Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 04:04 

Hardtraxx Addict

Uitzonderingen daargelaten, want er zijn daadwerkelijk wel hardstyle platen die harder als dit zijn. Of dat nog goed aan te horen is, is een andere vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 04:05 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Dakpan schreef:
Almighty schreef:
Nou ten eerst het woordje "uitlegt" hierboven al. Verder raad ik je aan om niet met je ellebogen te typen. Leest verschrikkelijk kut en slordig dat ik niet de moeite neem om jouw punten te lezen (ook al ga ik ervan uit dat ik op een dwaalspoor gezet word).

Raadt ik je aan :')

Kut, dus toch :P

Lyst schreef:
Op de man spelen heeft niets met discussies te maken. Wil je deelnemen aan de discussie, kom dan met inhoudelijke argumenten.

O kom op, ik merk een verbeterpunt aan. Mag ik?

Almighty, dit lijkt bijna wel expres, zo bizar het is... Echt alles wat je in de die laatste paar posts hebt geschreven is "onprettig" geformuleerd, of zelfs fout Nederlands :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 17:49 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:
Rampestamper schreef:
Oké.

stoppen met blowen doet niet veel goeds met je

Ik weet waar je over praat..
Dat is alleen de eerste periode, daarna voel je je zoveel beter echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:16 

@Wouzer: ja ik weet.. ben sinds woensdag clean en voel al veel beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:

we zijn hier trots op je :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:46 

Hardtraxxer

DarkestSymphony schreef:

hoe lang heb je dat gedaan dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:52 

Artiest

alstublieft on-topic? De discussie over hardstyle of geen hardstyle vond ik veel interessanter dan een ex junk die verteld dat ie clean is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 19:53 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:

Netjes! Wel volhouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 20:47 

Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:

Gewoon zorgen dat je 1 keer superhard van de onzin moet kotsen, dan is het probleem zo opgelost. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:18 

Hardtraxx Addict

dit heeft niks met het discussie topic te maken :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:29 

Daveytl schreef:
DarkestSymphony schreef:

Netjes! Wel volhouden :P

doe ik ook.. maarja laten we ontopic gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:38 

Hardtraxx Veteran

Laten we dat niet doen.
See what I did there? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:44 

Daveytl schreef:
Laten we dat niet doen.
See what I did there? :P

ik snap je even niet leg uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:49 

Hardtraxx Veteran

Jij zegt dat we on-topic moeten gaan in het discussie-topic.
Ik reageer hier op dat we dat niet gaan doen, waarmee ik dus soort van 'discussieer' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 21:54 

Daveytl schreef:
Jij zegt dat we on-topic moeten gaan in het discussie-topic.
Ik reageer hier op dat we dat niet gaan doen, waarmee ik dus soort van 'discussieer' :P

ow zo haha xd maar als ik nu zeg dat we idd niet ontopic gaan dan is er geen discussie meer :P
dus let's go ontopic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 22:43 

mr_vertigo schreef:

Almighty, dit lijkt bijna wel expres, zo bizar het is... Echt alles wat je in de die laatste paar posts hebt geschreven is "onprettig" geformuleerd, of zelfs fout Nederlands :P

Die kutvakantie's maken je laks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 11:16 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
mr_vertigo schreef:

Die kutvakantie's maken je laks :lol:

Meer COD'en. Houdt je scherp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:12 

Kraak... Piep...

Squid schreef:
Uitzonderingen daargelaten, want er zijn daadwerkelijk wel hardstyle platen die harder als dit zijn. Of dat nog goed aan te horen is, is een andere vraag.

By all means, post maar is een paar tracks die over een afsluiter van bijvoorbeeld drokz op thunderdome heenkomen.

Of deze 5 ruige tracks, mag dan niet je smaak zijn en je mag het herrie vinden. dat neemt niet weg dat het ruiger is.

Ze zetten niks voor niks vaak hardcore als aflsuiter.. niet alleen om de snelheid.

Ookal moet ik wel toegeven dat Endymion na thera of EA na The Machine ofzo wel een dikke downer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:24 

Hardtraxx Veteran

Jawel, wel om de snelheid. Dezelfde reden waarom er vaak afgesloten wordt met Kings of the Underground, omdat dat sneller is. En het publiek heeft er behoefte aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:37 

Hardtraxx Addict

D-Nemacyst schreef:
Als mensen in hardstyle gaan roepen ja ik ken 100 hardstyle kicks die harder zijn dan hardcore en dan vervolgens endymion, evil activities en dergelijke noemen dan denk je zelf ook niet verder dan een persoon die denkt dat alle hardstyle onder scantraxx valt.

Hiermee beweer je dus dat er dus veel Hardstyle artiest hardere kicks hebben dan mainstream hardcore artiesten toch?

D-Nemacyst schreef:
Ze zetten niks voor niks vaak hardcore als aflsuiter.. niet alleen om de snelheid.

Om dan een voorbeeld te nemen:
Zany/B-front/titan etc. sluiten de hardstyle af, daarna komt endymion/evil activities. Dan klopt jou redenering toch niet? Het gaat idd gewoon om de snelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:38 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Jawel, wel om de snelheid. Dezelfde reden waarom er vaak afgesloten wordt met Kings of the Underground, omdat dat sneller is. En het publiek heeft er behoefte aan.

Ook omdat het over het algemeen ruiger word ontvangen.
Hoewel EA of Endymion na iets van Therachords of iets dergelijks wel een dikke downsizer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 14:41 

Kraak... Piep...

Squid schreef:
Hiermee beweer je dus dat er dus veel Hardstyle artiest hardere kicks hebben dan mainstream hardcore artiesten toch?

Ik geef graag toe dat kicks van therachords harder zijn als MOH(Angerfist Outblast ED), Evil Activities, Endymion kicks. Dat is logisch ook. Maar ze kunnen echt niet tippen aan de ruigere hardcore (Third Movement, Qoose Or Loose, Hardcore Blasters, Industrial Strenght, Genosha-175, Enzyme X, DNA, Negative Audio)

Squid schreef:
Om dan een voorbeeld te nemen:
Zany/B-front/titan etc. sluiten de hardstyle af, daarna komt endymion/evil activities. Dan klopt jou redenering toch niet? Het gaat idd gewoon om de snelheid.

Had t op t laatst even aangepast. Daar ben ik t wel mee eens dan gaat het ze om de snelheid. Maar ik kijk naar eerdere feesten waar ik stond en daar hadden ze b-front als een na laatste en Negative & VS E-Noid als afsluiter, dan sluit je wel degelijk af omdat het ruiger is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:02 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Daveytl schreef:

Ook omdat het over het algemeen ruiger word ontvangen.
Hoewel EA of Endymion na iets van Therachords of iets dergelijks wel een dikke downsizer is.

Ik vind dat altijd zo raar, zoals laatst ook weer toen Titan afsloot bij Dangerouz Mind (pure Hardstyle avond). Tijdens de allerhardste Hardstyle platen gaat vrijwel niemand meer los (handvol mensen), als vervolgens de Hardcore al aangekondigd wordt gaan mensen meer los dan dat ze op de rest van de hele avond hebben gedaan.

Zo'n Hardcore afsluiting vind ik ook echt iets voor niet-liefhebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

Wanneer ik hoor dat een hardstyle afsluiter begint met de hardcore weet ik dat het tijd is om de benen te nemen. Wat is dat altijd betreurend slecht zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wanneer ik hoor dat een hardstyle afsluiter begint met de hardcore weet ik dat het tijd is om de benen te nemen. Wat is dat altijd betreurend slecht zeg.

Vond Thera op Loudness anders best indrukwekkend :D
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen