Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 07:28 
 
Hardtraxx Veteran

Tim is vroeger veel gepest. Dat hij dit uitgerekend flikt had k nooit verwacht.

Het is dan misschien niet aan ons om er over te oordelen. Maar interessant is wel de discussie :gaat dit schade opleveren voor atmozfears als artiest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Sowieso is het een beetje een maffe situatie... als je relatie dan zo'n groot geheim is waarom neem je uberhaupt een kind >.<

Kinderen neem je niet, die krijg je. :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Tim is vroeger veel gepest. Dat hij dit uitgerekend flikt had k nooit verwacht.

Het is dan misschien niet aan ons om er over te oordelen. Maar interessant is wel de discussie :gaat dit schade opleveren voor atmozfears als artiest?


Ik denk niet dat het schade oplevert voor zn carriere. Het is nu even nieuws maar over een maandje zal niemand het meer over dit hebben. Nu zal die miss even de klutst kwijt zijn, maar dit waait wel gewoon weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Lyst schreef:
Lekker boeiend wat artiesten in hun privé leven doen. Neem een abonnement op de Privé ofzo.

Tuurlijk hebben wij niets te maken met wat een artiest doet met zijn privé leven. Maar zo'n schandalig iets zal toch altijd zo'n site als dit halen en dan hebben we het er over. Daarmee zijn wij nog geen Privé lezers of Boulevard kijkers.

Toen die Atmozfears bekend maakte dat hij vader zou worden had ik wat gezegd over dat ik hem niet echt als een vaderfiguur zou zien. Weet niet meer precies wat ik zei. Ik kan het ook niet terugkijken want de stofzuiger kwam toen weer eens te voorschijn op het forum. Maar blijkbaar had ik er toch een beetje kijk op. Als je wel een beetje een vaderfiguur bent dan overkomt je dit niet. Vaderfiguur ben je niet alleen als het kindje geboren is en voor het kindje, maar ook tijdens de zwangerschap.


Die had blijkbaar beter voor wat anders gebruikt kunnen worden. :whistle:

Maar wat een debiel joh :P Als je dan zo nodig je groupies wil doen, maak het dan uit, of neem geen kind of zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

durex had geen overbodige luxe geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardnews:
"We hebben het echter moeten verwijderen van zijn management."

Zelf in zo'n geval mag het echte verhaal niet openbaar worden want dat kun hun centen kosten ofzo. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Als je dan zo nodig je groupies wil doen, maak het dan uit, of neem geen kind of zo :D


Precies dit gewoon, ga niet aan dingen beginnen waarvan je weet dat het toch nooit zal blijven.

Voor de rest zal het mij niks interesseren wat hij doet met zijn leven en waar zijn carriere beland, maar ik snap gewoon niet waarom je zoiets doet en dan heb ik het niet alleen over Atmozfears, maar over deze shit in het algemeen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
MonsieurDori schreef:
haha domme snol ook trouwens die chick die die kaart stuurt


Hoeft niet per se haar schuld te zijn... als zij verder niets van z'n kind etc afwist kan ze er ook weinig aan doen.


Ze stuurde een geboortekaartje. Tuurlijk wist ze dat wel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 17:38 
 
Hardtraxx Elite

Een kind is lang niet altijd een besluit hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien is het kind m wel opgedrongen door dat meisje, beetje jammer dat het kind nu de dupe van dit hele gedoe is. Respect voor het meisje dat ze wel de ballen heeft om er een einde aan te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
_theon_ schreef:
Ze stuurde een geboortekaartje. Tuurlijk wist ze dat wel. xd


Dat kaartje kan ook net zo goed een gewoon kaartje zijn :) staat nergens iets over een kind...


Dat is leuk maar in de post van zijn (ex)vriendin stond dat het een geboortekaartje was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 18:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Een kind is een besluit, welke je neemt...

Kijk je wel eens MTV?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar ik wil geen muziek discussie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 23:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
RTM93 schreef:
Tim is vroeger veel gepest. Dat hij dit uitgerekend flikt had k nooit verwacht.

Het is dan misschien niet aan ons om er over te oordelen. Maar interessant is wel de discussie :gaat dit schade opleveren voor atmozfears als artiest?


Ik denk niet dat het schade oplevert voor zn carriere. Het is nu even nieuws maar over een maandje zal niemand het meer over dit hebben. Nu zal die miss even de klutst kwijt zijn, maar dit waait wel gewoon weg


Dit is echt niet binnen een maand voor hem weg :P

Hij heeft nu verdomme 2 kinderen waarvan er geen van de 2 vrouwen denk ik met hem samen wil zijn..
Hoe fucked up wil je het hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 23:12 
 
Hardtraxx Crew

Hoe kom je er nou weer bij dat ie 2 kinderen heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 23:38 
 

Mitzinator schreef:
Hoe kom je er nou weer bij dat ie 2 kinderen heeft?


Misschien tellen ze hem zelf ook mee als kind.

Wat uiteraard niet al te logisch zou zijn, een kind die een kind krijgt, maar Tim doet wel meer onlogische dingen met een totaal gebrek aan normen en waarden.

Dus inderdaad, ik betwijfel of dit binnen een maand opgelost is voor hem. Wellicht zelfs dat er over 9 maanden opnieuw problemen zijn, je weet het immers nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 23:43 
 
Hardtraxx Crew

gvd del.. :worship: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 00:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Hoe kom je er nou weer bij dat ie 2 kinderen heeft?


Hij heeft er toch één van z'n vriendin en één van die ene waarbij die vreemdging?

of mis ik iets xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Mitzinator schreef:
Hoe kom je er nou weer bij dat ie 2 kinderen heeft?


Hij heeft er toch één van z'n vriendin en één van die ene waarbij die vreemdging?

of mis ik iets xd


Volgens mij was het meer in dit geval dat zijn kindje met zijn nu ex-vriendin was geboren en dat zij een geboortekaartje kreeg van een of ander meisje en toen is gaan kijken op Tim zijn telefoon en toen ontdekte dat hij met meerdere meisjes bezig was enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Basxt schreef:
Mitzinator schreef:
Hoe kom je er nou weer bij dat ie 2 kinderen heeft?


Hij heeft er toch één van z'n vriendin en één van die ene waarbij die vreemdging?

of mis ik iets xd


Volgens mij was het meer in dit geval dat zijn kindje met zijn nu ex-vriendin was geboren en dat zij een geboortekaartje kreeg van een of ander meisje en toen is gaan kijken op Tim zijn telefoon en toen ontdekte dat hij met meerdere meisjes bezig was enzo.


Ja maar je krijgt toch niet voor de lol een geboorte kaartje? Hij heeft er gewoon 2 zwanger gemaakt! :thumbup:

...toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 01:07 
 
Hardtraxx Crew

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 01:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 02:34 
 
Hardtraxx Veteran

Tim is dus naast de Justin Bieber van de scene ook de Tiger Woods van de scene :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 10:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Tim is dus naast de Justin Bieber van de scene ook de Tiger Woods van de scene :oh:


Juist! Alleen weet Tim waarschijnlijk niet eens hoe een golfclub werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 11:07 
 

Zin schreef:
Lenny schreef:
Tim is dus naast de Justin Bieber van de scene ook de Tiger Woods van de scene :oh:


Juist! Alleen weet Tim waarschijnlijk niet eens hoe een golfclub werkt.


Ik denk het wel hoor, als je namelijk kijkt naar het doel van golfen zie je dat het gaat om iets in een gat te krijgen. En het schijnt dat hij daar wel ervaring mee heeft.
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen