Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart ‏@djbrennanheart
Citaat:
“@XerenetoxDJ: Jammer dat er geen live act van #blademasterz komt op Xqlusive @djbrennanheart”// who knows!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker geen slechte line-up! Maar wel schandalig dat Thera er niet staat, die is toch ook een belangrijk onderdeel geweest van zijn carrière lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 19:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Dit is 't eerste jaar dat de lineup opzich nog wel interessant is.

X-Qlusive gaat al wel wat langer mee en heeft in het verleden prima line-ups gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Brennan Heart ‏@djbrennanheart
Citaat:
“@XerenetoxDJ: Jammer dat er geen live act van #blademasterz komt op Xqlusive @djbrennanheart”// who knows!!


(L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
pim0412 schreef:
Dit is 't eerste jaar dat de lineup opzich nog wel interessant is.

X-Qlusive gaat al wel wat langer mee en heeft in het verleden prima line-ups gehad.

Naar mijn mening :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 21:46 
 
Hardtraxxer

Line-up valt zeker niet tegen, daarbij zijn X-Qlusive's altijd goed dus aanwezig! :cool: HMH... :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 08:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Brennan Heart ‏@djbrennanheart
Citaat:
“@XerenetoxDJ: Jammer dat er geen live act van #blademasterz komt op Xqlusive @djbrennanheart”// who knows!!


:loving:

hoebedoelje schreef:
Misschien toch stiekem kopen; wellicht heeft de tweede zaal iets leuks te bieden!

Of Blademasterz LIVE in de hoofdzaal! _O_


Dat eerste dus niet, dat tweede hopelijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen, gaat een mooie nacht worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helaas ga ik niet meer :(

aanbod/1-kaart-xqlusive-brennan-heart-t41165.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 10:15 
 
Hardtraxxer

Toch maar kaartjes aangeschaft, ondanks dat ik weinig heb met BH. Feestjes in de HMH zijn altijd goed dus wil het dan toch niet missen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Lyst schreef:
pim0412 schreef:
Dit is 't eerste jaar dat de lineup opzich nog wel interessant is.

X-Qlusive gaat al wel wat langer mee en heeft in het verleden prima line-ups gehad.

Naar mijn mening :thumbup:


https://partyflock.nl/party/99686:X-Qlusive :x


dennisje030 schreef:
Toch maar kaartjes aangeschaft, ondanks dat ik weinig heb met BH. Feestjes in de HMH zijn altijd goed dus wil het dan toch niet missen :$


En precies dit, toch wel lekker met B-front, Adaro, Outbreak (laatste tijd fijne nummertjes) en misschien Blademasterz live :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb hier heel veel zin in :D , wel nog steeds jammer dat Pete niet meer gaat :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@HardNewsNL: X-Qlusive @djBrennanHeart is almost sold out! Be sure to get your tickets now before it's too late. #Hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ook aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 20:31 
 
Hardtraxxer

Uitverkocht :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 06:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, aanwezig!

Stiekum hopen op een blademasterz live :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 03:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan de HMH? :$ Ben er nog nooit geweest en zie hier zoveel mensen er bijna hitsig van worden dat ik toch benieuwd ben..? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 11:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1 kaart te koop, normale prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 13:02 
 
Hardtraxx Addict

Goldenprei schreef:
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan de HMH? :$ Ben er nog nooit geweest en zie hier zoveel mensen er bijna hitsig van worden dat ik toch benieuwd ben..? :P

Het geluid is daar volgens veel mensen meer dan perfect :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 14:21 
 
Hardtraxxer

Voornamelijk geluid, niet te groot, genoeg ruimte om normaal te kunnen lopen&bewegen ook al is het uitverkocht.
Alleen de gladde vloer in de gang is levensgevaarlijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 14:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Goldenprei schreef:
Kan iemand mij vertellen wat er zo geweldig is aan de HMH? :$ Ben er nog nooit geweest en zie hier zoveel mensen er bijna hitsig van worden dat ik toch benieuwd ben..? :P

Het geluid is daar volgens veel mensen meer dan perfect :P

Goede logistieke indeling, chille tribune en ook met zaal 2 is weinig mis op de gladheid na. Er kunnen meer dan 5.000 mensen in en als je er staat voelt het toch een beetje als een intiem feestje en in mijn beleving is de sfeer daardoor ook erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 14:18 
 
Hardtraxxer

Helemaal mee eens! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ben jij er ook Richard? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aanbod/1-ticket-xqlusive-brennan-heart-t41334.html

Als iemand nog een kaart zoekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 23:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ben jij er ook Richard? :$

Zeer zeker!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten