Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 18:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Haha Lyst :P

En precies, de namen die hier genoemd worden bewijzen dat het beiden gewoon kan.

Ook DJ's als Partyraiser & The Viper bewijzen dit.

Het gros is gewoon te lui denk ik, je hebt je geld, je staat er al en wordt toch wel geboekt op andere feesten, waarom moeilijk doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 08:03 
 

Khadber schreef:
Tja. Vraag aan 100 feestgangers wat ze liever hebben: een DJ die een het publiek opzweept of die ene vette overgang. Minimaal 90 gaan het eerste zeggen.

Ja, als je het gaat hebben over "die ene vette overgang" dan ga je niet ver komen nee. Dan zou ik ook het eerste zeggen. Maar het is inderdaad echt niet zo dat het ene het andere onmogelijk maakt, of moet maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 09:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kan altijd wel genieten van goede mixskills. Maar een goede platenkeuze vind ik meer belangrijk, als ze maar een beetje goed mixen. Maar toch smul ik van mixskills van Degos & Re-done Adaro en Crypsis. Ook vond ik artifact op Defqon ontzettend goed mixen. Die overgang naar For The Girls was echt heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 09:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik kan altijd wel genieten van goede mixskills. Maar een goede platenkeuze vind ik meer belangrijk, als ze maar een beetje goed mixen. Maar toch smul ik van mixskills

Kerel wat zeg je nou allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik kan altijd wel genieten van goede mixskills. Maar een goede platenkeuze vind ik meer belangrijk, als ze maar een beetje goed mixen.

:huh: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klopt gewoon wat daar staat hoor. Hij vindt de platenkeuze belangrijker dan het mixwerk, maar het mixwerk moet wel in orde zijn. En goed mixwerk is als een kers op de taart. Dat vind ik overigens ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klopt gewoon wat daar staat hoor. Hij vindt de platenkeuze belangrijker dan het mixwerk, maar het mixwerk moet wel in orde zijn. En goed mixwerk is als een kers op de taart. Dat vind ik overigens ook.

Ja leuk, dus nu gaat de discussie over hetgeen een individu belangrijker vindt (mixen/platenkeuze/’het publiek opzwepen’), en niet meer over waarom de opbouw van platen tegenwoordig zo tyfus saai is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Welkom in het algemene discussietopic :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aangezien dit het algemene discussie topic is kan ik het volgende ook wel aankaarten neem ik aan. Via PM wordt het namelijk zo’n eenzijdige discussie.

Wat is nu precies de reden en motivatie achter het moderatie beleid. Er mogen in WJD enkel plaatjes/tweets/facebook posts van artiesten en labels geciteerd worden. Reageren op deze uitlatingen zijn echter not-done. Reageren op uitlatingen mogen enkel in het ‘discussie topic’ (een discussie topic… Google voor de aardigheid eens de betekenis van het woord forum). Ook is het discussietopic voor alle zaken die met hardstyle te maken hebben.

We hebben op Hardtraxx dus 80% opsom topics (zoals vette overgangen, of best mixende DJ’s) en toch is een discussie met diepgang binnen een week ontaard in een dergelijke opsomming.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 14:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja dit discussie topic was ook eerst bedoelt om discussies voort te zetten die teveel van het onderwerp afweken. Ik kan me er wel iets van voorstellen dat je het WJD topic een beetje schoon wilt houden, want als je dat gebruikt om op de hoogte te blijven, dan moet je pagina's met discussies doorspitten naar nieuwtjes. Vroeger op Screamer werd er gewoon een topic geopend voor de belangrijke wist je datjes. Misschien dat dat een idee is, dat als je een nieuwsfeitje post, waar je van weet dat er een discussie gaat ontstaan, je een nieuw topic aanmaakt in plaats van het in het WJD topic te posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alles is een beter idee dan alle discussies over welk onderwerp dan ook in een topic te willen (laten) voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat dat betreft is het Reddit idee, met collapsende reacties, wel een absolute oplossing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 15:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net of er nog wat gaat veranderen aan HT
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo lang het nog niet verkocht is nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Niet zo lang het nog niet verkocht is nee.

Met die verkoopprijs gebeurt dat voorlopig ook niet xd Alleen een (middel)groot bedrijf zou HT kunnen kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat Jordy niet inziet dat hij er meer voor kan krijgen als hij het niet langzaam dood laat gaan. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:01 
 

TiMOTHYb schreef:
Aangezien dit het algemene discussie topic is kan ik het volgende ook wel aankaarten neem ik aan. Via PM wordt het namelijk zo’n eenzijdige discussie.

Wat is nu precies de reden en motivatie achter het moderatie beleid. Er mogen in WJD enkel plaatjes/tweets/facebook posts van artiesten en labels geciteerd worden. Reageren op deze uitlatingen zijn echter not-done.

Persoonlijk vind ik dat iedereen op alles gewoon mag (en moet kunnen) reageren in dat topic. Juist vooral om over een "weetje" lekker te kunnen discussiëren. Echter is dit nooit echt toegelaten, want om de zoveel tijd komt er weer een post met "Onder deze streep weer weetjes".

Ik zou het zelf ook veel fijner vinden als er over bepaalde "weetjes" gewoon topics aangemaakt zouden worden, ipv dat mensen in dit topic verder gaan discussiëren. Op deze manier bloedt die discussie naar mijn idee namelijk gewoon dood.

Maar inderdaad, aan Hardtraxx gaat met de huidige eigenaar totaal niets meer veranderen, helaas. En de reden daarachter denk ik is simpel, hij heeft er gewoonweg weinig tot geen tijd meer voor. Dus als hij iets verandert, en het loopt op de één of andere manier mis, dan heeft hij dus geen tijd om het recht te trekken. Tenminste, dat denk ik. En met de prijs waarvoor hij het wilt verkopen, wens ik hem ook succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Wat dat betreft is het Reddit idee, met collapsende reacties, wel een absolute oplossing.


dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De code van dit forum valt reuze mee volgens mij. Een Wordpress frontpage met een phpBB forum. Natuurlijk is er tijd gestoken in het ontwerp, maar eigenlijk heeft Hardtraxx gewoon niet zoveel te bieden, op zijn userbase na. Een nieuwe Hardtraxx is relatief snel in elkaar gezet, met alle gevolgen van dien en is dus een enorm risico voor een eventuele koper. Daarnaast is de rek er ook wel een beetje uit volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:01 
 

Qre8ive schreef:
M.b.t. discussies die ontstaan in wist je dat topic... kunnen de mods geen discussie posts verplaatsen naar een nieuw topic? Het is in ieder geval irritant als er een discussie ontstaat, en vervolgens word er verwezen naar een apart discussie topic waar op dat moment wellicht al een andere discussie gaande is. Met aparte topics waarvan de titel gewoon over de discussie gaat zal je denk ik ook sneller iemand ernaar toe trekken. Uberhaupt verknal je met een enkele discussie topic het idee van een forum.

Helemaal juist. Vind ik een goeie om even met de mods te bespreken. Althans, nieuwe topics aanmaken kan en mag iedereen natuurlijk. Maar het snelle sluiten van bepaalde topics moet naar mijn idee gewoon achterwege gelaten worden. Onzin topics, daarmee ben ik het eens dat die snel gesloten worden. Maar nuttige discussies mogen wat mij betreft gewoon lekker open blijven.

En wat Lyst zegt, Wordpress en phpBB. Beiden gewoon gratis software. Iedereen kan zijn eigen versie van Hardtraxx maken binnen letterlijk enkele minuten. Uiteraard heeft Hardtraxx twee dingen wat een nieuweling niet zo snel zal hebben. Naamsbekendheid en een userbase inderdaad. En het is jammer want ja, Hardtraxx sterft zo wel langzaam uit. Weliswaar "heel langzaam", maar toch gebeurt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Schrijnend om te zien eigenlijk ook hoe het grootste Nederlandstalige hardstyle forum uitsterft terwijl de fanbase van de muziekstijl waar het om draait nog nooit zo groot is geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Schrijnend om te zien eigenlijk ook hoe het grootste Nederlandstalige hardstyle forum uitsterft terwijl de fanbase van de muziekstijl waar het om draait nog nooit zo groot is geweest..


Hoezo sterft het uit? :/

Liever een kleine fanbase die weet wat ie zegt dan een grote groep bullshit roepers.

Niet dat niemand hier nou soms bullshit roept maar toch.

Even een vraagje tussendoor, kan ik ergens zien of ik gequote ben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Schrijnend om te zien eigenlijk ook hoe het grootste Nederlandstalige hardstyle forum uitsterft terwijl de fanbase van de muziekstijl waar het om draait nog nooit zo groot is geweest..

Is dat wel waar? Volgens mij duurt het steeds langer voordat de grote feesten in Nederland uitverkocht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Schrijnend om te zien eigenlijk ook hoe het grootste Nederlandstalige hardstyle forum uitsterft terwijl de fanbase van de muziekstijl waar het om draait nog nooit zo groot is geweest..


Hoezo sterft het uit? :/

Liever een kleine fanbase die weet wat ie zegt dan een grote groep bullshit roepers.

Niet dat niemand hier nou soms bullshit roept maar toch.

Tja...iedereen moet toch ergens beginnen. Van de mensen die er verder niet heel veel kennis over hebben, zal een aardig deel toch wel potentieel interesse in meer verdieping hebben. Mensen die domweg niet weten dat die muziek veel verder gaat dan een mainstage. Dan is HT een mooi startpunt. Moet je alleen al kijken hoeveel mensen via hier aan de Industrial zijn gegaan, en nog steeds :P

Basxt schreef:
Even een vraagje tussendoor, kan ik ergens zien of ik gequote ben?

Nope
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen