Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:55 

urbandesigner schreef:
DarkestSymphony schreef:
Dark Pact schreef:
Niet mee eens, WP laten zien dat ze uiterst sterke mainstream producers aan het worden zijn. Snap de haat tegen ze niet echt >.<

sorry hoor maar hun naam is al om te janken.. ben zelf totaal geen fan van hun en vijd hun producties stuk voor stuk slecht. komt omdat het totaal niet mijn ding is ;)
mensen kunnen het mooi vinden en ik accepteerd mensen hun smaak maar ik vind het gewoon slecht.

Feit is gewoon dat dj's als WP, The Prophet en A-Lusion hardstyle nog blijer aan het maken zijn. Af en toe heb ik het idee dat sommige nummers net zo goed in het album Fox Kids hits 7 kunnen staan ofzo...

zie hun ook nog wel in de top2000 komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:56 

Hardtraxx Veteran

The Prophet met z'n Spacer Remuxx zeker... Dat is van hetzelfde niveau als Patrick Jumpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:57 

Hardtraxx Crew

Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Maar als je blije nummers wil maken/horen.. prima, dan is dat jou smaak. Maar het klinkt gewoon allemaal ongeinspireerd en saai naar mijn gevoel. Er komen echt met regelmaat gave mainstream nummers uit, maar echt al lang niet meer op Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:58 

urbandesigner schreef:
The Prophet met z'n Spacer Remuxx zeker... Dat is van hetzelfde niveau als Patrick Jumpen.

snap ook niet dat Frontliner het aan hem vraagd om dat nummer een remixxen.. weet je tog 100% zeker dat het veel slechter word als het orgineel. tenminste ik zou me eigen plaat echt niet door iemand laten remixen waarvan ik bijna zeker weet dat het een bagger remix word
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:59 

wootum schreef:
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Maar als je blije nummers wil maken/horen.. prima, dan is dat jou smaak. Maar het klinkt gewoon allemaal ongeinspireerd en saai naar mijn gevoel. Er komen echt met regelmaat gave mainstream nummers uit, maar echt al lang niet meer op Scantraxx.

ben hardstyle gaan luisteren door scantraxx maar ben echt blij dat mijn smaak langzamerhand anders is geworden want wat ze nu uitbrengen is echt om te janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:00 

Hardtraxx Crew

DarkestSymphony schreef:
urbandesigner schreef:

snap ook niet dat Frontliner het aan hem vraagd om dat nummer een remixxen.. weet je tog 100% zeker dat het veel slechter word als het orgineel. tenminste ik zou me eigen plaat echt niet door iemand laten remixen waarvan ik bijna zeker weet dat het een bagger remix word

Maar is dat ook zo dat een artiest vraagt of iemand hem wil remixen? Is het niet gewoon zo dat een artiest aan een ander nummer begint dat ie zelf wil remixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Dit dus.
Heb vandaag weer eens het MMA album geluisterd, zitten wel wat lekkere nummers tussen :).
Tuneboy - I will Growl, Rage, Angel, One Blade, End of my Existence, Blame it on the Music etc... Dankzij dit soort nummers ben ik van hardstyle gaan houden (natuurlijk nog veel meer :P), maar de mainstream van tegenwoordig levert nog maar weinig klappers op, en 'hits' die iedereen kan waarderen. Kijk maar naar Wake Up, enorme hit bij een groot publiek, maar wordt ook uitgekotst door een grote groep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:02 

wootum schreef:
DarkestSymphony schreef:
urbandesigner schreef:

Maar is dat ook zo dat een artiest vraagt of iemand hem wil remixen? Is het niet gewoon zo dat een artiest aan een ander nummer begint dat ie zelf wil remixen?

denk dat een artiest aan de andere artiest vraagd of hij zijn plaat wil remixen? tenminste dat lijkt me het meeste logische
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:04 

Hardtraxx Veteran

Zou The Prophet hem misschien verplicht hebben om die remuxx erop te gooien, commercieel natuurlijk erg interessant als kroegplaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:07 

urbandesigner schreef:
Zou The Prophet hem misschien verplicht hebben om die remuxx erop te gooien, commercieel natuurlijk erg interessant als kroegplaat?

ik zou mij als artiest echt niks laten verplichten door mijn labelmanager.. dikke doei. net zoals angerfist ineens gaat zeggen ik wil dat je typisch MoH gaat produceren. donder op ik doe wat ik mooi vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:09 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
urbandesigner schreef:

ik zou mij als artiest echt niks laten verplichten door mijn labelmanager.. dikke doei. net zoals angerfist ineens gaat zeggen ik wil dat je typisch MoH gaat produceren. donder op ik doe wat ik mooi vind

Helaas denkt niet iedereen in de wereld zoals jij. Er moet geld verdiend worden, en zo'n remuxx slaat nou eenmaal beter aan bij het grote publiek dan een keihard nummer met B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:10 

Artiest

urbandesigner schreef:
DarkestSymphony schreef:
Dark Pact schreef:
Niet mee eens, WP laten zien dat ze uiterst sterke mainstream producers aan het worden zijn. Snap de haat tegen ze niet echt >.<

sorry hoor maar hun naam is al om te janken.. ben zelf totaal geen fan van hun en vijd hun producties stuk voor stuk slecht. komt omdat het totaal niet mijn ding is ;)
mensen kunnen het mooi vinden en ik accepteerd mensen hun smaak maar ik vind het gewoon slecht.

Feit is gewoon dat dj's als WP, The Prophet en A-Lusion hardstyle nog blijer aan het maken zijn. Af en toe heb ik het idee dat sommige nummers net zo goed in het album Fox Kids hits 7 kunnen staan ofzo...

Wie zegt dat hardstyle een soort gothic muziek moet zijn dan?

En over die Remuxx, als een pionier als The Prophet mij zou benaderen voor een remix van een van m'n tracks zou ik zonder te twijfelen ja zeggen natuurlijk. Of het eindproduct uiteindelijk niet geheel mijn smaak is is wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:12 

dan zou je het dus alleen doen omdat je dan sneller een grotere naam krijgt? vind niet dat je dan respect hebt voor je eigen track. als jezelf al denkt dat de remix wss slechter word waarom zou je uberhaupt dan je track laten remixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:14 

Hardtraxx Veteran

@Dark Pact (geen zin om helemaal te gaan quoten)

Ik zeg niet dat hardstyle een soort gothic muziek moet zijn, er zijn ook heerlijke euforische nummers, zoals die ik eerder beschreven heb. Maar de laatste tijd krijg ik het gevoel bij bepaalde nummers, dat het niveau kinderdisco maar net ontlopen wordt. Het hoeft niet allemaal á la Psycho en Welcome the Darkness te zijn, maar van producers mag wel worden verwacht dat ze er enige mate van volwassenheid instoppen, en niet alsmaar blijer en kinderachtiger gaan doen.

Snap ik, is ook moeilijk om te weigeren, zeker omdat hij je labelmanager is. Maar het verbaast me dat Frontliner niet eens een lekker collabje met B-front heeft op z'n album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:15 

Artiest

DarkestSymphony schreef:
dan zou je het dus alleen doen omdat je dan sneller een grotere naam krijgt? vind niet dat je dan respect hebt voor je eigen track. als jezelf al denkt dat de remix wss slechter word waarom zou je uberhaupt dan je track laten remixen?

Nee, ik zou het doen omdat ik zwaar veel respect heb voor de man en dat zal bij Frontliner niet anders zijn.
Plus ik weet niet dat de remix 'slechter' zou worden... hoe kun je dat überhaupt weten van tevoren? Heeft niets te maken met naam maken voor jezelf, dat heeft Frontliner echt niet nodig.
Een remix is er niet om een track per se beter te maken, maar gaat er meer om dat iemand iets mooi vind aan je track en er zijn visie van wilt maken.

En @ hierboven, hoezo kinderachtig? Beetje raar argument, ik ken geen kinderachtige muziek van de namen die genoemd zijn in dit topic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:20 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
DarkestSymphony schreef:

Nee, ik zou het doen omdat ik zwaar veel respect heb voor de man en dat zal bij Frontliner niet anders zijn.
Plus ik weet niet dat de remix 'slechter' zou worden... hoe kun je dat überhaupt weten van tevoren? Heeft niets te maken met naam maken voor jezelf, dat heeft Frontliner echt niet nodig.
Een remix is er niet om een track per se beter te maken, maar gaat er meer om dat iemand iets mooi vind aan je track en er zijn visie van wilt maken.

En @ hierboven, hoezo kinderachtig? Beetje raar argument, ik ken geen kinderachtige muziek van de namen die genoemd zijn in dit topic...

Nou sommige nummers zijn zo blij dat de grens richting softheid en toegankelijkheid nog verder wordt getrokken.

De muziek heet hardstyle, velen zijn het gaan luisteren vanwege de HARDheid, maar ik heb het idee dat sommigen binnen de scene van dit imago afwillen, om zo een groter publiek te trekken. Ze noemen zichzelf Harddance DJ, zeggen zelf dat ze van het harde en ontoegankelijke imago afwillen. Waarom zou je dat willen, het lijkt wel of ze zich schamen voor hun eigen genre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:22 

als je nou even nadenkt over wat The Prophet uitbrengt? denk je nou echt dat hij je track er beter op maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:23 

Artiest

Iets wat toegankelijker is is automatisch kinderachtiger? Dat zou betekenen dat Coldplay uitermate kinderachtig is, aangezien het ook erg toegankelijk is. Euforisch is niet kinderachtig, dat verschil moet toch duidelijk zijn.
Ik bedoel de kicks van mainstream tracks tegenwoordig zijn niet soft ofzo, uitermate veel distortion. Intro's en outro's kennen een hele brede range aan vreemde geluiden, screeches hoor je regelmatig... soft? Dacht het niet.

@ hierboven, hoezo? Kan jij in de toekomst kijken. Weiger maar eens als artiest dat een van de grootste hardstyle pioniers je track wilt remixen. Als Zany het vraagt zou ik precies hetzelfde reageren. Ongeacht of die eventjes tracks heeft gemaakt die ik persoonlijk wellicht minder zou vinden. Betekend niet dat zijn remix slecht zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Iets wat toegankelijker is is automatisch kinderachtiger? Dat zou betekenen dat Coldplay uitermate kinderachtig is, aangezien het ook erg toegankelijk is. Euforisch is niet kinderachtig, dat verschil moet toch duidelijk zijn.
Ik bedoel de kicks van mainstream tracks tegenwoordig zijn niet soft ofzo, uitermate veel distortion. Intro's en outro's kennen een hele brede range aan vreemde geluiden, screeches hoor je regelmatig... soft? Dacht het niet.

@ hierboven, hoezo? Kan jij in de toekomst kijken. Weiger maar eens als artiest dat een van de grootste hardstyle pioniers je track wilt remixen. Als Zany het vraagt zou ik precies hetzelfde reageren. Ongeacht of die eventjes tracks heeft gemaakt die ik persoonlijk wellicht minder zou vinden. Betekend niet dat zijn remix slecht zal zijn.

Ik heb het over de toegankelijke kant van hardstyle. Die wordt er kwalitatief niet echt beter op. Je hoort me niet zeggen dat ik alle euforische hardstyle kinderachtig en soft vind. Maar helaas gaat het wel die kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:30 

Artiest

Ben best benieuwd naar een track die jij kinderachtig vind dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:

Beide remuxxes van The Prophet :lol:
Gangstah, Music Made Addict, Just as Easy Again, From Within (1e versie)
Zijn ook wel allemaal nummers die m'n strot uitkomen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:33 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:

Psyko Punkz - Bass Boom, en sommige da Tweekaz tracks vind ik soms ook behoorlijk kinderachtig overkomen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:35 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Dark Pact schreef:

Psyko Punkz - Bass Boom, en sommige da Tweekaz tracks vind ik soms ook behoorlijk kinderachtig overkomen hoor.

Dirty Soundz kan daar ook bij. Da Tweekaz zijn idd ook erg kinderachtig af en toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:36 

Artiest

Bij geen enkele track of artiest die jullie noemen ben ik het eens. Valt me overigens wel op dat de vocalen bij een aantal van die tracks een prominente rol spelen. Is dat dan ook de voornaamste reden, music made addict en bassboom bijvoorbeeld. Als die geen vocalen hadden, zouden jullie hem minder/niet kinderachtig vinden? Beter?
Eerlijk antwoord dan natuurlijk he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Bij geen enkele track of artiest die jullie noemen ben ik het eens. Valt me overigens wel op dat de vocalen bij een aantal van die tracks een prominente rol spelen. Is dat dan ook de voornaamste reden, music made addict en bassboom bijvoorbeeld. Als die geen vocalen hadden, zouden jullie hem minder/niet kinderachtig vinden? Beter?
Eerlijk antwoord dan natuurlijk he.

Bij Bass Boom en MMA is dat idd het geval. Daar ben ik wel eerlijk over.
De vocals bij Skills zijn bijvoorbeeld ook erg triest.
Veel nummers van Da Tweekaz vind ik ook zonder vocals erg blij en kinderlijk overkomen.

Snap ook niet waarom er altijd van die wannabe gangster vocalzzz in nummers moeten zitten.
Om over de Z maar op te houden :P.

Erg kinderachtig vind ik btw ook de vocals van GunZ 4 Hire - Put it On
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen