Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 59 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Tim is vroeger veel gepest. Dat hij dit uitgerekend flikt had k nooit verwacht.

Het is dan misschien niet aan ons om er over te oordelen. Maar interessant is wel de discussie :gaat dit schade opleveren voor atmozfears als artiest?
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Qre8ive wrote: Sowieso is het een beetje een maffe situatie... als je relatie dan zo'n groot geheim is waarom neem je uberhaupt een kind >.<
Kinderen neem je niet, die krijg je. :$ :P
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
RTM93 wrote:Tim is vroeger veel gepest. Dat hij dit uitgerekend flikt had k nooit verwacht.

Het is dan misschien niet aan ons om er over te oordelen. Maar interessant is wel de discussie :gaat dit schade opleveren voor atmozfears als artiest?
Ik denk niet dat het schade oplevert voor zn carriere. Het is nu even nieuws maar over een maandje zal niemand het meer over dit hebben. Nu zal die miss even de klutst kwijt zijn, maar dit waait wel gewoon weg
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Parvuz wrote:
Lyst wrote:Lekker boeiend wat artiesten in hun privé leven doen. Neem een abonnement op de Privé ofzo.
Tuurlijk hebben wij niets te maken met wat een artiest doet met zijn privé leven. Maar zo'n schandalig iets zal toch altijd zo'n site als dit halen en dan hebben we het er over. Daarmee zijn wij nog geen Privé lezers of Boulevard kijkers.

Toen die Atmozfears bekend maakte dat hij vader zou worden had ik wat gezegd over dat ik hem niet echt als een vaderfiguur zou zien. Weet niet meer precies wat ik zei. Ik kan het ook niet terugkijken want de stofzuiger kwam toen weer eens te voorschijn op het forum. Maar blijkbaar had ik er toch een beetje kijk op. Als je wel een beetje een vaderfiguur bent dan overkomt je dit niet. Vaderfiguur ben je niet alleen als het kindje geboren is en voor het kindje, maar ook tijdens de zwangerschap.
Die had blijkbaar beter voor wat anders gebruikt kunnen worden. :whistle:

Maar wat een debiel joh :P Als je dan zo nodig je groupies wil doen, maak het dan uit, of neem geen kind of zo :D
Hardtraxxer
584 posts member since 2014
last seen Oct 2025
durex had geen overbodige luxe geweest xd
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Hardnews:
"We hebben het echter moeten verwijderen van zijn management."

Zelf in zo'n geval mag het echte verhaal niet openbaar worden want dat kun hun centen kosten ofzo. :')
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2014
last seen Sep 2014
Rawbin wrote:Als je dan zo nodig je groupies wil doen, maak het dan uit, of neem geen kind of zo :D
Precies dit gewoon, ga niet aan dingen beginnen waarvan je weet dat het toch nooit zal blijven.

Voor de rest zal het mij niks interesseren wat hij doet met zijn leven en waar zijn carriere beland, maar ik snap gewoon niet waarom je zoiets doet en dan heb ik het niet alleen over Atmozfears, maar over deze shit in het algemeen xd
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Qre8ive wrote:
MonsieurDori wrote:haha domme snol ook trouwens die chick die die kaart stuurt
Hoeft niet per se haar schuld te zijn... als zij verder niets van z'n kind etc afwist kan ze er ook weinig aan doen.
Ze stuurde een geboortekaartje. Tuurlijk wist ze dat wel. xd
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Een kind is lang niet altijd een besluit hoor ;)
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Misschien is het kind m wel opgedrongen door dat meisje, beetje jammer dat het kind nu de dupe van dit hele gedoe is. Respect voor het meisje dat ze wel de ballen heeft om er een einde aan te maken.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Qre8ive wrote:
_theon_ wrote:Ze stuurde een geboortekaartje. Tuurlijk wist ze dat wel. xd
Dat kaartje kan ook net zo goed een gewoon kaartje zijn :) staat nergens iets over een kind...
Dat is leuk maar in de post van zijn (ex)vriendin stond dat het een geboortekaartje was.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Qre8ive wrote: Een kind is een besluit, welke je neemt...
Kijk je wel eens MTV?
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Maar ik wil geen muziek discussie :(
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Pipa wrote:
RTM93 wrote:Tim is vroeger veel gepest. Dat hij dit uitgerekend flikt had k nooit verwacht.

Ik denk niet dat het schade oplevert voor zn carriere. Het is nu even nieuws maar over een maandje zal niemand het meer over dit hebben. Nu zal die miss even de klutst kwijt zijn, maar dit waait wel gewoon weg
Dit is echt niet binnen een maand voor hem weg :P

Hij heeft nu verdomme 2 kinderen waarvan er geen van de 2 vrouwen denk ik met hem samen wil zijn..
Hoe fucked up wil je het hebben?
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Hoe kom je er nou weer bij dat ie 2 kinderen heeft?
D
Mitzinator wrote:Hoe kom je er nou weer bij dat ie 2 kinderen heeft?
Misschien tellen ze hem zelf ook mee als kind.

Wat uiteraard niet al te logisch zou zijn, een kind die een kind krijgt, maar Tim doet wel meer onlogische dingen met een totaal gebrek aan normen en waarden.

Dus inderdaad, ik betwijfel of dit binnen een maand opgelost is voor hem. Wellicht zelfs dat er over 9 maanden opnieuw problemen zijn, je weet het immers nooit.
M
Hardtraxx Veteran
gvd del.. :worship: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
Hij heeft er toch één van z'n vriendin en één van die ene waarbij die vreemdging?

of mis ik iets xd
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Basxt wrote:
Hij heeft er toch één van z'n vriendin en één van die ene waarbij die vreemdging?

of mis ik iets xd
Volgens mij was het meer in dit geval dat zijn kindje met zijn nu ex-vriendin was geboren en dat zij een geboortekaartje kreeg van een of ander meisje en toen is gaan kijken op Tim zijn telefoon en toen ontdekte dat hij met meerdere meisjes bezig was enzo.
Hardtraxx Addict
Zin wrote:
Basxt wrote:

of mis ik iets xd
Volgens mij was het meer in dit geval dat zijn kindje met zijn nu ex-vriendin was geboren en dat zij een geboortekaartje kreeg van een of ander meisje en toen is gaan kijken op Tim zijn telefoon en toen ontdekte dat hij met meerdere meisjes bezig was enzo.
Ja maar je krijgt toch niet voor de lol een geboorte kaartje? Hij heeft er gewoon 2 zwanger gemaakt! :thumbup:

...toch?
M
Hardtraxx Veteran
Nee.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Mitzinator wrote:Nee.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Tim is dus naast de Justin Bieber van de scene ook de Tiger Woods van de scene :oh:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014
Lenny wrote:Tim is dus naast de Justin Bieber van de scene ook de Tiger Woods van de scene :oh:
Juist! Alleen weet Tim waarschijnlijk niet eens hoe een golfclub werkt.
D
Zin wrote:
Lenny wrote:Tim is dus naast de Justin Bieber van de scene ook de Tiger Woods van de scene :oh:
Juist! Alleen weet Tim waarschijnlijk niet eens hoe een golfclub werkt.
Ik denk het wel hoor, als je namelijk kijkt naar het doel van golfen zie je dat het gaat om iets in een gat te krijgen. En het schijnt dat hij daar wel ervaring mee heeft.