Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Down Under
Apologize
Black
FTS
Here we F*ucking Go
Hardstyle Revolution Remix
La La Song Showtek Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Down Under
Apologize
Black
FTS
Here we F*ucking Go
Hardstyle Revolution Remix
La La Song Showtek Remix


Black is niet slecht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou ik vind dit echt geen slecht rijtje hoor,
zoals Oostzaner al zegt Black is echt geen slechte track, Fts heeft zo een beetje een revolutie ontketend als het gaat om de stijl zoals we die nu kennen, Lala song heeft voor flink wat mensen kippenvel gezorgt op Qlimax en Down Under en HWFG zijn 6jes maar echt bijster slecht zijn ze echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Apologize niet zo goed, Here We Fucking go minder, de rest gaat wel, met uitzondering van de break van Down Under en van de hele track Black, die zijn namelijk geniaal.

En dan vergeet men de "hoogtijdagen" van de heren nog.. Dingen als Early Soundz, Colours Of The Harder Styles (Defqon.1 2006 anthem), Sind Ihr Bereid, Shout Out en zo nog wel wat tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Choruz, 3 The Hardway, Rockin Steady ^^
Born 4 Thiz vond ik ook heel altijd vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja over de vroegere Showtek zeg ik ook niks, die vind ik nog steeds helden. De meeste tracks van nu kunnen aan hun oude niet tippen daarom is het ook zo jammer dat ze ineens zo erg kelderde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een compleet kansloos onderwerp....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Choruz, 3 The Hardway, Rockin Steady ^^
Born 4 Thiz vond ik ook heel altijd vet! :D


Raver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Alsof ze daar geen Hardstyle mogen luisteren :thumbup:
bovendien is het voor de rijkere Amerikaan al duur om naar Europa te gaan laat staan dat een grote groep jonge studenten even Defqon gaat terroriseren..
denk niet dat je er veel van zult merken hoor ^^


hmm, valt zat mee hoor, dat het zo duur is.

en btw 1 ding is een feit;

als hardstyle naar amerika gaat, dan word er iets of iemand dat het wel commercieel maakt, zo is de vs; alhoewel het wel een zware klus voor hem zal worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stynch schreef:
Guide4U schreef:
Alsof ze daar geen Hardstyle mogen luisteren :thumbup:
bovendien is het voor de rijkere Amerikaan al duur om naar Europa te gaan laat staan dat een grote groep jonge studenten even Defqon gaat terroriseren..
denk niet dat je er veel van zult merken hoor ^^


hmm, valt zat mee hoor, dat het zo duur is.

en btw 1 ding is een feit;

als hardstyle naar amerika gaat, dan word er iets of iemand dat het wel commercieel maakt, zo is de vs; alhoewel het wel een zware klus voor hem zal worden

Complete bullshit.. Armin Van Buuren heeft meerdere malen daar voor 10000 man en meer gestaan.. En hoor jij top 40 trance uit USA komen? Nee!

Tuurlijk komen er Amerikaanse Trance DJ's, maar niet bijzonder veel.. We hebben in de Hardstyle ook al Mind Hunterz uit de USA als ik me dat goed herinner..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2009 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Guide4U schreef:
Showtek afzeiken is zóóó 2008 :')
Ze maken een filmpje over hun trip in LA en iedereen hier begint weer op Showtek te zeiken.
Ik weet niet hoor maar ik denk dat menig Hardstyle artiest van A klasse hier van droomt..
Ik vind Showtek dus echt NIET slecht en ze staan daar echt niet voor niets.


Voor zover ik weet heeft Showtek sinds 2008 tot heden nog steeds geen goede track gemaakt, dus Showtek afzeiken mag van mij nog steeds.


Waarom zou je dan Showtek af moeten zeiken! Waarom kan je niet gewoon tevreden zijn met wat ze 'hebben gemaakt'!!! Het is idd 'te' 2008 dit!!! Ze zoeken gewoon nieuwe dingen op, en daar geef ik ze groot gelijk in! In Australie hebben ze ook veel voor de Hardstyle betekend dus! Ga lekker zo door Showtek!!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2009 17:25 
 
Hardtraxx Elite

vind ik niet, laat ze lekker iets nieuws maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2009 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dorus ML schreef:
vind ik niet, laat ze lekker iets nieuws maken


als showtek gewoon weer lekkere nummers gaat maken,, en niet richting tmf en die shit gaat zal ik me bek houden :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2009 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Dorus ML schreef:
vind ik niet, laat ze lekker iets nieuws maken


als showtek gewoon weer lekkere nummers gaat maken,, en niet richting tmf en die shit gaat zal ik me bek houden :corn:


Als je nou had gekeken wat ze bij TMF hadden gedaan had je geweten dat ze de eer van Get Up hebben hoog hebben gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2009 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond ze op Qlimax ver uit het minst lekker draaien.. Hun oude nummers vind ik echt super, ima motherfuckin raver with the hardstyle flavour... still rockin steady.. noem 'm maar. Maar het recente werk vind ik gewoon erg jammer, en hoop dat ze weer met een lekkere sound gaan komen.

En idd, bij TMF hebben ze het aardig goed gedaan, maar die tegenstander was ook een moron tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2009 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik vond ze op Qlimax ver uit het minst lekker draaien.. Hun oude nummers vind ik echt super, ima motherfuckin raver with the hardstyle flavour... still rockin steady.. noem 'm maar. Maar het recente werk vind ik gewoon erg jammer, en hoop dat ze weer met een lekkere sound gaan komen.

En idd, bij TMF hebben ze het aardig goed gedaan, maar die tegenstander was ook een moron tbh.


ik vond dat bij tmf zomaar raar,,, dutchmaster had daar zelf moeten gaan zitten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2009 19:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind ik niet DM is niet zo een prater volgens mij :P
haha en die tmf bitch die dacht dat ze weet waar ze het over had maar nee! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2009 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Guide4U schreef:
vind ik niet DM is niet zo een prater volgens mij :P
haha en die tmf bitch die dacht dat ze weet waar ze het over had maar nee! xd


dat sneaker wijf kan geen fatsoenlijk interview afnemen joh, Mc da sydrome teminste wel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 17:37 
 

Just4Music schreef:
Ik hoop echt dat 'Amerika' geen hardstyle gaat luisteren. Ik heb persoonlijk een hekel aan Amerika en ik voel er niks bij als ze leuk de hardere styles gaan luisteren

Dat zeggen alleen mensen die er nog nooit zijn geweest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 19:39 
 
Hardtraxx Elite

Ohnee en die amerikanen waarmee ik gesproken heb zijn er ook natuurlijk nog nooit geweest :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Ohnee en die amerikanen waarmee ik gesproken heb zijn er ook natuurlijk nog nooit geweest :huh:

maar die zijn natuurlijk representatief voor het hele land... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

in amerika heb je alleen maar gangsters, wat heeft hardstyle daar mee te maken;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 00:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

vriendin van me heeft een stel amerikanen in huis.
ik ben met ze naar de kroeg gegaan en op 18 jarige leeftijd had nog geen 1 van hun alcohol gehad en toen er happy hardcore werd gedraaid vroegen ze of dit muziek was en wilde ze gelijk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 01:19 
 
Hardtraxx Veteran

Als er nu 100 van die amerika gasten om hardstyle geven pech,,, de rest luisterd toch 50 cent of zoiets :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 02:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
in amerika heb je alleen maar gangsters, wat heeft hardstyle daar mee te maken;)


dat is wel het grootste vooroordeel dat ik gehoord hebt !
dat is net zoals zeggen dat alleen bomberjack dragende skinheads naar hardstyle en hardcore luisteren :')

Mijn oom en tante komen uit de states, florida, ze zijn mid dertig en hebben een grafhekel aan hiphop en rap.
ze vinden het heerlijk om naar een ''rave'''te gaan waar trance en hardhouse music word gedraaid :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen