Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Shuffelen; gay of niet?

Heel erg fuckin gay, en ze moeten er instant mee stoppen!
73
54%
Heel erg gay, maar laat ze maar gaan..
41
30%
Valt wel mee, het ziet er nog best leuk uit!
21
16%

Total votes: 135

Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik vind het wel grappig hoe heel veel mensen hardstyle en het feesten voor zich zelf claimen.
Hardstyle is toch voor iedereen bedoeld of niet? Mag je ineens niet meer naar een feest als jij anders bent dan anderen? Wat een ongelofelijke onzin. Wat kan het jou in godsnaam verrotten of iemand blank, zwart of blauw is en of ie loopt te stampen, te hakken of de melbourne sidney acid double shuffle loopt te doen? Lekker belangrijk man, dit is ook hun feest. Dat jij het niks vind kan best zijn, maar laat de mensen die zo willen zijn dan ook gewoon.
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Nazale wrote:
Dragenser wrote:
DarkSymphony wrote:waarom zeikt iedereen over die kleding? ik heb het anderhalf jaar ook gedragen.. kreeg ook geen respect van andere mensen. >.<
ieder zijn smaak.. maarja blijkbaar zijn er heel weinig mensen die respect tonen voor 'gothic' & 'Emo' kleding! word daar echt schijtziek van

Lol
Gothic, emo meuk ^^
Vreselijk die mensen om eerlijk te zijn.

Geen respect krijgen doen ze zelf.

Kleding vind ik best lelijk maarjah das mijn smaak ^^
Shufflen kan ik zelf niet en vind het niet fijn bij hardstyle
Lekker stampen is beste. :D
Wat ben jij ontzettend kortzichting zeg. Gokje, je bent jonger dan 18. Geen respect krijgen doen ze zelf? Jij bent natuurlijk met hun opgetrokken en ze hebben je helemaal de grond in gestampt ofzo - of waar baseer jij dat op? Je kent ze niet, en op basis van uiterlijk vind je ze VRESELIJK. Gast, je weet niet wat vreselijk is. Dat gezeik om die mensen vind ik zo dom, ga je lekker druk maken om dingen die je ook daadwerkelijk pijn doen ofzo..
1. leer gokken
2. mijn mening
3. Ik hou niet van die zwart kijkers
Ken er helaas zat en stuk voor stuk zijn het onfatsoenlijke mensen.
Als je nodig bent rennen ze weg en dikke bek hebben ze alleen in een groep xD

Natuurlijk je hebt hebt soms goeie tussen maar dat is altijd zo.
Hardstyle is voor iedereen alleen vind die lui niks.
This en blijft mijn mening.
Wil je nog wat toevoegen?
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Emo's :D

Iedereen heeft er wel eens een muntje van 5 cent heengegooid toch?
Hardtraxxer
565 posts member since 2011
last seen May 2022
Dakpan wrote:Emo's :D

Iedereen heeft er wel eens een muntje van 5 cent heengegooid toch?

:lol:
L
1 posts member since 2011
last seen May 2011
wou dat ik dat kon...vind het er wel grappig uitzien!!! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Ik heb ze nog nooit gezien. Van mij part mogen ze doen wat ze willen, als ze de mensen maar niet tot last zijn. Ik herinner me nog wel op Summerfestival vorig jaar een grote groep achteraan, die hun jumpskills eens gingen laten zien, nou leuk voor ze maar ik werd er niet warm of koud van. Maar goed dat ze achteraan staan want het nam super veel ruimte in beslag. :P
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Nazale wrote:
Dragenser wrote:
DarkSymphony wrote:waarom zeikt iedereen over die kleding? ik heb het anderhalf jaar ook gedragen.. kreeg ook geen respect van andere mensen. >.<
ieder zijn smaak.. maarja blijkbaar zijn er heel weinig mensen die respect tonen voor 'gothic' & 'Emo' kleding! word daar echt schijtziek van

Lol
Gothic, emo meuk ^^
Vreselijk die mensen om eerlijk te zijn.

Geen respect krijgen doen ze zelf.

Kleding vind ik best lelijk maarjah das mijn smaak ^^
Shufflen kan ik zelf niet en vind het niet fijn bij hardstyle
Lekker stampen is beste. :D
Wat ben jij ontzettend kortzichting zeg. Gokje, je bent jonger dan 18. Geen respect krijgen doen ze zelf? Jij bent natuurlijk met hun opgetrokken en ze hebben je helemaal de grond in gestampt ofzo - of waar baseer jij dat op? Je kent ze niet, en op basis van uiterlijk vind je ze VRESELIJK. Gast, je weet niet wat vreselijk is. Dat gezeik om die mensen vind ik zo dom, ga je lekker druk maken om dingen die je ook daadwerkelijk pijn doen ofzo..
Over kortzichtigheid gesproken... >.<
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Uiterlijk zorgt nu eenmaal voor eerste impressies en als een of andere Henriëtte 'ik speel viool met scheermesjes op mn pols' de Vries op straat loopt met zwarte inkt rond d'r ogen en zwarte kleding, hondenkraagjes om etc. Dan laat je gewoon geen sterke indruk achter.
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
Skedoedelefloeps wrote:Uiterlijk zorgt nu eenmaal voor eerste impressies en als een of andere Henriëtte 'ik speel viool met scheermesjes op mn pols' de Vries op straat loopt met zwarte inkt rond d'r ogen en zwarte kleding, hondenkraagjes om etc. Dan laat je gewoon geen sterke indruk achter.
:x :x :D
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen Oct 2020
'Heel erg fuckin gay, en ze moeten er instant mee stoppen!'
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
iedereen moet doen wat ie zelf wil, ook qua kleding enzo, maar ik vin die mensen alsnog echt vreselijk irritant, je kan ze echter niet verbieden om zich zo te kleden/gedragen, dan zou je ook emo's moeten verbieden zwart te dragen en turken moeten verbieden om nikepetjes te dragen, dat kan je niet doen
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Ik heb gestemd:
Valt wel mee, het ziet er nog best leuk uit!

Shuffelen is stiekem best moeilijk. Vind het wel vet om te zien. Qua kleding is het niet helemaal mijn ding maar ach.. zolang ze mij niet lastig vallen.
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Pommer wrote:iedereen moet doen wat ie zelf wil, ook qua kleding enzo, maar ik vin die mensen alsnog echt vreselijk irritant, je kan ze echter niet verbieden om zich zo te kleden/gedragen, dan zou je ook emo's moeten verbieden zwart te dragen en turken moeten verbieden om nikepetjes te dragen, dat kan je niet doen
Waarom niet? :lol: Zal goed zijn voor het straatbeeld
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
WetBoy wrote:
Pommer wrote:iedereen moet doen wat ie zelf wil, ook qua kleding enzo, maar ik vin die mensen alsnog echt vreselijk irritant, je kan ze echter niet verbieden om zich zo te kleden/gedragen, dan zou je ook emo's moeten verbieden zwart te dragen en turken moeten verbieden om nikepetjes te dragen, dat kan je niet doen
Dude, petjes van turken afpakken is als Osama van Al-Qaida... oh wacht.. als we dan toch bezig zijn :)
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Skedoedelefloeps wrote:
WetBoy wrote:
Dude, petjes van turken afpakken is als Osama van Al-Qaida... oh wacht.. als we dan toch bezig zijn :)
nice :D
Hardtraxxer
538 posts member since 2011
last seen Dec 2015
Skedoedelefloeps wrote:
WetBoy wrote:
Als we dan toch bezig zijn bouwen we een muur rondom Nederland om de immigranten te stoppen ^^ Beter dat ze de grens niet passeren
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2025
WetBoy wrote:
Als we dan toch bezig zijn bouwen we een muur rondom Nederland om de immigranten te stoppen ^^ Beter dat ze de grens niet passeren
Gast... :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
:lol:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Ik heb er niet echt last van als mensen gaan shufflen, behalve dat die broeken echt fucking lelijk zijn :P
Ik kan zelf ook wel een beetje shufflen, maar op hardstyle moet ik gewoon keihard losgaan :D
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wij lachen er met onze groep gewoon om.
Vooral bij QBASE zie je heel veel van die wijde broeken, ziet er toch niet uit :lol:

Maar dat moeten ze zelf weten, zo lang ik niet met zo'n broek rond moet lopen vind ik het best.