Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 11:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
Zin schreef:
Lenny schreef:
Tim is dus naast de Justin Bieber van de scene ook de Tiger Woods van de scene :oh:


Juist! Alleen weet Tim waarschijnlijk niet eens hoe een golfclub werkt.


Ik denk het wel hoor, als je namelijk kijkt naar het doel van golfen zie je dat het gaat om iets in een gat te krijgen. En het schijnt dat hij daar wel ervaring mee heeft.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Moraal van het verhaal. Altijd je sporen in de telefoon wissen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Moraal van het verhaal. Altijd je sporen in de telefoon wissen...


Of gewoon niet vreemdgaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 13:30 
 
Hardtraxx Crew

Of gewoon geen relatie beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Ja maar je krijgt toch niet voor de lol een geboorte kaartje? Hij heeft er gewoon 2 zwanger gemaakt! :thumbup:

...toch?


Zoals jij het zegt, is het alsof je geboortekaartjes stuurt als je zelf zwanger bent geworden. Net iets als zeggen dat dat meisje ook jarig was geweest als het om een verjaardagskaart ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hardnews:
"We hebben het echter moeten verwijderen van zijn management."

Zelf in zo'n geval mag het echte verhaal niet openbaar worden want dat kun hun centen kosten ofzo. :')


Ik ben nog steeds benieuwd naar wat Hardnews getweet had. Iemand een screencap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

"Atmozfears had become a dad. Toen naam van dochter en foto van vriendin + dochter".
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dan vertellen ze inderdaad leugens en dat mag niet

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 00:32 
 

Ik snap het allemaal effe niet meer.

Atmozfears heeft dus een meid, maar heeft een kind gekregen bij een andere meid?

Lijkt me sterk dus:

Hij heeft een kind verwekt bij zijn "vriendin" en de slimmerik met wie hij vreemd is gegaan heeft hem een kaartje gestuurd met "gefeliciteerd" en heel die flipflap waaruit af te leiden is dat ze samen het wel eens gedaan hebben ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 00:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik snap het allemaal effe niet meer.

Atmozfears heeft dus een meid, maar heeft een kind gekregen bij een andere meid?

Lijkt me sterk dus:

Hij heeft een kind verwekt bij zijn "vriendin" en de slimmerik met wie hij vreemd is gegaan heeft hem een kaartje gestuurd met "gefeliciteerd" en heel die flipflap waaruit af te leiden is dat ze samen het wel eens gedaan hebben ofzo?


Volgends mij is het zo:

(in het norm van hij heeft nog een vriendin verteld)

Hij heeft een vriendin, en die heeft sinds kort een kindje van Tim.
Tim is ondertussen vreemdgegaan met een andere meid, en heeft daar ook een baby verwerkt. Want waarom zou je dan een geboorte kaartje sturen?

Ook geeft zijn toenmalige vriendin aan dat hij kennelijk met meerdere ook seks heeft dus dat sluit niet uit dat hij alsnog een ander zwanger had kunnen maken.

Is misschien té ziek om waar te zijn maar ik denk dat het zo is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ik snap het allemaal effe niet meer.

Atmozfears heeft dus een meid, maar heeft een kind gekregen bij een andere meid?

Lijkt me sterk dus:

Hij heeft een kind verwekt bij zijn "vriendin" en de slimmerik met wie hij vreemd is gegaan heeft hem een kaartje gestuurd met "gefeliciteerd" en heel die flipflap waaruit af te leiden is dat ze samen het wel eens gedaan hebben ofzo?


Tim's vriendi~ ok, ex heeft een kind gekregen ja. Na dat (nogal vreemde) kaartje voelde zij enig wantrouwen en is ze in Tim's telefoon gaan snuffelen, waar ze gesprekken tegen is gekomen waaruit duidelijk af te leiden was dat hij vreemd is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 06:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe moeilijk is het om dit te begrijpen Basxt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 10:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou dat meidje hem al geblocked hebben op Facebook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Volgends mij is het zo:

(in het norm van hij heeft nog een vriendin verteld)

Hij heeft een vriendin, en die heeft sinds kort een kindje van Tim.
Tim is ondertussen vreemdgegaan met een andere meid, en heeft daar ook een baby verwerkt. Want waarom zou je dan een geboorte kaartje sturen?

Ook geeft zijn toenmalige vriendin aan dat hij kennelijk met meerdere ook seks heeft dus dat sluit niet uit dat hij alsnog een ander zwanger had kunnen maken.

Is misschien té ziek om waar te zijn maar ik denk dat het zo is gegaan.

What the fuck gast :lol: Hoe moeilijk is het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tim denkt alleen maar aan ploppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 12:16 
 
Hardtraxx Crew

Daveytl schreef:
What the fuck gast :lol: Hoe moeilijk is het?

Tsja.. als je niet kunt lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die basxt maakt het helemaal mooi, gtst 2.0 dit :lol: .

Over de discussie, tja wel echt ziek dit maarja je weet niet in wat voor omstandigheden dit gebeurd is. Nou wil ik niet alles goed praten, vreemdgaan blijft not done, of je nu een kind hebt of niet. Maar je hoort nu maar een kant van het verhaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd uitgaan van het ergste :cool: Valt het achteraf mee.

Maargoed mijn oordeel staat bij deze niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nog niet wat erger is; Tim die zich als een klootzak heeft gedragen (blijkbaar) of dat er daadwerkelijk zo lang over gepraat moet worden (in het discussie topic nog wel). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:26 
 
Hardtraxx Crew

Dat 2e. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t verhaal van die Mandy op sommige punten wel wat raar. Ze zegt dat ze na t zien van t geboortekaartje Tim zijn gsm pakt en daar gesprekken leest met andere meiden. Hoezo ligt zijn gsm daar gewoon en kan ze er zo inkijken? Ik neem aan dat hij z'n gsm zelf bij zich heeft en mocht hij vreemd gaan dan zou je verwachten wel z'n gsm te beveiligen met een code oid. Vind dat wel ongeloofwaardig en onlogisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:32 
 
Hardtraxx Crew

Weet niet of ie toen thuis was.. zou kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jezus hoe druk sommige mensen zich hier om maken. Doe toch eens normaal. Je was er niet bij. Je zou het volledige verhaal nooit weten. Stop met praten hier over en fucking move on. Krijg je een harde plasser van drama onder bekende mensen Rtl boulevard is vanavond gewoon weer op tv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
jezus hoe druk sommige mensen zich hier om maken. Doe toch eens normaal. Je was er niet bij. Je zou het volledige verhaal nooit weten. Stop met praten hier over en fucking move on. Krijg je een harde plasser van drama onder bekende mensen Rtl boulevard is vanavond gewoon weer op tv.


Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 15:00 
 

Ik vind het sowieso tijd dat dit "Discussie-topic" gesloten gaat worden. Maak maar gewoon een nieuw topic aan als het "nergens anders in past". Klaar :)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen