Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
_theon_ wrote:Krijg regelmatig te horen dat bijv. een Prison of Commercializm al 'gereleased' is omdat er een preview op youtube te vinden is.
Hahaha dat is zo herkenbaar.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Anonymous wrote:http://forthehard.com/

probeert het ook al een tijdje
7 leden :lol:
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
G1LL wrote:
Mitzinator wrote:
Kryptica wrote: Dit is dus het grote wist je dat topic. Hier mag je weetjes of andere dingen over Hardstyle/Hardcore/Hardtrance zetten die leuk zijn om weten.
Tja, 't gaat over een hardstyle artiest dus 't is in die zin gewoon toegestaan. Als Zatox vader is geworden wordt 't hier ook gedeeld toch? Vind wel dat het onderwerp in kwestie verder maar besproken moet worden in 't discussie topic!
Oke dan bespreken we het toch hier..
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Heel ziek dat verhaal over Atmozfears... Kom je thuis met je kind heb je een geboortekaartje van de meid waarmee je vriend vreemdgaat, kneiter hard...
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Ik ga me er niet mee bemoeien.
M
Hardtraxxer
59 posts member since 2011
last seen Nov 2020
haha domme snol ook trouwens die chick die die kaart stuurt
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 31 minutes ago
Dit is toch geen discussie? Neem aan dat iedereen dit diep triest vindt?
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Wat ene klootviool.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Dit kan eerder in wist je dat off-topic of gewoon een apart topic idd.
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
He fucked someone else right in the pussy, grtz.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Haha, mooie actie van Tim. Wat een baasje hij kan gewoon alle chicks fixen dus waarom niet?

...
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Andromeda wrote:Haha, mooie actie van Tim. Wat een baasje hij kan gewoon alle chicks fixen dus waarom niet?

...
:/
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
Hardstylerzzzz wrote:English translation, please? What exactly happened?
Kun je nou wel of geen Nederlands? :P
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Hyperactive wrote:
Andromeda wrote:Haha, mooie actie van Tim. Wat een baasje hij kan gewoon alle chicks fixen dus waarom niet?

...
:/
De puntjes zeggen al genoeg, niet?
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Mitzinator wrote:Ik ga me er niet mee bemoeien.
Goh ik vroeg me net af of jij jezelf ermee ging bemoeien of niet, ben ik even blij dat je toch de moeite hebt genomen om het aan te geven.
Donateur
last seen Aug 2024
Hé Fekete of Khadber dus ik mag niet inhoudelijk ingaan op het effect van het uitbrengen van een album, en het (trieste) privé leven van een hardstyle DJ mag in hetzelfde topic als mijn zinnige inbreng besproken worden. Tussen elkaar door?
Last edited by TiMOTHYb on 19 Sep 2014 20:42, edited 2 times in total.
Donateur
last seen Aug 2024
Hardstylerzzzz wrote:English translation, please? What exactly happened?
He didn't attend some Australian party as it seems.

Groetings,
Tim
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Ben benieuwd of ie zelf nog met een reactie komt..
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Wat een mongooltje.
H
TiMOTHYb wrote:Hé Fekete of Khadber dus ik mag niet inhoudelijk ingaan op het effect van het uitbrengen van een album, en het (trieste) privé leven van een hardstyle DJ mag in hetzelfde topic als mijn zinnige inbreng besproken worden. Tussen elkaar door?
Sorry schat, maar ik breng mijn hele leven niet door op Hardtraxx, ik lees dit alles nu pas. :kiss:
Donateur
last seen Aug 2024
Fekete wrote: Sorry schat, maar ik breng mijn hele leven niet door op Hardtraxx, ik lees dit alles nu pas. :kiss:
Geeft niet, maar als ik ooit een geboortekaartje van een van je scharrels thuis krijg lig je eruit.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Waar hebben jullie dat gelezen van Tim dan? xd

Hijs opeens zo stil

nvm gevonden.

wat een lijpo.
H
TiMOTHYb wrote:
Fekete wrote: Sorry schat, maar ik breng mijn hele leven niet door op Hardtraxx, ik lees dit alles nu pas. :kiss:
Geeft niet, maar als ik ooit een geboortekaartje van een van je scharrels thuis krijg lig je eruit.
Ik hoop toch dat nooit iemand een geboortekaartje krijgt van een van mijn scharrels. Laat dat maar aan Tim over.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Lekker boeiend wat artiesten in hun privé leven doen. Neem een abonnement op de Privé ofzo.
Hardtraxx Veteran
last seen 31 minutes ago
Lyst wrote:Lekker boeiend wat artiesten in hun privé leven doen. Neem een abonnement op de Privé ofzo.
Tuurlijk hebben wij niets te maken met wat een artiest doet met zijn privé leven. Maar zo'n schandalig iets zal toch altijd zo'n site als dit halen en dan hebben we het er over. Daarmee zijn wij nog geen Privé lezers of Boulevard kijkers.

Toen die Atmozfears bekend maakte dat hij vader zou worden had ik wat gezegd over dat ik hem niet echt als een vaderfiguur zou zien. Weet niet meer precies wat ik zei. Ik kan het ook niet terugkijken want de stofzuiger kwam toen weer eens te voorschijn op het forum. Maar blijkbaar had ik er toch een beetje kijk op. Als je wel een beetje een vaderfiguur bent dan overkomt je dit niet. Vaderfiguur ben je niet alleen als het kindje geboren is en voor het kindje, maar ook tijdens de zwangerschap.