Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klik ff op de radio, gelijk Blademasterz - One Blade. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 02:00 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Klik ff op de radio, gelijk Blademasterz - One Blade. :worship:


jammer ik krijg FIFO :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 02:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste stream cut alweer gehoord haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 02:55 
 
Hardtraxx Newbie

Dana :thumbup: vet hoor heerlijk die early sounds
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 02:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imaginary live klonk ook niet echt zuiver over de stream xd :x Heerlijk kwartiertje van Dana
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 03:08 
 
Hardtraxx Newbie

Jammer dit Isaac, na dat heerlijke Dana kwartiertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha met z'n Yellow Claw meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 03:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hahahaha met z'n Yellow Claw meuk

Daar komt men voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 03:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een droef is die Isaac zeg. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Echt waar.. wat een kut set van Isaac :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima vermaakt :thumbsup:
Precies tijdens Isaac z'n set een grote ronde gaan lopen en alleen Lost in paradise meegemaakt vanaf de tribune, is maar goed ook al ik die tracklist zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al zit ik zo naar de sets te kijken heb ik weinig gemist gister. Toch wel blij dat ik niet ben heen gegaan.

Die Qapital anthem die werd gedraaid is wel snoei en snoeihard zeg :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Was zeker wel een leuk feest, maar toch ook weer niet. Begin was wel geinig met Luna die even Followers, Yerba Diabolika en nog meer van dat soort platen er op gooide, leuk om mee in te komen.

Daarna kwam dan Brennan Heart en dit was gewoon bijna 2 uur lang genieten, die sfeer was echt geweldig. Iedereen ging los, zong/schreeuwde mee, echt geweldig. Ook leuk dat Wildstylez & Dana nog even langs kwamen, al mocht Wildstylez er maar 2 draaien en toen mocht ie weer gaan.

Daarna echt de meest bedroevende set ooit op feest, in de 7 jaar dat ik nu naar feesten ga heb ik nog nooit zo'n slechte set gehoord. Man man, echt zo beroerd, laat die man alsjeblieft met pensioen gaan.
Daarna Code Black & Atmozfears & Zatox, dit waren van die half/half setjes. Dan wel weer leuk, maar dan weer een gigantische zaadplaat inmixen.

Daarna was het dan de beurt aan Outbreak wie mij echt verrast heeft! Wat een energieke gast echt prachtig om te zien, volgens mij heeft ie wat moves van B-front geleend.

En daarna zou dan hopelijk de set van de avond komen voor mij, namelijk B-Front & Adaro. Maar dit viel toch vies tegen, dit kwam mede door de slechte platenkeuze van Brennan (KOTU, Bassplaat, Satana). Nu ik de lijst zo terug zie is ie eigenlijk best wel vet, maar op feest zelf kwam het totaal niet door. Kwam misschien ook wel omdat 95% van de mensen niet meer wisten wat links of rechts was.

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 18:33 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Kwam misschien ook wel omdat 95% van de mensen niet meer wisten wat links of rechts was.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk feest gehad. Enorm naar mijn zin gehad, langer vol gehouden dan verwacht! :D

Luna was een leuke binnenkomer. Brennan Heart had lekker de sfeer erin, nieuwe collab met Wildstylez klonk lekker. Nieuwe met Jonathan ....? Was ook wel leuk om te horen.
Isaac, deze man. Wat een held :worship:
Code Black, draaide toffe set.
Atmozfears draaide lekker. Bounce en Break remix :loving:

Daarna naar huis gegaan.

- Gladde vloer blijft een probleem
- Glowsticks waren ff leuk maar lagen daarna enorm in de weg...
- VDK anabolen die het hele feest achter je blijven hangen en in mijn rug lopen te beuken. En na vragen om daarmee te stoppen er gewoon mee doorgingen.
- Feest van de remixes en bootlegs

+ Gratis garderobe, blijft chill.
+ Geluid was goed.

Toch al met al miste ik het XQ gevoel wel een beetje, Brennan Heart draaide met Isaac maar kwartiertje mee en met Code Black wel de hele set maar daarna met Atmozfears weer laatste 15/10 minuten. Rest kan ik niet over oordelen.

Benieuwd wie volgend jaar 'm krijgt denk Frontenlinert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Isaac, deze man. Wat een held :worship:


Grapje hoop ik? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Toch al met al miste ik het XQ gevoel wel een beetje, Brennan Heart draaide met Isaac maar kwartiertje mee en met Code Black wel de hele set maar daarna met Atmozfears weer laatste 15/10 minuten. Rest kan ik niet over oordelen.

Hij wou de 2e zaal ook even checken en moest nog een interview doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Lenny schreef:
Isaac, deze man. Wat een held :worship:


Grapje hoop ik? xd



Nee, ben serieus swaaaa. :woot:

Chukkels schreef:
Lenny schreef:
Toch al met al miste ik het XQ gevoel wel een beetje, Brennan Heart draaide met Isaac maar kwartiertje mee en met Code Black wel de hele set maar daarna met Atmozfears weer laatste 15/10 minuten. Rest kan ik niet over oordelen.

Hij wou de 2e zaal ook even checken en moest nog een interview doen ;)


Ahá, dan is dat begrijpelijk natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 22:29 
 
Hardtraxxer

Hier een verslag van DJ MAG NL: http://www.djmag.nl/after-party/01262014-2107/x-qlusive-brennan-heart

Enkele highlights xd :
Citaat:
opende de avond in stijl, met een mix van oude klappers zoals F.I.F.O. en One Blade

Citaat:
Gelukkig konden we nog wat meepikken van de sets van Code Black en Atmozfears. Eerstgenoemde maakte ooit deel uit van het Australische duo Toneshifterz, maar ook solo is hij heel succesvol.


En dit is dan een specialistisch blad :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Knallende en krakende tracks, zoals Answers (Adaro Remix) en Sorrow kwamen uit de speakers bulderen.

Krijg altijd vlekken in mijn nek van dit soort analyses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 22:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Al weken werd er op de social media druk gespeculeerd wie in januari 2013 de HMH op zijn kop mocht gaan zetten
.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Hier een verslag van DJ MAG NL: http://www.djmag.nl/after-party/01262014-2107/x-qlusive-brennan-heart

Enkele highlights xd :
Citaat:
opende de avond in stijl, met een mix van oude klappers zoals F.I.F.O. en One Blade

Citaat:
Gelukkig konden we nog wat meepikken van de sets van Code Black en Atmozfears. Eerstgenoemde maakte ooit deel uit van het Australische duo Toneshifterz, maar ook solo is hij heel succesvol.


En dit is dan een specialistisch blad :thumbdown:


Hahaha wat slecht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Met een documentaire, eigen cd en veel boekingen wereldwijd kan toch wel met recht gezegd worden dat Brennan Heart een X-Qlusive verdiend heeft.

Twee van de drie punten kan iedereen voor elkaar krijgen :lol:

Citaat:
De nacht werd geopend door een hardstyle-grootheid – DJ Luna – die nog steeds mateloos populair is onder het grote publiek.

Was het maar zo. Ik vrees dat de gemiddelde bezoeker nog nooit van de beste man gehoord had. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Skyscraper schreef:
Hier een verslag van DJ MAG NL: http://www.djmag.nl/after-party/01262014-2107/x-qlusive-brennan-heart

Enkele highlights xd :
Citaat:
opende de avond in stijl, met een mix van oude klappers zoals F.I.F.O. en One Blade

Citaat:
Gelukkig konden we nog wat meepikken van de sets van Code Black en Atmozfears. Eerstgenoemde maakte ooit deel uit van het Australische duo Toneshifterz, maar ook solo is hij heel succesvol.


En dit is dan een specialistisch blad :thumbdown:


Hahaha wat slecht :lol:

Dit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

genant >.<
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten