemaakt is voor hun battle op knockout, slaan ze wel degelijk ergens op :)

Oke, wist de achtergrond over deze vocals niet :). Thx voor de informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:16 

Kraak... Piep...

urbandesigner schreef:
D-Nemacyst schreef:
urbandesigner schreef:

Ik vind 'm euforisch, is er ergens contractueel vastgelegd wat het inhoudt dan?
Als jij me het uit kan leggen, en ook een lekker voorbeeld kan noemen, ben jij m'n man :thumbup:

Euforie is een extreem gevoel van vreugde en vrolijkheid, als iets euforisch is word er vaak mee uitgedrukt dat het een groot prachtig geheel vormt (Dus niet een simpel deuntje). En I Will Growl is niet echt vrolijk, dat deuntje iniedergeval niet.

Als iets euforisch klinkt, melodieus gezien is het dus vaak vrolijk en geeft een intens gevoel van melodieuze samenhang en een perfecte melodie (meestal melodieen)

Voorbeelden
The Pitcher - La Nuit Noire
The Beholder & Zany - Euphoria
Tha Playah - On The Edge
Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix)
Wasted Penguinz - Stay Alive
The R3bels & Zatox - Choirs
The Machine - Green Green Forest

En dat zijn er maar een paar uit mn hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:19 

Hardtraxx Veteran

Hmm kan me wel vinden in je uitleg, alleen heeft iedereen natuurlijk z'n eigen kijk op nummers. Met de voorbeelden die je hebt gesteld, heb je je standpunt iig wel duidelijk gemaakt :). Uiteraard staat Euphoria in het rijtje, en als ik mezelf terugdenk naar Hard Bass 2010, met al die lasers, dan komt je uitleg geheel tot z'n recht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:27 

Hardtraxxer

whahaha

wat is Frontliner - Spacer (The Prophet Remuxx) een homo nummer :sick: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

Borcheld11 schreef:
whahaha

wat is Frontliner - Spacer (The Prophet Remuxx) een homo nummer :sick: :thumbdown:

Ik kan me vinden in je mening dat het een slecht nummer is, maar dit is het DISCUSSIE topic :P. En rustig aan, anders gaat Dov ons weer Haattraxx vinden :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:42 

Hardtraxxer

srry :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

Borcheld11 schreef:
srry :aww:

Tis al goed :kiss: . Uiteraard mag je je mening duidelijk laten horen, maar doe het hier dan iig met argumenten etc erbij :P.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen