Dark Pact schreef:
Ik vind vocalen vaak wel tof, maar het hangt idd van de tekst af. Kijk ra-ta-ta go tell it to yo momma, is ook niet mijn stijl, laat dat duidelijk zijn. Maar ze hoeven van mij ook niet allemaal moord en brand te schreeuwen. Bassboom vind ik wel toffe vocals, Gangster's don't dance vind ik ook wel komisch.Ik haal persoonlijk mijn vocalen puur uit films, games etc. Maar vind dat PP en Ran-D met hun eigen stem en soort vocalen wel erg sterke stijl neer hebben gezet. Dus dan vind ik die vocalen eerder tof dan kinderachtig, om het zo maar te stellen.
Ik vind dat qua hardstyle de vocals vaak erg raar zijn, ook in de rauwere nummers. Zolang er nog enigszins een betekenis zit in vocals, zijn ze nuttig. Krijg je vocals als het niveau van Skills, Dirty Soundz en Sound of the Thunder, gaat het helemaal nergens over ..
roberttt schreef:
Zelfde met sit downs toch :p maar iedereen doet wel dood leuk mee.. Stel kleine kleuters we ook met ze alle!
Vocals als 'FEEL MY FIRE' mee bleren en om hoog springen

Het heeft opzich ook wel wat

Als een sitdown goed wordt uitgevoerd, is het geweldig! (In Qontrol 2010

), maar een tijd geleden werd het tot irritatiewekkende stoornissen aan toe, echt elk feest gedaan, en altijd op Feel my Fire. Weet niet wat daar nou zo leuk aan is om dat elke keer te doen.