Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
G1LL schreef:
in amerika heb je alleen maar gangsters, wat heeft hardstyle daar mee te maken;)


dat is wel het grootste vooroordeel dat ik gehoord hebt !
dat is net zoals zeggen dat alleen bomberjack dragende skinheads naar hardstyle en hardcore luisteren :')

Mijn oom en tante komen uit de states, florida, ze zijn mid dertig en hebben een grafhekel aan hiphop en rap.
ze vinden het heerlijk om naar een ''rave'''te gaan waar trance en hardhouse music word gedraaid :D


hahaha, het was ook meer beetje sarcastisch bedoelt hoor;) Ik weet ook wel dat er in amerikaanse clubs wel dance wordt gedraaid. Maar laten we eerlijk zijn, het is wel het overgrote deel hiphop en R&B;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Guide4U schreef:
G1LL schreef:
in amerika heb je alleen maar gangsters, wat heeft hardstyle daar mee te maken;)


dat is wel het grootste vooroordeel dat ik gehoord hebt !
dat is net zoals zeggen dat alleen bomberjack dragende skinheads naar hardstyle en hardcore luisteren :')

Mijn oom en tante komen uit de states, florida, ze zijn mid dertig en hebben een grafhekel aan hiphop en rap.
ze vinden het heerlijk om naar een ''rave'''te gaan waar trance en hardhouse music word gedraaid :D


hahaha, het was ook meer beetje sarcastisch bedoelt hoor;) Ik weet ook wel dat er in amerikaanse clubs wel dance wordt gedraaid. Maar laten we eerlijk zijn, het is wel het overgrote deel hiphop en R&B;)


ja daar heb je gelijk in :) en vaak gaat het dan over hoeveel auto's ze wel niet hebben, hoe zwaar hun kettingen wel niet zijn, en hoeveel ho's ze aan hun broek hebben hangen, fake wereldje dat het is... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 13:38 
 

Just4Music schreef:
Ohnee en die amerikanen waarmee ik gesproken heb zijn er ook natuurlijk nog nooit geweest :huh:

Zijn die idd representatief voor het hele land? Nu maak je alleen nog maar meer duidelijker dat mensen het zeggen die er niet zijn geweest.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 13:42 
 

Jor-D schreef:
Snap niet dat je je hier druk om kan maken...

Helaas heb je dit soort dingen niet in de hand, en zal je er mee moeten leven. Speculeren over 'wat misschien gaat komen' is net zoiets als voorspellen wie er gaat winnen met een voetbal wedstrijd, beide vind ik kansloos.

Een mening hierover heeft natuurlijk iedereen wel, maar ik vind dat je het gewoon op je af moet laten komen en je er niet druk om moet maken.

3 maanden hier in Nederland 'wonen' als buitenlander zal je ook alleen het commerciƫle meemaken, en niet de underground zien (wat Hardstyle in Amerika nog is). Denk dat jij hetzelfde hebt ervaren in de states.


Het is niet druk maken.. Er kan naar mijn mening wel degelijk onderzoek worden gedaan of de Harde Stijlen het mogelijk maken om door te breken in the States..
De meningen zijn er over verdeeld.. (misschien een leuk onderwerp voor mijn scriptie? :P)

Het lijkt mij in ieder geval interessant genoeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:

Het is niet druk maken.. Er kan naar mijn mening wel degelijk onderzoek worden gedaan of de Harde Stijlen het mogelijk maken om door te breken in the States..
De meningen zijn er over verdeeld.. (misschien een leuk onderwerp voor mijn scriptie? :P)

Het lijkt mij in ieder geval interessant genoeg!


Tuurlijk is het interessant genoeg! Amerikanen denken wat dat betreft anders dan Europeanen.
Bij Europeanen faalt een plan bij voorbaat al... In de States heeft ALLES potentie om te slagen. Dus als ze hetzelfde gaan doen als nu in Australie reken er maar op dat het slaagt. :)
Damn.. ik zie het al voor me: Defqon USA in het Central Park en Qlimax USA in het Staples Centre! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 14:27 
 
Hardtraxx Elite

Absolutsen schreef:
Just4Music schreef:
Ohnee en die amerikanen waarmee ik gesproken heb zijn er ook natuurlijk nog nooit geweest :huh:

Zijn die idd representatief voor het hele land? Nu maak je alleen nog maar meer duidelijker dat mensen het zeggen die er niet zijn geweest.. :P


Ik zeg toch niet dat ze het hele land voorstellen :thumbdown: Ik zeg alleen dat mijn ervaringen met Amerika bijzonder slecht zijn, en dat er zat amerikanen zijn die dat ook vinden. Ook veel niet natuurlijk :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 17:58 
 
Donateur

het ligt ook wel een beetje aan de Hollandse mentaliteit dat wij Hardstyle luisteren,
in Nederland heb je veel meer lui die een RAGGE BEUKE STAMPUH! mentaliteit hebben
in Amerika zwaaie met je handjes mentaliteit,
ik denk dat het daar niet eerder aanslaat, als je niet eerst de twin towers weer opbouwd en er boven op een liveset gaat geven.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2009 12:13 
 

Met zulke vage antwoorden wordt het tijd voor onderzoek :cool:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen