Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:59 

Aan het typen...

Intervention schreef:
roberttt schreef:
Je kijkt nu op de dj's persoonlijk, zo bedoel ik het niet..

Als je het zo doet, is Scantraxx totaal niet divers.. Aangezien elke dj daar altijd het zelfde kunstje doet. Maar kijk je er naar als 'LABEL' zijnde, hebben ze toch behoorlijke diversiteit.

dan is het label toch ook iet divers want de artiesten zorgen toch voor de diversiteit of zie ik dan nou verkeerD?

Je het ook nog diversiteit onderling. Als Headhunterz Industrial zou maken en Wasted Penguinz Ambient, en je hebt heel veel artiesten, dan heb je een divers aanbod als label, ookal zijn de producers zelf niet divers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:02 

Donateur

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Intervention schreef:
roberttt schreef:
Je kijkt nu op de dj's persoonlijk, zo bedoel ik het niet..

Als je het zo doet, is Scantraxx totaal niet divers.. Aangezien elke dj daar altijd het zelfde kunstje doet. Maar kijk je er naar als 'LABEL' zijnde, hebben ze toch behoorlijke diversiteit.

dan is het label toch ook iet divers want de artiesten zorgen toch voor de diversiteit of zie ik dan nou verkeerD?

Je het ook nog diversiteit onderling. Als Headhunterz Industrial zou maken en Wasted Penguinz Ambient, en je hebt heel veel artiesten, dan heb je een divers aanbod als label, ookal zijn de producers zelf niet divers.

das ook weer waar maar als ik kijk naar wat er op theracords uitkomt en op scantraxx is dat van scantraxx op a2 records na echt bijna allemaal hetzelfde terwijl theracords artiesten echt allemaal hun eigen sound hebben binnen theracords en dan vind ik bij scantraxx niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:05 

Aan het typen...

En dat is het hele punt.
Als je een schaal zou tekenen van totaal niet divers tot uiterst divers dan ligt scantraxx een heel eind naar links.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:12 

Donateur

Nou ja het is wel duidelijk..

Maar nu het volgende, wat is volgens jullie nog Hardstyle ? Ik vind persoonlijk dat het hele begrip Hardstyle wel weggegooid kan worden..... Ik vind echt, de hele scene wordt naar de klote geholpen :lol:

Of zeg ik hier iets fouts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:13 

roberttt schreef:
Nou ja het is wel duidelijk..

Maar nu het volgende, wat is volgens jullie nog Hardstyle ? Ik vind persoonlijk dat het hele begrip Hardstyle wel weggegooid kan worden..... Ik vind echt, de hele scene wordt naar de klote geholpen :lol:

nou voor zover ik weet is alles wat in het hardstyle sectie gepost word hardstyle.. maar de ene vind die happy geen fuck aan en de ander houd niet van raw.. dusja tis wat jezelf hardstyle vind :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:15 

Aan het typen...

Ik ben het hokje hardstyle ook wel een beetje zat. Ben dan ook bezig met wat ideeën op papier zetten voor een systeem dat gewoon werkt vanuit je eigen smaak in plaats van al die hokjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:18 

Lyst schreef:
Ik ben het hokje hardstyle ook wel een beetje zat. Ben dan ook bezig met wat ideeën op papier zetten voor een systeem dat gewoon werkt vanuit je eigen smaak in plaats van al die hokjes.

hoezo het hokje hardstyle? of bedoel je raw enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:21 

Aan het typen...

Gewoon het hele systeem van genres. Het belemmert je smaakontwikkeling, zorgt voor conflicten en het remt de eindeloze mogelijkheden van muziek. Als je dan toch in hokjes wilt denken, dan zie ik liever dat iedereen zijn eigen hokje heeft en zelf bepaald wat daar wel of niet in valt en dat hokje heet dan "smaak". Begrijp me niet verkeerd, zolang dit systeem er is vind ik het belangrijk dat subgenres als early en raw erkenning krijgen, maar eigenlijk wil ik gewoon van het hele systeem af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:23 

Hardtraxx Crew

Mensen doen ook veelste moeilijk over wat hardstyle is. Moet die reacties eens lezen bij die Geck-E release op Theracords of de laatste nummers van Showtek of die nieuwe nummers van Wavolizer. Ik begrijp wel dat niet iedereen dat lekker vind, maar ik ben wel es blij dat er wat anders tussen staat. Wordt anders allemaal echt te veel van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:24 

Lyst schreef:
Gewoon het hele systeem van genres. Het belemmert je smaakontwikkeling, zorgt voor conflicten en het remt de eindeloze mogelijkheden van muziek. Als je dan toch in hokjes wilt denken, dan zie ik liever dat iedereen zijn eigen hokje heeft en zelf bepaald wat daar wel of niet in valt en dat hokje heet dan "smaak".

je moet genres hebben. anders raakt alles in de war tenminste zo denk ik. maar als je kijkt naar raw hardstyle dat is idd in hokjes plaatsen terwijl het gewoon hardstyle is alleen harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:26 

Aan het typen...

Over in de war gesproken. Als ik zeg dat ik hardstyleliefhebber ben, dan hebben 99 op de 100 mensen een compleet verkeerd beeld van mijn smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:28 

Lyst schreef:
Over in de war gesproken. Als ik zeg dat ik hardstyleliefhebber ben, dan hebben 99 op de 100 mensen een compleet verkeerd beeld van mijn smaak.

dan moet je aangeven waar je precies van houdt. de hardere kant of de softere kant. maar als je alle tracks hier op het forum (in de hardstyle sectie) geen genre naam geeft wat is het dan?

Lyst schreef:

dan moet je aangeven waar je precies van houdt. de hardere kant of de softere kant. maar als je alle tracks hier op het forum (in de hardstyle sectie) geen genre naam geeft wat is het dan?

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Oh hardstyle?.?... Just as Easy jongen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:29 

Aan het typen...

DarkestSymphony schreef:
Lyst schreef:

Muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:30 

Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
Lyst schreef:

Maar zo gaat het wel. Als je Lyst een beetje volgt hier, weet je wat z'n smaak is. Maar iedereen die dat niet doet, of iemand die nieuw is hier zal zich meteen afvragen waarom Lyst uberhaubt nog hardstyle luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:31 

Lyst schreef:
DarkestSymphony schreef:
Lyst schreef:

Muziek?

en dan krijg je de vraag: ja wat voor soort muziek? ja muziek zeg je dan maar daar hebben mensen weinig aan want als ze dan zegge oohh dus je vind rock mooi dan krijgen ze ook een verkeerd beeld over jou muzieksmaak.
dus je hebt gewoon genres nodig in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:33 

Donateur

Maar als je zegt: Ik luister Hardstyle..

Pff ik zeg dat niet meer :p Laat wel plaatje horen van wat ik luister, ben je veel duidelijker..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:33 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Daveytl schreef:
Lyst schreef:

Maar zo gaat het wel. Als je Lyst een beetje volgt hier, weet je wat z'n smaak is. Maar iedereen die dat niet doet, of iemand die nieuw is hier zal zich meteen afvragen waarom Lyst uberhaubt nog hardstyle luistert.

Daar worden zelfs onderschriften mee gevuld :lol:

'WAAROM LUISTERD LYST NOG HARDSTYLE? DE 3 TRACKS DIE HIJ MOOI VIND ZIJN NIET EENS DOPE JOW' ofzoiets :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:34 

Aan het typen...

Ik kan toch artiesten, of nog beter (gezien artiesten ook van alles wat kunnen maken) tracks noemen? Nu klopt het wel dat de kans groot is dat hij het nummer niet kent, maarja ik kan moeilijk mijn smaak met iets gaan beschrijven wat hij wel kent, als dat mijn smaak niet omschrijft. Bovendien als ik het heb over early hardstyle heeft nog steeds 9 van de 10 mensen geen idee over wat voor soort nummers ik het heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:36 

Donateur

Maar met early hardstyle ben je ook totaal niet meer duidelijk..

Aangezien platen uit 2008 al als early worden gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:37 

dan leg je uit wat early hardstyle is dan krijgen hun ook meer kennis en laat je een track horen. zoals jezelf al zegt :P
ach menig mens ziet hardstyle aan voor hardcore omdat ze er totaal geen verstand van hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:39 

Aan het typen...

Zelfs binnen de early hardstyle scene zelf is er groot verschil van mening over wat wel en geen early hardstyle is. En dan nog, ook de term early hardstyle omschrijft mijn smaak niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 20:41 

Lyst schreef:
Zelfs binnen de early hardstyle scene zelf is er groot verschil van mening over wat wel en geen early hardstyle is. En dan nog, ook de term early hardstyle omschrijft mijn smaak niet goed.

komop zo kan je eeuwen lang een discussie blijven voeren xd moet je in de details uitleggen wat nou echt je smaak is en dan laat je een aantal tracks van verschillende genres horen en hopenlijk hebben ze dan een beeld van wat jou muzieksmaak is.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen