Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier is ie dan!

Ik ben van mening dat Hardstyle niet gaat aan slaan in Amerika.
Wat vinden jullie hier van?

Ik kan niet fatsoenlijk onderbouwen waarom het niet gaat werken, maar m'n 3 maanden in de States waren genoeg om mij er van te overtuigen dat dat zo is. Naar mijn mening gaat bijna alles in de USA om imago, vooral wat muziek betreft. Hiphop, pop, alles is zo flashy, alles gaat om zien en gezien worden.

Je hebt het jammer genoeg overal, dat showen, maar je ziet het nauwelijks bij HARDSTYLE. Tuurlijk, de show zou je 'flashy' kunnen beschouwen. Maar het volk dat op hardstyle afkomt is ongelofelijk divers maar toch hangt er altijd een sfeer van jewelste op de NL'se HS feestjes.

Ik vind persoonlijk buitenlanders, Italianen, Fransen etc GRUWELIJK irritant op de feesten, ik hoef de Amerikanen er ook nog eens niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Snap niet dat je je hier druk om kan maken...

Helaas heb je dit soort dingen niet in de hand, en zal je er mee moeten leven. Speculeren over 'wat misschien gaat komen' is net zoiets als voorspellen wie er gaat winnen met een voetbal wedstrijd, beide vind ik kansloos.

Een mening hierover heeft natuurlijk iedereen wel, maar ik vind dat je het gewoon op je af moet laten komen en je er niet druk om moet maken.

3 maanden hier in Nederland 'wonen' als buitenlander zal je ook alleen het commerciële meemaken, en niet de underground zien (wat Hardstyle in Amerika nog is). Denk dat jij hetzelfde hebt ervaren in de states.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben zelf 3 weken in canada geweest, daar is electronische muziek niet zo.

men is daar meer van de hiphop en katy perry en echt de amerikaanse muziek.

esmee denters past er bijv goed bij xD

maaaaaaaaar hardstyle kan daar echt niet, is gewoon niets voor hun ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap je niet zo goed eerlijk gezegd. De Amerikaanse cultuur is inderdaad anders, maar je hebt zo ongelofelijk veel individuen in Amerika, dan zijn er echt wel een aantal bij die het mooi vinden. En zoals je zag op de aftermovie worden ze hier ook zo gezien..

En denk je echt dat er dan ineens een hele stroom Amerikanen naar een Q-Dance feest gaat? Zoals je daar ziet is het meer een optreden dan een DJ-set, dus dat gaat gewoon niet gebeuren denk ik.

Over buitenlanders op een feest, vind ik alleen maar grappig om te zien! Dat mensen vanuit heel Europa komen om een feestje te bouwen.. Ik heb liever een fanatieke buitenlander dan een mafklapper die komt zodat hij erbij was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:30 
 
Donateur

Er zijn natuurlijk wel mensen die Hardstyle luisteren in Amerika (vooral Showtek dan denk ik in LA). Maar ik denk niet dat het heel veel mensen zijn die het luisteren, het is zoals Stynch al zegt rap en hip hop en Katy Perry en al die dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Hier is ie dan!

Ik ben van mening dat Hardstyle niet gaat aan slaan in Amerika.
Wat vinden jullie hier van?

Ik kan niet fatsoenlijk onderbouwen waarom het niet gaat werken, maar m'n 3 maanden in de States waren genoeg om mij er van te overtuigen dat dat zo is. Naar mijn mening gaat bijna alles in de USA om imago, vooral wat muziek betreft. Hiphop, pop, alles is zo flashy, alles gaat om zien en gezien worden.

Je hebt het jammer genoeg overal, dat showen, maar je ziet het nauwelijks bij HARDSTYLE. Tuurlijk, de show zou je 'flashy' kunnen beschouwen. Maar het volk dat op hardstyle afkomt is ongelofelijk divers maar toch hangt er altijd een sfeer van jewelste op de NL'se HS feestjes.

Ik vind persoonlijk buitenlanders, Italianen, Fransen etc GRUWELIJK irritant op de feesten, ik hoef de Amerikanen er ook nog eens niet bij.


Ben het egt met je eens als je ook kijkt naar hoe ze daar staan met Showtek enz. echt lelijk hoor.
Het moet gewoon in nederland blijven, ook krijg je dan vna die wannabe's die ook een DJ moeten zijn.
Dus ik zeg laat ze lekker daar blijven en naar HipHop luisteren.
Ik heb wel famillie in de VS wonen mijn neefje luisterd het daar ook en is echt de enige van zijn school en waarschijnlijk ook van zijn dorp. en als je dat luisterd wordt je of gezien als zo'n Jappaner die Shuffeld met een hele grote broek, dus laat het maar hier. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Buitenlanders zijn juist leuk om op feesten mee te praten. Op Defqon nog met een Italiaan en Schot staan te praten die snapten hun timetable niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

waarom zou Amerika en hardstyle niet kunnen? er zijn genoeg mensen die muziek downloaden en die zullen vast en zeker een keer hardstyle tegenkomen. Het is gewoon een kwestie van smaak per persoon en niet kwa land... alleen omdat het AMERIKA is zouden ze het niet mogen luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 14:20 
 
Hardtraxx Newbie

Mol waar maak je je druk om. Showtek doet 1 optreden (oke 2 volgens het filmpje) en meteen zou Amerika leegstromen hierheen? :thumbdown:

Wees blij voor ze dat ze een leuke avond hebben met 4000 man die hun kennen in een land van miljoenen.

Wees maar gerust hoor: Hardstyle zal geen voet aan de grond zetten in Amerika, daar is het veel te underground voor (daar dan).

Het enige America waar je volop Hardstyle is in noord Limburg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
ook krijg je dan vna die wannabe's die ook een DJ moeten zijn.


Dat heb je nu ook al hoor. ;)

En wat ik nu niet snap, waarom wordt er na één optreden van Showtek in de US al meteen zo druk gespeculeerd over een invasie van Amerikanen die hardstyle 'de shit' vinden. Laat showtek lekker hun gang gaan, ze doen het toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
TkTT schreef:
ook krijg je dan vna die wannabe's die ook een DJ moeten zijn.


Dat heb je nu ook al hoor. ;)

En wat ik nu niet snap, waarom wordt er na één optreden van Showtek in de US al meteen zo druk gespeculeerd over een invasie van Amerikanen die hardstyle 'de shit' vinden. Laat showtek lekker hun gang gaan, ze doen het toch wel.


Inderdaad zeg.. Ik vind ook dat het prima kan als ze buiten NL optreden.. "Want stel je voor dat ze allemaal "onze" feesten over komen nemen".. Q-Dance gaat net zo hard de wereld over, maar Showtek mag dat natuurlijk niet. Beetje slechte mentaliteit, gevalletje 2 maten meten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 16:30 
 
Donateur

het is juist vet als de VS ook Hardstyle popuplairder word!
WORLD DOMINATION! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

amerika is gewoon te soft voor onze muziek :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, je had ook niet voorspeld dat De Verenigde Staten zouden winnen van Spanje woensdag omdat, de VS geen voetballand is en Spanje de nummer 1 is op de FIFA-Wereldranglijst!

Het ligt gewoon aan de mens zelf! Wij zijn zelf ook met Hardstyle in verbinding gebracht en het was liefde op het eerste gezicht! En de ene heeft dat met muziek van Colplay, Jan Smit of Pink! Het moet gewoon wat meer verbonden worden en dan denk ik echt wel dat Amerika wat meer Hardstyle word! Alleen moet je oppassen dat het niet té Commercieel word, dat is vaak het gevaar! Hardstyle heeft Australie al veroverd dus doe het maar rustig aan en dan zien we het vanzelf!

Voor de rest heb ik geen moeite met buitenlanders op een hardstyle-feest zolang ze maar genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 19:02 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoop echt dat 'Amerika' geen hardstyle gaat luisteren. Ik heb persoonlijk een hekel aan Amerika en ik voel er niks bij als ze leuk de hardere styles gaan luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsof ze daar geen Hardstyle mogen luisteren :thumbup:
bovendien is het voor de rijkere Amerikaan al duur om naar Europa te gaan laat staan dat een grote groep jonge studenten even Defqon gaat terroriseren..
denk niet dat je er veel van zult merken hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amerikanen zijn zowieso niet echt fan van house/elektronische muziek...
Dit gaat nooit meer als een underground scene worden daar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstyle hoeft zich ook niet te verspreiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 21:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Liever mensen in de vs die van hardstyle houden, dan mensen hier die niet weten waar ze het over hebben en als de rage over is zo weer weg zijn :yawn: triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Yannicksuper schreef:
Er zijn natuurlijk wel mensen die Hardstyle luisteren in Amerika (vooral Showtek dan denk ik in LA). Maar ik denk niet dat het heel veel mensen zijn die het luisteren, het is zoals Stynch al zegt rap en hip hop en Katy Perry en al die dingen.


+1 in amerika willen ze alles nep en overdreven slecht hebben,, enigste optie SHOWTEK :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 03:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Showtek afzeiken is zóóó 2008 :')
Ze maken een filmpje over hun trip in LA en iedereen hier begint weer op Showtek te zeiken.
Ik weet niet hoor maar ik denk dat menig Hardstyle artiest van A klasse hier van droomt..
Ik vind Showtek dus echt NIET slecht en ze staan daar echt niet voor niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Showtek afzeiken is zóóó 2008 :')
Ze maken een filmpje over hun trip in LA en iedereen hier begint weer op Showtek te zeiken.
Ik weet niet hoor maar ik denk dat menig Hardstyle artiest van A klasse hier van droomt..
Ik vind Showtek dus echt NIET slecht en ze staan daar echt niet voor niets.


Eindelijk! Een normaal denkend iemand :thumbsup: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Showtek afzeiken is zóóó 2008 :')
Ze maken een filmpje over hun trip in LA en iedereen hier begint weer op Showtek te zeiken.
Ik weet niet hoor maar ik denk dat menig Hardstyle artiest van A klasse hier van droomt..
Ik vind Showtek dus echt NIET slecht en ze staan daar echt niet voor niets.


Voor zover ik weet heeft Showtek sinds 2008 tot heden nog steeds geen goede track gemaakt, dus Showtek afzeiken mag van mij nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke en hoeveel echt slechte tracks naast apologize heeft Showtek dan gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat eene nummer die Khadber en Timothy hebben gebruikt wel goed.

*Gaat ff zoeken hoe die heet*

Edit: Ik heb hem: Showtek - Dominate (Melbourne Mix)
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen