Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 23:51 

Hardtraxx Veteran

Lachwekkend slecht dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 08:18 

Donateur

Zygoma schreef:
Citaat:
De nacht werd geopend door een hardstyle-grootheid – DJ Luna – die nog steeds mateloos populair is onder het grote publiek.

Was het maar zo. Ik vrees dat de gemiddelde bezoeker nog nooit van de beste man gehoord had. :(

De zaal stond nogal stil tijdens de hele Luna set, dus echt populair was hij niet bij het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 10:29 

Donateur

Trouwens wel jammer dat Noisecontrollers geen gastoptreden deed; wij liepen wel gelijk met de beste man naar de HmH, dus hoopten er stiekem wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 10:55 

Hardtraxx Elite

Na XQ-Holland was dit toch een zware tegenvaller, ik wist van te voren dat ik een mindere avond zou krijgen (lineup), maar dat het zo slecht was had ik niet verwacht.

Het begin van de avond was lekker inkomen met de early-hitjes van Luna (Followers :woot: :love: ). En daarna de set van Brennan Heart waarbij de sfeer in de HMH echt top was. Ook heerlijk om One Blade, Masterblade etc. weer door zo'n vette locatie te horen knallen. Dana was ook erg vet om te zien, alleen jammer idd dat het publiek hier wat minder mee kon.

Hierna ging het helaas bergafwaarts, maar de grootste kutset van de avond door Isaac. Ook atmozfears, code black en zatox hebben me niet kunnen overtuigen op een enkel nummertje na, maar om dan 3,5 uur naar muziek staan luisteren die gewoon kut is was saai. Gelukkig kwam hierna toch een lichtpuntje met Outbreak, deze man gaf zijn energie ook lekker door naar de zaal (a la B-front) en draaide op het laatst van zijn set toch best wel hard. Als afsluiter Adaro & B-front wat dan wel weer genieten was, maar toch weer jammer dat Brennan Heart hier tussen zat met een aantal kutplaten.

Conclusie: Geen XQ meer met saaie DJ's in de lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:44 

Lenny schreef:
Isaac, deze man. Wat een held :worship:

- Feest van de remixes en bootlegs

Dit klinkt ook redelijk tegenstrijdig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 15:47 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
Lenny schreef:
Isaac, deze man. Wat een held :worship:

- Feest van de remixes en bootlegs

Dit klinkt ook redelijk tegenstrijdig xd

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 10:33 

Hardtraxxer

Isaac was echt de droeftoeter van de avond met z'n setje.. Ben maar een rondje gaan lopen voordat ik er verdrietig van zou worden..

+++ HMH is altijd goed, niet te druk en super geluid
++ Sfeer
+ Muzikaal werd het wat beter later op de avond

--- Set van Isaac.... :/
-- De drukte bij de bar links voor in het begin.. gelukkig was dat wat later in de nacht beter te doen
- Vervelend groepje in het begin met die glowtroep.. zijn wel 10x tegen me aan en door ons heen gelopen..

Ik heb betere X-Qlusive feestjes meegemaakt maar ondanks dat heb ik me toch weer prima vermaakt zaterdagnacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 21:35 

Hardtraxx Crew

Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten