Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 12:50 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Nee. Kom allemaal maar naar Delusion die dag in Den Haag met hardtraxx helden Authentic Nazale en Spectre en daarnaast nog e-force deetox degos & re-done en trilok. 15 euro, ik zeg doen mensen!

Je hebt me net overgehaald. IK BEN ER!
Als Joost een slaapplek aanbied

Prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:

Nee. Kom allemaal maar naar Delusion die dag in Den Haag met hardtraxx helden Authentic Nazale en Spectre en daarnaast nog e-force deetox degos & re-done en trilok. 15 euro, ik zeg doen mensen!


JA! Aanwezig, en Tamar ook :yay:
En OT, Brennan Heart kan ik nog maar op één manier omschrijven: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran

Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig! Brennan Heart (L) geen grap
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAAROM KRIJGT HIJ HEM????!!!!! Geef hem dan aan Atmosfearz die heeft hem het meest verdiend wat mij betreft.

patrickjeb schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Nee. Kom allemaal maar naar Delusion die dag in Den Haag met hardtraxx helden Authentic Nazale en Spectre en daarnaast nog e-force deetox degos & re-done en trilok. 15 euro, ik zeg doen mensen!

Je hebt me net overgehaald. IK BEN ER!
Als Joost een slaapplek aanbied


Schaamteloos :P maar Patrick je kan ook wel bij mij blijven pitten. edit: laat maar zitten joost heeft al gereageerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:41 
 
Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Geef hem dan aan Atmosfearz die heeft hem het meest verdiend wat mij betreft.

Meen je dit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Schaamteloos :P maar Patrick je kan ook wel bij mij blijven pitten. edit: laat maar zitten joost heeft al gereageerd :P

Jij gaat ook? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
mrazura schreef:
Schaamteloos :P maar Patrick je kan ook wel bij mij blijven pitten. edit: laat maar zitten joost heeft al gereageerd :P

Jij gaat ook? :D


Ja natuurlijk het is echt bijna naast mn huis dit. Vorige keer was ik ook gegaan maar was ik al na een paar uurtjes weg gegaan om gewoon te gaan stappen. :P Maar deze line up is echt bazig.

Kwisniks schreef:
mrazura schreef:
Geef hem dan aan Atmosfearz die heeft hem het meest verdiend wat mij betreft.

Meen je dit? :P


Ja ik vind dat wel. Zijn setjes zitten altijd prima in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Kwisniks schreef:
mrazura schreef:
Geef hem dan aan Atmosfearz die heeft hem het meest verdiend wat mij betreft.

Meen je dit? :P


Ja ik vind dat wel. Zijn setjes zitten altijd prima in elkaar.

Echt een geweldig goede beredenering dit. Kan je net zo goed een XQ Gangsterdwerg of XQ Gill maken, die setjes zitten ook altijd meer dan prima in elkaar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Echt een geweldig goede beredenering dit. Kan je net zo goed een XQ Gangsterdwerg of XQ Gill maken, die setjes zitten ook altijd meer dan prima in elkaar :x


Laat ik het anders zeggen; van alle bekende namen zitten zijn setjes altijd prima in elkaar en verder heeft hij in 1 jaar toch wel een groot aantal kwalitatief hoogstaande producties neergezet. Ik vind het belangrijk dat je als je zo'n x-qlusive krijgt ook wel behoorlijke producties op je naam hebt staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 08:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien toch stiekem kopen; wellicht heeft de tweede zaal iets leuks te bieden!

Of Blademasterz LIVE in de hoofdzaal! _O_

The Skribbler schreef:
Kan je net zo goed een XQ Gangsterdwerg of XQ Gill maken, die setjes zitten ook altijd meer dan prima in elkaar :x


GRAAG! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:30 
 
Hardtraxxer

Hahah XQ Atmozfears aub niet zeg.. Ga al huilen bij de gedachte. Doe dan maar XQ Tilburg Allstars! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als jullie nou allemaal even een mailtje sturen naar q-dance met het verzoek voor een xqlusive gangsterdwerg (spectre) dan ben ik wel bereid jullie allemaal op de gastenlijst te zetten mocht het zover komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:37 
 
Hardtraxxer

Toch is mij tot nu toe geen enkele x-qlusive tegen gevallen (waar ik dan ben geweest).. En ik vind de HMH toch wel een super locatie. Denk dat ik even afwacht wat de lineup gaat worden.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 14:43 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
als jullie nou allemaal even een mailtje sturen naar q-dance met het verzoek voor een xqlusive gangsterdwerg (spectre) dan ben ik wel bereid jullie allemaal op de gastenlijst te zetten mocht het zover komen :)


Wauw wat sympathiek van jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
als jullie nou allemaal even een mailtje sturen naar q-dance met het verzoek voor een xqlusive gangsterdwerg (spectre) dan ben ik wel bereid jullie allemaal op de gastenlijst te zetten mocht het zover komen :)


Dibs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we het maar over de XQ zelf hebben ipv een ander feest of een artiest die het niet is?

Jammer dat het Brennan Heart is, heb er zelf niet zo veel mee. Goed plan om dus deze editie over te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 23:43 
 
Hardtraxxer

Enige interessante zou kunnen zijn is Blademasterz live en een early set.
De rest wordt ongetwijfeld een lachertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht hier wel Radical Redemption, Adaro en Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Verwacht hier wel Radical Redemption, Adaro en Zany.


Misschien ook Endymion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verder Wildstylez, Code Black, Outbreak, Zatox, zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Toneshifterz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 00:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Festuca is Sowieso aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 14:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thabomb schreef:
Festuca is Sowieso aanwezig.


mooi voor hem, ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 22:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Helaas ist een week voor hardbass..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 07:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Populair feest. :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten