Nouja, er zijn zoveel dingen (uit elkaar gaan met Thera, Fruity Loopin losers, iemand anders je melodieën laten maken en er zelf mee pronken, ga zo maar door)
Maar de belangrijkste reden is dat ik geen respect heb, is dat ik vind dat een artiest creatief hoort te zijn en niet zijn sound hoort uit melken. Creativiteit en originaliteit vind ik heel belangrijk bij producers. Als je dan een aantal jaar lang dezelfde kicks en synths gebruikt en je melodieën liet/laat? schrijven door iemand anders, tja dan ben je in mijn ogen het woord artiest niet waardig. Ik vind het verder prima dat producers voor bepaalde dj's produceren, omdat je tegenwoordig nu eenmaal een producer moet zijn, wil je ergens draaien, maar doe dat op een eerlijke manier en kom al helemaal niet aan met vocals als bassline that's all mine, fruity loopin' losers etc.
En ja ik geef meer om de mening van iemand die zich erin verdiept heeft, dan de mening van de massa. Omdat die eersten gewoon letten op meer aspecten dan alleen een melodietje, meer vergelijkingsmateriaal hebben en dus genoeg achtergrond hebben om een fatsoenlijk onderbouwde mening over een producer/track etc. te vormen. Net zoals ik meer waarde hecht aan de mening van een kernenergie expert die iets over veiligheid verteld dan aan Henk & Ingrid die hun mening gevormd hebben op basis van gebrekkige informatie. Ik hoorde me zusje laatst zeggen: Ik hoef niet naar het concert van Marco Borsato, hij is helemaal uit. Wtf? Sorry maar als je je mening baseert op dat wat de massa denkt, dan neem ik je mening niet meer serieus.
Er was laatst trouwens een mooie documentaire op Labyrint over de mensen en hun kuddegedrag. Er was een experiment waarbij je 3 streepjes te zien kreeg en je moest zeggen welk streepje het langste was, was nogal overduidelijk. Nu lieten ze telkens 5 mensen hetzelfde verkeerde antwoord zeggen en de proefpersoon koos in het begin nog voor zijn eigen antwoord, maar na 4 keer sloot hij zich naadloos aan bij het verkeerde antwoord.

Of 4 mensen die hetzelfde antwoord geven op de vraag Wat is de hoofdstad van Maliko (iig een of ander niet bestaand land) en de 5e dat antwoord gewoon overneemt.
En als jullie zeggen dat de gemiddeld genomen mening van alle hardstyle fora niet serieus te nemen is, omdat er een paar schapen tussen lopen, waarom hecht je dan überhaupt waarde aan de mening van de massa, gezien daar het percentage schapen tig keer zo hoog ligt.