Na XQ-Holland was dit toch een zware tegenvaller, ik wist van te voren dat ik een mindere avond zou krijgen (lineup), maar dat het zo slecht was had ik niet verwacht.
Het begin van de avond was lekker inkomen met de early-hitjes van Luna (Followers

). En daarna de set van Brennan Heart waarbij de sfeer in de HMH echt top was. Ook heerlijk om One Blade, Masterblade etc. weer door zo'n vette locatie te horen knallen. Dana was ook erg vet om te zien, alleen jammer idd dat het publiek hier wat minder mee kon.
Hierna ging het helaas bergafwaarts, maar de grootste kutset van de avond door Isaac. Ook atmozfears, code black en zatox hebben me niet kunnen overtuigen op een enkel nummertje na, maar om dan 3,5 uur naar muziek staan luisteren die gewoon kut is was saai. Gelukkig kwam hierna toch een lichtpuntje met Outbreak, deze man gaf zijn energie ook lekker door naar de zaal (a la B-front) en draaide op het laatst van zijn set toch best wel hard. Als afsluiter Adaro & B-front wat dan wel weer genieten was, maar toch weer jammer dat Brennan Heart hier tussen zat met een aantal kutplaten.
Conclusie: Geen XQ meer met saaie DJ's in de lineup