Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dana!! Heel erg tof dat ze terug gaat komen! Ik ben zeer beniewd naar wat ze gaat draaien! Voor de rest ben ik zo te zien niet heel treurig dat ik hier niet bij ben, ondanks dat dit in de HMH wordt gehouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahah Q heeft nu al een andere line-up op facebook gezet zonder dana xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Hahah Q heeft nu al een andere line-up op facebook gezet zonder dana xd


Oftewel, ze hebben de verrassing verknald XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Rossieking schreef:
Hahah Q heeft nu al een andere line-up op facebook gezet zonder dana xd


Oftewel, ze hebben de verrassing verknald XD

Plus, weten we direct dat er geen Blademasterz zal komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 20:13 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Hyperactive schreef:
Rossieking schreef:
Hahah Q heeft nu al een andere line-up op facebook gezet zonder dana xd


Oftewel, ze hebben de verrassing verknald XD

Plus, weten we direct dat er geen Blademasterz zal komen


Kan altijd nog, Brennan Heart draait 1 uur en 45 minuten, daarin kan hij wel een kwartiertje als Blademasterz draaien. Was als het goed is vorig jaar, bij Wildstylez. Dat HHZ op het podium kwam en ze een kwartiertje alleen maar Project 1 platen draaiden. (Kan zijn dat ik dit fout heb, maar ik geloof me zoiets te herinneren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 20:14 
 
Hardtraxx Elite

Klopt, je hebt gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sws raar dat hij maar zo kort draait... of is het allemaal vs. wat daarna komt? Zou anders wel heel raar zijn toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:34 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Sws raar dat hij maar zo kort draait... of is het allemaal vs. wat daarna komt? Zou anders wel heel raar zijn toch...

Als je het over Dana hebt?
Dana is ten eerste geen hij maar een vrouw en ten tweede al tijden aan het revalideren, waarschijnlijk kan ze niet langer aan op het moment. Het is al een wonder dat ze er staat.

Als je het over brennan heart hebt? wildstylez draaiden net zo lang op zijn XQ (naja + 15 min op het eind)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
The Skribbler schreef:
Sws raar dat hij maar zo kort draait... of is het allemaal vs. wat daarna komt? Zou anders wel heel raar zijn toch...

Als je het over Dana hebt?
Dana is ten eerste geen hij maar een vrouw en ten tweede al tijden aan het revalideren, waarschijnlijk kan ze niet langer aan op het moment. Het is al een wonder dat ze er staat.


Brennan Heart draait vast wel vs :D zou raar zijn om maar 2 uur te draaien op je eigen feest.

Dana stond ook al op de laatste Thunderdome heel even en in die 2 set van BH verwacht ik heus wel wat Blademasterz nummertjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben nog nooit naar een XQ geweest, maar ik dacht altijd dat de bepaalde artiest de hele avond mee draaide, vs. dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou moet je niet gaan doen alsof ik een mongool ben hoor :P Ik heb Dana ooit nog wel eens live gezien. Nee ik bedoel idd BH. Ik vind het vreemd dat je op je eigen XQ nog geen 2 uur draait. Kan zijn dat WS dat vorig jaar ook deed, maar dat vind ik dan ook raar. Op XQ TBY en HHZ (waar ik ben geweest) hebben de hoofdrolspelers gewoon de hele avond gedraaid, met uitzondering van de openingsset en 1 act tussendoor (Nasty Boyz en DBSTF).

Edit: was # Miwer trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:51 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylez heeft vorige jaar ook alles meegedraaid met andere artiesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 01:08 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Nou moet je niet gaan doen alsof ik een mongool ben hoor :P Ik heb Dana ooit nog wel eens live gezien. Nee ik bedoel idd BH. Ik vind het vreemd dat je op je eigen XQ nog geen 2 uur draait. Kan zijn dat WS dat vorig jaar ook deed, maar dat vind ik dan ook raar. Op XQ TBY en HHZ (waar ik ben geweest) hebben de hoofdrolspelers gewoon de hele avond gedraaid, met uitzondering van de openingsset en 1 act tussendoor (Nasty Boyz en DBSTF).

Edit: was # Miwer trouwens.

Ach het was niet bedoeld om je de les te lezen ofzo hoor :P Er zijn gewoon van die mensen die het geslacht nog wel eens door elkaar halen (luna een vrouw bvb)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:kiss: is al goed hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 10:40 
 
Hardtraxxer

BH zal ongetwijfeld de hele avond mee draaien! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
BH zal ongetwijfeld de hele avond mee draaien! :)


Heb de vraag even gesteld op Twitter :), hopelijk een reactie

Zelf kijk ik erg uit naar Outbreak Live :D kan zijn platen erg goed waarderen de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Elke X-Qlusive is alles b2b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 14:37 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom is de beatbox area gevuld met talentjes? Nu is het toch totaal niet interessant om naar de 2e zaal te gaan. Als je het vergelijkt met XQ DBSTF waar Evanti & Thilo, Josh & Wesz en Deepack nog in de 2e zaal te zien waren, dan had je een reden om de eerste zaal te verlaten. Het lijkt me sterk dat mensen liever naar (met alle respect) Festuca zn set gaan ipv Atmozfears.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 15:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Waarom is de beatbox area gevuld met talentjes? Nu is het toch totaal niet interessant om naar de 2e zaal te gaan. Als je het vergelijkt met XQ DBSTF waar Evanti & Thilo, Josh & Wesz en Deepack nog in de 2e zaal te zien waren, dan had je een reden om de eerste zaal te verlaten. Het lijkt me sterk dat mensen liever naar (met alle respect) Festuca zn set gaan ipv Atmozfears.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
iMark schreef:
Waarom is de beatbox area gevuld met talentjes? Nu is het toch totaal niet interessant om naar de 2e zaal te gaan. Als je het vergelijkt met XQ DBSTF waar Evanti & Thilo, Josh & Wesz en Deepack nog in de 2e zaal te zien waren, dan had je een reden om de eerste zaal te verlaten. Het lijkt me sterk dat mensen liever naar (met alle respect) Festuca zn set gaan ipv Atmozfears.

Afbeelding


Dan is Outbreak qua naam nog interessanter eerlijk gezegd, ook omdat veel mensen die ook nog maar weinig hebben gezien maar hij al wel een bekende naam heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 16:19 
 
Hardtraxx Elite

ALL YOU NEED TO KNOW:

23 January 2014

PRAKTISCHE INFO

Adres
Heineken Music Hall.
ArenA Boulevard 590, Amsterdam Zuidoost

Openingstijden
Om 22.00 uur openen de deuren van de Heineken Music Hall en we gaan door tot 7.00 uur in de ochtend.

Ticketverkoop
X-Qlusive Brennan Heart is uitverkocht. Er zijn geen kaarten aan de deur te koop.

TRAVEL

Openbaar vervoer
Wil je met het openbaar vervoer naar X-Qlusive komen? Er rijden treinen en metro's naar station Bijlmer ArenA. Metro nummers 50 & 54 rijden iedere tien minuten. De Heineken Music Hall is vanaf station Bijlmer ArenA slechts enkele minuten lopen. Check 9292.nl voor een compleet reisadvies.

Auto en parkeren
Bezoek de website de Heineken Music Hall voor alle info over hoe je met de auto naar de HMH kunt komen.

OVERIGE INFO

Timetable
Bekijk hier de timetable.

Merchandise & signeersessie

Op X-Qlusive Brennan Heart kun je weer shoppen voor nieuwe Brennan Heart merchandise.
Zorg dat je er tussen 22.45 en 23.15 uur bent, want dan staat Brennan Heart klaar om je aankopen te signeren.

Garderobe
Het gebruik van de garderobe is gratis. Het opbergen van je tas kost 2 consumptiemunten.

Koud weer
Het wordt dit weekend wederom goed koud. Ga niet zonder jas in de rij staan, en gebruik de gratis garderobe om je jas op te hangen.

Fotografie
Neem je camera gerust mee, want het maakt ons niet uit hoe groot of (on)professioneel je ‘’gear’’ is. Vergeet niet je foto’s en/of video’s te delen op social media met #XQBrennanHeart.

Social media
Volg ons op Twitter, Facebook en Instagram en post over X-Qlusive door #XQBrennanHeart te gebruiken in al je updates. Meld je ook aan op Facebook event page en nodig je vrienden uit.

Onze social media

Facebook.com/Qdance
Twitter.com/Q_dance
YouTube.com/Qdancedotnl
Instagram.com/Q_dance

LIVE op Q-dance Radio
Aanstaande zaterdag kun je weer volop meegenieten van X-Qlusive op Q-dance Radio.
Tune in vanaf 22.00 uur en luister LIVE mee op Radio.q-dance.com.

Pinnen
Er zijn geen pinautomaten beschikbaar in de Heineken Music Hall, maar betalen met je bankpas bij de muntenmachines is mogelijk. Bij de kassa’s in de foyer is het ook mogelijk om je munten te betalen met Visa en Mastercard.

Neem je ID mee
De minimumleeftijd van X-Qlusive is 18 jaar. Voorkom teleurstelling en zorg dat je een geldige legitimatie bij je hebt. Zonder legitimatie kom je er niet in en een kopie is niet geldig.

Drugs
Op X-Qlusive wordt een zero tolerance drugsbeleid gevoerd. Dat wil zeggen dat alle vormen van soft- en harddrugs niet zijn toegestaan. Wanneer je toch besluit om drugs mee te nemen loop je het risico om overgedragen te worden aan de politie.

Let op jezelf, en een ander!
Ons motto is altijd ‘samen uit, samen thuis’, dus let op jezelf en op elkaar!

We wensen je een geweldige nacht op X-Qlusive Brennan Heart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Waarom is de beatbox area gevuld met talentjes? Nu is het toch totaal niet interessant om naar de 2e zaal te gaan. Als je het vergelijkt met XQ DBSTF waar Evanti & Thilo, Josh & Wesz en Deepack nog in de 2e zaal te zien waren, dan had je een reden om de eerste zaal te verlaten. Het lijkt me sterk dat mensen liever naar (met alle respect) Festuca zn set gaan ipv Atmozfears.


Hee, andersom doen die namen, dit kan ik niet aan. je zegt toch ook geen S-Te-Fan & D-Block, of Wesz en Josh?
Heel mn dag verneukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 09:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Waarom is de beatbox area gevuld met talentjes?


Als dit al de talenten zijn dan ziet de toekomst van de hardstyle en haar feesten er beroerd uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal wss wel even bij festuca gaan kijken, zeker omdat hij zal afsluiten zal hij nu vast niet hetzelfde neerzetten als op x-qlusive holland (waar ik overigens wel werd teleurgesteld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hoor daar zijn ze dan: de feestkriebels :yay:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten