Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Bron: http://www.hardstyle-bitches.com/artist ... e-bitches/

Het ene schandaal is de wereld nog niet uit of een andere is alweer begonnen :whistle:

19-3-15 - 13:00
Citaat:
De Hardstyle Bitches zijn naar de politie gestapt na bedreigingen en scheldkanonnades op de website Hardstyle.com. Het Gorcumse dj-duo ligt in de clinch met die site nadat die hen uit de Hardstyle Top 40 schrapte.
De commentaren op Hardstyle.com werden de twee Gorcumse dj's Jolanda van den Berg en Gaby Tenda te veel. ,,De situatie werd zo dreigend voor ons dat we besloten hebben aangifte te doen van bedreiging.''

Gisteren werd bekend dat Van den Berg en Tenda (de Hardstyle Bitches) een conflict hebben met Hardstyle.com. De site verwijt de Hardstyle Bitches van oneerlijke concurrentie ten opzichte van andere dj's, terwijl hier volgens de dames niks van klopt. Van den Berg: ,,We hebben een winactie verbonden aan de verkoop van onze nummers maar wij zijn echt niet de enigen. De site kan gewoon niet hebben dat wij binnen vijf dagen naar de eerste en tweede plek stegen in de Hardstyle Top40.''

Ik ben geen bang type maar dit werd wel beangstigend
Jolanda van den Berg
Door het verwijt van Hardstyle.com hebben de Gorcumse dj's veel kritiek over zich heen gekregen. Die kritiek liep volgens de dames volledig uit de hand en het werden in hun ogen bedreigingen. Daarom besloot Van den Berg om aangifte te doen. ,,Ik ben geen bang type maar dit werd wel beangstigend.''

Zeer serieus
Volgens Van den Berg besloot de politie in eerste instantie geen actie te ondernemen. ,,Ze hebben mij wel verteld dat de zaak zeer serieus genomen wordt en dat ik nieuwe bedreigingen direct moet melden. Daarnaast heb ik zelf ook voorzorgsmaatregelen getroffen, zo heb ik bijvoorbeeld twee bewakingscamera's gekocht.''

Ook gaan de twee vrouwen Hardstyle.com aanklagen. Ze verwijten de site het in gang zetten van de bedreigingen en eisen rectificatie op Hardstyle.com om hun naam te zuiveren. Behalve intimidaties en scheldkannonades hebben de dj's ook positieve reacties gekregen. Zo heeft een groep fans de dames geboekt voor een optreden, ook zijn er mensen die het opnemen voor de Hardstyle Bitches.

Website Hardstyle.com kon niet reageren.

Bron: Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/ ... ngen.dhtml

18-3-15 - 12:29
Citaat:
De Gorcumse dj's Jolanda van den Berg en Gaby Tenda hebben een flink conflict met Hardstyle.com. Inzet: twee nummers die door de site uit de online Hardstyle Top 40 zijn geschrapt. 'We hebben een bak stront over ons heen gekregen.'
Hardstyle.com was niet gediend van de promotieactie die Jolanda van den Berg en Gaby Tenda (de Hardstyle Bitches) bedachten. Kopers van de twee nummers konden een dj-set van 1500 euro winnen.

Mede door de actie belandden de liedjes dit weekend op 1 en 2 in de Hardstyle Top 40. Maar niet voor lang. De site schrapte ze maandag uit de lijst, nadat tientallen bezoekers hadden geklaagd over de actie. ,,Je moet als beginner in de scene een beetje opvallen," zegt Van den Berg. ,,We hebben de nummers via allerlei wegen gepromoot en ook deze winactie eraan verbonden. Iedereen promoot zijn nummer, daarom vonden wij dat we niks fout deden.''

Oneerlijk
Hardstyle.com vindt het oneerlijke concurrentie ten opzichte van andere dj's. Volgens de Hardstyle Bitches is er meer aan de hand. ,,Het wordt gewoon niet geaccepteerd dat wij als nieuwelingen zo snel naar de top gaan. De winactie is echt niet de enige reden dat wij zo stijgen.''

Het wordt gewoon niet geaccepteerd dat wij zo snel naar de top stijgen.
Jolanda van den Berg
De bezoekers van de populaire site lijken de nummers van het Gorcumse duo echter niet zo te waarderen, getuige de tientallen vernietigende commentaren. Van den Berg: ,,Het heeft ruim twee jaar gekost om dit op te bouwen, om over het geld nog maar te zwijgen. Vervolgens heeft Hardstyle.com ons uit die lijst gegooid en hebben we een bak stront over ons heen gekregen in de comments. We zijn voor van alles en nog wat uitgemaakt, onze naam is geruïneerd. Dit moet rechtgezet worden en daarom eisen we rectificatie zodat we door kunnen gaan met onze hobby.''

Om kans te maken op de dj-set moesten de kopers een bewijs van aankoop mailen naar de Gorcumse dj's. ,,Wij hebben maar 30 aankoopbewijzen ontvangen. Om op de eerste plaats te belanden heb je er minimaal 100 nodig. Bovendien zijn er meer dj's die vergelijkbare acties hebben en zij blijven wel in de ranking," aldus Van den Berg.

Kapot gemaakt
,,Als we hadden geweten dat het zo zou lopen hadden we natuurlijk nooit die winactie eraan verbonden. We wisten niet dat er maar 100 verkopen nodig zijn om op de eerste plek te komen. Dit hadden we ook wel bereikt zonder winactie. We hebben bij Hardstyle.com nog geopperd om die dertig verkopen onwettig te verklaren zodat we gewoon in de lijst konden blijven staan, maar daarmee gingen ze niet akkoord.''

Van den Berg en Tenda ontvingen maandagochtend een mail van Hardstyle.com met het slechte nieuws. ,,De hele week waren we superenthousiast omdat we onze nummers steeds verder in de ranking zagen stijgen. Het bericht kwam hard aan. Je wordt gewoon in een keer kapot gemaakt.''

Hardstyle.com was gisteren niet bereikbaar voor een reactie.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/ ... lict.dhtml

Voor meer info:
hardstyle-releases/hardstyle-bitches-this-is-your-brain-on-hardstyle-home-t49295.html
algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-57575.html#p1466890

English: http://alive-at-night.com/trying-to-und ... e-bitches/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Potentiële kudotopper deze toppa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier hebben we eigenlijk het release topic voor :P maar zal kijken of ik (of iemand anders van de groep) er een mooie samenvatting van kan maken xd (voor mensen die het niet snappen, kijk ook WJD)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

http://alive-at-night.com/trying-to-und ... e-bitches/

Dit is een begin.

Steffnov, in het kranten artikel, hadden ze het over fans, is dat jullie werk ja? :lol:

Benieuwd wanneer dit op de TV komt


Ik pak de popcorn wel even. Hun 'release' topic heeft toch ook bijna een record aantal aan pagina's.

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Kunnen de mods die berichten niet hierheen verzetten? Dan is er in ieder geval een overzichtelijk topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tvp. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:16 
 
Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: en dat 12x :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
http://alive-at-night.com/trying-to-understand-hardstyle-bitches/

Dit is een begin.

Steffnov, in het kranten artikel, hadden ze het over fans, is dat jullie werk ja? :lol:

Benieuwd wanneer dit op de TV komt


Ik pak de popcorn wel even. Hun 'release' topic heeft toch ook bijna een record aantal aan pagina's.

:corn:


:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sodeknetter, ons gesprek is ook lichtelijk uit de hand gelopen geloof ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd dat we gewoon als een groep fans genoemd worden in de krant :lol: Die vrouwen snappen er echt niks van. Kan me toch niet voorstellen dat we overtuigend overkomen met termen in die groep als rawstylezzz en dat soort shit... Mja blijkbaar wel :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb me heel serieus en intelligent voorgedaan in die groep hoor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Gvd dat we gewoon als een groep fans genoemd worden in de krant :lol: Die vrouwen snappen er echt niks van. Kan me toch niet voorstellen dat we overtuigend overkomen met termen in die groep als rawstylezzz en dat soort shit... Mja blijkbaar wel :x xd

Goos zo praat bijna iedereen die niet op HT zit. Iedereen heeft het maar over harddrops en rawstylez en rawcore, en het ergste is dat artiesten er vrolijk aan meedoen aan die onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: Topic van het jaar. Nu al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Gratis avatars :whistle:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Ik heb me heel serieus en intelligent voorgedaan in die groep hoor :$

What happens in de Decibel tentjes stays in de Decibel tentjes :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.femaledjs.nl/video/dj-school ... -bij-sbs6/

Ik cringe zo ontzettend hard... omg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Verdomme, Destination :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dus even dat ze zich hier hadden aangemeld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:45 
 
Hardtraxxer

Destination schreef:

18-3-15 - 12:29
Citaat:

Kapot gemaakt
,,Als we hadden geweten dat het zo zou lopen hadden we natuurlijk nooit die winactie eraan verbonden. We wisten niet dat er maar 100 verkopen nodig zijn om op de eerste plek te komen. Dit hadden we ook wel bereikt zonder winactie. We hebben bij Hardstyle.com nog geopperd om die dertig verkopen onwettig te verklaren zodat we gewoon in de lijst konden blijven staan, maar daarmee gingen ze niet akkoord.''



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo ik heb ook een nieuwe ava
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:48 
 
Hardtraxxer

Binnenkort een collab met Blutonium Boy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hallo ik heb ook een nieuwe ava

Schat weet jij waar m'n koptelefoon is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die avatars :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al een van de momenten van het jaar dit hele gebeuren :worship:

Gecombineerd het IQ van een kauwgom die 2.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen