Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:09 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
Dakpan schreef:
Wanneer ik hoor dat een hardstyle afsluiter begint met de hardcore weet ik dat het tijd is om de benen te nemen. Wat is dat altijd betreurend slecht zeg.

Vond Thera op Loudness anders best indrukwekkend :D

En Noisecontrollers @ In Qontrol 2010 ook :D Maar vaak is het idd niet al te best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:14 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Dakpan schreef:
Wanneer ik hoor dat een hardstyle afsluiter begint met de hardcore weet ik dat het tijd is om de benen te nemen. Wat is dat altijd betreurend slecht zeg.

Vond Thera op Loudness anders best indrukwekkend :D

Ja maar dan hebben we het over Thera he, die kan ook echt niet met Endymion aankomen na z'n Theracords platen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:48 

Hardtraxx Veteran

Zelfs bij Thera vond ik het niet tof. Laat ze toch gvd een keer goed afsluiten met platen als Dark Symphony/ Psycho/ Killshot/ Zany & Beholder platen/ Theracords platen, en niet met mainstream hardcore.

Hiermee wijs ik niet per sé naar Thera, want die draait geen mainstream hardcore voor zover ik weet. Maar dit is meer van toepassing op artiesten van Fusion/ Tillt e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:59 

Hardtraxx Veteran

Tja, het ligt toch echt aan de organisaties vaak, dat men afsluit met EA en dergelijke. Zet een E-Noid of iets van TTM/Negative Audio er neer, en er komen eerder klachten uit het publiek dat het te hard gaat. Kwestie van goed organiseren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:21 

Hardtraxxer

Je moet er bij stil staan dat een feest georganiseerd wordt om zoveel mogelijk winst te maken (geloof het of niet). Dit is wat de massa wil, dus dat komt er.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 16:31 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Je moet er bij stil staan dat een feest georganiseerd wordt om zoveel mogelijk winst te maken (geloof het of niet). Dit is wat de massa wil, dus dat komt er.

Weet ik alles van hoor. Kan me alleen niet voorstellen dat er mensen zijn die zitten te wachten op EA na Thera oid. Dat die artiesten bij het grote publiek populair zijn weet ik ook wel. Maar doe dat dan op Qlimax, waar het wél past. En niet op Fusion of Dance, waar ik mijn voorbeeld op baseer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:03 

Kraak... Piep...

Een hardcore afsluiter moet ook gewoon gedaan worden door iemand die er de tracks en er ervaring mee heeft en ook een goeie naam als afsluiter heeft

Partyraiser, Unexist, Neophyte, Negative A, Drokz, Noize Suppressor e.d
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:05 

Aan het typen...

Dark Pact schreef:
Beide labels zijn uiterst divers, dus snap de discussie niet. Dit is sowieso niet de plek om dat te bespreken overigens >.<

Uiterst divers? Kom op man. Al ik drie platen van geck-o neem, zeg Trespassing, Snap88 en Underground at Night heb ik al veel meer diversiteit dan als ik de 3 uiterste platen van Scantraxx pak en ook Fusion in iets mindere mate. Dan heb ik het alleen nog maar over geck-o, zijn geck-e alias loopt van ambient via allerlei soorten techno en house naar hardtrance. Dat heet diversiteit. Scantraxx divers noemen is een belediging voor de term.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:07 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:17 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Dark Pact schreef:
Beide labels zijn uiterst divers, dus snap de discussie niet. Dit is sowieso niet de plek om dat te bespreken overigens >.<

Uiterst divers? Kom op man. Al ik drie platen van geck-o neem, zeg Trespassing, Snap88 en Underground at Night heb ik al veel meer diversiteit dan als ik de 3 uiterste platen van Scantraxx pak en ook Fusion in iets mindere mate. Dan heb ik het alleen nog maar over geck-o, zijn geck-e alias loopt van ambient via allerlei soorten techno en house naar hardtrance. Dat heet diversiteit. Scantraxx divers noemen is een belediging voor de term.

We hebben het over de diversiteit van labels en niet van de diversiteit van artiesten zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
Lyst schreef:
Dark Pact schreef:

We hebben het over de diversiteit van labels en niet van de diversiteit van artiesten zelf.

maar de artiesten op het label bepalen toch de diversiteit want die produceren toch op dat label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:20 

Aan het typen...

D-Teq schreef:
Lyst schreef:
Dark Pact schreef:

Wat jij wil, die drie platen zijn allen uitgebracht op Theracords. Ik wil nog wel een ander label erbij pakken hoor: Fools Forest. Luister maar eens naar die platen en denk dan nog maar een keer na of Scantraxx divers en origineel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:26 

Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
Een hardcore afsluiter moet ook gewoon gedaan worden door iemand die er de tracks en er ervaring mee heeft en ook een goeie naam als afsluiter heeft

Hier ben ik het mee eens ja, vind het altijd zo'n afknapper als ze met platen als Nobody said it was easy enzo aankomen als afsluiter daar kan ik echt verdrietig om worden. Ik vind als je een feest afsluit dat het een knallende afsluiter moet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:27 

Donateur

Moving Madness schreef:
D-Nemacyst schreef:

Hier ben ik het mee eens ja, vind het altijd zo'n afknapper als ze met platen als Nobody said it was easy enzo aankomen als afsluiter daar kan ik echt verdrietig om worden. Ik vind als je een feest afsluit dat het een knallende afsluiter moet zijn!

Feestfabriek was dat erg :lol: Beginnen met '6 mil ways to die', afsluiten met Nobody said it was easy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:28 

Artiest

Het gaat ons ook om diversiteit en het outside the box denken dus imo is er ook niet zoiets als n theracords sound terwijl er wel vaak een "insert label name" sound is
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:35 

Artiest

Lyst schreef:
Dark Pact schreef:

Gunz 4 Hire lijkt ook echt op Wasted Penguinz... vind dat een groot gat en daarmee is Scantraxx toch wel divers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:37 

Aan het typen...

Als Scantraxx al divers is en het gat tussen softe en harde mainstream al groot. Wat zijn labels als Theracords en Fools Forest dan? Divers^10?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:41 

Donateur

Ik vind Theracords persoonlijk echt niet diverser dan een label als Scantraxx.. Ze zijn beide divers, maar wel op hun 'eigen' manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:46 

Artiest

Tja als je alle sublabels gaat meenemen erin (alpha2 bijv), dan snap ik t al wat beter maar ik doel meer op t label zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:48 

Aan het typen...

Begrijpen jullie de term divers uberhaupt wel?
Citaat:
Tja als je alle sublabels gaat meenemen erin (alpha2 bijv), dan snap ik t al wat beter maar ik doel meer op t label zelf.

Dan nog, Rik is in zijn eentje al diverser dan alle sublabels van Scantraxx bij elkaar. En Rik is slechts één van de artiesten op Theracords.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Begrijpen jullie de term divers uberhaupt wel?

volgens mij niet want je kunt mij nooit wijs maken dat Theracords minder diverse releases levert dan Scantraxx dat doet, bij scantraxx is het over het algemeen 1 pot nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik vind Theracords persoonlijk echt niet diverser dan een label als Scantraxx.. Ze zijn beide divers, maar wel op hun 'eigen' manier.

Ben ik het niet mee eens. Ik had het in het andere topic overigens over het mainlabel Scantraxx, A² e.d. bedenk ik daar niet bij, want dan zou je ook Therabyte bij Theracords mogen scharen toch? Dan wordt de diversiteit van Scantraxx al helemaal een lachertje tegenover de diversiteit van Theracords.

Fusion is ook niet erg divers, dat klopt. Maar wat die Emmerick zei over Zany, daar kan ik echt met mijn kop niet bij.

Alleen al als je Zany's platen bekijkt die hij in 2011 heeft gemaakt/ uitgebracht.
Van 'soft' naar 'hard':

Lighters Tool.
Sound Intense City.
World on Fire.
The Story.
Squared.
Worship.
Lonely Dark.
Son of Torture.
Acid Nightmare Remix.
Again We Will Rise.
Act of Rage.
Welcome the Darkness.

Over deze volgorde valt natuurlijk te discussiëren, maar daar gaat het mij even niet om. Waar het wel om gaat, is dat Zany alleen in 2011 al diverser is dan heel Scantraxx. Zelfs met sublabels er bij.

De sound van Zany is dan wel weer erg herkenbaar, en misschien zien sommigen dit als 'niet divers'. Maar met een bepaalde sound kun je heel breed & divers produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:54 

Donateur

Je kijkt nu op de dj's persoonlijk, zo bedoel ik het niet..

Als je het zo doet, is Scantraxx totaal niet divers.. Aangezien elke dj daar altijd het zelfde kunstje doet. Maar kijk je er naar als 'LABEL' zijnde, hebben ze toch behoorlijke diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:57 

Aan het typen...

Hij kijkt helemaal niet naar DJ's persoonlijk, hij stelt dat 1 DJ van Fusion qua tracks al meer diversiteit heeft als het hele Scantraxx imperium. Moet je nagaan als je het hele Scantraxx label met het hele Fusion label (Zany is slechts een van de velen daar) gaat vergelijken. En dan staat een label als Fusion nog niet eens bekend om zijn diversiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Je kijkt nu op de dj's persoonlijk, zo bedoel ik het niet..

Als je het zo doet, is Scantraxx totaal niet divers.. Aangezien elke dj daar altijd het zelfde kunstje doet. Maar kijk je er naar als 'LABEL' zijnde, hebben ze toch behoorlijke diversiteit.

dan is het label toch ook iet divers want de artiesten zorgen toch voor de diversiteit of zie ik dan nou verkeerD?
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen