Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BRENNAN HEART
ADARO
ATMOZFEARS
B-FRONT
CODE BLACK
ISAAC
LUNA
OUTBREAK LIVE
ZATOX
HOSTED BY DV8

CRISIS ERA
FESTUCA
NUTRALIZERS
RUDYLIME
SILVER NIKAN
CONTEST WINNER
HOSTED BY DL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nog best wel een stevige line-up! Ben benieuwd wie er early gaat draaien, Isaac of Luna. Ben bang dat Luna dat moet doen. Kaarten binnenkort maar bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo..best wel stevig dit had ik niet verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:15 
 
Hardtraxxer

hmm valt niet helemaal tegen... weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan verwacht (Eigenlijk alleen door Adaro en B-Front), maar heb het nog steeds niet op Brennan Heart..

Waar zijn trouwens Wildstylez, Noisecontrollers, Headhunterz en Frontliner? Grootste namen, maar die zie je hier niet. Lose My Mind was nog wel met Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis nog wel een paar grote namen... jammer maar we gaan d'r gewoon een vet feest van maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:20 
 
Hardtraxxer

hmh doet het altijd wel goed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Is er op die datum ook een feest in AUS of USA ofzo :oh: Had eigenlijk wel de standaard grote namen verwacht. Desondanks blij verrast met de line-up. Optie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blij verrast met deze line up, toch iets steviger dan verwacht. Hopelijk draait Festuca op een beetje gunstige tijd (tegelijk met Code Black), dan zal ik het zeker bijwonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran

Toch wel erg vet voor Jesse dat hij wéér op een groot feest draait! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 01:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig met Jurheinen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 13:00 
 
Hardtraxx Addict

Hmm twijfel twijfel, toch wel verrast door de line up :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Aanwezig met Jurheinen :love:

Woei, had je al kaarten besteld? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verdomme, deze line-up is stukken beter dan bij Freaqshow, maar ik wil toch wel graag wat doen met oud&nieuw (en geen geld voor beide feesten, december is al duur genoeg).

Twijfels twijfels.

Als Adaro & B-Front samen draaien zou het wel heel treurig zijn trouwens. Die wil ik gewoon beide apart horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Verdomme, deze line-up is stukken beter dan bij Freaqshow, maar ik wil toch wel graag wat doen met oud&nieuw (en geen geld voor beide feesten, december is al duur genoeg).

Twijfels twijfels.

Als Adaro & B-Front samen draaien zou het wel heel treurig zijn trouwens. Die wil ik gewoon beide apart horen.

Jaa dat zou best jammer zijn maar toch heel realistisch, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Duke schreef:
Verdomme, deze line-up is stukken beter dan bij Freaqshow, maar ik wil toch wel graag wat doen met oud&nieuw (en geen geld voor beide feesten, december is al duur genoeg).

Twijfels twijfels.

Als Adaro & B-Front samen draaien zou het wel heel treurig zijn trouwens. Die wil ik gewoon beide apart horen.

Jaa dat zou best jammer zijn maar toch heel realistisch, helaas.


Uhm...op XQ draait elke artiest samen met degene waar de XQ van is (in dit geval Brennan Heart) toch? Lijkt me niet dat je Brennan Heart ft. Adaro & B-Front krijgt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet wat mensen zo geweldig aan X-Qlusive vinden. Dit is 't eerste jaar dat de lineup opzich nog wel interessant is. Doet een beetje onder voor Thrillogy, waar je voor hetzelfde geld 3 area's hebt (+ veel interessantere lineups heeft naar mijn mening). En Thrillogy is ook gewoon vet omdat het door de 3 hosts samen word afgesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Snap niet wat mensen zo geweldig aan X-Qlusive vinden. Dit is 't eerste jaar dat de lineup opzich nog wel interessant is. Doet een beetje onder voor Thrillogy, waar je voor hetzelfde geld 3 area's hebt (+ veel interessantere lineups heeft naar mijn mening). En Thrillogy is ook gewoon vet omdat het door de 3 hosts samen word afgesloten.

Alle oude klapperts van de desbetreffende artiest komen voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

En XQ is gewoon geweldig door de locatie! HMH is de beste locatie voor een hardstyle fuif :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 01:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Richardd schreef:
Duke schreef:
Verdomme, deze line-up is stukken beter dan bij Freaqshow, maar ik wil toch wel graag wat doen met oud&nieuw (en geen geld voor beide feesten, december is al duur genoeg).

Twijfels twijfels.

Als Adaro & B-Front samen draaien zou het wel heel treurig zijn trouwens. Die wil ik gewoon beide apart horen.

Jaa dat zou best jammer zijn maar toch heel realistisch, helaas.


Uhm...op XQ draait elke artiest samen met degene waar de XQ van is (in dit geval Brennan Heart) toch? Lijkt me niet dat je Brennan Heart ft. Adaro & B-Front krijgt :P


Vorig jaar had je toch ook Wildstylez & Headhunterz & Noisecontrollers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 02:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat m'n eerste XQ worden! lijkt me erg vet, veel gehoord over de HMH. Leuke line up en hoop idd dat bfront en adaro apart staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 08:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Blij verrast met deze line up, toch iets steviger dan verwacht. Hopelijk draait Festuca op een beetje gunstige tijd (tegelijk met Code Black), dan zal ik het zeker bijwonen.


Hoop ik ook, alleen dan om het niet te hoeven bijwonen. :D

Trouwens, is dat zaaltje tegenwoordig alleen nog maar voor "talenten"?

Voorheen had je nog de keuze, en goede keuzes, te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat viel mij ook al op ja, maar opzich wil je in die zaal boven toch niet dood gevonden worden. Verder HMH :loving: hoop alleen dat we niet weer zoveel hinder ondervinden van die idioot gladde vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Steffnov schreef:
Richardd schreef:
Jaa dat zou best jammer zijn maar toch heel realistisch, helaas.


Uhm...op XQ draait elke artiest samen met degene waar de XQ van is (in dit geval Brennan Heart) toch? Lijkt me niet dat je Brennan Heart ft. Adaro & B-Front krijgt :P


Vorig jaar had je toch ook Wildstylez & Headhunterz & Noisecontrollers?

En het jaar daarvoor met Noisecontrollers, Kasparov en Evil Activities.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten