Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga ook even een kijkje nemen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Jurheinen schreef:
Ben jij er ook Richard? :$

Zeer zeker!

Nice! Maar even samen een biertje doen dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Richardd schreef:
Jurheinen schreef:
Ben jij er ook Richard? :$

Zeer zeker!

Nice! Maar even samen een biertje doen dan ^^

Ja prima, maar denk dat je de verkeerde Richard voor je hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 15:50 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Miwer schreef:
Goldenprei schreef:
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan de HMH? :$ Ben er nog nooit geweest en zie hier zoveel mensen er bijna hitsig van worden dat ik toch benieuwd ben..? :P

Het geluid is daar volgens veel mensen meer dan perfect :P

Goede logistieke indeling, chille tribune en ook met zaal 2 is weinig mis op de gladheid na. Er kunnen meer dan 5.000 mensen in en als je er staat voelt het toch een beetje als een intiem feestje en in mijn beleving is de sfeer daardoor ook erg goed.


Dit ja. :thumbup: En het feit dat ik er in het verleden meerdere geweldige feestjes heb meegemaakt, zorgt er voor mij persoonlijk ook voor dat ik er graag terug kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2014 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Ja prima, maar denk dat je de verkeerde Richard voor je hebt :P

Oh kut, dan bedoel ik wss een andere Richard :P . Maar met jou wil ik ook wel bier drinken hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 04:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begin toch wel zin te krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 07:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
Begin toch wel zin te krijgen :D

Dito, lang geleden dat ik een feest heb gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 09:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb al 2 weken dikke zin :D . Als iemand nog behoefte heeft aan een warmup mix, dan hebben ik en een maat er laatst 1 gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 10:43 
 
Hardtraxxer

Hier zijn de kriebels ook al flink aanwezig in de buik!
X-Qlusive + HMH = (L) (L)

Hopen dat deze week snel voorbij gaat! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom maar door Jurheinen met die mix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

00. Intro
01. Isaac - Go Insane
02. Brennan & Heart - Acid Revenge
03. Brennan Heart - Revival X
04. Brennan Heart ft JDX - Get Wasted
05. Brennan Heart - We Can Escape
06. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
07. Code Black - Give You Up
08. Brennan Heart - Lift Me Up
09. Brennan Heart - Musical Imressions
10. Brennan Heart - Rush the RMX
11. Brennan Heart - Memento
12. Brennan Heart - Running Late
13. Brennan Heart ft John Mendelson - Imaginary
14. Brennan Heart - Life That We Dream Of
15. Brennan Heart - Faith In Youre DJ
16. Zatox - Im Youre Proximus DJ
17. Brennan Heart - F.I.F.O.
18. Zatox - Unborn
19. Brennan Heart ft The Prophet - Payback (Testmix 3.0)
20. Brennan Heart - Evolution Of Style
21. Adaro - The Italian Tribute
22. Brennan Heart ft Zatox - Fight The Resistance
23. Outbreak ft DV8 - Get The Mean
24. Brennan Heart ft Wildstylez - Reputation Game
25. Adaro ft B-Front - Worth Fighting For
26. Brennan Heart - Audiometric
27. Luna & E-force - Face Me
28. Brennan Heart - Audio Care
29. B-Front - Mysterias
30. Blademasterz - Masterblade
31. Atmosfearz - Destroy
32. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Hardcore Remuxx)
33. AK Industry feat. Billy S. - Monster (Ophidian remix)

Die laatste 2 zitten er voor de gein achter. Verder is aan het begin het mixwerk wat aan de slappe kant, maar wordt beter naarmate de mix vordert. Downloadlink komt zodra WeTransfer klaar is :P

EDIT: Gaat erg traag hier op mijn kamer, de link komt als ik vanavond thuis ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:21 
 
Hardtraxx Elite

Juist!!!! Thanks Jur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 13:48 
 
Hardtraxxer

Ze mogen wel eens opschieten met die timetable! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
32. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Hardcore Remuxx)
33. AK Industry feat. Billy S. - Monster (Ophidian remix)

Die laatste 2 zitten er voor de gein achter.

Dat kan je wel zeggen :lol: Verder wel een vette tribute :) Ik mis alleen de B&H platen erin... bewuste keuze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Ze mogen wel eens opschieten met die timetable! :D


Q doet dat altijd op de woensdag voor een feest, doen ze pas een jaar of 3 hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Jurheinen schreef:
32. Brennan Heart & The Prophet - Wake Up (Hardcore Remuxx)
33. AK Industry feat. Billy S. - Monster (Ophidian remix)

Die laatste 2 zitten er voor de gein achter.

Dat kan je wel zeggen :lol: Verder wel een vette tribute :) Ik mis alleen de B&H platen erin... bewuste keuze?

Yep, is ook geen tribune maar een warmup. Daarom ook platen van artiesten die er staan. En aangezien we never nooit B&H platen gaan horen die er niet in gedaan. Behalve AcidRevenge dan, maar dat is een persoonlijke favoriet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2014 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hier de downloadlink.
http://we.tl/4Vb8h0icrk
Enjoy! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

Dana !!! :woot: :woot: :woot:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:22 
 
Hardtraxxer

Prima TT! Laat het maar snel zaterdag zijn! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet kwartiertje dana
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, dit zag ik niet aan komen, tis misschien ver voor mijn tijd, maar vind het wel zwaar vet! :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:26 
 
Hardtraxx Addict

wtf dana? DANA?
oke nu baal ik dus verschrikkelijk dat ik geen kaarten heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, balen dat je geen kaartje hebt omdat Dana een kwartiertje komt :').

Verder echt een kut TT. Had zo gehoopt dat Isaac zou openen en dat Luna gewoon een uur/3 kwartier kreeg om wat MiM spul door de HMH te raggen. Ook kut dat Adaro & B-Front samen staan, had ze 10x liever ieder een uur apart gezien.

EDIT: Dana is weg gehaald :P , zou wel een surprise moeten zijn geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
wtf dana? DANA?
oke nu baal ik dus verschrikkelijk dat ik geen kaarten heb.

Een kwartiertje ja, jeetje.
Overdrijven is ook een vak >.<
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten