Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Shuffelen; gay of niet?
Heel erg fuckin gay, en ze moeten er instant mee stoppen! 54%  54%  [ 73 ]
Heel erg gay, maar laat ze maar gaan.. 30%  30%  [ 41 ]
Valt wel mee, het ziet er nog best leuk uit! 16%  16%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 135
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

na 0.10 seconden, mijn ogen doen zeer en ik ga die Melbourne Shufflers voor de rechter slepen wegens psychische problemen.

Iemand een adres of telefoonnummer? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2009 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Ik ben teminste nog eerlijk en toon nog een klein beetje respect :x .

Wat kan et mij nou verdomme boeien HOE iemand staat los te gaan. Als ik ff wil shuffelen doe ik dat lekker, als ik wat anders wil doen (hakken beuken BOEIEND WAT) dan doe ik dat lekker.

Kan mij et nou schelen wat jullie of wie dan ook der van vind >.<

Echt, ik had niet verwacht dat jullie zo'n stelletje hypocriete aso's zouden zijn en een beetje hier alles vol lopen schelden en vloeken om een dansje. Vooral de reactie(s) van frankhardenberg gaan mij VEELS te ver. Zoiets ZEG je toch gwn niet? Doe normaal a.u.b. :mad:

En wat betreft m'n reputatie? Ik ken jullie niet eens persoonlijk. Leer eerst maar es iemand wat beter kennen voor je et over een reputatie en iemands persoon gaat hebben.

Ik vind dit een erg laag stukje topic.
\

AMEN!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2009 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze niemand in de weg zitten mogen ze van mij gewoon lekker hun ding doen. Vind het alleen maar lachwekkend als er iemand op een feest aankomt met zo'n broek als op pagina 2 ofzo, stoor me er totaal niet aan :P Net als de Infernal Jumpers (TM) die bij de hardstyle stage stonden te jumpen op summerfestival, alleen maar om gelachen :P Dit gaat toch niet aanslaan hier, met de hele anti-jump mentaliteit, dus niks te vrezen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2009 17:49 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Xblister schreef:
Thund3R schreef:
Ik ben teminste nog eerlijk en toon nog een klein beetje respect :x .

Wat kan et mij nou verdomme boeien HOE iemand staat los te gaan. Als ik ff wil shuffelen doe ik dat lekker, als ik wat anders wil doen (hakken beuken BOEIEND WAT) dan doe ik dat lekker.

Kan mij et nou schelen wat jullie of wie dan ook der van vind >.<

Echt, ik had niet verwacht dat jullie zo'n stelletje hypocriete aso's zouden zijn en een beetje hier alles vol lopen schelden en vloeken om een dansje. Vooral de reactie(s) van frankhardenberg gaan mij VEELS te ver. Zoiets ZEG je toch gwn niet? Doe normaal a.u.b. :mad:

En wat betreft m'n reputatie? Ik ken jullie niet eens persoonlijk. Leer eerst maar es iemand wat beter kennen voor je et over een reputatie en iemands persoon gaat hebben.

Ik vind dit een erg laag stukje topic.
\

AMEN!! :worship:


Zo'n forum is toch om te discussiƫren over een bepaald onderwerp, en je mening te geven :mad:

Als je het er niet mee eens bent dan laat je het er toch bij zitten of geef je jouw eigen mening , waarom iets wel of niet zo is.
En nu bestempeld Thund3R ons als hypocriete aso's.

frankhardenberg geeft toch ook gewoon zijn mening

Man dat afkraken van iemands mening doe je toch niet :thumbdown: ZWAK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2009 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap wel waarom Thund3R zo reageert. Er is een verschil tussen je mening geven en haat zaaien. Er wordt in dit topic wat kinderachtig gedaan door sommigen. Een paar hebben hun mening onderbouwd, maar de meesten lopen gaylord in hoofdletters te roepen met 'n hoop uitroeptekens. Is te verwachten in zo'n topic, we zitten ook hier gewoon nog op het internet :P, maar tis eigenlijk geen wonder dat iemand die graag ns shufflet zich nogal aangevallen voelt door de reacties hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2009 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zelf van mening dat het gewoon gay is, het ziet er niet uit en dan komt die kleding etc. er nog bij. Wel moet ik zeggen dat ik ze hun gang gewoon laat gaan zolang ik er geen last van heb. Ook met jumpen was ik eerst zo van mening, maar die mening is ook veranderd omdat het jumpen zelf gewoon erg vet is om op een groot feest te doen zonder die kleine kinderen. Helemaal als je een paar unieke pasjes kent krijg je in de jumpzaal meestal respect en dat vind ik zelf wel vet. Natuurlijk is hardstyle de beste (vindt ik), en wordt er ook geshuffled op hardstyle, maar ik heb er zelf niks mee. Doe mij maar gewoon het lekkere stampen, hakken of ''als het een keer moet of leuk is'' jumpen;). En mensen, er zit een verschil tussen hakken en stampen haha (!).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2009 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
En mensen, er zit een verschil tussen hakken en stampen haha (!).

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2009 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Xblister schreef:
G1LL schreef:
En mensen, er zit een verschil tussen hakken en stampen haha (!).

Afbeelding


Hahahah :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2009 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
maar tis eigenlijk geen wonder dat iemand die graag ns shufflet zich nogal aangevallen voelt door de reacties hier.


Volgens mij is dat precies zijn bedoeling haha :P
mij maakt het geen donder uit eigenlijk, heb ik nog iets om uit te lachen als ik op een feestje sta!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2009 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Xblister schreef:
G1LL schreef:
En mensen, er zit een verschil tussen hakken en stampen haha (!).

Afbeelding


Hahahah :lol:


D'OH!!! (Hier zitten ze nogal 's te hakken op hardstyle :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2009 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach als de hardstyle hard genoeg is, kan je er ook best wat hakpassen doorheen gooien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het dansje zelf ziet er al belachelijk uit, maar de mensen die het doen zijn meestal nog 10x zo erg :x Emo's, van die viezeriken met matjes :x :x


G1LL schreef:
(Hier zitten ze nogal 's te hakken op hardstyle :whistle: )


Ik hak ook gewoon op Hardstyle hoor..
Afbeelding
Problem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:')

Lekker een topic bumpen van 2 jaar oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
:')

Lekker een topic bumpen van 2 jaar oud.

Ter gevolg van een nieuw topic, die dus dubbel was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Geen probleem dus. 2 jaar of niet, de discussie kan nog steeds gevoerd worden. Ontopic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Waar slaat dat op, serieus, ze nemen veel te veel ruimte in en zogenaamd houden ze van de muziek

Ook al neem je een luchtmatras mee en ga je lekker voor de tribune liggen... Kan je de muziek toch nog goed vinden :/ Ik vind shuffelen niets, maar ik zit op een feest vaak ook maar wat in het rond te springen omdat ik niet stil kan staan :D Kan mij het dan een hol schelen hoe mensen naar mij kijken... Zolang ze maar niet te veel plek in nemen want daar wordt ik wel slecht gezind van :list:

Edit: niet eens gezien dat het zo een oud topic is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel erg gay, maar laat ze maar gaan..
als het ziet er aan de ene kant wel cool uit aan de andere kant gay ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 22:58 
 

Zolang ze mij niet voor de voeten gaan lopen, vind ik het best. Bij Hardbass hadden ze het mooi gedaan, gingen ze gewoon voor de tribune, weg van de drukte staan. Was volgens mij een of andere Duitse Shuffle/Jump meeting, lol :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
:')

Lekker een topic bumpen van 2 jaar oud.


Zag niet eens dat het topic al zo oud was.. maar komt idd door het andere topic -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 08:19 
 

Ben voor nummer 1 gegaan.
't ziet er zo lelijk uit, vooral op feesten zie je van die mongolen staan met dikke skate kleren aan en shit :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:22 
 

laat ze lekker gaan.. wss vinden hun hakken ook vaag dusja ieder zijn ding toch?
vind het erg soms wel vet uitzien zoals dit:
lijkt net of die lui halve centimeter over de grond heen zweven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Ben voor nummer 1 gegaan.
't ziet er zo lelijk uit, vooral op feesten zie je van die mongolen staan met dikke skate kleren aan en shit :')


das idd wel lelijk >.< ...die kleding maar opzich het shuffelen zelf kan er af en toe wel grappig uit zien maar van mij hoeft het neit en al helemaal niet op feesten -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind shuffelen opzich wel gaaf, maar rot op met die faggot kleding :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:20 
 

Basscow schreef:
vind shuffelen opzich wel gaaf, maar rot op met die faggot kleding :')

komop wees is volwassen! gabbers hebben toch ook een bepaalde kleding stijl en dat vind je toch ook niet faggot?
ik vind al die Emo kleding ook lelijk maar ieder zijn stijl.. respecteer elkaar gewoon vn hoe ze eruit zien! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:26 
 
Artiest

Beetje rare poll, je wordt gedwongen het niets te vinden eigenlijk.
Heb er niks mee, maar erger me meer aan Fransen die jumpen dan indo's die shuffelen. Ziet er ook best vet uit, ondanks dat ik het niet hoef te kunnen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen