Er wordt hier niets de grond ingeboord.. Er wordt alleen gediscussierd over wat voor een soort genre het is. Maakt niet uit of het nou hardcore of hardstyle is, is vind het goed of niet goed. (Sorry ik ben een simpele denker.. )
aan sommige reacties telezen wel, maar nu weten we alsnog niet waar het moet staan. wavolizer zegt zelf dat het wavostyle is maarja ik ga ff roken en kom dan terug en dan praten we verder okii?
als wavolzier zelf bevesitigd dat dit hardcore is dan hou ik me mond, als hij zegt dat dit hardstyle is dan zijn jullie stuk voor stuk uitgeluld.
Het zit diep he? God wat zou ik graag willen dat Wavolizer nu even komt zeggen dat het hardcore is, ook al boeit het mij geen ene ruk ik kan der gewoon vrij slecht tegen
Het hoeft ook niet altijd maar in hokjes geplaatst te worden. Als iemand experimenteert is het sowieso moeilijk om er maar een kaartje aan te hangen van wat het nou precies is. Misschien heeft ie wel een nieuw sub-genre gecreëerd (industrial hardstyle ? )
Het hoeft ook niet altijd maar in hokjes geplaatst te worden. Als iemand experimenteert is het sowieso moeilijk om er maar een kaartje aan te hangen van wat het nou precies is. Misschien heeft ie wel een nieuw sub-genre gecreëerd (industrial hardstyle ? )
tymon pure industrial dj maakt tracks soms langzqamer dan hardstyle en t blijft gewoon industrial
tymon pure industrial dj maakt tracks soms langzqamer dan hardstyle en t blijft gewoon industrial
Dan heb ik nog maar 1 duidelijk antwoord op de vraag wat voor een genre de Wavolizer-tack betreft..
Dan heb ik nog maar 1 duidelijk antwoord op de vraag wat voor een genre de Wavolizer-tack betreft..
puur afgaande op de sound zou ik zeggen industrial
Is fatsoenlijk Nederlands typen soms teveel gevraagd?
1. hoezo? 2. misschien wel ja als je het me eerst uitlegd wat ik verkeerd typ?
Nou ten eerst het woordje "uitlegt" hierboven al. Verder raadt ik je aan om niet met je ellebogen te typen. Leest verschrikkelijk kut en slordig dat ik niet de moeite neem om jouw punten te lezen (ook al ga ik ervan uit dat ik op een dwaalspoor gezet word).
tymon: pure industrial op ze hardst maakt tracks die soms nog langzamer zijn dan hardstyle
Tymon is niet het beste voorbeeld van "op z'n hardst", maar de rest van je voorbeeld (Industrial soms zelf tot 130/140 BPM, Moleculez bijvoorbeeld) klopt inderdaad.
Ach, fuck de hokjes lekker, als iets lekker klinkt, maakt het toch geen kut uit welk labeltje eraan word gehangen?
tymon: pure industrial op ze hardst maakt tracks die soms nog langzamer zijn dan hardstyle
Tymon is niet het beste voorbeeld van "op z'n hardst", maar de rest van je voorbeeld (Industrial soms zelf tot 130/140 BPM, Moleculez bijvoorbeeld) klopt inderdaad.
Ach, fuck de hokjes lekker, als iets lekker klinkt, maakt het toch geen kut uit welk labeltje eraan word gehangen?
ah ja ieder ze smaak over de dj:P mja mensen vinden het nou eenmaal leuk om alles te labelen
mensen klagen hier al snel als een hardstyle dj wat anders maakt
Oh, ik heb niets tegen Tymon hoor, sterker nog, zeker 1 van mijn must-go-to's op Masters, maar hij is er alleen niet 1 van "op z'n hardst" that is all.
En ik ben blij dat er in de HC tenminste minder geklaagd word, experimenteren levert namelijk vaak de dikte tracks op.
Is fatsoenlijk Nederlands typen soms teveel gevraagd?
Nou ten eerst het woordje "uitlegt" hierboven al. Verder raadt ik je aan om niet met je ellebogen te typen. Leest verschrikkelijk kut en slordig dat ik niet de moeite neem om jouw punten te lezen (ook al ga ik ervan uit dat ik op een dwaalspoor gezet word).
Op de man spelen heeft niets met discussies te maken. Wil je deelnemen aan de discussie, kom dan met inhoudelijke argumenten.
idd want wat hier allemaal gezegt wordt tegen darkest heeft niets met de wavolizer platen te maken, dus of daarover of begin gewoon een andere discussie.
Nou ten eerst het woordje "uitlegt" hierboven al. Verder raad ik je aan om niet met je ellebogen te typen. Leest verschrikkelijk kut en slordig dat ik niet de moeite neem om jouw punten te lezen (ook al ga ik ervan uit dat ik op een dwaalspoor gezet word).
Raadt ik je aan :')
Kut, dus toch
Lyst schreef:
Op de man spelen heeft niets met discussies te maken. Wil je deelnemen aan de discussie, kom dan met inhoudelijke argumenten.
Tymon goeie industrial : Ja Tymon industrial op z'n hardst? : Nee
Dit is industrial op zn hardst. En gelijk ook punt bewezen imo dat deze kicks hardstyle zwaar overtreffen.
Als mensen in hardstyle gaan roepen ja ik ken 100 hardstyle kicks die harder zijn dan hardcore en dan vervolgens endymion, evil activities en dergelijke noemen dan denk je zelf ook niet verder dan een persoon die denkt dat alle hardstyle onder scantraxx valt.
Kijk naar : Enzyme X, Ophidian, Mindustries, Moleculez, N-Vitral, Hamunaptra, Placid K, Na-Goyah, Sei2ure, D-Passion en nog velen meer. Die tippen allemaal over je honderden hardstyle kicks.