Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Shuffelen; gay of niet?
Heel erg fuckin gay, en ze moeten er instant mee stoppen! 54%  54%  [ 73 ]
Heel erg gay, maar laat ze maar gaan.. 30%  30%  [ 41 ]
Valt wel mee, het ziet er nog best leuk uit! 16%  16%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 135
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 10:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben teminste nog eerlijk en toon nog een klein beetje respect :x .

Wat kan et mij nou verdomme boeien HOE iemand staat los te gaan. Als ik ff wil shuffelen doe ik dat lekker, als ik wat anders wil doen (hakken beuken BOEIEND WAT) dan doe ik dat lekker.

Kan mij et nou schelen wat jullie of wie dan ook der van vind >.<

Echt, ik had niet verwacht dat jullie zo'n stelletje hypocriete aso's zouden zijn en een beetje hier alles vol lopen schelden en vloeken om een dansje. Vooral de reactie(s) van frankhardenberg gaan mij VEELS te ver. Zoiets ZEG je toch gwn niet? Doe normaal a.u.b. :mad:

En wat betreft m'n reputatie? Ik ken jullie niet eens persoonlijk. Leer eerst maar es iemand wat beter kennen voor je et over een reputatie en iemands persoon gaat hebben.

Ik vind dit een erg laag stukje topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 11:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Wat kan et mij nou verdomme boeien HOE iemand staat los te gaan

True thing, mij ook niet, maar het blijft gay..

Thund3R schreef:
Echt, ik had niet verwacht dat jullie zo'n stelletje hypocriete aso's zouden zijn

Verklaar dat hypocriete gaarne eens nader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

''Maar et blijft gay''. Ik zeg ook niet, begrijp me goed nu, dat het NIET GAY is. Et si cht neit me fave dansje ofzo en ik ga et niet de hele dag lopen doen. Ik vind et alleen soms wel ff lache. En dan nog waarom zouden jullie zo gigantish met z'n allen op die lui gaan lopen flamen? Toon es wat respect. Denk es na hoe et zou zijn als een groepje jullie zo ging lopen afzeiken.

Hypocriet? Ach net alsof niemand van jullie die hier in dit topic een beetje zit te flamen nooit geshuffeld heeft. Kom op zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
En wat betreft m'n reputatie? Ik ken jullie niet eens persoonlijk. Leer eerst maar es iemand wat beter kennen voor je et over een reputatie en iemands persoon gaat hebben.
.

Mijn opmerking was grappig bedoelt en heus niet serieus hoor :P
Overigens geweld is nooit een optie, we gaan geen shuffelaars wegslaan. Dan verlaag je je tot een niveau ver onder de shuffelaars...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
Godverdomme stelletje japanse apen, je gaat toch niet shufflen!? :x
hahaha wat een vieze vuile homo's ik kan ook iets met een s,
swaffelen en ik swaffel ze allemaal dood stelletje kontelikkers... bleeghh
als ik Hardstyle hoor ga ik stampuh en het maakt me geen fuck uit wat ze van me denken.!


Een t-shirt met de opdruk: Nobody likes us we dont care niks voor jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Mijn opmerking was grappig bedoelt en heus niet serieus hoor :P

Is wel best maar NOG ik vind dat de meesten, ik zeg, de MEESTEN, in dit topic echt over de scheef gaan.

Als ik zeg dat ik wel es shuffle omdat ik et gwn lache vind dan kan je toch ook gwn NORMAAL doen.

Als je een hekel hebt aan shuffelen/shuffelers dan kan je dat toch ooK NORMAAL duidelijk maken. Of gewoon NIKS zeggen. Maar al dit gescheld gevloek en geflame hangt me de strot uit :thumbdown: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 13:55 
 
Donateur

ik typ ook maar gewoon wat in me opkomt :P
en ik verander het nooit naar netjes, dus je moet het zo net mogelijk maken en dat bedoel ik dan eigenlijk xd
Dennis Aka Mash schreef:
frankhardenberg schreef:
Godverdomme stelletje japanse apen, je gaat toch niet shufflen!? :x
hahaha wat een vieze vuile homo's ik kan ook iets met een s,
swaffelen en ik swaffel ze allemaal dood stelletje kontelikkers... bleeghh
als ik Hardstyle hoor ga ik stampuh en het maakt me geen fuck uit wat ze van me denken.!


Een t-shirt met de opdruk: Nobody likes us we dont care niks voor jou?

jawel, want hier gaat het over Hardstylers onder elkaar, maar dat T-Shirt is voor mensen die ons Hardstylers haten (ook Hardcore lui)
;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 14:12 
 
Hardtraxxer

Er zit ook zo een Melbourne Shuffler op mijn school :thumbdown: echt te fucking gay hoe die er uit ziet zo een fucking wijde broek en heeft ie ook altijd zo een shirt aan van www.pureharddance.com maar dan ook echt altijd :x dus mijn optie staat ook op 1 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
Denk es na hoe et zou zijn als een groepje jullie zo ging lopen afzeiken.

Dan zou ik nog meer zwarte make-up op doen, zodat niemand het kan zien als ik huil :D


Thund3R schreef:
Hypocriet? Ach net alsof niemand van jullie die hier in dit topic een beetje zit te flamen nooit geshuffeld heeft. Kom op zeg...

Nope ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nja laat maar weer, ik loop gwn weer te zeiken. En ik ben echt niet zon fucking EMO met van die schele broeken. Ik zeg alleen dat ik WEL ES shuffle. Nja is DAT nou zo erg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die broeken, die make-up, dat trek ik gewoon niet. Gelukkig staan ze op feesten nog achter aan, maar iedere keer dat we ze zien tikken we elkaar aan van; hmm moeten we niet ?

Bijvoorbeeld nu ook aan het begin van de inQontrol aftermovie, paar van die tering flikkers met zwarte make up op hun smoel! Donder op zeg! Voor de rest heb ik echt geen problemen met wat voor mensen dan ook op de feesten, zwart, pisgeel, papierblank :P Dat maakt me niks uit, maar van dat EMO/ALTO volk.. Met die ubergay kleding..

Het wordt tijd dat we met z'n alle die youtube shuffle filmpjes gaan spammen, om die buitenlanders te laten weten, dat wij, Nederlanders (oke en een beetje belgen), de basis van de hardstyle, het geschuffle niet trekken.. :P

EDIT: Scantraxx en Fusion moeten allebei met een anti-shuffle nummer komen, niet dat dat er ooit gaat komen denk ik.. Ik ben wel benieuwd naar wat DJ's van dat geshuffle vinden.. ( ik denk dat als je het zou vragen zo'n politiek correct antwoord terug krijgt )
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Die broeken, die make-up, dat trek ik gewoon niet. Gelukkig staan ze op feesten nog achter aan, maar iedere keer dat we ze zien tikken we elkaar aan van; hmm moeten we niet ?

Bijvoorbeeld nu ook aan het begin van de inQontrol aftermovie, paar van die tering flikkers met zwarte make up op hun smoel! Donder op zeg! Voor de rest heb ik echt geen problemen met wat voor mensen dan ook op de feesten, zwart, pisgeel, papierblank :P Dat maakt me niks uit, maar van dat EMO/ALTO volk.. Met die ubergay kleding..

Het wordt tijd dat we met z'n alle die youtube shuffle filmpjes gaan spammen, om die buitenlanders te laten weten, dat wij, Nederlanders (oke en een beetje belgen), de basis van de hardstyle, het geschuffle niet trekken.. :P

EDIT: Scantraxx en Fusion moeten allebei met een anti-shuffle nummer komen, niet dat dat er ooit gaat komen denk ik.. Ik ben wel benieuwd naar wat DJ's van dat geshuffle vinden.. ( ik denk dat als je het zou vragen zo'n politiek correct antwoord terug krijgt )


je haalt de woorden uit mijn mond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed om te lezen dat jullie ook shuffle haten :D

Dit is nu echt al een jaar de achtergrond op m'n mobieltje:

Afbeelding

FTS, Fuck The Shuffle
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2009 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Goed om te lezen dat jullie ook shuffle haten :D

Dit is nu echt al een jaar de achtergrond op m'n mobieltje:

Afbeelding

FTS, Fuck The Shuffle


geniaal plaatje.
denk ook dat je dan zo'n politiek correct antwoord krijgt.
niet omheen draaien gewoon doen net zoals hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik doe dat zelf ook wel eens af en toe. Maar minder vaak dan vroeger. Er is gewoon niet genoeg plaats voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind t dr echt niet uit zien :p Ik zie liever mensen de gezond staan te hakken. Ik heb ook zn mafkees bij mij op de campus die denkt dat ie kan shuffelen maar niet eens van hardstyle houd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha ik KAN et niet eens meer en ik WIL et ook nooit meer kunnen (Vroeger wel es gedaan)

EN sinds ik op et MBO zit heb ik zo'n halve CLAN van die emo's op school en ik erger me de !@$&^@*!$^ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 10:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Goed om te lezen dat jullie ook shuffle haten :D

Dit is nu echt al een jaar de achtergrond op m'n mobieltje:

Afbeelding

FTS, Fuck The Shuffle

Dit doet mij denken aan die mensen die jump is kut riepen nadat de rage over was :')
Heb zelf niets met shuffle, maar als die mensen anders willen dansen op de muziek moeten ze dat zelf weten, enige nadeel van shuffle, naast de ruimte die je nodig hebt, is dat voor de meeste mensen de dans belangrijker is dan de muziek, wat ik op zich beetje jammer vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

shuffle is lopend jumpen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 17:32 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vond die shuffle lui niet zo erg tot ik dat filmpje van HardMasterz zag. xd

Jezus man als dit de toekomstige Hardstyle Party-people zijn hou ik het voor gezien. :thumbdown:

Hoop dat de Melbourne Shuffle net als Jump overwaait en soort van ''dood gaat''
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2009 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb liever dat iedereen gwn lekker staat te hakken of te stampen. Daar is tenminste geen dans voor en iedereen kan gwn lekker zn ding doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb nogal gemengde gevoelens bij dat shuffelen..

in maleisie schijnt het huge te zijn, wel vet vind ik dat kidz als tijdverdrijf gaan shuffelen, je ziet op die internet filmpjes allemaal van die kotertjes zitten.
dit is gewoon wel vet.

daarentegen kom je op feesten van die leipo's tegen die het ook doen, meestal duitsers :x van die pogo dansers.
weirde broeken en dito shirtjes, helemaal gefocussed op het aandacht trekken met die lijpe moves, het geeft me een beetje hetzelfde gevoel als van die breakdancers en die kringetjes eromheen.. te triest gewoon..

DUS:P het kan vet zijn, maar voor mij hoeft het niet op die feesten, en al helemaal niet voor die quasi duitse pogo dansers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En helemaal niet met zulke kleding aan, zo maak je van hardstyle een of ander emo genre.. Als je vage makeup op doet en zulke kleding, ga dan ajb metal luisteren en verneuk deze fantastische stijl niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardMasterz schreef:
Dakpan schreef:
HardMasterz schreef:
Stond gisteren in de Free Record Shop naar een paar HS cd's te kijken, wat zag ik op 1 van de tracklisten staan.

DE FUCKING MELBOURNE SHUFFLERS OFZOIETS!

WATHAFACK!?


Op die halve gare HS cd's staan zovaak van die nummers die niemand kent :sleep:


http://www.tmf.nl/video/14907/melbourne ... uffle.html" target="_blank" rel="nofollow

Daar zijn de GAY-LORDS en 1 GAY-BITCH wel!


dámn wat is tmf toch azijn tv
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2009 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OH MIJN GOD WAT IS DAT FILMPJE KUT

- voorziet apocalyps -
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen