Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:43 

Aan het typen...

Precies, ik laat een aantal nummers horen die mijn smaak goed omschrijven. Drie keer raden waar de hokjes van de genres gebleven zijn? :P Die zijn er niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:45 

Lyst schreef:
Precies, ik laat een aantal nummers horen die mijn smaak goed omschrijven. Drie keer raden waar de hokjes van de genres gebleven zijn? :P Die zijn er niet meer.

jawel die zijn er wel. want als jij een hardtrance nummer laat horen dan een early hardstyle nummer en dan bijv een hard hardstyle nummer dan zul je merken dat ze gaan vragen wat het verschil is en zul je alsnog meoten uitleggen wat welke genre heeft dus plaats je het alsnog in hokjes als je het zo wilt noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:48 

Aan het typen...

Dus als ik zeg dat de Time For New Energy remix hardstyle, Hidden Strength industrial en Hidden Sounds Dark Ambient is. Dan snappen de mensen het verschil beter dan als ze naar de tracks luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:52 

Lyst schreef:
Dus als ik zeg dat de Time For New Energy remix hardstyle, Hidden Strength industrial en Hidden Sounds Dark Ambient is. Dan snappen de mensen het verschil beter dan als ze naar de tracks luisteren?

als je eerst Time For New Energy remix laat horen en zegt dat het hardstyle is en dan hidden strenght laat horen en zegt dat het industrial is. denk dat ze het eerder snappen dan als je alleen de tracks laat horen of alleen de titel zegt en zegt dat het dat genre is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:56 

Aan het typen...

De track zelf is het meest concrete wat er is binnen de muziek, genres zijn slechts een abstractie ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:58 

Lyst schreef:
De track zelf is het meest concrete wat er is binnen de muziek, genres zijn slechts een abstractie ervan.

geloof ik best maar mensen die er weinig verstand van hebben zulle je echt aankijken van :huh: waar heb jij het nou over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:59 

Aan het typen...

Is toch ook logisch? Zij kennen de muziek niet waar ik van houd en dat kan ik moeilijk beschrijven met iets wat niet hetzelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:04 

Lyst schreef:
Is toch ook logisch? Zij kennen de muziek niet waar ik van houd en dat kan ik moeilijk beschrijven met iets wat niet hetzelfde is.

weet ik daarom zou je het ook uit moeten leggen per nummer die je ze laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:05 

Aan het typen...

Precies :lol: en we zijn weer beland bij het systeem waar ik het over had. Het zal later dit jaar wel duidelijker worden, ik wil er nog niet teveel over kwijt, gezien ideeën tegenwoordig snel gejat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:08 

Lyst schreef:
Precies :lol: en we zijn weer beland bij het systeem waar ik het over had. Het zal later dit jaar wel duidelijker worden, ik wil er nog niet teveel over kwijt, gezien ideeën tegenwoordig snel gejat zijn.

ik ben benieuwd naar je ideeën, hoop dat je ze snel hier laat zien en dat we er allemaal wat mee kunen maar aangezien ik het tegen jou heb denk ik dat dat wel goed komt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:10 

Artiest

Lyst schreef:

Hokjes blijven er altijd... ook bij jou manier van denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:11 

Dark Pact schreef:
Lyst schreef:

dat betwijfel ik. lyst zijnde komt die met theorieën die helemaal kloppen en zeker omdat die er al een tijdje over na aan het denken is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:14 

Artiest

DarkestSymphony schreef:
Dark Pact schreef:
Lyst schreef:

dat betwijfel ik. lyst zijnde komt die met theorieën die helemaal kloppen en zeker omdat die er al een tijdje over na aan het denken is

Lyst is slechts een mens, rationeel en ik twijfel geen moment dat er vast mooie ideeën zijn, maar hokjes blijven altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:18 

lyst heeft gewoon hele goeie theorieeën imo. en ja er zullen altijd hokjes blijven bestaan want het kan niet zonder hokjes elke genre is een hok zonder genre raakt alles in de war.
wil alleen zeggen dat ik benieuwd ben wat die ideeën zijn en of het dus ook anders kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

Hier verder discussiëren over het niveau van Scantraxx (WP topics ) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:42 

Hardtraxx Crew

urbandesigner schreef:

Ga je gang :P Waar wil je het over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:44 

urbandesigner schreef:

oww dat. i'm in! begin jij maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:45 

vind het niveau van scantraxx erg laag. WP is bagger imo. A-Lusion doet ook niet veel goeds en ja verder is scnatraxx ook niet zoveel aan.
als je ziet wat The Prophet uitbrengt is ook om te lache XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:47 

Donateur

DarkestSymphony schreef:
vind het niveau van scantraxx erg laag. WP is bagger imo. A-Lusion doet ook niet veel goeds en ja verder is scnatraxx ook niet zoveel aan.
als je ziet wat The Prophet uitbrengt is ook om te lache XD

oke? Wat valt hier over te discussiëren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:48 

Artiest

Niet mee eens, WP laten zien dat ze uiterst sterke mainstream producers aan het worden zijn. Snap de haat tegen ze niet echt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:50 

Hardtraxx Veteran

Denk dat alle scantraxx fanboys met hun 'argumenten' zich hier ineens niet gaan tussen voegen :P.
Maar het is gewoon verschrikkelijk om te zien hoe erg A-Lusion is afgezakt, wat voor zooi Wasted Penguinz maar blijven brengen (en het levert ze nog veel fans op ook), The Prophet is aan het kutten met sets en remuxxes...

Erg triest om te zien. Denk dat ik met veel van jullie rond 2007 begon met hardstyle luisteren, ik werd verliefd op de sound vanwege de energie, krachtige melodiëen, hardheid en drive in de muziek. Maar helaas wordt het almaar softer en softer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:50 

Dark Pact schreef:
Niet mee eens, WP laten zien dat ze uiterst sterke mainstream producers aan het worden zijn. Snap de haat tegen ze niet echt >.<

sorry hoor maar hun naam is al om te janken.. ben zelf totaal geen fan van hun en vijd hun producties stuk voor stuk slecht. komt omdat het totaal niet mijn ding is ;)
mensen kunnen het mooi vinden en ik accepteerd mensen hun smaak maar ik vind het gewoon slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:52 

urbandesigner schreef:
Denk dat alle scantraxx fanboys met hun 'argumenten' zich hier ineens niet gaan tussen voegen :P.
Maar het is gewoon verschrikkelijk om te zien hoe erg A-Lusion is afgezakt, wat voor zooi Wasted Penguinz maar blijven brengen (en het levert ze nog veel fans op ook), The Prophet is aan het kutten met sets en remuxxes...

Erg triest om te zien. Denk dat ik met veel van jullie rond 2007 begon met hardstyle luisteren, ik werd verliefd op de sound vanwege de energie, krachtige melodiëen, hardheid en drive in de muziek. Maar helaas wordt het almaar softer en softer.

dit dus.. ben zelf idd in 2007 hardstyle gaan luisteren en toen hadden artiesten veel meer inspiratie in hun tracks zitten dan dat tegenwoordig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:52 

Hardtraxx Crew

Dark Pact schreef:

Bij een aantal nummers, Stay Alive bijvoorbeeld, klinkt het gewoon echt slecht afgewerkt. Alsof het een grote hal opgenomen is en je er zelf een paar honderd meter vanaf staat. Dit is dan ook de rede dat ik niet snap dat ze zo populair zijn. Ook alleen door hun naam zal ik nooit een nummer van hun in m'n set stoppen, dat staat toch niet in je tracklist.... Daarnaast is het ook nog eens zo dat het totaal mijn smaak niet is, maar dat ligt dus aan mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 21:53 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Dark Pact schreef:

sorry hoor maar hun naam is al om te janken.. ben zelf totaal geen fan van hun en vijd hun producties stuk voor stuk slecht. komt omdat het totaal niet mijn ding is ;)
mensen kunnen het mooi vinden en ik accepteerd mensen hun smaak maar ik vind het gewoon slecht.

Feit is gewoon dat dj's als WP, The Prophet en A-Lusion hardstyle nog blijer aan het maken zijn. Af en toe heb ik het idee dat sommige nummers net zo goed in het album Fox Kids hits 7 kunnen staan ofzo...
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen