Leuk feest gehad. Enorm naar mijn zin gehad, langer vol gehouden dan verwacht!

Luna was een leuke binnenkomer. Brennan Heart had lekker de sfeer erin, nieuwe collab met Wildstylez klonk lekker. Nieuwe met Jonathan ....? Was ook wel leuk om te horen.
Isaac, deze man. Wat een held
Code Black, draaide toffe set.
Atmozfears draaide lekker. Bounce en Break remix
Daarna naar huis gegaan.
- Gladde vloer blijft een probleem
- Glowsticks waren ff leuk maar lagen daarna enorm in de weg...
- VDK anabolen die het hele feest achter je blijven hangen en in mijn rug lopen te beuken. En na vragen om daarmee te stoppen er gewoon mee doorgingen.
- Feest van de remixes en bootlegs
+ Gratis garderobe, blijft chill.
+ Geluid was goed.
Toch al met al miste ik het XQ gevoel wel een beetje, Brennan Heart draaide met Isaac maar kwartiertje mee en met Code Black wel de hele set maar daarna met Atmozfears weer laatste 15/10 minuten. Rest kan ik niet over oordelen.
Benieuwd wie volgend jaar 'm krijgt denk Frontenlinert.