Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Shuffelen; gay of niet?
Heel erg fuckin gay, en ze moeten er instant mee stoppen! 54%  54%  [ 73 ]
Heel erg gay, maar laat ze maar gaan.. 30%  30%  [ 41 ]
Valt wel mee, het ziet er nog best leuk uit! 16%  16%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 135
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Basscow schreef:
vind shuffelen opzich wel gaaf, maar rot op met die faggot kleding :')

komop wees is volwassen! gabbers hebben toch ook een bepaalde kleding stijl en dat vind je toch ook niet faggot?
ik vind al die Emo kleding ook lelijk maar ieder zijn stijl.. respecteer elkaar gewoon vn hoe ze eruit zien! ;)


Ik respecteer hun ''dans'' ook wel, wat sommigen hier niet eens doen. maar dat ze zich dan zo moeten kleden vind ik gewoon overdreven. ik ga heus niet iemand op zijn bek slaan omdat die persoon een shuffle-outfit aan heeft, maar blijf er bij dat IK het er gewoon niet uit vind zien, en ik verwoord dingen graag wat gekruid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shuffle hoort niet thuis op de dansvloer :/
Die manne pakken altijd teveel plaats en het ziet er belachelijk uit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze nemen altijd zoveel plaats in beslag :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 18:34 
 
Hardtraxxer

HardMasterz schreef:
Stond gisteren in de Free Record Shop naar een paar HS cd's te kijken, wat zag ik op 1 van de tracklisten staan.

DE FUCKING MELBOURNE SHUFFLERS OFZOIETS!

WATHAFACK!?

Edit: Jumpers zijn stumpers maar SHUFFLERS zijn WAY erger!!! :list:

Overdrijven is ook een vak.

Ik heb nooit last van ze, en zie het ook bijna nooit. dus idc
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige mensen hebben idd een beetje een opgeblazen mening hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iedereen mag doen wat ie wil vind ik op een feest, zolang een ander er maar geen last van heeft maar:

Shuffelen is gewoon gay, sorry
Sitdowns, a.u.b. niet meer doen, te vaak al gedaan in andere genres, 1 x bij NC was leuk genoeg..
"heeey, hoooo" roepen, doe dat maar weer bij K3 concerten enz.

Dit is gewoon voor ieders best wil, verder kan je doen wat je wil wat mij betreft ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind shuffelen (lol, spellingscontrole geeft snuffelen xd ) zelf niet zo heel erg. Alleen de scene eromheen vind ik niets. In sommige landen draait hardstyle niet om de muziek, maar om de dans. De mensen hebben vaak een hoog aandacht-nodig gehalte, en ik houd daar niet zo van. En de kleding, tja.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 02:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind die shuffle wel lijp! Maar net wat een heleboel mensen zeggen, t neemt zoveel ruimte in...
"Fucking gay" vind ik echt helemaal nergens op slaan! Deze poll is gewoon gestart als zeik kwartiertje... hier is weinig discussie aan met deze keuzes natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er persoonlijk helemaal niks mee maar laat mensen lekker doen waar ze in hebben...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik ben zelf van mening dat het heel erg fuckin gay is, en dat ze er PER DIRECT mee moeten stoppen..
Erger me wel aan die mensen, halve emo's/alto's op 'onze' feesten..


Je bent de optie: Ik vind het moddervet vergeten! Echt geweldig als iemand het goed kan, en heeft mij nog nooit iemand mee in de weg gelopen dus stoort me ook niet :thumbsup:


Vet dus, snap echt niet wat jullie er zo gay aan vinden, het is zowiezo al fucking moeilijk en ze gaan altijd juist op plaatsen van achter staan zodat ze plaats hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze 't écht goed kunnen is het wel vet ja :)

Punt is dat er maar heel weinig zijn die het ook daadwerkelijk kunnen.

Bij de meesten ziet het er niet uit en is 't niet eens op 't ritme van de muziek :P
Mede daarom vind ik 't niet echt bij de Hardstyle scene passen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Als ze 't écht goed kunnen is het wel vet ja :)

Punt is dat er maar heel weinig zijn die het ook daadwerkelijk kunnen.

Bij de meesten ziet het er niet uit en is 't niet eens op 't ritme van de muziek :P
Mede daarom vind ik 't niet echt bij de Hardstyle scene passen :)


Het gaat hem toch om de melbourne shuffle, als je het niet kan moet je het lekker thuis verder voor de spiegel oefenen inderdaad :-P Maar hoe fucking vet is het wel niet om zo een of andere leipo Australian bezig te zien shufflen... Eentje wat het wel kan dus, dan moet de dans niet zo afgebroken worden omdat er in Nederlands wat belachelijke mensen zijn wat denken het te kunnen maar er niets van kunnen, kijk jumpen is inderdaad voor mongolen, het ziet er rete belachelijk uit en iedereen kan het, is echt niks speciaals aan ofzo... Iemand wat goed kan shufflen heb ik alleen maar zwaar respect voor want daar kruipt enorm veel oefening in en ze hebben een enorm goed evenwicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 17:30 
 

Wtf is iedereens probleem met het shuffelen? Ik heb echt 1245143 keer meer moeite met van die anabolenbillies die offbeat tegen je aan beuken omdat ze de muziek niet snappen.

+ het ziet er grappig uit als iemand over de grond 'zweeft'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wtf is iedereens probleem met het shuffelen? Ik heb echt 1245143 keer meer moeite met van die anabolenbillies die offbeat tegen je aan beuken omdat ze de muziek niet snappen.

+1 on that :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 17:45 
 

waarom zeikt iedereen over die kleding? ik heb het anderhalf jaar ook gedragen.. kreeg ook geen respect van andere mensen. >.<
ieder zijn smaak.. maarja blijkbaar zijn er heel weinig mensen die respect tonen voor 'gothic' & 'Emo' kleding! word daar echt schijtziek van
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moet je daar respect voor tonen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
waarom zeikt iedereen over die kleding? ik heb het anderhalf jaar ook gedragen.. kreeg ook geen respect van andere mensen. >.<
ieder zijn smaak.. maarja blijkbaar zijn er heel weinig mensen die respect tonen voor 'gothic' & 'Emo' kleding! word daar echt schijtziek van


kvind dat die mensen daar zelf voor zorgen want het ziet er gewoon echt niet uit...en behoorlijk veel gothics/emo's stralen ook echt droevigheid uit en dat snijden enso...kvind niet gek dat veel mensen daar geen respect voor hebben -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het er ook echt niet uitzien.

En door al die (fluoriserende) kleuren en strepen en shit vraag je ook gewoon om aandacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 19:05 
 

en gabbers dan? hebben ook een kledings stijll.. en wtf @ Intervention.. je hebt idd gothic die droevigheid uitstralen maar je hebt er ook hele vrolijk zijn.. maar dat zie je niet omdat ze dat op hun eigen manier doen en hou dan alsjeblieft je mening voor je ;)
gabbers zijn (bijna) altijd kaal, bomberjack, nickies en al die dignen en daar heb je dan wel respect voor?
echt te dom voor woorden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
en gabbers dan? hebben ook een kledings stijll.. en wtf @ Intervention.. je hebt idd gothic die droevigheid uitstralen maar je hebt er ook hele vrolijk zijn.. maar dat zie je niet omdat ze dat op hun eigen manier doen en hou dan alsjeblieft je mening voor je ;)
gabbers zijn (bijna) altijd kaal, bomberjack, nickies en al die dignen en daar heb je dan wel respect voor?
echt te dom voor woorden :x


Als iemand zichzelf wilt uitdrukken door middel van bepaalde kleding of wat dan ook moeten ze zelf weten, ik heb er geen bijzonder respect voor maar kijk ze er ook niet op neer. Phats hebben trouwens helemaal NIETS te maken met de gothic kleding stijl dus waarom dat hier nu aan bod komt snap ik niet, een phat is trouwens zo een brede rave broek. Ik vind trouwens die broeken wel vet, doet me een beetje denken aan de bootlegs die ik 10j terug droeg maar dan in een extremere vorm. Dus aub kappen met een zinloze discussie over gothic/gabber kledings stijlen, als het nu nog ging over de shuffler's hun kleding stijl vind ik het wel passen nog maar verder is dit niet de juiste plaats voor zo een discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 05:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan wel shufflen maar vind het niet echt leuk om het bij hardstyle te doen, dan moet ik gewoon stampen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
waarom zeikt iedereen over die kleding? ik heb het anderhalf jaar ook gedragen.. kreeg ook geen respect van andere mensen. >.<
ieder zijn smaak.. maarja blijkbaar zijn er heel weinig mensen die respect tonen voor 'gothic' & 'Emo' kleding! word daar echt schijtziek van



Lol
Gothic, emo meuk ^^
Vreselijk die mensen om eerlijk te zijn.

Geen respect krijgen doen ze zelf.

Kleding vind ik best lelijk maarjah das mijn smaak ^^
Shufflen kan ik zelf niet en vind het niet fijn bij hardstyle
Lekker stampen is beste. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:25 
 

Dragenser schreef:
DarkSymphony schreef:
waarom zeikt iedereen over die kleding? ik heb het anderhalf jaar ook gedragen.. kreeg ook geen respect van andere mensen. >.<
ieder zijn smaak.. maarja blijkbaar zijn er heel weinig mensen die respect tonen voor 'gothic' & 'Emo' kleding! word daar echt schijtziek van



Lol
Gothic, emo meuk ^^
Vreselijk die mensen om eerlijk te zijn.

Geen respect krijgen doen ze zelf.

Kleding vind ik best lelijk maarjah das mijn smaak ^^
Shufflen kan ik zelf niet en vind het niet fijn bij hardstyle
Lekker stampen is beste. :D


Wat ben jij ontzettend kortzichting zeg. Gokje, je bent jonger dan 18. Geen respect krijgen doen ze zelf? Jij bent natuurlijk met hun opgetrokken en ze hebben je helemaal de grond in gestampt ofzo - of waar baseer jij dat op? Je kent ze niet, en op basis van uiterlijk vind je ze VRESELIJK. Gast, je weet niet wat vreselijk is. Dat gezeik om die mensen vind ik zo dom, ga je lekker druk maken om dingen die je ook daadwerkelijk pijn doen ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen hebben maar 1 kans om een 1e indruk te maken. Als ik iemand zie in een broek ter grootte van de area blue op defqon, met een facking witte huid en zwarte haren en die als een debiel offbeat staat te dansen dan klappen me ogen bijna uit me kop zo lelijk als ik dat vind. Dan wil ik zo min mogelijk met die mensen te maken hebben. Daarom heb ik een hekel aan shuffelaars en vooral DUITSE schuffelaars. (Geef Nazale wel gelijk in het anabolenbillie gedeelte, die zijn ook echt faking triest.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha die broeken zien er echt niet uit, mensen die die dingen aan hebben kan ik gewoon niet serieus nemen. Dat shuffelen boeit me niet zoveel als ik er maar geen last van heb op feesten. :)

Gangsterdwerg schreef:
Mensen hebben maar 1 kans om een 1e indruk te maken. Als ik iemand zie in een broek ter grootte van de area blue op defqon, met een facking witte huid en zwarte haren en die als een debiel offbeat staat te dansen dan klappen me ogen bijna uit me kop zo lelijk als ik dat vind. Dan wil ik zo min mogelijk met die mensen te maken hebben. Daarom heb ik een hekel aan shuffelaars en vooral DUITSE schuffelaars. (Geef Nazale wel gelijk in het anabolenbillie gedeelte, die zijn ook echt faking triest.)


:worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen