Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Shuffelen; gay of niet?
Heel erg fuckin gay, en ze moeten er instant mee stoppen! 54%  54%  [ 73 ]
Heel erg gay, maar laat ze maar gaan.. 30%  30%  [ 41 ]
Valt wel mee, het ziet er nog best leuk uit! 16%  16%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 135
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind het wel grappig hoe heel veel mensen hardstyle en het feesten voor zich zelf claimen.
Hardstyle is toch voor iedereen bedoeld of niet? Mag je ineens niet meer naar een feest als jij anders bent dan anderen? Wat een ongelofelijke onzin. Wat kan het jou in godsnaam verrotten of iemand blank, zwart of blauw is en of ie loopt te stampen, te hakken of de melbourne sidney acid double shuffle loopt te doen? Lekker belangrijk man, dit is ook hun feest. Dat jij het niks vind kan best zijn, maar laat de mensen die zo willen zijn dan ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Dragenser schreef:
DarkSymphony schreef:
waarom zeikt iedereen over die kleding? ik heb het anderhalf jaar ook gedragen.. kreeg ook geen respect van andere mensen. >.<
ieder zijn smaak.. maarja blijkbaar zijn er heel weinig mensen die respect tonen voor 'gothic' & 'Emo' kleding! word daar echt schijtziek van



Lol
Gothic, emo meuk ^^
Vreselijk die mensen om eerlijk te zijn.

Geen respect krijgen doen ze zelf.

Kleding vind ik best lelijk maarjah das mijn smaak ^^
Shufflen kan ik zelf niet en vind het niet fijn bij hardstyle
Lekker stampen is beste. :D


Wat ben jij ontzettend kortzichting zeg. Gokje, je bent jonger dan 18. Geen respect krijgen doen ze zelf? Jij bent natuurlijk met hun opgetrokken en ze hebben je helemaal de grond in gestampt ofzo - of waar baseer jij dat op? Je kent ze niet, en op basis van uiterlijk vind je ze VRESELIJK. Gast, je weet niet wat vreselijk is. Dat gezeik om die mensen vind ik zo dom, ga je lekker druk maken om dingen die je ook daadwerkelijk pijn doen ofzo..


1. leer gokken
2. mijn mening
3. Ik hou niet van die zwart kijkers
Ken er helaas zat en stuk voor stuk zijn het onfatsoenlijke mensen.
Als je nodig bent rennen ze weg en dikke bek hebben ze alleen in een groep xD

Natuurlijk je hebt hebt soms goeie tussen maar dat is altijd zo.
Hardstyle is voor iedereen alleen vind die lui niks.
This en blijft mijn mening.
Wil je nog wat toevoegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emo's :D

Iedereen heeft er wel eens een muntje van 5 cent heengegooid toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Emo's :D

Iedereen heeft er wel eens een muntje van 5 cent heengegooid toch?



:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

wou dat ik dat kon...vind het er wel grappig uitzien!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze nog nooit gezien. Van mij part mogen ze doen wat ze willen, als ze de mensen maar niet tot last zijn. Ik herinner me nog wel op Summerfestival vorig jaar een grote groep achteraan, die hun jumpskills eens gingen laten zien, nou leuk voor ze maar ik werd er niet warm of koud van. Maar goed dat ze achteraan staan want het nam super veel ruimte in beslag. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Dragenser schreef:
DarkSymphony schreef:
waarom zeikt iedereen over die kleding? ik heb het anderhalf jaar ook gedragen.. kreeg ook geen respect van andere mensen. >.<
ieder zijn smaak.. maarja blijkbaar zijn er heel weinig mensen die respect tonen voor 'gothic' & 'Emo' kleding! word daar echt schijtziek van



Lol
Gothic, emo meuk ^^
Vreselijk die mensen om eerlijk te zijn.

Geen respect krijgen doen ze zelf.

Kleding vind ik best lelijk maarjah das mijn smaak ^^
Shufflen kan ik zelf niet en vind het niet fijn bij hardstyle
Lekker stampen is beste. :D


Wat ben jij ontzettend kortzichting zeg. Gokje, je bent jonger dan 18. Geen respect krijgen doen ze zelf? Jij bent natuurlijk met hun opgetrokken en ze hebben je helemaal de grond in gestampt ofzo - of waar baseer jij dat op? Je kent ze niet, en op basis van uiterlijk vind je ze VRESELIJK. Gast, je weet niet wat vreselijk is. Dat gezeik om die mensen vind ik zo dom, ga je lekker druk maken om dingen die je ook daadwerkelijk pijn doen ofzo..


Over kortzichtigheid gesproken... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 11:22 
 
Artiest

Uiterlijk zorgt nu eenmaal voor eerste impressies en als een of andere Henriƫtte 'ik speel viool met scheermesjes op mn pols' de Vries op straat loopt met zwarte inkt rond d'r ogen en zwarte kleding, hondenkraagjes om etc. Dan laat je gewoon geen sterke indruk achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Uiterlijk zorgt nu eenmaal voor eerste impressies en als een of andere Henriƫtte 'ik speel viool met scheermesjes op mn pols' de Vries op straat loopt met zwarte inkt rond d'r ogen en zwarte kleding, hondenkraagjes om etc. Dan laat je gewoon geen sterke indruk achter.


:x :x :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

'Heel erg fuckin gay, en ze moeten er instant mee stoppen!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

iedereen moet doen wat ie zelf wil, ook qua kleding enzo, maar ik vin die mensen alsnog echt vreselijk irritant, je kan ze echter niet verbieden om zich zo te kleden/gedragen, dan zou je ook emo's moeten verbieden zwart te dragen en turken moeten verbieden om nikepetjes te dragen, dat kan je niet doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb gestemd:
Valt wel mee, het ziet er nog best leuk uit!

Shuffelen is stiekem best moeilijk. Vind het wel vet om te zien. Qua kleding is het niet helemaal mijn ding maar ach.. zolang ze mij niet lastig vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
iedereen moet doen wat ie zelf wil, ook qua kleding enzo, maar ik vin die mensen alsnog echt vreselijk irritant, je kan ze echter niet verbieden om zich zo te kleden/gedragen, dan zou je ook emo's moeten verbieden zwart te dragen en turken moeten verbieden om nikepetjes te dragen, dat kan je niet doen


Waarom niet? :lol: Zal goed zijn voor het straatbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 19:59 
 
Artiest

WetBoy schreef:
Pommer schreef:
iedereen moet doen wat ie zelf wil, ook qua kleding enzo, maar ik vin die mensen alsnog echt vreselijk irritant, je kan ze echter niet verbieden om zich zo te kleden/gedragen, dan zou je ook emo's moeten verbieden zwart te dragen en turken moeten verbieden om nikepetjes te dragen, dat kan je niet doen


Waarom niet? :lol: Zal goed zijn voor het straatbeeld


Dude, petjes van turken afpakken is als Osama van Al-Qaida... oh wacht.. als we dan toch bezig zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
WetBoy schreef:
Pommer schreef:
iedereen moet doen wat ie zelf wil, ook qua kleding enzo, maar ik vin die mensen alsnog echt vreselijk irritant, je kan ze echter niet verbieden om zich zo te kleden/gedragen, dan zou je ook emo's moeten verbieden zwart te dragen en turken moeten verbieden om nikepetjes te dragen, dat kan je niet doen


Waarom niet? :lol: Zal goed zijn voor het straatbeeld


Dude, petjes van turken afpakken is als Osama van Al-Qaida... oh wacht.. als we dan toch bezig zijn :)

nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
WetBoy schreef:
Pommer schreef:
iedereen moet doen wat ie zelf wil, ook qua kleding enzo, maar ik vin die mensen alsnog echt vreselijk irritant, je kan ze echter niet verbieden om zich zo te kleden/gedragen, dan zou je ook emo's moeten verbieden zwart te dragen en turken moeten verbieden om nikepetjes te dragen, dat kan je niet doen


Waarom niet? :lol: Zal goed zijn voor het straatbeeld


Dude, petjes van turken afpakken is als Osama van Al-Qaida... oh wacht.. als we dan toch bezig zijn :)


Als we dan toch bezig zijn bouwen we een muur rondom Nederland om de immigranten te stoppen ^^ Beter dat ze de grens niet passeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 01:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

WetBoy schreef:

Als we dan toch bezig zijn bouwen we een muur rondom Nederland om de immigranten te stoppen ^^ Beter dat ze de grens niet passeren


Gast... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 04:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er niet echt last van als mensen gaan shufflen, behalve dat die broeken echt fucking lelijk zijn :P
Ik kan zelf ook wel een beetje shufflen, maar op hardstyle moet ik gewoon keihard losgaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij lachen er met onze groep gewoon om.
Vooral bij QBASE zie je heel veel van die wijde broeken, ziet er toch niet uit :lol:

Maar dat moeten ze zelf weten, zo lang ik niet met zo'n broek rond moet lopen vind ik het best.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen