Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 54  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 11:17 

Hardtraxx Veteran

Dat idee krijg ik dus ook. Ach, we zullen zien wat hij en Dimitri Vegas & Like Mike eruit gaan gooien he ;).

En weet niet waar hij de vooroordelen vandaan haalt dat hardstyle liefhebbers nazi's zijn :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:05 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Tien jaar lang hebben we moeten knokken, dat toont aan hoe diep dat slechte imago er zat ingebakken.

Gast doet alsof die de oprichter van Hardstyle was of zo :sick: Hij zat een paar jaar geleden nog lekker te jumpen op het podium hoor.
En hoe hij Hardstyle die-hards veroordeelt vind ik be-la-che-lijk.
Misselijkmakend interview van een belabberde artiest :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:05 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle had dat imago van pillenvretende hooligans helemaal niet :huh:
Dat is Hardcore.
De meeste 35 plussers en mensen in de regering hebben nog nooit van het woord Hardstyle gehoord dus ze hebben er ook geen vooroordeel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 13:10 

Hardtraxx Veteran

Coone is gewoon op zoek naar een voor hem legitieme reden om nog commerciƫler te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 14:53 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Dat is Hardcore.
De meeste 35 plussers en mensen in de regering hebben nog nooit van het woord Hardstyle gehoord dus ze hebben er ook geen vooroordeel bij.

Nee hoor die mensen zien hardstyle gewoon aan voor hardcore. Dat wij het verschil weten zegt niet dat hun het verschil weten ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:27 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Citaat:
Tien jaar lang hebben we moeten knokken, dat toont aan hoe diep dat slechte imago er zat ingebakken.

Gast doet alsof die de oprichter van Hardstyle was of zo :sick: Hij zat een paar jaar geleden nog lekker te jumpen op het podium hoor.

Coone maakte tien jaar geleden Hardstyle hoor.. Toen heeft hij later de stap richting Jumpstyle gemaakt en daarna weer terug naar Hardstyle. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 15:32 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Delt-A schreef:
Dat is Hardcore.

Nee hoor die mensen zien hardstyle gewoon aan voor hardcore. Dat wij het verschil weten zegt niet dat hun het verschil weten ;).

totdat ze de muziek gehoord hebben denken ze in ieder geval nog dat het iets anders is, als je ze een voorbeeld laat horen dan noemen ze het idd Hardcore (Alhoewel ik niet denk dat dit bij early hardstyle het geval is/was, lijkt veel minder op hardcore)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:06 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Daveytl schreef:
Citaat:

Coone maakte tien jaar geleden Hardstyle hoor.. Toen heeft hij later de stap richting Jumpstyle gemaakt en daarna weer terug naar Hardstyle. ^^

Dan zeg ik toch niks wat niet waar is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:13 

Aan het typen...

Die Coone is al bijna 29, zou je ook niet zeggen. Ik dacht 19 ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 18:52 

Donateur

Delt-A schreef:

Voor mensen die er geen verstand/liefde van of voor hebben is hardstyle/jumpstyle/hardcore allemaal hetzelfde hoor. Gewoon herrie met veel pillen, racisme en vechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

19 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:41 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:

Belgen zien er altijd uit als kinderen ook al zijn ze volwassen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
Lyst schreef:

:list: pubert
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 11:12 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Phase 2 schreef:
Lyst schreef:

:list: pubert

het is toch gewoon zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 13:30 

Hardtraxx Veteran

Phase 2 schreef:
het is toch gewoon zo.

Wat genetisch is er zo een groot verschil tussen Belgen en Nederlanders xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 14:19 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Phase 2 schreef:
het is toch gewoon zo.

Je ziet toch vrijwel gelijk het verschil tussen belgen en nederlanders. Het is toch niet negatief, enkel een constatering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 14:52 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:
Je ziet toch vrijwel gelijk het verschil tussen belgen en nederlanders. Het is toch niet negatief, enkel een constatering.

Wij wel, de rest van de wereld ziet er geen verschil tussen hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 16:53 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Phase 2 schreef:
het is toch gewoon zo.

Wat kleding/gedrag betreft merk je het verschil idd gelijk. Maar leeftijdsverschil is me nog nooit opgevalle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:35 

Hardtraxx Addict

Om de discussie uit het wist je dat topic maar even hier verder te voeren.

Lyst schreef:
Lijkt me nogal logisch dat je dit voor wilt zijn. Maar goed dit blijft speculeren, gezien er geen echt duidelijke aanwijzingen zijn waarom o.a. Frontliner wegloopt.

is het ook al echt zeker dat Frontliner weg is bij scantraxx en een eigen label start? Of is het enkel nog speculatie, omdat hij een soundcloud heeft aangemaakt? Het kan ook altijd nog een sublabel zijn van scantraxx.

Overigens is het toch vaak wel een droom van veel producers om ooit eens een eigen label te hebben.

Citaat:
Dat is het verkooppraatje wat men iedereen wil laten geloven.

Dat denk ik niet. Kijk maar eens naar David Guetta daar wordt ook veel kritiek opgegeven, vooral de laatste tijd terwijl hij daarvoor ook al bekend was.

Citaat:
Het ging niet over kwaliteit, maar over toegankelijkheid. De platen moesten worden aangepast, zodat ze nog meer mensen aan konden spreken, terwijl Adrenalize bijvoorbeeld liever geen vocalen in zijn track had, maar hij weinig kon beginnen als 15 jarige jongen die net getekend had. Als je als label je artiesten in hun creativiteit beperkt, dan ben je in mijn ogen meer met commercie bezig dan met muziek.

Ja een label is ook gewoon een commercieel bedrijf. Winst maken is dan toch erg belangrijk. Ik zeg niet dat ik het daar helemaal mee eens ben, maar ik kan het wel begrijpen. Overigens als scantraxx een bepaalde visie heeft waar vocalen meer in tracks horen dan is dat wel een keuze van het bedrijf. De producer kan dan altijd nog kiezen of zijn visie wel in die visie van het bedrijf past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:45 

Aan het typen...

Ik las net in de shout dat het zelfs met geld te maken had, dat FL niet heeft gekregen, maar goed de vraag blijft natuurlijk altijd hoe betrouwbaar is die informatie. En een sublabel of soortgelijke constructie doet er niet echt toe, omdat de gemiddelde luisteraar dat toch nooit gaat weten. (Tenzij je de naam Scantraxx erin verwerkt).

Winstoogmerk in de muziekwereld is een walgelijk uitgangspunt. Het is dan ook niet zo gek dat dergelijke labels veel kritiek te verduren krijgen van muziekliefhebbers. Als je geld wilt verdienen moet je maar bankdirecteur worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 15:57 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik las net in de shout dat het zelfs met geld te maken had, dat FL niet heeft gekregen, maar goed de vraag blijft natuurlijk altijd hoe betrouwbaar is die informatie. En een sublabel of soortgelijke constructie doet er niet echt toe, omdat de gemiddelde luisteraar dat toch nooit gaat weten. (Tenzij je de naam Scantraxx erin verwerkt).

Winstoogmerk in de muziekwereld is een walgelijk uitgangspunt. Het is dan ook niet zo gek dat dergelijke labels veel kritiek te verduren krijgen van muziekliefhebbers. Als je geld wilt verdienen moet je maar bankdirecteur worden.

Ja dan kan ik goed begrijpen dat Frontliner weg is als dat waar is.

Je moet je bedrijf toch ook gaande kunnen houden. Een label is een bedrijf net als een ander commercieel bedrijf. De mensen die over het algemeen een bedrijf starten doen dit ook uit liefde voor het vak. Geld verdienen zal in de meeste gevallen dan ook niet het enige uitgangspunt zijn.

Overigens bekritiseer een label op de muziek en niet of ze wel of geen winstoogmerk hebben.

In het geval van scantraxx zou ik de reacties wel eens willen zien als ze juist geen vocals wilde hebben in een track omdat ze dat te commercieel zouden vinden. Dan zouden veel mensen hun waarschijnlijk aanbidden, terwijl ze dan in jouw visie ook de creativiteit van de producer beperken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:24 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Winstoogmerk in de muziekwereld is een walgelijk uitgangspunt

Winst zal ook niet het uitgangspunt zijn, maar als een producer/artiest geen winst kan maken op de muziek die hij/zij produceert wil dat ook zeggen dat hij/zij er geen leven mee op kan bouwen.
Ook het produceren van hardstyle zal voor een groot deel van de A-artiesten een full time baan zijn. Zonder winst op de activiteiten die je voor deze "baan" doet, zal je er niet lang mee door blijven gaan.

Winst zal dus niet het uitgangspunt zijn, dat is namelijk het maken van muziek waarvan je houdt. Maar zonder winst/opbrengsten geen muziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 16:28 

Aan het typen...

Winst, of in ieder geval faam is helaas wel een uitgangspunt.

Ik ben er niet op tegen dat artiesten etc. geld verdienen in deze scene, maar ik ben er op tegen dat ze het doen om geld te verdienen of beter gezegd om beroemd te worden, gezien er niet bijster veel geld valt te halen, tenzij je tot de echt grote namen behoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 17:32 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Winst, of in ieder geval faam is helaas wel een uitgangspunt.

Ik ben er niet op tegen dat artiesten etc. geld verdienen in deze scene, maar ik ben er op tegen dat ze het doen om geld te verdienen of beter gezegd om beroemd te worden, gezien er niet bijster veel geld valt te halen, tenzij je tot de echt grote namen behoort.

als artiest mag je daar best mee bezig zijn. Ik denk niet dat je als artiest kan doorbreken en blijven als je het enkel voor geld en faam doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 18:11 

Aan het typen...

Patrick Jumpen heeft anders top40 notaties gehad hoor.
Edit:
https://www.facebook.com/WastedPenguinz
Ben niet zo bekend met artiesten op facebook, maar ik zie al zo'n 500 personen die het leuk vinden en in de reacties zijn ze ook niet bepaald positief over Scantraxx, dus ze hebben schijnbaar al een grotere deuk opgelopen dan ik verwacht had. Ik betwijfel nu echter of de nieuwe labels (BH/Alusion/FL) wel onderdeel zullen zijn van Scantraxx, of dat ze het toch in eigen beheer gaan doen.
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen