Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 15:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
4 January 2014

Bekijk hier het uitzendschema van Q-dance Radio tijdens X-Qlusive Brennan Heart:

22:30 - 00:00 | Luna
00:00 - 02:00 | Brennan Heart
02:00 - 03:00 | Isaac
03:00 - 04:00 | Code Black
04:00 - 04:45 | Atmozfears
04:45 - 05:30 | Zatox
05:30 - 06:00 | Outbreak Special set
06:00 - 07:00 | Adaro & B-Front

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 15:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ja hoor daar zijn ze dan: de feestkriebels :yay:


Dat komt bij mij pas vaak wanneer ik eenmaal in de rij voor de deur sta. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 15:34 
 
Hardtraxxer

Iemand informatie hoe het hier met het openbaar vervoer zit op de terugweg? Drukte etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:05 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
ErikZ schreef:
Ja hoor daar zijn ze dan: de feestkriebels :yay:


Dat komt bij mij pas vaak wanneer ik eenmaal in de rij voor de deur sta. :D



Bij mij zijn ze de hele week al aanwezig! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Citaat:
4 January 2014

Bekijk hier het uitzendschema van Q-dance Radio tijdens X-Qlusive Brennan Heart:

22:30 - 00:00 | Luna
00:00 - 02:00 | Brennan Heart
02:00 - 03:00 | Isaac
03:00 - 04:00 | Code Black
04:00 - 04:45 | Atmozfears
04:45 - 05:30 | Zatox
05:30 - 06:00 | Outbreak Special set
06:00 - 07:00 | Adaro & B-Front



Ze laten die allemaal uitzenden? Geen plotselinge streamfails ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij XQ vaak niet. Als het al gebeurd, is het meestal bij een live act en denk niet dat ze dat bij Outbreak gaan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Addict

Murcie schreef:
Iemand informatie hoe het hier met het openbaar vervoer zit op de terugweg? Drukte etc.

Eerste treinen en metro's rijden vanaf 6/half 7 volgens mij
het is wel druk maar dat komt alleen door de feest gangers (niet achterlijk druk maar hou rekening dat je even moet staan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:42 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Bij XQ vaak niet. Als het al gebeurd, is het meestal bij een live act en denk niet dat ze dat bij Outbreak gaan doen

Vorig jaar bij Zedd - Clarity (Headhunterz remix) en bij Wildstylez- Lights turn out was de stream wel weggekapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net Propedeuse gehaald, pfoe die spanning gaat eraf gedanst worden hoor, en hoooeeeee :yay: :yay: :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Oranje schreef:
hoebedoelje schreef:
Citaat:
4 January 2014

Bekijk hier het uitzendschema van Q-dance Radio tijdens X-Qlusive Brennan Heart:

22:30 - 00:00 | Luna
00:00 - 02:00 | Brennan Heart
02:00 - 03:00 | Isaac
03:00 - 04:00 | Code Black
04:00 - 04:45 | Atmozfears
04:45 - 05:30 | Zatox
05:30 - 06:00 | Outbreak Special set
06:00 - 07:00 | Adaro & B-Front



Ze laten die allemaal uitzenden? Geen plotselinge streamfails ofzo?

Q-dance kennende zal de stream wel weer een aantal keer uitvallen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Q-dance kennende zal de stream wel weer een aantal keer uitvallen. :P


Haha en dan toevallig bij de nieuwere liedjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Ook aanwezig :)

Nice! Lang niet gezien man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ook aanwezig :)

Nice! Lang niet gezien man :D

Klopt! Gaan we even een mooi feestje van maken dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ook aanwezig :)

Nice! Lang niet gezien man :D

Klopt! Gaan we even een mooi feestje van maken dan :)

Dat moet wel lukken, jij en ik samen op de dansvloer is altijd een succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Ook aanwezig :)


Nice David! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 00:04 
 
Hardtraxxer

Nog dringend opzoek naar 2 tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Mr Lellebel schreef:
Ook aanwezig :)


Nice David! :thumbsup:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 14:59 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk veel zin an! :thumbsup:

Wel jammer dat zo'n tweede zaal eigenlijk compleet is weggevallen. XQ Wildstylez stonden daar nog namen als E-Force en Bass Modulators, XQ NC Digital Punk, Max Enforcer en Frontliner. Wat dr vanavond staat is eigenlijk de moeite niet waard om een gruwelijk goeie zaal als de Blackbox voor te verlaten.

Hoe dan ook, flink feestje van maken vanavond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Het uitzendschema van Q-dance Radio tijdens X-Qlusive Brennan Heart.

:/ :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja zin in! kriebeltjes zijn duidelijk weer aanwezig voor het feestje haha :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 17:20 
 
Hardtraxxer

Hier zijn de kriebels ondertussen ook niet meer te houden..! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Citaat:
00:00 - 02:00 | Brennan Heart
03:00 - 04:00 | Code Black
04:00 - 04:45 | Atmozfears
05:30 - 06:00 | Outbreak Special set



:loving:
Alleen jammer dat de set van Atmozfears maar 45 min duurt. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig ivm tentamens. Dus maar even luisteren via de radio en wat draait Luna toch een heerlijke set :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 00:59 
 
Hardtraxx Veteran

Tracklist van Luna even bijgehouden. De specifieke mixes ontbreken nog.

01. x
02. x (Subground)
03. ASYS - Acid Glitch
04. DJ Arne L 2 vs M.I.T.C.H - Bassgenerator
05. Megamind - Taub?
06. Ramirez - El ritmo barbaro
07. DJ Stardust - Stompin' Jack Flash
08. Zany - Pillzz
09. Donkey Rollers - Followers
10. Zany - Sky High
11. Luna - Mindspace
12. x
13. x
14. Speedwave - Zhangar
15. Isaac - Go Insane
16. The KGB's- Yerba Diabolika
17. Donkey Rollers - No One Can Stop Us
18. The KGB's - Infinity
19. Southstylers - Pounding Senses
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten